Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    @ Nathalie: Wat een schatje! Mijn vriend is iets lichter rood. Ik vind rood haar echt super mooi. Duimen maar!
    Handige tip van die kruidvatzakjes. Moet toch nog luiers enzo halen, dan kan ik die ook meteen kopen.

2. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @vlinder: ik kan gelukkig de trap op school nog wel op. Ik heb wel als enige een vast lokaal, zodat ik niet met spullen hoef te slepen. Wat heel prettig is aan mijn werk is dat ik kan blijven zitten en/of gaan lopen wanneer ik wil. Het is wel stressvol in m'n hoofd en het fietsen vind ik echt vreselijk. Verder gaat het wel (behalve die ene zeurende collega "ben je nou al weer zoveel gegroeid in de vakantie? Is dat wsel goed? :evil: )

@Emma: dat dacht ik dus ook: ben mooi de pisang. Heb gister om 15.00 gepost; 1 dag werken en direct weer 9 pagina's inhalen. Kan straks als er mensen met verlof gaan, wel drukker worden idd. Gelukkig ga ik 4 feb al met verlof.

@redone: ik zou er ook moeite mee hebbewn hoor. Gelukkig hoorde ik gister dat ondanks mijn klachten, de kleine heel goed groeit.

@ dalilah: ik heb die luierrugzak ook (de friesland). Echt een vreselijk ding!

@ pooh: hoezo "sorry voor al mijn vragen?" Daar zijn we hier toch met z'n allen voor. We leren oa door jouw vragen erg veel hier.

Helaas heb ik geen last van nesteldrang. Als ik thuiskom, gsa ik met de laptop op de bank en ik heb echt geen zin in schoonmaken! Wordt ikm toch ook te moe van.
    Over 3 1/2 week met verlof! Nog 14 werkdagen.....nog 14 keer heen en weer fietsen.....
    Ik heb ook zo'n in in als de beeb er straks is :D

3. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Die luierzakjes met geurtje kun je ook bij de Action kopen. Kosten geen ´drol ´, geloof 1 euro voor 100 zakjes en dat geurtje dat eraan zit is ook niet overheersend gelukkig.

Ik heb ook regelmatig last van mijn voeten en benen. Voelt alsof ik ze heel dringend moet bewegen of zo. Mijn man is dan zo lief om de spanning eruit te masseren, in begin is dat heel gevoelig, maar na 1 minuutje voel ik mijn benen ontspannen en de spanning wegglijden. Ideaal mannetje heb ik!

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    zo zo wat en gekwebbel hahahah

heb geen bekkeinstabiliteit maar het zit op de gewrichten van me bekken dus oefeningen meegekregen volgende week gaat ze ze masseren.en niet meer dweilen en stofzuigen dat s slecht zei ze.

had koude schotel om te eten smaakt vies bah gooi m wel weg :rolleyes:

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma ik ga ook maar eerst eens kijken hoe het werkt met die kruidvatzakjes en dan in de emmer en als het dan heel erg stinkt dan meteen zo'n ander ding!

Bedankt beccaatje, zuurtje en alle andere voor de info!

@ Bianca das lief! Gelukkig zijn de vragen dan nog ergens goed voor!

Dat wordt hier wat als iedereen straks met verlof is :) Gezellig hoor en leerzaam! :D

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    :) :) :) :)

De rust is weer wedergekeerd....

Ik ga maar lekker een douche pakken! :D

8. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik gebruik de geurzakjes van Etos, ook prima. Ik heb ontzettende last van nesteldrang. Ik irriteer me groen en geel aan rommeltjes en als mijn huis ergens naar ruikt zit ik al half te huilen. Met name 's avonds ben ik niet te houden en ga ik echt met mijn citroenschoonmaak-soppie-in-een-spuitflacon het hele huis door. :oops: Tot groot genoegen van mijn man trouwens, kan hij eindelijk ongestoord zijn teeveeprogramma's kijken...

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wat is het hier weer rustig. :) :) :) :) :)

Knuf van zuurtje ;)

10. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Jeeeeeemig ! :confused:

Ik moest wel 5 pagina's inhalen, dames......en dat allemaal over luierzakjes, hahaha

Ik heb die van Etos gebruikt, maar ditmaal gaan we dus voor diaper champ. Superhandig ding !

De echo was GEWELDIG ! (zie foto's)

Ons dametje ligt een week voor op de groei, dus ze is stevig.
    Als verrassing lag ze met haar bolletje naar beneden !

Ik schat haar op 7,5 a 8 pond bij geboorte....Dat wordt dus hard werken ;)

Heel veel dikke zoenen van een hoestend Fruitdruifje, die toch weer een beetje blij is....

XXXXXXXXFD

11. Arendskelk

okee, voor iedereen die zich verveelt, hier een raadsel:
    In de klas van juf Miranda zitten elf kinderen. Juf Miranda heeft een schaal met elf appels. Juf Miranda wil de elf appels verdelen over de kinderen uit haar klas, zodat ieder kind uiteindelijk een appel heeft, maar er toch nog één appel in de schaal ligt.

De Vraag: Kun jij juf Miranda helpen?

:D Flientje

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Een kind de gang op sturen ?

13. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Een kind de gang op sturen ?

14. Arendskelk

Aaah gossie, nee.. Da's zielig...

Fout!

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    oeps, 2x.... :oops:

Umme zuurtje, nog bedankt voor de tip trouwens !

XFD

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Pfff...ik geef t op....

17. Arendskelk

Zal ik het zeggen?

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    11 kinderen opschrijven. Elk cijfer en elke letter in 1 vakje.
    In elk vakje kan er een appel en toch houd ze er eentje over.

Heb ik het antwoord juist?

Knuf van zuurtje ;)

19. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Mijn god......mijn hersens zijn ernstig verweekt door de hormonen.....

daar gaat mn goeie IQ..... :( ;)

20. Arendskelk

Het antwoord is: door de laatste appel met schaal en al aan een leerling te geven... Best flauw trouwens... Maar Zuurtje, mijn complimenten voor je uitgekiende antwoord hoor!

Flientje

Deel Deze Pagina