Ik ben 3 keer eerder bevallen en ik heb nooit iets van een slijmprop vernomen.Maar idd als je je slijmprop verliest kan dat een teken zijn dat de bevalling aanstaande is maar het kan wel enkele dagen dan nog duren. Maar ik heb het nooit gemerkt dat ik mijn slijmprop heb verloren.
@pooh: handig zo'n lijstje. Bedankt. Heb het maar direct opgeslagen, als ik nu nog aan dingen denk kan ik het verder aanvullen. Maar het lijkt wel al heel volledig.
dag dames, ik hou het kort want ik lig ziek thuis Koorts, hoesten en branderige ogen. Bah, geen zin en tijd voor. duik mijn warme bedje weer in (brrr heb het zo koud) knuf lucifer
Hey bella, nou ik heb nooit een slijmprop gezien hoor, echt niet, dus dat hoeft niet. Bij mij begon het met gutsjes vruchtwater en wat weeën, toen een plons en heftigere weeën......... Wat rot van die krampen, zeg ! Heb je al aan je VLK gevraagd wat het kan zijn ? darmen ? blaas ? indalen ? banden ? voorweeën ? XFD
Ik ga vandaag proberen de hele dag niet op het forum te zijn. Ik wil die rapporten echt af krijgen. Ik heb er echt zo'n hekel aan. Ik wil het te goed doen en dan kost het me teveel tijd. Zal vanavond wel een hele klus zijn om alles bij te lezen. @Pooh: handig lijstje, die van mij was dus nog niet compleet! Bevallingsboeken ga ik ook maar eens lezen vast. Ik heb geen flauw idee wat me te wachten staat. Die mevrouw van de verloskundigenpraktijk met die zwarte krulletjes heet Renate. Heb ik onthouden, omdat ik ook zo heet!
@ Lucifer beterschap! @ Bellamano ook beterschap met de krampen! @ Vlinder sterkte met de rapporten. Er liggen volgende week op mij ook heel veel examens te wachten om na te kijken, maar gelukkig niet zoveel lessen meer...
Bij Jamie heb ik 1 dag voor de bevalling de slijmprop verloren. Bij Michelle zat hij op haar hoofd geplakt en bij Max heb ik niets gezien.
Oh gezellig! Mijn vriend werkt om de week dag en nacht (van 06.00 tot 18.00 uur en van 18.00 tot 06.00 uur) Dus als hij nacht heeft, eten we 's middags rond 4 uur/half 5 warm. Zittie in de dag, dan moet ik hem om half 5 wakker maken en dan ga ik er ook vaak wel effe mee uit, ben dan toch wakker, altijd nog effe kletsen. Enne, bedankt voor de lijst voor het ziekenhuis! @Lucifer: Beterschap! Groetjes Nathalie
@ Redone: Jeetje meid wat vervelend. Kan me het wel voorstellen hoor dat je ff moest huilen. Inderdaad heb je de hele wangerschap eigenlijk al wel wat dingen gehad enzo en nu dit weer! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan hoor. Heb vertrouwen in jezelf en in je ukkie! Dikke knuffel, Mili @ Beccaatje: Bij mij helpt dat dus niet, haha t is hoe dan ook net of de kleine sowieso op mijn blaas duwt hoe ik ook hoest of nies! Maar wie weet helpt het FD wel, zou mooi zijn. Een vriendin van mij hielp het wel, haha maar ik pies/verlies er gewoon om hahaha @ Emma29: Ikke dus..hahah lees nu (donderdag en waren me toch veel paginas..hihi terwijl ik dit typ ben ik druk bezig alles te lezen en te quoten enzo. Zit nu op pag 614 en moet naar 619 haha en kwam van 612 ofzo? Hihi najaa hoef ik me niet te vervelen @ zuurtje: Haha mega bedankt dat je dit raadsel noemde. Ik wist laatst namelijk niet meer hoe die ging, zat steeds overal hokjes te maken enzo. Maar wist het niet meer. Haha nu kan ik hem ff bij mn schoonpa doen, hahah wedden dat ie er niet uit komt! @ FD: Mooie fotos! @ Vlinder: Waaaaaaah neeeeeee noem die naam niet in mijn buurt! Hahahah slechte IKEA ervaringen met ons ledikant! Hahaha nee hoor geeft niet grapje! Maar ben geen IKEA fan nee @ Pooh: Tof die lijst van de vluchtkoffer! Ga ik zeker weten gebruiken! En zorg dat ik hem op tijd klaar heb staan haha! Vrienden van mij bevielen te vroeg en moesten toen nog druk aan t zoeken. Hahahah, dus lijst klaar, sommige dingen er al in en klaaaaaar rijden maar @ lucifer: Aaaah een mede-griepper! Hier hetzelfde. Haha man en ik zijn beide ziek. Heb gelukkig geen koorts meer maar hoest me te pletter.Hihi ukkie schopt wel na t hoesten. Zo van: mama hou es op! Beterschap meid! @ Vlinder: Haha is dan nu al niet gelukt he door deze post Succes met de rapporten! @ all: Nou gister is hier de intake geweest van kraamzorg. Ik krijg mega veel uren! Sowieso 49 uur + 10uur ivm bekken klachten=59 en dan had ze het nog over uren tijdens/na de bevalling ofzo en kwam ze uit op 63 uur! Das 8 uur per dag. Maar als mn bekkenklachten direct na bevalling over zijn gaan die 10 uur eraf. Nou ja zij zal het weten maar veel is het wel. Ze dacht dat ik beter een bed beneden neer kon zetten in de kamer om daar te bevallen ivm bekkenklachten. Maar ja dan kan ik niet onder de douche gaan staan, omdat dat boven is en ik beneden ben en dus niet zoveel wil traplopen. Tevens dacht ze dat onze trap te rond zou lopen en dat ik daar niet langs kon als ik onverhoopt toch met de ambu naar t ziekenhuis zou moeten(wil thuis bevallen). Moest het maar even overleggen met de VK. Dus dat ga ik morgen maar eens doen. Vandaag fysio gebeld, moet rustig aan doen af en toe wel ff in beweging komen maar niets forceren. Morgen daar heen en dan zal ze kijken hoe erg het is en of ik dus al dan niet beter kan stoppen met werken. Ukkie was druk, heeft zich ook ff weer gemeld bij papa. Was errug leuk! Lekker thuis vandaag in mn babyboekjes schrijven voor de kleine! Liefs voor idereen!
Zo meiden dat was me ven een werk om alles bij te lezen. En ik heb maar anderhalve dag gemist. Het bloeden is gestopt. Ik verloor dinsdagavond nog een soort van slijmstukjes met wat bloed en daarna was alles weer goed. Geen idee wat het geweest is. Daar zal ik straks even naar vragen bij de vk. Beterschap voor de zieke dames. groetjes Maranka
Wat fijn dat het bloeden gestopt is! Inderdaad ff vragen straks en ik duim dat alles nog gewoon goed is! Knuf, Mili
@ Lucifer: Beterschap! @ Pooh: Bedankt voor de lijst! @ Vlinder: Kom op he, die rapporten gaan je lukken! @ Mili: Zo hee, dat zijn aardig wat uren! Ze zullen wel vinden dat het nodig hebt toch? Geniet er maar van. @ Maranka: Blij dat het bloeden gestopt is. Succes bij de VK.
ja maar ja zooo veel? Hahha voel me mega kneus met zoveel uren Ik bedoel standaard ivm BV is het 49, en dan 10 uur extra ivm die bekkenlachten, oke kan ik beetje inkomen. maar waar die andere 4 uur dan vandaan komt? Iets met ne de bevalling sowieso nog 2 uur moeten blijven ofzo? Najaa haha ik zie wel. Als ze zien dat het niet nodig is trekken ze er snel genoeg wat af, of niet dan?
@ Lucifer beterschap! @ Bellamano ook beterschap met de krampen! @ Vlinder sterkte met de rapporten. Er liggen volgende week op mij ook heel veel examens te wachten om na te kijken, maar gelukkig niet zoveel lessen meer...
Bij Jamie heb ik 1 dag voor de bevalling de slijmprop verloren. Bij Michelle zat hij op haar hoofd geplakt en bij Max heb ik niets gezien.
Oh gezellig! Mijn vriend werkt om de week dag en nacht (van 06.00 tot 18.00 uur en van 18.00 tot 06.00 uur) Dus als hij nacht heeft, eten we 's middags rond 4 uur/half 5 warm. Zittie in de dag, dan moet ik hem om half 5 wakker maken en dan ga ik er ook vaak wel effe mee uit, ben dan toch wakker, altijd nog effe kletsen. Enne, bedankt voor de lijst voor het ziekenhuis! @Lucifer: Beterschap! Groetjes Nathalie