goedemorgen meiden ! zo een nacht goed slapen en je bent weer een ander mens he ! ha ha ben niet meer sjacho maar oh oh wat moest ik me inhouden om niet iets kapot te gooien of schelden .. had al slecht geslapen en mobiel kun je nu niet missen ! maar goed heb ff oud toestel en we zoeken het uit anders bestel ik een nieuwe ! zit nu lekker aan ontbijt ..ja ja is laat maar ik kom net uit bed ! ben zo'n uitslapen he ! en ik moet toch zo veel eten ! ontplof bijna .. net op de weegschaal gestaan en ben dikke kilo afgevallen ha ha en dat terwijl ik een lekkere bossche-bol op heb nog wel ha ha wel erg veel last van mijn beenen .. vocht is minder nu ik er met een kussen onder slaap maar ze zijn zo ... moe.... alsof ik een marathon heb gerend en het doet pijn ook ... iemand een tip ? heb gister ook wel wat gelopen maar op platte schoenen... Pooh have fun met de vrouw van de thuiszorg ! was een leuke gezellige vrouw ! veel tip gehad en ook nog e.e.a. kunnen vragen ! we moeten toch nog wat kleine dingen aanpassen en was dus handig om te weten want ik twijfelde al aan ons bedzeiltje ! en we kunnen dus wel buddy zijn hoor ! het lag aan de telefoon ! en ben blij dat ik het nu al weet door o.a. jouw sms die pas 4 dagen later binnen kwam ... straks merk je het niet en iedereen boos .. was nu ook al een beetje van een paar mensen maar heb gister maar ff rondje bellen gedaan ha ha En dat valt nog niet mee he dat puffen ! ik oefen ook regelmatig want wil het straks toch wel kunnen hoor en niet in een hyper raken ofzo ... Roses .. blijft geweldig om de kleine te zien heb net ook nog ff zitten kijken naar de pretecho maar die is hier al weer 6 weken oud ... hmm zou hem elke week wel ff willen zien en stiekem elke dag al wel ha ha en wat lekker een vrije dag ! ik ben altijd op woensdag vrij .. zalig en heb het nu ook wel nodig al is het voor mij bijna klaar met werken ! Nikkie heb jij nog steeds zo'n goed geheugen ... knap hoor ik vergeet echt alles .. schandalig veel vind ik .. heb overal lijstjes en briefjes .. en hier was het ook storm maar heb mezelf echt gewongen om mijn mond te houden want het lag echt aan mij ! en jij kan nog lekker shoppen ! wij moeten nog wat kleine dingen maar blijft leuk winkelen voor zo'n kleintje zo en nu ga ik ff langs de sprotschool moet mijn abonnement nog stil laten leggen .. moet al lang maar vergeet het elke keer ! ff bakkie doen daar en nog snel ff wat shoppen dus tot zooooooooo
Goede morgen meiden! Ik heb vanacht wat slecht geslapen. Ons kereltje is heel erg verkouden en had wat verhoging, dus heeft bij ons in bed gelegen.. zo zielig.. Volgens mij krijgen mijn man en ik het nu ook want wij hebben nu ook al last van keelpijn Vandaag telefonische intake voor kraamhulp. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan vertellen en vragen zo over de telefoon. We zien het wel. @ nikkie: over de luieremmer, je kan idd ook gewoon een goedkopere versie doen. Zou persoonlijk wel een met deksel doen.. maar je kan idd ook wel een gewone prullenbak met deksel kopen hoor. En over de box, je kunt idd ook hele mooie vinden via internet en voor een leuk prijsje. @ emma: fijn dat een nacht slapen je goed heeft gedaan.
Hoi, Pffft wat mis je toch veel als je een avondje tv kijkt. Ben nu pas m'n bed uit. Heel slecht geslapen en nachtmerries gehad. Ik was de verloskundige kwijt enzo. Heel maf allemaal, heb ervan liggen zweten. Hadden taco's gegeten, maar daar kreeg ik heel erg het zuur van vanacht. Ik dacht dus dat ik alles in huis had, maar nu lees ik weer wat over een bedzeiltje? Moet dat? Lijkt me zo vervelend liggen voor een baby. Mijn zusje had dat ook niet en die hummel is 5 maanden? OOOOO wat kan ik van zulke kleine dingen in de stress raken. Ik vergeet ook echt alles. Als m'n man me iets vraagt om te doen, ben ik het na 5 min. al weer kwijt. Ik heb nu nog 3 dagen om rapporten in te vullen (van m'n leerlingen), maar dat kost me minimaal 20 min. per kind en ik heb er echt geen zin in....... HELP! Maarja, moet even door de zure appel heen. Sorry, dat ik niet op iedereen reageer, maar kan het niet allemaal bijhouden....
@ vlinder! Wij hebben het ook nooit gebruikt een bedzeiltje. Bij ons raade de kraamhulp het de vorige keer af. Dit omdat, mocht de kleine spugen of dat de kruik lekt (waar je nooit aan zou moeten denken ) maar dan houd het zeiltje het bed nat en kan de kleine kou vatten doordat het de hele tijd in een nat bedje ligt. Dus wij hebben het nooit gedaan.
Wij hebben ook noooit een zeiltje gehad. De kans dat ze door een luier heen lekken is in het begin zo klein... (een goede pamper houdt 12 uur droog, voordat ze zo lang slapen.....)
@roses, die borstvoedingsavond zou ik zeker aanraden! Je krijgt wat tips en weetjes enz. Mijn man is inderdaad meegeweest, en gelukkig waren er nog meer mannen. Hij vond het wel minder interessant als ik, maar er zijn ook een boel zaken waar de partner aan moet denken als wij bv geven en daarbij komt dat twee meer onthouden als 1 (zeker met zo'n vergietgeheugen als de mijne...) en mijn nieuwe bed..... HEEEEEERLIJK! Kan niet wachten tot ik vanavond weer mag liggen!
Nou mijn geheugen is ook niet heel goed hoor maar sommige dingen onthoud ik wel gewoon hihi. @Beccaatje: ja was wel van plan om iets met deksel aan te schaffen en je moet m toch sowieso vaak legen. Ik heb al op marktplaats gekeken maar er waren weinig witte boxen, of bijna even duur als in de winkel. Zag een mooie bij babypark, die was ook maar 109 euro maar ja die kun je afhalen in Gouda, beetje te ver weg. En anders kwamen er nog verzendkosten overheen, er stond niet bij hoeveel maar dat kreeg je dan nog op de factuur, ja ja... laat dan maar. Zal wel aardig wat zijn aangezien we in het noorden wonen. Zaterdag gaan we toch even naar de babydump of prenatal, eens kijken wat ze daar hebben. Het hoeft niet perse nieuw maar ik wil wel een beetje een leuke hoor. Bovendien hebben we het kamertje ook al tweedehands. En anders kan ik hier in de buurt nog wel een gewone lichtkleurige box vinden, maar ik vind wit zo mooi! Ik word hier trouwens chaggie van mijn poezen. Ze zijn momenteel zo vervelend, zucht. Ze verwachten dat ik de hele dag aandacht voor ze heb. Nou ze moeten er maar vast aan wennen want dat is straks ook niet zo. En ik heb zoiets; ga eens lekker je eigen gang.
Hee Meiden! @Roses: Fijn dat je echo leuk was! Ik vond mijn 3/4D niks aan, haha! M'n drukke dag gister is allemaal goed verlopen. Geniet van je vrije dag. @Emma: Heerlijk, dat je zo goed geslapen hebt. @Nikki: Ik moet nog zo'n beetje dezelfde spullen als jou hebben. Wel leuke dingen om uit te zoeken! @Pooh: Heb je er baat bij, bij zwangerschapsyoga, of doe je het gewoon voor de fun? Succes met de kraamzorg! Ik ga dadelijk m'n boeken met geboortekaartjes terugbrengen bij de drukker. We hadden vorige week ook al boeken en daar zaten al leuke bij maar ze hadden zoveel keus! Maar ik denk dat we eruit zijn. Verder doe ik het lekker rustig aan vandaag. Fijne dag allemaal! Groetjes Nathalie
@Nikkie : Kijk maar eens bij mijn foto's ! Mijn box was donker. Ik heb hem zelf gebroken wit gespoten met spuitbussen van de Hema ! Was een echte Bopita. Heeft me nu 75 euro gekost. @mama: Ik haal t zeiltje meteen weer uit t bedje.... @emma : Hierrrrrrrr, met die bosche bol ! en eh een beetje lief zijn thuis hè !? Anders knijpt je vent er dadelijk tussenuit vlak voor de bevalling ! @nikkie : Ik heb deze keer wel een echte luieremmer gekocht. Eem diaper champ, waar normale zakken in kunnen. Ik vond zo'n simpele emmer de vorige keer ellende. Altijd luchtjes etc.....brrrr @roses : thanks....ik vrees dat ik na afgelopen nacht toch wat ventolin moet gaan gebruiken. Ik was zo benauwd, dat ik er bang van werd..... Vanavond mag ik voor de pretecho. @pooh : Hoera, we zijn vandaag 31 weken ! Als we minstens nog 1 a 2 weken niet bevallen, mag ons kindje in een gewoon ziekenhuis geboren worden. Erg hè, maar na 1 prematuurtje let ik nogal op dit soort mijlpalen ! Hier nog altijd vreselijke bronchitis. vannacht 5 keer een hoestbui van 30 minuten...piepen...en benauwd. Ik ga toch maar wat ventolin bestellen...met het andere middel wil ik nog wachten.... Ik blijf dus toch nog thuis van t werk. Gisteravond wel allerlei dingen overlegd met collega's /baas per telefoon. Ze wilden 15 medewerkers ontslaan, maar vonden het wijs toch maar even met mij (personeelsfunctionaris) te overleggen....pfff gelukkig maar. Ik heb ze de procedure even haarfijn uitgelegd (al hoestend) dus ze stellen het even uit. Anders had ik nog 15 rechtzaken moeten doen voor mn verlof...zucht... Ik zie mezelf morgen nog niet werken. Als ik zo slecht slaap en zo benauwd ben is dat geen doen. Dan moeten ze maar bij mij langs komen met werk en vragen. Ik woon 15 min van de zaak. Vanavond de pretecho (3/4 D) Ik hoop dat ik goed kan blijven liggen, want als ik op mn rug lig, krijg ik een hoestbui omdat dan alle taaie slijm in mn luchtpijp loopt.... Vanmorgen even hard Heb zo lang geen last gehad van mn astmatische bronchtitis (6 jaar ofzo) en nu slaat het ineens weer toe. Vorige jaar wel een longontsteking gehad, dus het blijft kwetsbaar. Vind het zoooo erg voor mn kindje. Ik hoop da ze niks lijdt onder mijn gebulder en de medicijnen.....maar als ik al aan het eind van mn krachten ben vóór de bevalling begint is dat ook slecht...... XFD
@FD Beterschap meis.Van al dat gehoest word je ook nog erg moe of niet? Veel plezier vanavond bij de echo. Ik moet vanaf half 1 nuchter zijn want ik moet om half 3 bij de vk zijn en ze gaan hb en glucose prikken. Ik heb maandagnacht kramp gehad en ik heb er nu nog last van das flink balen.
Goeiemorgen! Hier redelijk geslapen maar die wallen onder m'n ogen krijg ik niet weg! Je kunt nu goed in m'n gezicht zien dat ik vocht vast houd en dan die wallen erbij... ik besteed altijd veel zorg aan m'n uiterlijk maar heb nu echt tijdelijk wat 'kwalen en symptomen' die met de beste zorg niet weg te werken zijn... tips? @nikkie: ik weet niet waar je woont in het noorden, maar ook daar zit een babypark (Hoogeveen), misschien is dat beter voor je te doen? Ga je naar de babydump in Zwinderen? Is vlak bij Hoogeveen, dus misschien op de route mee te nemen? @FD: lekker gevoel, die 31 weken! Maar je mag de kleine er nog niet uithoesten hoor! Hoop dat je snel opknapt, beterschap! @all met krampen: wat vervelend zeg! Had eigenlijk geen idee meer dat dat 'erbij' hoort, maar sterkte ermee! Hopen dat het niet te erg wordt.
was toch maar naar de gym gegaan was best gezellig nu vanmorge moest bed uit om mannetje weg te brengen maar meneer kon me mooi uit bed helpen en aankleden dus toch fysio gebeld voor bekken mag om 5voor 5 erheen
hee meiden! Heb even wat nieuwe foto's in mijn album geplaatst. Van het kamertje en de kadeautjes die we hebben gekregen!
@ Bianca: Ja ik ga zon bekkenband vrijdag proberen. Hopelijk helpt het wat. @ bellamano: Onze VK doet daar niet aan. Ze zegt dat mensen er toch vaak naast zitten, dus ze zei: Je merkt het wel als het geboren is! Hahah, zit wel wat in natuurlijk. @ roses: doe ik, haha voel me alleen zon zeur Gaaf van de echo, blij dat ie mooi was. Haha lijkt me wel bijzonder hoor zon echo. @ mama1984: Wel vervelend voor je kereltje! Heel veel beterschap..voor jullie allemaal! Maar kan kloppen hoor, gaat heel erg rond. Ten minste hier wel. Mn man en ik zijn beide ziek, haha hebben allebei een oude theedoek als zakdoek, want met zon klein zakdoekje redden we het niet, hahah . Had vannacht hoge temp, 37,9/38,2 en zit normaal op 35,6/36,2..dus was voor mij best hoog. Heb de VK gebeld, want wist niet meer hoe het zat met koorts. Hoefde pas bellen als ik richting 39 ging voelde me een beetje een muts, haah voor niets gebeld. Maar ja beter wel bellen dan niet, toch? @nikkie: Mogelijk dat je eens bij Humpie Dumpie kunt kijken? Hebben ze niet echt dure boxen. Ook B-keus, daar zit dan soms een kras op ofzo, maar dat kun je zelf vaak goed bijwerken. Zit in Tjuchem ff zoeken op internet, dan heb je hem zo. Ze hebben op hun site een deel van hun spullen staan, maar hebben dus ook in hun zaak veel keuze! @ FD: Jeetje balen meid, van die benauwdheid. Nou hopelijk helpen de pufjes. Is niet fijn maar ja beter dan benauwd zijn denk ik. @ dieudonnee: Mooi meid!! Leuke cadeautjes en een heel leuk kamertje!!! @ all: Ik heb vandaag de fysio al gebeld, kon gister niets meer na een halve dag werken had zo mega veel pijn aan mn bekken. Maar ja ze was er vandaag niet. Anders bel ik morgen even en als dat niet wil dan vrijdag gewoon heen. Ben vandaag dus ook thuis gebleven het gaat gewoon niet Heb de hele nacht niet kunnen slapen van de pijn en naar de wc lopen bijvoorbeeld was een drama. Bah..baal er wel van, hopelijk zet het niet door, wil nog wel wat kunnen in mn verlof, en wil graag werken tot 31 jan = 6 weken van te voren. Maar ja mn fysio is er wel streng in haha..wel goed voor mij anders ga ik maar door en door. Mn man heeft vandaag de proefdrukken van de kaartjes gehaald (een voor jongen en een voor meisje). Waaah ze zijn echt leuk geworden! Hihihi kan nu helemaal niet meer wachten tot ukkie er is. Ben zoooo benieuwd wat het wordt! Haha nou ja nog ff volhouden en dan weten we het Ukkie was vannacht erg druk, met name na een hoestbui van mij, hihi zal wel denken: Hey mam hou es op ik wil slapen. Hihihi Vanochtend heeft mn man ukkie weer heerlijk mogen voelen schoppen. Hij praatte tegen mn buik, schop nog eens tegen papas hand, en toen schopte ukkie weer. Hihi trots dat ie was! Hahah was erg leuk. Nou ik ga ff weer rusten. Liefs, Mili
Hallo allemaal! Ben net gebeld voor de kraamhulp. Vriendelijke vrouw had ik aan de telefoon. Ik dacht hier laatst te lezen dat sommige hun bed op 70 cm hoog moeten hebben? of heb ik dat nou verkeerd gelezen? Ik had in mijn informatie boekje gelezen dat wij ons bed op 80 cm moeten en heb dit nog eens nagevraagd net tijdens het gesprek en ze vertelde dat het bed echt op 80 cm moet! @ dieudonnee: Leuk kamertje hoor! @ wenneke: jemig, nou fijn dat je meteen terecht kan vandaag. Ik moet er morgen voor het eerst heen. Ben benieuwd. @ mili: Ja het heerst geloof ik ook. Jullie ook veel beterschap. en idd als je twijfeld kun je beter even bellen!
@ Emma tuurlijk kunnen we buddies zijn! Het was idd gezellig met die vrouw! @ FD beterschap meid! Veel pelzier vanavond en jaaaaaaaa vandaag 31 weken! @ Dieudonnee super mooie en leuke kamer! Ook helemaal mijn smaak. Ook lime met groen! Mooi gedaan! @ Wenneke gelukkig was het nu wel leuk bij de gym! @ Mamajo hier ook van die wallen..pfff @ Redone ik ken het. Ik had vorige week ook kramp snachts en daarna bleef dat echt lang zeer doen! @ n4th4li3 ik heb wel echt baat bij de yoga. Vooral het ontspannen! Ik ben altijd veel te druk! @ Mama wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Hier is het echt 70 cm @ Nikkie kom de poezen maar hier naar toe brengne hoor...dan heb ik wat gezelschap! @ Lucifer fijn dat je nieuwe bedje zo lekker slaapt! Wauw de kraamzorg is verhoogd in 2008! Nu standaard 49 uur, dus minimaal 6 uur per dag. Als je mannetje gaat werken krijg je nog een half uur per dag. En voor heel veel dingen krijg je uren bij, dus je zit al heel snel aan 8 uur per dag! En hier gaven ze aan dat ze eigenlijk alles in huis doen, zelfs ook koken of eten voorbereiden, zodat mannetje niet hoeft te koken. Lekker hoor! Mannetje neemt de eerste week een paar uur smiddags op en pas als de kraamzorg voorbij is neemt hij vakantie. Verder was alles in orde! Ondersteek gebruiken ze hier bijna nooit, dus hoefde niet! Mijn bed is 60 cm en ik mocht aan vk vragen of het goed was. Is vooral voor hen belangrijk tijdens bevalling. maar wss vinden ze het te laag. Ik kan kiezen matrasje eronder of de klossen. Ik zal even overleggen met vk...Klossen zijn er in 17 en 23 cm..pfff wordt meteen zo hoog.. De oven piept...mijn broodjes zijn klaar en die ga ik even op smullen! Tot strakjes
60 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Meisjes: 12 Jongens: 19 Surprise: 29 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - Zuurtje Redone - MamavanJordy Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Zuurtje - Miekje1982 Miekje1982 - Apie Dieudonnee - Mili Divi - Bianca84 Wenneke20 - Vlinder78 Dames de buddylijst is er zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden als we bv gaan bevallen. je wisselt per pb je nummer uit. Geef maar door als je op de lijst wilt! Even de lijst terug omhoog halen! Eigenlijk moeten we de buddylijst nog aanvullen! Wie wil er nog meer op? Roep maar en ik pas het aan!
:x :x :x :x :x Derde keer goede keer. Had al 2 maal tekst getypt en zomaar foetsie weg ermee. Vannacht goed geslapen tot 4.40u deze morgen. Toen kreeg ik een klop tegen mijn oog van het zoontje. Auw. ( hij lag bij ons in bed te slapen) Heb er gelukkig niets aan over gehouden. Bv info avond heb ik bij zwangerschap van zoontje ook gevolgd samen met mijn mannetje.Was zeer interessant. Deze keer gaan we het niet volgen. Vind dat ik wel genoeg ervaring heb opgedaan met het zoontje, hij heeft meer dan een jaar bv gekregen. Fd heb je al geprobeert met japanse muntolie? Ik doe altijd enkele druppeltjes op een zakdoek of op mijn kussen om mijn luchtwegen open te maken of open te houden tijdens een zware verkoudheid. Dan heb ik het al minder benauwd en wordt he een beetje dragelijker. Helpt ook tegen hoofdpijn. In ieder geval veel beterschap en goed uitrusten. Wenneke hier moet mijn mannetje me ook helpen om mijn broeken en sokken aan te doen. Vervelend hé als dat zelf niet meer kan. Van schoenen aandoen heb ik geen last. Heb schoenen waar ik zo in kan stappen. Het zijn eigenlijk schoenen voor diabetespatiënten met elastiek bovenop, maar ik heb die toen gekocht omdat mijn teennagels redelijk gemakkelijk ingroeien. Sinds ik deze schoenen draag heb ik er nog zelden last van, enkel als ik te lang wacht met mijn nagels bij te knippen. Dieudonnee mooi kamertje en wat een leuke cadeautjes. Mili wat vervelend dat je zo een last hebt na het werken. Als het echt niet meer gaat kan je beter al wat eerder stoppen met werken en al eerder op verlof gaan. Dit was het weer zo een beetje denk ik. Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd maar het was ook weer zoveel ineens. Knuf van zuurtje