Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Emma, als de bovendruk boven de 140 ligt en de onderdruk boven de 90 dan is ie te hoog volgens mij. En het hangt dus van je startwaarde is. Voor mij is een onderdruk van 75 tot 80 normaal en zou dus niet te hoog zijn maar als je normaal dus rond de 65 hebt is dat wel weer te hoog. Daar kijken ze naar. De startwaarde is bij iedereen anders.
    Vooral de onderdruk is van belang. Moeilijker te behandelen.
    Ik probeer me ook maar niet druk te maken, heeft weinig zin en het wordt er niet beter van.

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Voor wie ook medeleven wil betonen aan de familie en vrienden van de omgekomen militairen, je kan op de site van defensie een condoleanceregister tekenen.

groetjes

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @Beertje en FD: succes, ik duim dat het goed is.

Verder weet ik het even niet, ben zwaar aan het aftellen in ieder geval.

4. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    De duimen staan aan voor Beertje en Fruitdruifje!

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden een kuffel die het nodig hebben

mannetje belde net was het zat en heb in tranen hem verteld da het moet veranderen of hond gaat weg hy snapte mij wel

was in de winkel vanmorgen en kwam bekende tegen die zei tegen mij jij loopt niet tot het eind :(

ach we zien wel wanneer beeb zich aankondigd

6. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    @ Beertje en FD: Duimen draaien in topsnelheid, voorzover dat kan met m'n vochtduimen... [-o<

Net een half dagje gewerkt. Pfft, ben nu al helemaal af. Ga denk ik 6 feb. niet halen.
    Ook bij de vk geweest. Ik houd veel te veel vocht vast. Eigenlijk mag ik van haar helemaal niet meer werken, maarja ik wil die rapportgesprekken nog afronden. Bloeddruk nog goed, maar moet over 2 weken terug om opnieuw te meten en urine inleveren.
    Mijn beeb is nog steeds eigenwijs en ligt met het koppie omhoog :x

Ik ga nu even rusten.
    Ik slaap ook bijna niet meer. Van 2 tot half 7 wakker gelegen. En mijn mannetje is ook erger gaan snurken voor mijn gevoel. En m'n rug doet zo'n pijn van het liggen....

7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @fd Succes bij de vk mijn duimen draaien ook voor jouw

8. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    @Beertje en FD jeetje meiden ..ook hier draaien de duimen op volle toeren .

9. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    haha....jullie raden nooit wat ik net gedaan heb....

Wij hebben geen toilet boven en nu had ik al een emmertje boven staan, omdat het traplopen niet zo fijn gaat.... maar het emmertje gaat ook niet zo fijn meer (te laag)
    Nu heb ik net gebeld voor een toiletstoel :oops: ...haha voel me wel een beetje knullig, maar is wel beter zo denk ik!

10. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Beertje en FD: allebei sterkte! Tuurlijk draaien hier de duimen voor jullie! Hoop van harte dat het loos alarm is!

@ Dieudonnee: strakke actie! Stuk beter dan een emmer lijkt me! En grappig he, de hik :)

@ Emma: thanks voor de tip! Lukt idd niet voor 15 pagina's, maar normaal gesproken hoef ik gelukkig ook niet zoveel bij te lezen!

@vlinder: rustig aan doen jij! Jij en de kleine zijn belangrijker dan de rapportgesprekken!

@ Wenneke: fijn dat hij wel begrip heeft voor wat je zegt!

@Nikkie: dit weekend nog naar de babydump en babypark geweest? Of was het verhaal van de gestolen kentekens van jou (sorry, even kwijt)

11. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

ff kort: ook ik duim voor Fruitdruifje en Beertje! Kom op meiden!

12. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Beertje heeft gepost tegen elf uur...is al best even geleden... hoop dat dat geen slecht teken is...
    ik duim duim duim!

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    wat doet een toiletstoel?

14. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Zou dat niet zoiets zijn als een potje van kinderen, maar dan op 'volwassen formaat'. Een soort toilet, maar dan zonder de doorloop aangezien ze hem boven heeft :) Wij hebben ook enkel wc beneden, wat zeer lastig is als ik 's nachts naar toilet moet:)

15. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    even een korte pauze (ben aan het poetsen....bah, die hormonen toch), maar helaas nog geen nieuws van de zorg-meiden!
    Nog even geduld. Beertje en FD: hou vol en we blijven duimen hoor!

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Zo..pffffffffffffffffffffffffff

Daar ben ik gelukkig toch weer :)

Allereerst heeeeel veel knuffels en dikke zoen voor jullie. Het is zo lief dat jullie zo meeleven. Heb even een traantje weggepinkt.

Wat is er gedaan :

Eerst heb ik een half uur aan de CTG en weeënregistratie gelegen.
    Toen heb ik een inwendig onderzoek gehad. Dat was vooral erg pijnlijk omdat de co-assistent dat volgens mij nog niet vaak gedaan had :(
    Ik moest op mn hand blazen en ze hebben wat vocht opgevangen en onder de microscoop gelegd. Verder hebben ze nog een echo gemaakt en gekeken hoe ons meisje ligt.

Alle uitslagen waren in orde. Geen bijzonderheden of verontrustende signalen. Bij twijfel moet ik echter wel meteen actie ondernemen.

Ons meisje zit dus voorlopig nog veilig opgeborgen,,,,pffff :thumup:

XFD

Beertje hoe is het met jou ?

17. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @fruitdruifje: gelukkig zit jullie meisje nog veilig opgeborgen! :thumup: Het massale duimen heeft geholpen :D

18. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Hoera! Gelukkig FD! Weten ze wel wat het vocht nu is geweest? Definitief geen vruchtwater?
    oh...wat zal jij opgelucht zijn!

Nu inderdaad nog wachten op een reactie van Beertje...duim duim...

19. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Toppie, fruitduifje, nu Beertje nog!

20. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    FD: wat fijn dat alles goed was!

Hopelijk gaat het met beertje ook goed, inderdaad al lang niets gehoord! Is iemand haar buddy?

toiletstoel = is een stoel met een gat in het zitvlak waar dan een po in zit. Kan je dus makkelijk zittend plassen en je kan hem makkelijk schoonmaken, want je kunt de po eruit halen! Dus zeker een handige optie voor degene die geen toilet heeft boven!

Net intake van het kraambureau gehad. Was wel goed hoor!
    Weet nu bijvoorbeeld dat de insteek er is voor het opvangen van de moederkoek!

Deel Deze Pagina