Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @FD: bij ons in de praktijk zit ook een mannelijke vk. Eerst zou je denken (slechte ik) dat zal dan wel een homo zijn of zo maar hij is getrouwd en heeft 2 kids dus dat lijkt dan ook wel weer niet zo .... maar wel grappig.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zuurtje volhouden he meid !
    het is allemaal niet niks nu maar je krijgt er zo veel voor terug !

Pooh hou ons op de hoogte ha ha
    en wat knap dat hij nog kan sms'en
    en kun je nagaan dat we allemaal nu al zo meeleven laat staan als we straks zelf aan de gang gaan allemaal ! ha ha

FD toevallig was er van de week bij de verloskundige .. wat iedereen nu smorgens kijkt ;) een vroedman op tv
    ik vond hem echt super aardig zou die zelf nog wel willen !
    maar komt idd niet veel voor al zijn de gyn in het het ziekenhuis hier ook bijna allemaal mannen !

Nikkie idd ff afwachten en lekker rustig aan doen ! komt wel goed hoor ! het is goed dat ze het ff in de gaten houden en het kan door zo veel dingen komen ! idd een irritatie is er al goed voor ..

Nessie mooie cijfers he ! en succes met de foto's ! zijn altijd zo mooi .. als ik niet zo'n landkaart was geworden had ik het denk ik ook willen doen !
    en knap hoor zo lang door willen werken ik ben er echt al klaar mee en hoef nog maar 2x halve dag pffff

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Welke dagen moet je nog werken Emma?

Knuf van zuurtje ;)

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    maandagmiddag en dinsdagochtend nog !
    nou ja dinsdag trakteren ! ha ha en bakkie thee en dan kijken of ik alles goed opgruimd heb en dan ga ik er lekker vandoor !
    ik heb al wel gewaarschuwd dat ik wel last van hormonen heb en dus nog wel een traantje zal laten ! zo raar ... ik werk er al dik 11 jaar en dan toch een soort afscheid voor een langere tijd !
    al zal ik ook echt super blij zijn hoor want ik wilde zelf zsm stoppen !

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ooh leuk he zo aftellen naar de laatste werkdag. Dat heb ik vorige keer en nu ook weer niet kunnen doen. Denk ook niet dat dit bij ons volgende kindje zal lukken. Moest nu eerder stoppen omwille van een te groot risico en besmettingsgevaar van ons beebje.

We hebben een mooie lamp gezien op internet en we gaan volgende week eens in de winkel kijken of hij ons dan ook nog bevalt. We mogen hem dan wel pas ophangen als ons kindje geboren is anders weten ze dat we een meisje krijgen en dat willen we graag nog even voor ons houden.

Knuf van zuurtje ;)

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nog steeds niks gehoord! Duim voor ze dat het er al is en dat ze aan het bijkomen zijn ipv dat er complicaties ofzo zijn...we wachten rustig af..

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    spannend hoor pooh !
    duim duim voor jullie en ik ben benieuwd naar de detaills !
    naam, gewicht !
    en wachten duurt altijd zo lang he !

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Zooooooooooooooooo dat wachten duurde lang!

Ze is helemaal gezond! Wel wat klein nog 2,08 kg en 45 cm en ze heet Isis! :D

Wat ben ik opgelucht dat ze gezond is...nu maar hopen dat mijn schoonzus er ook goed vanaf is gekomen, maar dat zal ik later wel horen...

9. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Gefeliciteerd Tante Pooh! Hoop dat het met je schoonzus ook allemaal goed gaat.
    Toen ik me net aanmeldde hier zei iemand dat het wel meeviel met berichten maar Jeetje Joh! Niet normaal zoveel er hier geschreven wordt. Sorry dat ik niet alle meiden een persoonlijk woord kan schrijven, dan schrijf ik zo een hele pagina vol.
    Ik ga morgen lekker naar de kapper, mezelf even laten verwennen!

Truste allemaal!
    Groetjes Nathalie

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Emma,
    Jaja wij lopen helemaal gelijk qua datum.
    Dus jij neemt ook nog wat extra vrij? Ik zou eigenlijk 4 weken van te voren met verlof gaan, maar ik vond het nu toch wel erg zwaar worden. Ik slaap s nachts heel slecht en als je dan ook nog 5 dagen in de week 7 uur per dag moet werken pffff.... nee vond het echt niet vol te houden zo.
    Wat ga jij trakteren op je laatste dag?

@Pooh,
    Meis van harte gefeliciteerd met je nichtje, Isis. Wat een mooie naam zeg!
    Ik ben blij dat alles goed is met haar. Ik hoop ook dat ook alles goed is met jouw schoonzus.
    Leuk hoor meis!

@N4th4li3,
    Heel veel plezier morgen bij de kapper. Laat je eigen maar lekker verwennen meid! Ga je nog wat speciaals doen?

Wat ik nog vergeten was te zeggen. We waren gister natuurlijk ff wezen shoppen. We hebben ook gelijk even pampers gekocht. Deze zijn, voor diegene die het nog niet weten, bij de Etos in de aanbieding. 3 pakken voor 20 euro.
    We hadden 3 pakken maatje 1 gekocht, maar dit was geen aanbieding omdat deze 5 euro per pak kosten, en we hadden 3 pakken maatje 2 gekocht. Deze waren wel in de aanbieding. Alle varianten zijn daar in de aanbieding. Misschien een goede tip?

Als het goed is gaan mannetje en ik morgen nog ff samen naar de baby-dump. Daar is ook nog het een en ander in de aanbieding. Ik heb er nu al zin in.

Nou meiden Divi gaat lekker in de douche en dan lekker naar bed toe.

Tot morgen meiden, slaap lekker!

liefs Divi

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd met je nichtje Pooh

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    jaaaaaaaaaaaahhhhh TANTE POOH !
    nou ze hebben je idd lang laten wachten maar het resultaat mag er dan idd zijn !
    wel een kleintje hoor wisten ze dat ?
    want volgensmij is rond deze tijd de baby in mijn buik ook al 2 kilo....
    en hele leuke naam ! net als de DJ 100% Isis !
    N4th4li3 oh lekker naar de kapper ! ik laat het ook elke maand doen maar mijn haarkleur is echt anders .. ik laat het blonderen maar het is nu meer licht bruinig en ik heb lang haar dus een rare como
    Divi lekker slapen meid ! en snurken ! ha ha en ik zag het ook al van de etos maar mijn man zei die aanbieding hebben wij ook wel eens en die werkt bij super de boer moet hij het maar een keer kopen !
    en ik had ook 4 weken willen proberen maar ook door het slechte slapen een tijdje geleden al besloten om met 6 weken te gaan ! en ik vind het nu prima zo ! ik werkte ook nog full-time en dus niet te doen meer ... mijn buik is te zwaar heb er echt last van 8 uur op een stoel en eigenlijk maak ik ook 2 dagen van 12 uur normaal .. nou dat kon mijn rug ook niet meer aan ! dus lekker eerder stoppen en wat extra vakantie erna !
    ik werk er al 11 jaar dus ook heel wat extra uren nog staan !

zo en nu ga ik mijn man vervelen !
    die liet net een vieze stinkscheet op deze kamer dus die ga ik ff te graze nemen nu ! :evil: :evil:
    tot morgen meiden !

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh en divi ik ga de bestelling opnemen ieder mag kiezen wat ze voor gebakje willen dat doen wij altijd zo !
    en ik neem er zeker ook een ! ha ha suiker of niet ik wil zo'n lekker gebakje !
    MMMMMM
    doe jij nog iets speciaals ?

14. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @pooh : Hoera voor Isis !

Idd klein hoor....mijn buikbewoner weegt momenteel al 2009 gram....
    Was ze te vroeg of was er iets bijzonders ?

geniet van je tante-zijn !

XFD

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ nikkie: ik sta nog steeds onder controle bij de verloskundige.
    Ja ik ken dat, ik hou er ook niet van. Ben van te voren al zenuwachtig dat die meter behoorlijk omhoog schiet haha... en ja die zenuwen werken dan dus niet mee om een goede bloeddruk te hebben ;)
    Ja sorry idd dat had ik al gelezen ja over dat je niet meer werkt. Was het alleen vergeten :oops:
    Nou we duimen gewoon voor elkaar dat het allemaal goed is volgende week :D

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Gefeliciteerd Tante Pooh !

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey hallo...

ff snel een reactie: Gefeliciteerd tante Pooh!

Divi: wat raar van die pampers, ik heb ze vandaag ook gekocht, wel maatje 1 (dus die pakken van vijf euro) en heb gewoon de aanbieding meegekregen. Dus 3 halen = 2 betalen.. Overal staat ook aangegeven dat het om ALLE varianten gaat, dus ook om die allerkleinste.. Vreemd...

Dagggg

18. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoera! Gefeliciteerd tante Pooh!

Veel plezier met het tante zijn. Ik ben sinds juli tante. Mijn zusje beviel ook van een kleine baby (2100g), maar dat heeft hij al lang ingehaald hoor. Is nu een echte lekkere, gezond stevige baby.

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Gisteren laat belde mijn broer nog even. Hij was zoooooo trots. maar ze is idd klein. Een heel klein poppetje. Ik heb ze daar nooit eerder over gehoord en mijn schoonzusje was 38w. Ze heeft het goed doorstaan. maar het scheelt natuurlijk wel of je moet bevallen van 2 of 4 kg! ;) Maar toen ik mijn broer aan de telefoon had zei die dat er verder niks aan de hand was en dat ze gezond was, dus heb gister laat maar niet teveel over dat gewicht gevraagd. Ze ligt sosiewso wel in de couveuse nu voor 4 dagen omdat de vliezen een dag eerder al waren gebroken en ze heeft een gebrek gehad aan vruchtwater. Ze doen dat dan ivm infecties ofzo. Nu mogen alleen ouders en grootouders er bij, dus ik moet nog even drie daagjes wachten.

Vannacht wel een slechte nacht gehad. Ben zo vaak wakker geweest. Volgens mij is het echt zo he dat na 30 weken alles een stuk moeizamer wordt!

Nu even mijn ontbijtje opeten. Straks bij vrienden in helmond lekker gourmetten. Hopelijk heeft mijn mannetje dan geen koorts meer zoals gisteravond. Anders blijven we natuurlijk thuis.

Deel Deze Pagina