gefeliciteerd! geniet ervan meid! ziekenhuis gewoon bellen, als ze verder niet gezegd hebben dat zij zouden bellen!
heb idd maar ff gebeld en na 5x doorverbonden te zijn belt de gyn me morgen terug ! pfff hoop zo terug te mogen naar de VK volgende week maar zie het niet gebeuren hoor maar goed ik laat mijn dag niet verpesten ! ha ha ik ga genieten hier !
@Emma: geniet van je verlof. Ik heb nog 6,5 weken te gaan. Oh jee, dat klinkt echt nog lang Maar ben toch stiekem al aan het aftellen Wat een lieve collega's heb je trouwens! Leuk hoor die bloemen en kado-bon. Ik zou al blij zijn als mijn collega's al eens zouden informeren naar de zwangerschap, maar niets hoor. :x @Bianca: wat stout, gewoon een oefenbaby meenemen Geniet van je dagje rust vandaag. @aan allen die slecht slapen wens ik een goede nachtrust toe. Zelf kan ik daar helemaal niet van mee spreken. Ik slaap gelukkig elke nacht heel erg goed, af en toe naar het toilet maar binnen de 5 minuten weer in slaap Zulke nachten wens ik jullie allemaal.
ik ben lekker oprah aan het kijken ha ha ha hoef niks te doen en mag ff niks doen van mezelf ! eerst eens lekker genieten en mijn lijf wat laten relaxen !
@Emma29, goedzo meid effe lekker rustig aan doen! Wat is het rustig hier op het moment , zit ik een keer een hele middag op t forum valt er weinig te typen hihi..
Sta ik net bij de kassa in de supermarkt en mijn boodschappen af te rekenen. Hoor ik ineens vanuit de rij roepen:"Heeey Naat heb je een rode kool gestolen en onder je jas gestopt?" Was mijn prettig gestoorde tante Alle ogen ineens naar mijn jas gericht Kreeg er een boei van. Die tante neemt me weleens vaker in de maling in de supermarkt,als ik bv. met een volle kar loop,roept zij heel hard:"Naat was je uitkering weer binnen dat je boodschappen aan het doen bent''? Grrrrrrr pak haar wel een keer terug
hahahaha, wat een mens, Nathalie ! hey Emma......geniet ervan hè !? Ben wel een beetje jaloers hoor Ik ga donderdag toch even naar de zaak voor een afspraak met een leverancier. Verder maar even met de Arbo afspreken wat ik zal doen. Nog 2 weken doorbuffelen of misschien toch stoppen of minder uurtjes. XFD
@Emma fijn meid, verlof!! Zo dames, kom net terug van de vk. Ik loop riant voor. Mijn baarmoederhoogte is 32 cm.
Zo heb net even een uurtje liggen maffen op de bank. Dan overdag maar inhalen! Ik denk echt dat die rare beesten ook last hebben van zwangerschapsverschijnselen! @bianca: Erg he, van die gesprekken......ik hoop stiekem dat de ouders zich volgende week bij mij een beetje inhouden, omdat ik zwanger ben. Zal wel niet. Ik hoop dat ik het allemaal van me af kan zetten als ik op verlof ben. @emma: wat vervelend dat je morgen pas gebeld wordt. Ik hoop voor je dat het een goede uitslag wordt. @eekje: Nog 6,5 week. Pffft, respect! @dieudonnee: Vervelens joh, die klachten. Ik maakte me ook best zorgen om die harde buiken, maar jouw huisarts zei dus dat het er bij hoorde? Nou ja, dan vertrouwen we daar maar op!
@emma lekker meid verlof geniet ervan @All Ik slaap 's nachts nog redelijk.Word 1 keer wakker dat ik naar de wc moet en daarna slaap ik gauw weer in.Heb af en toe een nacht ertussen dat ik vaak wakker ben.Ik kan wel vernemen dat ik weer extra vermoeid ben,heb vanmiddag dan ook 2 uur geslapen.
oh ja, en de beeb ligt met het hoofd naar beneden, maar is nog niet ingedaald. Over 2 weken mag ik terug.
Oke en hoeveel hoger wordt ie nog.... Waarom vertelt mijn vk nooit eens wat grrr. Ik word alleen beklopt en bevoeld en als alles goed is sta ik na vijf minuten weer buiten. Ze zetten wel iets op de kaart hoor maar daar snap ik nooit wat van. Maarre... blijft je baarmoeder omhoog groeien tot het einde? Misschien stomme vraag maar heb er nooit wat over gelezen. De baby daalt natuurlijk straks ook in. Hopelijk krijg ik het niet nog benauwder, al valt het vandaag wel weer mee. Emma wat fijn eindelijk verlof! Nathalie, hahaha wat een geinige tante heb je! Kan je je soms lekker opgelaten voelen @de slechte slapers; al ga ik s middags nog even liggen dan doe ik geen oog dicht hoor. Hooguit rust ik gewoon wat uit. Maar ja mag niet klagen want ik werk verder niet. Over vervelende beesten: ja hier twee katten. Ik kan ze af en toe wel wat doen. Omdat ik zoveel thuis ben menen ze dat ik hun persoonlijke butler ben. En als ik beneden kom dat ik gelijk alle aandacht voor ze heb. Nou als ik slecht slaap dan heb ik liever niemand om me heen ook geen kat. Maar ze volgen me de hele tijd, behoorlijk irritant. Of er geeft er eentje weer lekker over in de huiskamer ofzo. Maar ach af en toe met ze knuffelen is ook wel fijn maar ik merk wel dat ik door de zwangerschap daar minder behoefte aan heb.
61 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Meisjes: 13 Jongens: 19 Surprise: 29 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - Zuurtje Redone - MamavanJordy Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Zuurtje - Miekje1982 Miekje1982 - Apie Beertje86 - Apie Dieudonnee - Mili Divi - Bianca84 Wenneke20 - Vlinder78 Nathalie1973 - Mamajo @ Mamajo ik heb het in de lijst gezet! Wat lief van jou zoontje dat hij nog aan mij dacht! Geef hem maar een hele dikke knuffel! @ Dieudonnee ik duim voor je dat je blaasontsteking znel weg is! @ all die slecht slapen hele dikke knuffel. Ik heb daar sinds een week ook echt last van. Ik kan mijn draai echt niet vinden! @ Emma JAAAAAAAAAAAAAAAAAA super meid en nu gaan genieten! \/ Ik kijk er ook al heel erg naar uit! @ Nathalie lachen! Mijn mannetje heeft dat wel eens gedaan in de supermarkt met een scheet En dan weglopen alsof ik dat gedaan heb Verder was het een super leuke eerste werkdag. Ik had getrakteerd. Maar aangezien ik 90 collega's heb ben je heel de dag aan het handjes schudden en bijkletsen. Maar iedereen is zoooooo lief en bezorgd. Ben blij dat ik alles de komende twee weekjes nog kan afronden ivm mentorklas, examens enz. Maar gelukkig kan ik het heeeeeel rustig aan doen op het werk! De lasagna staat in de oven...heb ik heel veel zin in!
@ nikkie: bij mijn vorige is hij doorgegroeid tot een lengte van 40 cm, dat was bij 41 weken. Maar dat staat ook op je kaart toch, bij hoogte en symf? hoogte staat dan nx of zo, en daarnaast een getal in cm. Ik heb een vraag gesteld aan de vk hier op het forum, ik heb mij ooit eens laten vertellen dat hoogte + 4 = zwangerschapsduur.
Eeeh er staat bij mij 1/2 NX. Dus ik denk halverwege navel en borstbeen ofzo? Ze zetten er bij mij niet centimeters op. Heeft jullie beebje ook vaak de hik? Ik voel het hier toch wel elke dag 2 a 3 keer. Is dat een goed teken of niet? Las dat ze het dan naar hun zin hebben of dat hun longetjes goed werken. Maar anyway, soms ben ik het zwanger zijn wel eens zat. Niet dat ik niet blij ben met mijn kindje voordat iemand dat denkt. Maar gewoon het slechte slapen en de ongemakken etc. Ik kijk er gewoon naar uit om hem straks in mijn armen te houden. Maar dan beginnen er wel weer andere ongemakken haha en heb je ook nog slechte nachten. groetjes
@alle een vraagje ik heb beneden in doos zo n krampen soort steken wat kan dit zijn? heb er vannacht ook niet van kunne slapen. het is niet constant