Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Ik heb bevallen en opstaan en veilig bevallen. Beide goeie boeken, niet al te veel geneuzel.

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nathalie wauw ben benieuwd naar de foto's!

@ Apie vervelend he dat slechte slapen. Ik heb vanaf 5 uur wakker gelegen en heel de nacht gedraaid...

@ Nathalie leuk he al dat uitzoeken voor het nieuwe huis! Maar misschien heb ik er over heen gelezen, maar wanneer ging je ook alweer verhuizen?

Ik heb ook het boek veilig bevallen en bevallen en opstaan! ;) Ik ben in veilig bevallen begonnen...

3. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Goeiemorgen mama's,

willen jullie niet meer zoooooo veel schrijven als ik even een weekendje niet mee kan lezen... [-X
    maar, ik ben weer bij. Ik kan het nooit laten om toch alles maar te lezen (stel dat ik nou net iets zou missen ;) )

@Emma: hoe doe je dat toch? Ik zie dat jij echt op iedereen kan reageren... heb jij zo'n mega goed geheugen of heb je een andere tip? Vertel!

Als ik me nu de laatste 15 pagina's (die ik net heb gelezen) moet herinneren weet ik nog dat Pooh tante is geworden (van harte: leuk!), dat FD carnaval moet missen (jammer joh) en dat er siproop bestaat die goed helpt tegen verstopping.
    Oh ja, en het probleem van de ringen (herkenbaar!).

Ik kruip ook even in de klaaghoek: dit weekend voor het eerst (sinds de verhuizing in de kerstvakantie) naar m'n oude woonplaats terug om de kinderen naar hun vader te brengen (na veel juridisch gedoe is nu bepaald dat de kinderen 1 keer per 2 weken naar hun vader moeten in het weekend). Maar...hij is het niet eens met deze regeling en hoeft de kinderen nu helemaal niet meer te zien. Wij 400 km voor niets gereden en we moesten de kids dit nieuws dus vertellen...da's niet leuk als je 12 en bijna 10 jaar bent! We hebben er met z'n allen nog wel een leuk weekend van gemaakt (we zijn het hele weekend wel daar gebleven, gelukkig hebben we mijn huis nog) maar het voelt niet fijn! Over 2 weken gaan we toch maar weer gewoon die kant op om te zien of hij al is bijgedraaid; hope so!

4. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Het hele weekend geen tijd gehad en nu ook de fut niet om al die pagina's te lezen... Sorry meiden!
    Wat ik wel kan doen, is een update geven :)

Wij gaan woensdag voor een 2de 3D echo, aan 30 weken. En dan volgende week nog een controle-echo bij de gynae... Blijkt dat ze dan kijken of het kindje goed groeit, hoe het vruchtwater is en zo... Ik hoorde al van twee vriendinnen die thuis moeten blijven omdat het kindje een kleine groeiachterstand heeft... Hoop dat het bij mij niet zo is, maar eerst uitkijken naar woensdag!

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah vasthouden die man! :) ;)

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hey meiden
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ik ben even heel gestressed.
    Ik heb sinds gisteravond veel krampen weer en sinds vanmorgen lichtroze bloedverlies.
    Ook slijm en een geelgroene draad met bruine troep erdoorheen (sorry voor details)
    Daarna kwam er ook helderrood bloed.
    Ik maak me zon zorgen ineens weer.. ik moet zo naar de VK dan gaan ze even kijken wat er aan de hand is..maar ik zit helemaal te trillen.
    Duimen jullie dat t goed is?

7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    He meid das schrikken.Veel succes bij de vk en ik duim heel erg hard dat alles goed is [-o<

8. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    hier wordt volop geduimd!

9. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hallo meiden

Zo, ik ga weer proberen het een beetje bij te houden vandaag! Moet ook wel lukken aangezien ik vandaag zo'n beetje de hele dag achter de pc zal zittten. Bijwerken van achtergebleven rotzooi....

Tussendoor komt het kraambureau nog voor een intake!

Beertje: ik hoop dat alles goed is, hier draaien de duimen!
    Nog even blijven zitten kleine!

Gisteravond had ik om de 10 minuten een harde buik, maakte me ook wel even zotgen, maar na een goede nachtrust is het weer weg...

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Duimen draaien hier volop!

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Sjee wat is er nog veel geschreven gister, even snel alles bijgelezen.
    Pooh alvast succes met werken en rustig aan he! Je merkt vanzelf wel of het gaat.
    Vlinder succes bij de vk. WAt een lief kamertje zeg en mooie buikfoto's!
    Cindy ook mooie foto's!
    Beertje, dat is erg schrikken zeg, zal voor je duimen!
    Miekje, dat is aardig pittig zeg, je weet nooit waar je aan toe bent. Kan je er wat goed mee omgaan?

Hier echt een muts hoor. Sinds ik weet dat mijn bloeddruk te hoog is kan ik me nog maar moeilijk ontspannen en zit ik overal op te letten. Ik heb namelijk al een week af en toe lichte buikpijn, ook in mijn bovenbuik.
    Dan ga ik al vanalles denken he... Stel dat....
    Terwijl het ook de groei van de baarmoeder kan zijn.
    En verder heb ik het wel vaak benauwd, toch echt van de baby. Het helpt ook niet echt mee als je in je slaap steeds op je rug draait.
    Vannacht een erg slechte nacht gehad, heb van drie tot een uur of half zes wakker gelegen. Pffff. Vanochtend nog even twee uurtjes geslapen. Hopelijk vannacht weer beter, het ging zo goed tot de afgelopen dagen.
    Gelukkig voel ik de baby juist wel weer goed. Hij had even een paar daagjes rust denk ik afgelopen week. Nou ja ik voelde m nog wel maar veel minder vaak. Kan soms na een groeispurt.

Nog over die militair. Hij blijkt een zoon van een collega van mijn broer te zijn erg sneu allemaal. En mijn broer zat afgelopen zaterdag bij een vriend toen vrienden van die jongen het nieuws kregen en die kenden hem erg goed. Dus heel veel verdriet. Veel te jong he en dan ook nog door eigen vuur waar ze natuurlijk niks aan konden doen maar toch.

liefs Nikkie

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden

sorry als niet alles gelezen heb maar zit er effe doorheen.

mag van fysio niet tillen stofzuigen of dweilen.wat doet me mannetje de hond op de bank hele bank vol haren en meneer springt vrolijk op me buik als uurtje op de bank lig en alle rommel laat ie liggen en ik krijg visite dus wat moet ik doen poetsen stofzuigen en heb zo n last van krampe :(
    en me bekken

ga vanavond s hartig woordje met m praten of hy kan helpen rommel op te ruimen en hond van bank af laten of hond gaat eruit en hy erby want ik kan niet meer.

morgen naar de tandarts pfffff
    sorry voor me geklaag

http://www.mijnalbum.nl/Album=Y3CEAFRV vandaag buikfoto

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Beertje hier wordt ook heeeel hard geduimd! ;)

14. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hier wordt ook geduimd voor Beertje...

Ik moet zo zelf ook naar de VLK. Ik verloor daarstraks ineens een plensje vocht...Het rook niet naar urine...
    Ben wel een beetje bang nu....

Duimen jullie ?

XFD

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oh jee...jazeker duim ik!

16. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Ook hier draaien de duimen voor Beertje en Fruitdruifje...

@Pooh: alsnog van harte gefeliciteerd met het tante-zijn

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's

Hier wordt ook volop geduimd voor Beertje en Fruitdruifje.

Knuf van zuurtje ;)

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    FD en Beertje de duimen draaien volop hier !
    succes hoor meiden !

en FD ik had het gisteren echt een straal langs mijn benen naar beneden en ik kon het niet tegenhouden .. niks aan de hand heb ik net gehoord dus hopelijk geeft dit je wat hoop ! schijnbaar is de kleine zo'n druk aan het geven dat het niet te houden is soms
    Wenneke wat vervelend voor je ik vind het ook zo moeilijk als ik het zelf niet kan/mag ... en idd ff praten met je man misschien heeft hij het niet zo in de gaten...
    Nikkie hier ook te hoge bloeddruk en net bloed laten prikken.. nog 2 dagen werken waaronder vandaag en dan lekker rust ! dat zal wel helpen en ik maak me maar niet te druk (als ik dat kan volhouden) want dat helpt er niet aan ! ik voel de beeb ook minder net nog nagevraagd en dat klopt in deze tijd van de zwangerschap !
    Mamajo mijn geheim is dat ik wat tik en dan klik op voorbeeld dan kun je bovenin typen en onderin terugbladeren ! ;) ha ha zo kan ik lezen en reageren want idd onthouden lukt allemaal niet meer zo ! maar niet verder vertellen he ha ha is ons geheimpje ;) ;)
    maar je kunt maar tot zo ver terug hoor dus soms mis ik ook wel wat hoor ! en wat vervelend meid voor jezelf en voor je kinderen ... grrr wat gemeen van hem vooral als je al voor de deur staat maar zal dus ook niet voor niks je EX zijn !
    Pooh nog ff lekker genieten meid van je vrije dag en als het niet lukt morgen naar huis he meid ! anders kom ik je halen ha ha

Nou ik ben net bij de gyn geweest en het staat er al mijn bloeddruk was te hoog ... 170 over 80 ... bah hij was altijd 110/65 dus is wel een verschil ja ! heb ook echt mega hoofdpijn gehad dus mocht gelijk bloed laten prikken en plasje inleveren ook omdat ik zo veel drang heb en wat verlies op zijn tijd ... :oops:
    ha ha nou moet je mijn op comando laten plassen op een vieze wc ha ha ha 10 min bezig geweest nog geen druppel... hup kraan aan .. tja moet wel maar lukt niet ... ha ha nou uiteindelijk kwam het hoor ! hihi zal detaills besparen maar ohoh wat een geklungel allemaal ....
    en uitslag suiker gehad idd vrij goed maar hij wilde toch nog maar een keer een dag prikken ..... nou ik heb aangegeven ik overleg nog wel ff met dieetiste en moet volgende week toch weer naar andere gyn .. die me echt in de gaten houdt en dan kijken we wel ff ! ha ha ha
    ja doei hoor ... gyn was vorige keer al erg tevreden en het is nu nog beter zelfs ! dus ik mail zo ff de uitslagen naar de dieetiste en dan hoor ik het wel hoor ! ha ha
    Nog wel echo gehad en de kleine ligt nu wel met hoofd naar beneden en is dus gedraaid maar nog niet ingedaald... nou ai ai en ik heb al zo veel druk ! ach kijken we volgende week weer maar
    en nu ga ik naar mijn werk .. nog een beoordeling en wat afwerken en vanavond lekker vrij !
    kom vanavond dus weer lekker hier hangen !

oh ja ff over die bloeddruk enig idee wanneer het nu hoog is eigenlijk dan want ik zou het niet weten ?

mieden succes allemaal ik lees nog wel ff stiekem mee op mijn werk maar reageren doe ik vanavond weer
    knuf emma

19. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    FD: hier draaien de duimen ook!

emma: ik weet eigenlijk niet wanneer het echt hoog is....had de vorige keer 120/80 en dat was goed?
    Misschien 170 wat te hoog?

Volgens mij heb ik hier net voor het eerst de hik gemerkt in mijn buik...kleine schokjes in een snel ritme, echt wel lachen!

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ga zo naar het ziekenhuis voor een extra check. de buurvrouw gaat mee, want man is in Limburg.
    Suikeruitlslagen waren gelukkig wel goed....

hoop dat t geen vruchtwater is...

XFD

Deel Deze Pagina