mijn stem ook! Wij zijn ook nog niet uit de naam! Ik hou van modern en een beetje apart en mijn man van simpel zeg maar! Dus das best lastig. Als jullie nog suggesties hebben!?
Als je er tot de bevalling niet uit bent schrijf dan elke naam op een briefje. Doe deze in een zakje en laat een onschuldige hand kiezen. Of een combinatie van simpel en modern gaat misschien ook. Knuf van zuurtje
Er is 1 naam die we wel leuk vinden maar toch twijfelen we er nog over, we gaan aankomend weekend nog eens goed op zoek en hopelijk komen we er uit. We zijn allebei zo moeilijk en kieskeurig wat namen betreft, we willen het liefst een naam die zo min mogelijk voorkomt, een aparte naam, maar natuurlijk niet zo apart dat het raar wordt haha. Hartstikke bedankt voor het stemmen dames!
Hoi meiden, Hier was gelukkig alles goed bij de vk! Ik was zo nerveus en heb de halve nacht liggen woelen. Ook door die aanvaring gister met mijn moeder was ik nogal gestresst. Mijn bloeddruk was nu 85/130 en dat was verder prima volgens de vk. Iets hoger dan normaal maar niet te hoog en bovendien is het normaal dat ie wat omhoog gaat de laatste weken. Voel me nu weer gerustgesteld! De baby trapte nog even fijn tegen de doptone aan een paar keer. Het hoofdje lag al wel in het bekken maar kon nog wel dieper. Is dus al wel bezig met indalen. p.s. ik heb ook gestemd Dalilah
ik heb ook gestemd. Wij zijn nu uit de naam en ik heb gisteren de proefdruk en de enveloppen gehaald bij de drukker dus ik kan de enveloppen klaar maken alvast. Straks gaan we onze nieuwe auto ophalen.We hadden 2 auto's en we hebben nu een 6 zitter gekocht.
Hela meiden, Ik heb ook gestemd. En verder.....ben ik niet naar mn werk en heb ik de Arbo zelf maar gebeld, omdat ik niks hoorde. Wat blijkt....ze hebben gisteren gebeld om 9.30 uur. Ik zei meteen, dat kan niet want ik heb geen voicemail...toen reageerden ze heel vervelend. Wat ik vergat me mn domme hoofd, is dat ik toen bij de HA was voor mn bronchitis. Enfin ik heb mn verhaal uit de doeken gedaan en de afspraak is nu dat ik thuis blijf tot mn verlof. Op die dag wordt ik betergemeld. Ik hoest nog steeds veel en ben hardstikke moe. Mijn bekken doet verder flink pijn....dus tjsa.....ik ben gewoon totaal niet mobiel. Ook winkelen zit er niet in... Gelukkig is mannetje nog steeds veel thuis van t werk. XFD
Ik heb ook gestemd. @fruitdruifje: verzorg jezelf goed. @redone: leuk die proefdruk. Ik ben zelf nog wat aan het prutsen om het ontwerp van de kaartjes klaar te krijgen. @Nikkie: gelukkig is je bloeddruk al minder hoog. Niet meer stressen hoor @Dalillah: moeilijk hé een naam kiezen. Het is ook erg belangrijk. Wij hebben er ook vrij lang over gedaan, maar zijn er nu helemaal uit. Misschien kunnen jullie alle 2 een lijstje maken met de namen die jullie zelf graag horen en dan overlopen en schrappen. Hopelijk blijft er dan toch nog 1 naam over
@ FD rust maar goed uit! Fijn dat je gewoon thuis kunt blijven nu! @ Nikkie gelukkig ben je gerustgesteld! @ Mili nog even over die ooievaar of andere dingen in de tuin. Bij ons in de familie is het juist de gewoonte dat de familie het doet. Ze hebben zo'n ooievaar die overal langs gaat! Sorry dames dat ik de rest even vergeten ben. Hele dikke knuffel voor jullie allemaal! Hier trouwens ontzettende last van nesteldrang. Ik wil idd ook 1001 dingen doen, maar lukt me niet hoor...
@ FD rust maar goed uit! Geniet van het thuis zijn! Ook al is dat soms moeilijk @ Nikkie gelukkig was het wat lager! @ pooh: aha oke..maar wet jij ook waar je dat soort dingen kunt kopen/bestellen? Babyzaak ofzo? Enneh begin gewoon es met 1 ding en doe dan die andere 1000 ff later
@ Mili een voorbeeldje: http://www.geboortebord.nl/ Bij de kruidvat hebben ze die 3d ooievaars die door het raam vliegen vaak hangen!
Ja heel moeilijk om een naam te kiezen, ze moet er straks toch haar hele leven mee door haha. Dat is inderdaad een goed idee, ben alleen bang dat alle namen geschrapt worden haha, we moeten er nog maar even heel goed voor gaan zitten
hoi meiden Mijn blaasonsteking is verdwenen! Moet vanmiddag alleen nog wel even langskomen, omdat de buikpijn er nog wel is........ houd jullie op de hoogte!
Meiden nog even over de geboortebedankjes! Hebben jullie nog leuke ideeen? Ik heb op internet rond zitten zoeken maar vind het allemaal wel vrij prijzig!
Mag toch niet klagen met gyn. Geen band, maar ik ben al 3x meteen geholpen (1x op poli en 2x op verloskamers) toen er iets was. 1x zelfs 's avonds. @mamajo: voel me nog prima met gewone autogordel, maar zit weinig in auto. 1x pufles en 1x pw boodsch. Geen rijbewijs door epilepsie, dus giets naar m'n werk. Zou stuk makkkelijker voor me zijn als ik kon autorijden, want vooral met heftige tegenwind is het heel zwaar. @ beertje: heb ik ook, hoor. Babykleertjes en beddengoed wassen, adreslabels maken, to do lijstjes maken edtc. Wel soort van nesteldrang, maar niet erg genoeg om te gaan soppen. Ik ben ook zo'n fan van hyves~! @ n: heb ook die gadget van babyastrology.com. En nu heb ik je you-tube filmpje ook gejatr. Mag wel, toch? @ dalihla: heb oook gestemd hoor. Dus als ik cdde buik straks zat ben, moet ik dus sex hebben of kolven.....hmmm Over straie: heb nu 3 blauwe streepjes (beide kanten v buik), dus valt nog mee. Is wel van laaatste 2 weken. Daarvoor niets, dus dat had ik liever zo gehouden...... Over gelovig zijn: ik ben gedoopt en christelijk opgevoed en heb ook altijd op christelijke scholen gezeten. We hebben periodes gehad dat we veel naar de kerk gingen thuis, maar ook lange periodes dat we niet gingen (mijn ouders houden v gezellligheiod en zijn vaak laat op bed op zaterdag). Mijn man is ook christelijk opgevoed, maar is niet meer kerkelijk. We zijn op mijn verzioek in de kerk getrouwd, omdat ik bang was spijt te krijgen als we het niet zouden doen. We kiezen wel voor christelijke scholen voor onze kinderen en geven ook beide les op een christelijke school. Daar hebben we beide voor gekozen. Toch zijn we niet kerkelijk; heb geen behoefte aaan de verplichtingen; het gaat me om mijn band met God. Ik denk niet dat we laten dopen, omdat je dan eeen sooort cursus moet doen enzo. Had vandaag maar 3 lesuurtjes: van 8 tot 11. Lekkker zeg! En weer geen vergadering vandaag! Heb babykleeertjes en 1 machine met beddengoed gewassen. Straks nog een machine met babybeddengoed en dan de laatste 2 wassenn nog in de droger. Heb ook babykast en commode van binnen gesopt zofdat de kleertjes straks in schone kast komen (weet niet wanner ik tijd - en zin - heb om lakentjes enzo te strijken, dus zal nog wel ff duren...) Kreeg harde buiken dus verder ben ik niet gekomen.......Beetje nesteldrang, msaar alleen wat betreft babydingen.Verder heb ik absoluut geen poetsdrang en als ik dat wel zou hebben, houden de harde buiken me wel tegen. Mannetje kookt vanavond hachee, maar moet helaas vanavond naaar een vergadering. Ga ik lekker tiotels en jaartallen bij mijn ingescande foto's van vroeger zetten en ze in mapjes plaatsen.