Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Gefeliciteerd tante Pooh! Wat leuk zeg!

@ Mili : heftig meid. Mag me tot nu toe tot de gelukkigen tellen die niet noemenswaardig last heeft.

@ Nikkie : Balen meid. Maar ze houden het goed onder controle, en het is natuurlijk niet voor nix, dat als het te hoog blijft, je in het zkh moet bevallen. Kan me wel voorstellen dat het een giga domper is. Rustig afwachten, misschien is het volgende week wel weer mooi lager.

@ iedereen : ik vergeet vast veel reacties, maar ben echt mega vergeetachtig, sorry. :rolleyes:

Gisteravond werden we gebeld door t kraamzorgbureau. Ik vroeg me al af wanneer ik wat zou horen, zou me bijna bezorgd gaan maken vanwege alle verhalen hier ;) Maar de afspraak staat, woensdag de 23ste komt ze.
    Ik heb trouwens geen idee wat ik kan verwachten, maar ik laat t maar op me afkomen?!

Het kraampakket nog niet gezien. Nav mn vorige vraag/opmerking hier contact gezocht met mn verzekering (weet echt niet meer of ik dit al gezegd heb? pff..zoooo vergeetachtig!) en kreeg als antwoord terug dat ze m rond de 6 a 8 weken voor de bevalling toezenden. Het was doorgegeven aan hun leverancier. Ik neem aan dat het wel goed gaat komen dan he?

Verder heb ik van de week mail gehad dat ik de blije doos op kan halen! Jippie :)
    Manlief is vandaag vrij dus eigenlijk wilden we er vandaag een ritje aan wagen. Amersfoort of Apeldoorn. Zou het handig zijn eerst te bellen of ze ze op voorraad hebben? Moeten er toch een halfuurtje voor kachelen ...

2. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@Divi: Ja, ik heb er echt zin in! Een mooi chocoladebruine kleur en laagjes (heb best lang haar en de vorige keer voor het eerst zo laten knippen en het was geweldig)
    Jij veel plezier bij Babydump!

@Emma: Ze zeiden ook tegen mij dat het wat anders uit kon vallen maar ja, ik doe niks extreems, ben al bruin van mezelf en houdt het bij een bruine kleur dus komt wel goed denk ik.
    Lekker 6 weken nemen meid, aan jezelf denken.
    Enne, heb je je man nog te pakken gehad? ;)

@Pooh: Jammer dat je er nog niet bij mag maar alles voor de gezondheid van de kleine he?
    Veel plezier met gourmetten!

@Wicjuh: Als ik jou was zou ik wel effe bellen, toch zonde als je voor niks rijdt of je moet een excuus hebben om naar de stad te gaan ;)

Fijn Weekend allemaal!
    Groetjes Nathalie

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen

@pooh Gefeliciteerd met je nichtje.

@all Ik werd vanmorgen wakker en heb dikke vingers en kan mijn trouwring niet afkrijgen.Het voelt niet lekker aan moet ik zeggen.

4. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Pooh gefeliciteerd met je nichtje. Wel een kleintje idd. Maargoed als ze maar gezond is.

Wicjuh, je kan altijd even bellen voor die blije doos.
    Ik heb er trouwens ook een via etos en kruidvat aangevraagd!

Hier alles wel oke! Gisteren weer naar het zh geweest ivm vochtverlies. Aan de ctg alles oke. Toen echo ook oke. Genoeg vruchtwater. Ik schijn iemand te zijn die in deze periode van de zwangerschap veel afscheiding verlies. Gelukkig is dat het, ze wilde me bijna houden. Nou dat wil ik dus echt niet.
    Ik vorig jaar door allerlei operaties in het ziekenhuis gelegen nou ik doe ze wat als het telang duurt! Sorry maar ik zorg liever voor een ander dan een ander voor mij mag zorgen!

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Pooh gefeliciteerd met je nichtje! Mooie naam hoor!

Hier nog niet echt lekker geslapen na gister, ik was natuurlijk erg bezorgd en had het ook weer benauwd. Ging gelijk denken aan allerlei nare dingen (zwangerschapsvergiftiging etc) dus kon eerst maar niet slapen.
    Ook de hele nacht vaak wakker geweest.
    Vandaag maar wat proberen te ontspannen.
    Misschien dat we toch even bij een babyzaak gaan kijken want dat is natuurlijk wel erg leuk en ik ga toch later vanmiddag dan nog even liggen.
    Ik voel de baby nu wel weer goed bewegen gelukkig daar maakte ik me ook nog zorgen over vannacht. Laatst voelde ik m steeds als ik naar de wc was geweest en nu al een paar dagen niet.
    Hebben jullie dat ook wel eens?

Iedereen alvast een fijn weekend.

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi die Pooh,

Lees het nu pas, was gisteren zoooo moe...
    Maar eh: Van harte! En geniet van je -Tante Zijn- :)

Groetjesss,
    Mili

@ all:Hier alles verder wel oke. Ukkie is wel rustig vandaag...meestal had ik hem/haar al gevoeld nu niet zo nog.
    Maar gister was alles nog oke..dus zal me niet ongerust maken :rolleyes: haha makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Lekker rustig aan doen vandaag en genieten met mn man.

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

@Emma,
    Nou van snurken is er volgens mij niet veel van gekomen. Heb weer zo slecht geslapen. Niet zozeer dat uk heel erg in de weer was, maar echt van die hazenslaapjes. Wakker slapen wakker slapen etc etc. Om moe van te worden haha.
    Heb jij lekker geslapen?
    Zo maar dat is lekker dat je mannetje bij Super de Boer werkt. Dan kan hij ze daar ook meenemen.
    Lekker hoor meid dat je nog maar 2 halve dagen hoeft te werken. Heb je lekker om iets naar uit te kijken vind je niet?

Hihi heb je je man nog kunnen vervelen gisteravond? haha wat een viespeuk zeg haha... Mannen zijn ook allemaal hetzelfde ;)

Je hebt gelijk hoor meis neem maar lekker een gebakje op je laatste werkdag! Geniet er maar extra van.
    Ik denk dat ik ook gebakjes ga trakteren of blauwe of roze koeken, is ook wel een leuk idee. Die blauwe verkopen ze hier ook toevallig in de supermarkt. Dus ik kijk nog wel ff wat ik doe.

@Miekje1982,
    Oh echt dus die aanbieding was ook voor maatje 1? Deze hadden we gelukkig genoeg al in huis, dus we hebben maatje 2 genomen.
    Jammer dat ik dat niet van te voren wist, anders had ik die ook nog even voor de zekerheid meegenomen. Ach, de volgende keer beter.

@Wenneke20,
    Meid wat een leuke luiertas is dat die je hebt gezien op marktplaats! Ik zou zeggen dat deze echt wel bij jullie kinderwagen en bij de maxi-cosi past. De kleurtjes van die luiertas passen er goed bij hoor. Ik zou er voor gaan als ik jou was!

@Pooh,
    Wat fijn om te horen dat alles goed is met je schoonzus en nichtje!
    Best nog jammer dat je nog even moet wachten om je lieve nichtje te kunnen bewonderen. Maar je hebt nu wat leuks om naar uit te kijken vind je niet?
    Je schoonzus was toch in Belgie bevallen?

Dus jij slaapt ook zo slecht? Emma en ik hadden het er ook al over en volgens mij klopt het echt dat je na de 30 weken steeds slechter gaat slapen. Het wordt steeds zwaarder zo he meis?

Ik hoop dat je mannetje lekker is opgeknapt meis, dat jullie lekker kunnen gaan gourmetten vanavond. Als jullie gaan, wens ik jullie alvast heel veel plezier!

@Wicjuh,
    Wat leuk dat jullie ook de blije doos op gaan halen bij de prenatal. Als jullie er een half uur voor moeten rijden zou ik er toch even een belletje aan wagen voordat jullie voor niets er heen rijden.

@N4th4li3,
    Veel plezier bij de kapper vandaag meid. Laat je maar goed verwennen.

@Redone,
    Oh jee meis, krijg je je ring echt niet meer af? Ik had ook twee ringen om mijn vinger die ik met geen mogelijkheid afkreeg. Ik ben toen rustig op de bank gaan zitten en heb veel Dreft om mijn vinger gedaan en ben rustig gaan proberen om de ringen af te krijgen.
    Ik hoop dat je je ring er af kunt krijgen meis. Succes!

@Mpje,
    Wat fijn dat alles goed was in het ziekenhuis meis!

@Nikkie,
    Doe je rustig aan vandaag meis!
    Fijn dat je de baby nu weer goed voelt bewegen meis! Nu jij het zegt, de ene keer als ik naar de wc ben geweest (voor de grote boodschap) dan voel ik de baby ook meer. Net alsof de baby wil zeggen, zo mama dat heb je ff goed gedaan, nu heb ik weer alle ruimte.
    En de andere keer dan is dat weer niet zo. Ik weet ook niet wat dat is.
    Als je de baby wat minder voelt en je maakt je ongerust ga je toch wel bellen he meis?

Vanacht weer erg slecht geslapen.
    Moest er om 3 uur uit om te plassen en daarna zo slecht geslapen. Ik heb echt last van hazen slaapjes. Wakker, slapen, wakker, slapen, wakker, slapen...... Om half 9 was ik het zo zat in bed dus ben er maar uit gegaan....
    Nog geen kwartier later ging de bel. Staan ze al met het pakketje voor de deur. Ik had namelijk donderdagavond laat bij www.kinderstoeltje.nl een babyfoon besteld, de alecto nogwat 88 (de tip die jullie gaven meiden), en die kwamen ze vanmorgen al brengen, echt snel he?

Zometeen even naar mijn ouders. Mijn moeder belde net op dat bij mijn ouders auto de kenteken platen zijn gejat, alle twee. Wij hebben hier toevallig nog een oude auto staan van mijn vader en die gaan we zo even brengen naar ze. Ze kunnen natuurlijk nu geen kant op. Mijn moeder heeft gister aangifte gedaan bij de politie en nu moet ze dus nieuwe kenteken platen gaan bestellen.
    Wat een rare mensen heb je he die dit doen....... Wat hebben ze daar nou aan?
    We zouden ff naar de babydump gaan maar me ouders gaan nu ff voor. Ach gaan we de volgende week wel ff er heen......

Meiden ik kom vanavond nog even kijken bij jullie. Ik wens jullie een prettige dag

liefs Divi

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ all: Heb gisteren mijn kraampakket gekregen :D ... Ik had 3 dagen geleden gebeld met de vraag of ik hem nou had aangevraagt of niet. Ik was het even helemaal kwijt en wist het me ook niet meer te herrinneren.
    Ze hebben hem voor de zekerheid gewoon aangevraagd en kreeg hem dus 2 dagen later al in huis :confused: ... Ben blij dat dat nu ook binnen is.
    Ook de blije doos opgehaald, er zaten idd leuke en handige dingetjes in.
    Gisteren dus een berg met boeken in huis voor het uitzoeken van de geboortekaartjes. Maar we zijn er al bijna uit hoor. We vinden 2 kaartjes erg leuk en daar moeten we van het weekend even een keuze uit maken.
    Wij hebben allebij dezelfde smaak dus dat is erg makkelijk.
    We vlogen door de boeken heen omdat we al ongeveer in gedachten hadden wat voor soort kaartje we wilde.

Vandaag even naar de toko voor surinaamse dingetjes voor het eten en snaaigoed ;) . Mijn vriend is half surinaams dus eten hier geregeld surinaams.
    Mmmm en dat vind ik wel zo lekker he :D
    Jammer genoeg hebben we de winkel niet om de hoek dus moeten even rijden.
    Eens in de zoveel tijd halen we dan alles weer in huis zodat we weer even vooruit kunnen.

Nou ik ga nog even een kopje thee drinken en ons dan klaarmaken om de boodschappen te doen.

Fijne dag allemaal.

Groetjes

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties!

Dames ik zit verstopt. Heb er telkens snachts last van. Ik drink al wel 3 dagen roosvicee laxo. Maar het is elke ochtend hetzelfde...ik word met die krampen wakker en er komt niks...en dan tegen de avond komt het er uit...heb toenstraks een half uur op het toilet gezeten zonder druk te zetten en ja hoor voor het eerst in mijn leven een aambei :( Wat kan ik daar nu hte beste voor gebruiken? Dan kan ik het zo ophalen...

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik heb daar ook last van en ik gebruik sperti.Dat is een zalfje wat je 'smorgens en 's avonds even aan moet brengen en na elke stoelgang ook.Ik heb er wel baat bij.En je mag het gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap.

11. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey pooh :

Ik gebruik Curanol zalf, dat werkt ongeveer net zo als sperti, maar is wat natuurlijker (beiden apotheek/drogist)

Voor de verstopping gebruik ik regelmatig Lactulose-siroop. Ook apotheek. helpt als een trein en is niet chemisch. Krijg er ook geen buikpijn van. Dit middel zorg ervoor dat er meer vocht in je darmen blijft, waardoor je ontlasting soepel blijft...dat voorkomt tegelijkertijd ook het terugkeren van aambeien....

Hier spreekt een ervaren FD......spatische darm, aambeien, verstopping etc

Succes meid !

XFD

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik heb ontzettend veel last van mn darmen (verstopping), al weken hoor. Heftige krampen en niet kunnen, noem maar op.
    Van alles geprobeerd, maar wat mij onwijs helpt is 1 a 2 kiwi's en 1 a 2 sinaasappels elke dag eten. Ik begon met de ochtend 2 kiwi's en 1 sinaasappel en s avonds 1 sinaasappel, tegenwoordig eet ik s ochtends 1 of 2 sinaasappels en 1 kiwi. Stoelgang gaat prima nu. :)

Voor wat betreft de aambei heb ik geen tip, nog nooit gehad.

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Wat bij mij goed helpt is een paar keer per week een flesje actimel (voor de darmflora dus).
    Verstopping heb ik eigenlijk nooit last van, soms een dagje en dan ben ik het al beu!
    En ik drink veel water.
    Wat betreft aambeien kan ik je niet helpen, nog nooit gehad gelukkig. Na de bevalling schijnt het ook wel vaak voor te komen.

liefs

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt lieve meiden! Ik ga meteen naar de apotheek! ;)

Wat zou ik ook zonder jullie moeten.... :D

Dikke knuffel voor jullie allemaal! :D

15. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @nikki: ik woon idd ook in friesland. Ik zit bij Samenzorg. Ik moet nu nog 7 weken en ze hebben dus nog niet gebeld. Ik heb afgesproken mret mezelf dat als ze nog niet gebeld hebben als ik 34 weken zwanger ben, dat ik zelf bel.

@pooh: gefeliciteerd! Tante Pooh! Eentjes nog en je mag d'r zien!

@ mili: heftig meis!

@ FD: inderdaad handige tip (bad-tip)

@ bellamo: ik baal ook van opmerkingen over buik....elke keer weer dezelfde menssen.....

@ Emma: ik heb ook eeen laptop. Mijn man en ik werken beide in het onderwijs en hebben dus vaak op dezelfde tijd de computer nodig. Mijn man gebriuikt de pc in de studeerkamer en ik werk meestal in de woonkamer met de laptop. Ik vind het heel fijn (ook lekker op de bank als ik wil), maar mijn man kan niet tegen werken met deze vaste muis. Je kunt als dat het probleem is ook gewioon een muis aansluiten.

@ Redone: ik begon steeds meer vocht vast te houden en mijn trouwring was altijd wat te groot, maar ik heb de ring op tijd afgedaan en hij hangt nu aaan een kettinkje.

We hebben gister de proefdruk opgehaald en ik was niet echt blij. Ze hadden er niet bijverteld dat de voorkant axtra bedrukt was en dat als je dat ook wou, dat je dan extra drukkosten hebt. Bovendien was het gewoon het kaartje met twee losse witte velletjes waar de tekst en de plaatjes op gedrukt waren. Ik dacht dat ik een echt kaartje zou krijgen.......We weten nog niet wat we nu willen met de voorkant.

Ik moet nu nog 3x4 dagen werken. Maar zoals ik al zei: ik werk niet meer volledig omdat een collega weer meer mag werken en ik sta voor de klas en kan dus gaan staan of zitten wanneer ik wil. Ik slaap slechter dan anders, maar als het niet slechter wordt, hou ik het nog wel 3 weekjes vol.

Ik kwam er net achter dat ik nu ook beetje melk heb.....! Raar! Het lekte nog niet, maar ik las hier over nu al melk produceren en kneep er ff in en toen kwam er wat gelig vocht uit.

Zijn er trouwens meer mensen die druk op de bekkenbodem voelen? Ik vind het moeilijk om te omschrijven, maar vooral als ik m'n beeen omhoog doe (om het bijv op de bank te leggen) of opsta van bank of bed en dat voelt vrij vervelend.....Zou de kleine aan het indalen zijn?

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja beetje wel he? najaa komen we ook wel weer door hoor! Voor t goede doel ;)

Dat hadden ze bij ons wel gezegd maar we zijn t meeste kwijt aan de drukkosten. Wij hebben ook een kaartje met drukkosten voor beide kanten.

:rolleyes: mmm zo begonnen de klachten wel bij mij, bij de bekkenbodem en je schaambot/schaambeen. Helemaal als ik bijvoobeeld mn sok ofzo uit wou doen en op 1 been ging staan. Zolang ik t maar symetrisch deed (in en uit bed etc) was het te doen maar deed ik iets met 1 been dan voelde ik het daar.

Maar wie weet kun je het ook krijgen van indalen inderdaad...heb daar nog geen ervaring mee ;)

Groetjes en knuf,
    Mili

17. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey lieverds,

Hier ook last van de bekkenbodem. Vanmorgen had ik bijna het gevoel dat die kleine eruit viel ;)
    Zo'n druk op mn onderkantje en mn botten. Mijn kindje is nog niet ingedaald, maar ik voel die druk echt wel...

@milli : de laatste loodjes......

@bianca: Graag gedaan !

@divi : wat een gedoe zeg ! En dat slaapgeduvel, daar heb ik ook last van .....grrrr

XFD

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !
    zo ben net pas op ! ik heb gewoon eingelijk eens klokje rond geslapen ! wel 4x moeten plassen tussendoor maar val redelijk snel weer in slaap dus hier erg van genoten ! was er ook erg aan toe kan wel merken dat mijn lijf ook niet echt meer veel wil op een dag en ik meer aan rust toe kan geven !

oh en over die vieze scheet van mijn man ... ik heb hem zeker nog ff terug gepakt ha ha ha !

Pooh wat erg dat je nog niet kan knuffen met je nichtje ! he jakkie zou denk ik niet kunnen wachten .... en stiekem gaan ha ha ! en bah die aambei.. maar ik zie dat je van FD al een geweldige oplossing hebt gekregen ! en wat jammer dat je mannetje niet zo lekker is ... wens hem maar beterschap
    Bianca thanks voor de tip tja hier is het ook vaak vechten om de comp en hij staat ook boven dus ik blijf lopen ... en gelukkig heb je een proefdruk kan je nog kiezen voor een ander kaartje !
    Wicjuh ik eet ook veel fruit en mijn stoelgang is nog vrij redelijk ! ik eet ook 2x kiwi en 1x sinaasappel ! heb ik ook ooit als tip gekregen en vind het nog lekker ook !
    Mama nou dan heb je hem nu wel erg snel je kraampakket ! leuke maandverbanden he ! haha
    en klinkt goed dat surinaams eten mmmm is maar goed dat je het niet virtueel kan verstuuren ha ha anders had je man het druk denk ik ha ha
    Divi eindelijk eens goed lang kunnen slapen en zal zo blij zijn als ik straks overdag ook eens kan gaan liggen ! op 1 nacht kan je niet overleven he ! idd vind ik het nu lichamelijk zwaar worden na 30 weken is het echt meer dan in het begin ... en mijn man doet eigenlijk nooit boodschappen op zijn werk ha ha maar in paniek kan hij altijd ff wat meenemen dat is wel makkelijk ! en bij mij op mijn werk zitten ze al op gebak te wachten ha ha bij jou ook ? al moet ik zeggen dat ik het er ook wel een beetje moeilijk mee heb... heb jij dat ook dat het voor je gevoel nu ineens zo snel gaat ? en zo dichtbij komt ....
    en wat vervelend voor je ouders van hun kentekenplaten .. bah is altijd zo'n gedoe...
    Mili hier is het in de ochtend ook vaak rustig komt volgensmij omdat ik zelf ook niet zo'n ochtendmens ben ... en geen zorgen zometeen krijg je toch weer een schop dat je denkt..... ja hallo ! misschien al gehad zelfs !
    Nikkie wat vervelend meid ik heb het ook wel eens hoor dat ik me zo zorgen maak dat het allemaal ff niet wil ... dus ga jij vanmiddag maar eens lekker naar bedje !
    Mpje gelukkig dat alles goed is ! ik verlies ook veel vocht al de hele zwangerschap maar de laatste week is het ook al meer aan het worden ... en gelukkig dat je lekker naar huis mocht !
    Redone ik kan mijn rigen al niet meer aan sinds week 12 ! we zijn toen op vakantie geweest en sinds dien heb ik 2x zo dikke vingers .. ik vond het verschrikkelijk om mijn trouwring uit te moeten maar hij ligt naast mijn bed al klaar voor later .. vaak na douchen zijn je vingers wat dunner misschien krijg je hem dan af ... anders uurtje in de vriezer ha ha
    N4th4li3 en ben je al lekker bij de kapper geweest ? mmmm zalig ik mag vrijdag weer zag ik net ! lekker dat getuttel hoor ! ik heb ook altijd lang haar tot op mijn kont gehad maar sinds een jaar of 2 nu halverwegen mijn rug ... dat scheeld een hoop werk en ik kan er zelf meer mee ... maar wil na de bevalling echt nooit mijn haar kort laten knippen ! ben zelf erg tuttig met mijn haar ... alleen nu soms ff niet ...
    Wicjuh ik ben ook pas vorige week gebeld en een paar dagen laten kwam ze al ! was een leuke vrouw die kamer ff nakeek en waar je alles aan kon vragen en toch nog wel wat dingen die ik ff wilde weten en heb aangepast ! verder krijg je boekje met info kan je ook van alles in vinden en nemen ze door wat ze wel en niet doen voor je !

zo pffff weer een lang verhaal

en ik blijf vandaag veilig binnen ik heb net al een plank op mijn hoofd en buik gehad ... viel van boven van de keuken zo naar beneden .. nog kapot ook .. grrrrr ach ik ga lekker chillen vandaag ! ik zie dat het al 12 is en ik heb mijn haar nog niet eens gekamd ha ha

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja inderdaad de laatste loodjes..haha lukt wel!

Jij ook ff rustig aan he met je bekkenbodem?!

Haha ja hoor...ukkie heeft zich al even weer gemeld hoor. Hihi grappig is dat toch.

Enneh kijk wel ff uit he? Voor vallende planken...wist niet dat ze die (weers)voorspelling gedaan hadden ;)

Deel Deze Pagina