Ken zo een ander raadseltje. Er zijn 11 paarden die je in een stal moet zetten, maar er zijn maar 10 stallen. Toch moet ieder paard in een stal staan en er mag maar 1 paard per stal. Hoe doe je dat? Knuf van zuurtje
YEP, Hollands welvaren...! Onze dochter was bij de geboorte 6 pond, bij 36 weken...dus eh.... Ik heb ditmaal ook weer zo'n emmer aan vruchtwater, jemig ! XFD
wouw FD wat een prachtige echo ! zo mooi duidelijk ook en zo'n mooi kindje ! die lijkt op mama ha ha ik kon ook niks maken van het grapje ha ha gelukkig staat het antwoord er al anders niet slapen ha ha en zo te zien hebben ze overal geurzakken ha ha zo en net ruzie met de computer om norton te installeren ons geheuge zit helemaal vol en mannetje zou het wel ff doen pfff 1,5 uur later en dus ikke he ! maar goed het is weer gelukt en ik word nog wel eens slim !
Euh...euh.......hinnik...hinnik....euh..... ik kom weer met een brute oplossing vrees ik..... dus dat zal het niet zijn.... Vertel ! XFD
Moet ik niet aan mijn mannetje vragen om iets op de computer te doen. Hij kent er nog minder van als mij en ik weet al niet veel. Maar hij is wel een heel goede privé verpleger voor mij. Knuf van zuurtje
Neem dan een stukje papier en pen. Zet 10 vakjes erop. Zet in elk vakje 1 letter van het woord ELFPAARDEN. Kwartje gevallen? Knuf van zuurtje
Meiden, weten jullie misschien een site waar je leuke dekbedovertrekken kan kopen voor het ledikantje?
Mpje dit is wel via internet maar vond het toch leuke dingen allemaal. Kijk eens bij kleinelijn.nl Knuf van zuurtje
tjonge wat is er veel geschreven, lees het morgen allemaal even. Ben erg buiten adem. Had een hartslag van 90/min. Gelukkig morgen controle, want het voelt niet lekker. Heb vanvaond zwangerschapscursus gehad, daar zeiden ze weer dat je bed minimaal 90cm hoog moet zijn.. slaap lekker allemaal
90 cm..... straks liggen we nog tegen het plafond ! ha ha nou meiden ik ga maffen ! fijne avond nog en tot morgen !