He, he, Beertje...gelukkig bij jou ook alles in orde We zijn een stel spannende exemplaren bij elkaar hè !? XFD
Hallo meiden, Even nog een vraagje: Merken jullie dat je last hebt van hormonen, door bijvoorbeeld: sneller boos of sneller last van irritaties, meer piekeren of juist minder, positiever of juist negatiever, etc. Ik voel mij eigenlijk goed (verschilt wel is van dag tot dag). Slikte voordat ik zwanger werd nog AD (anti depressiva), maar daar ben ik direct meegestopt toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Tot nu toe gaat het echt supergoed, terwijl mijn VK zegt dat je nu juist negatiever bent door alle hormonen die door je lichaam gieren en dat ze het dus knap vind dat ik juist nu zonder AD kan. Ben benieuwd. Veel liefs Petra en voor iedereen alvast een fijne avond
@petra : elke zwangere reageert anders op hormoonwisselingen en elke zwangerschap is anders qua hormoonschommelingen. De een is euforisch vanaf dag 1, de andere voelt zich down vanaf dag 1 etc etc. Er bestaat zelfs een pre-natale depressie. Er valt dus niet veel van te zeggen ! Wat vooral helpt is accepteren welk effect de zwangerschap op jou heeft. XFD
nou moet je mij de straat uit sturen zonder dat ik weet waar het is ha ha ha ik moest ooit een keer naar hoenderloo .. (waar is dat ook alweer....) en stond in antwerpen ha ha heb geen tom tom maar wel snel stress in de auto ! ik ben zo'n muts in de auto niet normaal meer ha ha maar als ik de weg weet dan gaat de gas er wel op hoor ! ik ben geen slak !
Hihihihi ...owh dat moeten we niet hebben dat ik je richting zeeland ga sturen en dat je straks ergens in italie staat natuurlijk .neeeeee dat kunnen we niet hebben ..En ik ben net zo hoor heb echt het richtingsgevoel van een visstick zeg maar .hihi
@ petra: Bij wisselende stemming. Ene moment super vrolijk, volgende moment verdrietig. Gelukkig die twee niet heel vaak meestal vrolijk Maareh...wel zegt mn man dat ik veel kattiger ben. Kan soms echt uit mn slof schieten om niets HORRORMOONTJES maken soms overuren hier
61 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Meisjes: 13 Jongens: 19 Surprise: 29 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - Zuurtje Redone - MamavanJordy Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Zuurtje - Miekje1982 Miekje1982 - Apie Beertje86 - Apie Dieudonnee - Mili Divi - Bianca84 Wenneke20 - Vlinder78 @ Apie en Beertje ik heb jullie op de buddylijst gezet! @ Beertje oh meid gelukkig dat het goed is! Duim voor je dat het rommelen echt op houdt nu! Dikke knuffel! @ Emma geniet van je laatste dagje werken! Super om verlof te hebben! Je hebt het verdiend! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuw wat een lief klein mensje is mijn nichtje! Vanavond gaan kijken voor het eerste n vast gehad....zoooooooooooooo klein en zoooooooooooooooo lief! Oh die hormoontjes toch he.... Nu snel mijn bedje in, morgen weer werken!
oh pooh ik kan het me voorstellen ! vrienden van ons hebben ook een dochter gekregen en die woog 2300 gr ! zoooooooo klein en lief oh ik wilde haar gelijk meenemen ! smelt smelt ! tja idd hormonen en moedergevoelens he ! ha ha werk ze morgen meid maar kijk uit en doe echt rustig aan he ! ik ga snel slapen is het zo morgen en ben ik zo klaar met werken zal wel niet slapen want klinkt raar maar ik zie er ook wel tegen op en ben er ook zo aan toe ... ha ha en apie ben maar blij dat je geen visstick bent want ik heb er vanavond nog op ha ha ! daar ben ik dol op en zet er graag mijn tanden in ha ha nou weltruste meiden en als ik er morgen weer ben dan ben ik een VRIJE VROUW ! joehoe !
Gaaf pooh...... Ik zat net ook te smelten toen ik beelden zag van onze dochter (toen 3 weekjes oud, prematuur) in mijn armen... zoooooo lief Truste allemaal XFD
Goedemorgen meiden, ik ben hier de eerste zie ik. Weer niet echt lekker geslapen. Niet eens dat ik pieker ofzo maar ik ben gewoon vroeg wakker en lig dan maar te draaien. Ik voel me dan nog wel moe maar na meer dan een uur liggen woelen heb ik het wel gehad. Ik kan altijd straks nog even gaan liggen. Tsja weken sliep ik op zich wel lekker maar nu weer slechter dus. Hebben jullie daar geen last van? Beertje, fijn dat alles goed was!
Goede morgen Allemaal . Een visstick tik ...hmmmm nou datheb ik dan weer niet zo hoor hihihihi . Hier ook weer een budnacht gehad .Ik zal toch wel uiteindelijk een keer slapen .of hoe zit dat .?Ben van pure ellende maar op de bank gaan liggen vannacht vind het zo lullig voor mijn man als die wakker word van mijn gedraai en getol enzo .Uiteindelijk was hij toch wakker omdat hij me kwijt was hahaha .best lachen . Ga nu nog maar eens effe verzinnen wat zoonlief kan trakteren donderdag die word dan 11 ,en mijn inspiratie is een beetje ver te zoeken op dit moment haha . liefs Rian
mogge... @Emma: nou, een bijzondere dag voor je! Wat moet ik zeggen: veel plezier, sterkte, geniet van je laatste dagje... ik wens je maar gewoon alles wat je nodig hebt! @ Apie: balen hè, dat slechte slapen! En een traktatie voor 11 jaar: mijn zoon heeft liever dat ik m'n creativiteit aan de kant zet en 'gewoon' wat zakjes chips of zo meegeef.. Gelukkig mag ik er bij m'n dochter nog wel wat leuks van maken (liefst iets met strikjes en zo ) Binnenkort zullen we eens iets verzinnen wat ze straks mag trakteren als de baby er is. @ Nikkie: jij dus ook zo'n slechte slaper... Wij hebben sinds gisteren onze gordijnen gekregen (en dat is best wel lekker als je een lantarenpaal voor je slaapkamerraam hebt). Heb al 2 nachten als een roos geslapen; heerlijk, want ik had voor m'n gevoel ook nog wel wat in te halen. Ik plak er graag nog wat nachtjes achteraan! @ Pooh: oh, wat heerlijk, zo'n kleintje in je armen...smelt smelt! Nog even wachten en dan .... Zou je trouwens aan de buddy-lijst willen toevoegen dat nathalie1973 mijn buddy is? Dank je wel! @ Petra: fijn dat je in ieder geval nu geen negatieve gevoelens ervaart! En wat de hormonen straks met ons gaan doen...laat iemand je maar goed in de gaten houden, meer kun je niet doen denk ik! @Emma: het werkt, die tip van jou ('terugkijken') Mijn kinderen vragen de laatste tijd regelmatig wat ik toch allemaal doe op de computer. Ik heb ze uitgelegd wat dit forum is en dat we hier kletsen over de zwangerschap. Inmiddels leven ze helemaal mee: gisteren kwam mijn man thuis en kreeg hij van de kids meteen te horen dat er 2 naar het ziekenhuis waren geweest...ze zijn dan zelf bijna zenuwachtig! Ook vroeg m'n zoon laatst: mam, hoe is het nu met dat meisje met die verstreken baarmoeder ...denk denk...(zat te zoeken naar iemand in m 'n vriendenkring, kon het eerst niet plaatsen), maar hij bedoelde Pooh! Lief hè?!
Hoi, Nee ik niet..haha ik ga liggen en lig in coma bijna! Ben helemaal aan t relaxen nu ik thuis ben..was in t begin erg druk..maar vind het nu heerlijk. Haha val soms zelf op de bank in slaap En lachen dat mn man dan doet, hii omdat ik dat eerder nooit kon. Altijd druk bezig enzo K hoop voor je dat jij ook weer wat beter gaat slapen meid! Knuf, Mili
@ Pooh ik lees nu pas dat je Beertje en mij op de Buddy lijst gezet heb ..Ik heb Beertje al een PBtje gestuurd met mijn mobielenummer erin . @ Mamajo .Die creabeadingen hoeven van mijn zoon ook niet meer zo .Maar hij zei wel mam iedereen trakteert al chips ..dus ik dacht misschien moet ik maar wat anders verzinnen maar denk toch dat het er op neer komt dat het toch een zakje chips word .Ben altijd wel heel creabezig geweest hoor ...de juffen zeiden altijd het is altijd leuk als Vinnie jarig is dan komt er weer wat moois . En als de kleine er straks is dan trakteert hij Badeendjes en cakejes met muisjes . @MiliWat heerlijk dat je als een blok in slaap valt ..Kan je goed je accu opladen voor als die kleine er straks is ...
@Apie: ik vind het ook niets hoor, die chips... wel een leuk idee van die badeendjes. Heb je die ergens goedkoop kunnen krijgen? Ik zag laatst bij Ikea hele vrolijke glazen met allerlei gekleurde cirkels en zo erop. Zit eraan te denken die te halen en te vullen met iets lekkers, lintje erom en klaar...maar moet nog overleggen met m'n dochter, meestal heeft ze zelf al behoorlijk een mening!
Halokido Mamajo . Ik heb die xenos gehaald zitten er 5 in een netje en ze waren 1.95 geloof ik dus dat valt wel mee toch allemaal verschillende kleurtjes .
Hallo iedereen, Hier een druk weekend achter de rug. Zaterdagmorgen voor een fotosessie geweest. Was wel héél leuk maar ventje was wel ziekjes. Na de middag nog kastjes met laden en een gemakkelijke zetel gehaald in Ikea. Zetel staat al klaar maar de kastjes zitten nog in karton en ik ben eenmaal niet handig om zoiets ineen te steken dus wachten tot mijn ventje tijd heeft. Ben ongeduldig want wil de kleertjes erin kwijt. Zondag meegeweest naar de Basketwedstrijd. Ik heb daar een half uur rondgelopen want door rugpijn kon ik niet meer zitten. Gistermorgen dus naar de dokter geweest. Ik mag de hele week rusten. Mijn rugspieren aan de rechterkant beginnen pijn te doen doordat mijn lichaam niet meer in balans is. Er is niet veel aan te doen, zalfje smeren en op mijn linkerzij liggen om de rechterkant zo te proberen stretchen. Ik heb nog hopen werk. Ben nog volop bezig met de doopsuiker maar hoop tegen het einde van de week ermee gedaan te hebben. Ik ben bergen lakentjes aan het wassen en strijken. En kleertjes aan het wassen en strijken (een hele opgave die kleine kleertjes...) Wanneer we de buikfoto's hebben zet ik ze zeker in mijn album en hopelijk kan ik algauw een afgewerkt kinderkamertje laten zien! Nu ga ik er even invliegen voordat mijn rug weer erger pijn doet. De laatste loodjes wegen het zwaarst maar we komen er wel, moet wel! Pooh: proficiat met je nichtje vele groetjes iedereen vanuit het stormachtige Brugge... NESSIE
Goedemorgen meiden Wat vervelend , die nachten niet lekker slapen. Ben zelf ok veel wakker, maar dan kan ik wel weer in slaap komen. Moet er tegenwoordig standaard rond een uurtje of 1 uit, om wat tegen de maagzuur te nemen en dan gaat het wel weer! Ga toch ook maar eens rennies proberen. Gisteravond voor de tweede avond veel harde buiken gehad. Heb ze gisteravond niet bijgehouden, maar de avond daarvoor was het om de 10 minuten. Houd het wel goed in de gaten. Misschien komt het wel door de antibiotica voor de blaasontsteking. Heb ook diarree Denk dat ik het maar probeer uit te zingen tot donderdag. Nog 2 dagen slikken. Heb alleen niet het idee dat het al over is en dat is balen. Emma: geniet maar van je laatste werkdag! haha