@ FD: Wat fijn meid...nog even volhouden hoor ukkie van FD!!! @ Dieudonnee: Strakke actie met die stoel!!! Helemaal top! @ all: Pfff ben net terug van de stad in....met bekkenband en krukken..en heb pijn. Dus dat was niet echt heel tof. Maar ja wilde graag even met mn man de stad in. Maar ja dat doe ik niet heel erg graag nog een keertje.... Vanavond ook nog voorlichtingsavond (maar die hebben we al gehad denk ik, omgaan met je kindje en borstvoeding) en daarachteraan zwangerschapsgym. Hangt er dus vanaf hoeveel pijn ik krijg nu of het erger wordt. Anders bel ik denk ik wel af... k zie het niet zitten van half 7 tot 9 uur achter elkaar zitten enzo
hier ook een wat zware dag, naar eenherdenkingsdienst geweest van een collega die vorige week plotseling overleed. Heeft beertje een buddy? weet iemand al wat? Ik duim ook!
Ja best wel naar die pijn...maar was wel ff lekker een frisse neus halen Rust nemen...maar ja dan denk ik weer: afbellen....en dan mis ik die avond. Maar we hebben nu al twee volledige avonden gehad vanuit het ziekenhuis. 1x voor jonge ouders en 1x helemaal voor borstvoeding. En ik heb een lactatiedeskundige ingehuurd...dus t zal er wel goed om gaan als ik deze avond mis toch? Wat zou jij/zouden jullie doen? Groetjes een twijfelende Mili
Als je zoveel pijn hebt, zou ik denk ik gewoon niet gaan. Tuurlijk alle info is welkom, maar je hebt al best wat info gehad en je kraamverzorgende weet ook heel veel. Ze zullen het er op gym ook nog wel over hebben....en anders heb je nog altijd de lactatiekundige! Wat een opties
@milli : Ik zou even rust nemen hoor en niet gaan...anders krijg je de rest van de week de rekening om je oren.... XFD
Ja he? Vond ik ook al...beide avonden in het ziekenhuis waren ook al van half 8 tot 10 en het was duidelijke info. Heb zelf ook veel gelezen al over borstvoeding en inderdaad de kraamverzorgende zal ook wel veel helpen daarmee...en als dat niet wil kan ik inderdaad bijna 24 u per dag met vragen bij de lactatiedeskundige terecht...pff wat zit ik moeilijk te doen Maar ja je wilt gewoon zelf het gevoel hebben dat er zoveel mogelijk aan hebt gedaan om je voor te bereiden enzo. Haha thanks voor je reactie hoor! Knuf, Mili
Ja denk ook maar dat ik niet ga inderdaad..ff lekker op de bank vanavond Thanks! Mmm nog geen nieuws van Beertje? Weet niet of ze een buddy had...he bah hopelijk is alles wel oke
Heb de lijst van Pooh net even opgezocht, geen buddy in die lijst voor beertje... we moeten dus nog even wachten.. 8-[
FD fijn dat alles toch nog in orde is en je kleine meid nog veilig bij jou is. Ik heb eens bij de laatste buddylijst gekeken maar zie beertje er niet bij staan. Hoop maar dat alles goed is. Mili ik zou ook thuis blijven moest ik jou zijn. Als je toch zou gaan denk ik dat je naderhand nog meer en langer last zal hebben dan als je nu thuis blijft en goed rust. Knuf van zuurtje
Jeetje wat is er een hoop gebeurd vanmiddag. Hopelijk is alles goed met Beertje. FD:Oh wat fijn meis dat alles in orde is! Hier heb ik wat foto's die vanmiddag zijn gemaakt. http://www.mijnalbum.nl/Album=IJKUJDEY
@ Fruitdruifje pfieeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuw gelukkig was alles goed meid! Schrok net echt even toen ik het begon te lezen! Hele dikke knuffel! @ Nathalie super mooie foto's! @ Beertje ik blijf duimen!
Hai allemaal, Ben natuurlijk hier nog niet zo lang, maar wat is een buddy? Verder zelf vandaag bloed prikken. Moest ik al na laatste afspraak VK van vorige week, maar ik heb vandaag even gebeld, omdat ik zo licht in mijn hoofd ben en heel erg kortademig ben. Zij wilde ijzer direct uitsluiten dus ik MOEST vandaag even bloedprikken . Vind het zo erg om te doen, vind het zo onprettig, maar dus mooi maar geweest zonder mijn mannetje . Verder buiten de gebruikelijke kwaaltjes hier goed en voor diegene die dat nu even nodig hebben, KOP OP, nog even en de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst. Veel liefs Petra p.s. wisten jullie dat de toekomstige vader, zowel aanspraak kan maken op de bijzonder verlofdagen, maar tevens ook op calamiteitenverlof. Het calamiteitenverlof is dan voor de geboorte en de dag van aangifte en dan nog je bijzonder verlofdagen (dit verscheelt per CAO). Ik wist dit dus niet en de werkgever zal het ook niet altijd aangeven . Als iedereen het al wist, sorry
Lees het net ff terug, je liet mij ook ff schrikken FD! Gelukkig is alles goed! En ook ik zit nu met spanning te wachten op bericht van Beertje ...
@ emma: Wat ze mij hebben uitgelegd kwa bloeddruk is dat vanaf onderdruk 80 een beetje verhoogd is. Vanaf 90 heb je echt een TE hoge bloeddruk. Omdat jou bloeddruk normaal veel lager ligt is hij toch een paar treden omhoog gegaan waardoor ze dus evt zangerschapsvergiftiging uit willen sluiten door je urine te testen. @ Fd: Fijn dat alles goed is. @ mili: he bah wat vervelend dat je zo veel pijn hebt na het statten. Ik weet hoe het is Ik heb laatst een rolstoel gehuurd. Wij wilde ook heel graag weg en aangezien ik ook niet veel meer kan lopen kan je op die manier wel mee. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, want achteraf had ik het nooit vol kunnen houden en ik kwam zonder pijn thuis Je kunt hem zo bij de thuiszorg winkel met legetimatie ophalen en kost je niets. Je kunt hem zo een tijdje lenen. @ Dieudonnee: idd heel handig zo'n po-stoel (zo noemen wij het in de thuiszorg ).. Ik heb er ook al aan zitten denken omdat wij op zolder slapen en ik door bekken pijn erg moeilijk het bed uit kom en dan ook nog eens van de trap af moet met veel pijn en moeite @ nathalie: leuke foto's ! @ petra: goede tip.. ga ik ook eens uitzoeken.
Fijn Dat alles goed is FD en dat jullie meisje nog veilig zit .. Ben ook inderdaad benieuwd hoe het met beertje gaat ... @ Nathalie mooie foto's hoor ....
@ mama1984: Ja mocht het nog erger worden en ik wil nog weg dan doe ik dat denk ik ook wel. Had nog krukken in huis, van mezelf ivm knieklachten..en tsja hielp wel iets maar niet afdoende zeg maar. @ all: Heb zojuist afgebeld, en ze had er allle begrip voor en gaf aan dat ik inderdaad erg rustig aan moest doen en lekker moest gaan rusten!