Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb ook gestemd! ;)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Duim duim duim :D

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Misschien een stomme vraag, maar wat zijn jullie getestte waarden op het gebied van bloeddruk- glucose - ijzer (hb)?

Ik ben gewoon benieuwd naar de verschillen en overeenkomsten tussen ons allemaal en of meiden met dezelfde waarden evt dezelfde klachten hebben.....

De mijne zijn : 120/70 - 4.3 nuchter/6.8 na eten - 7.8 mmol

Groetjes

XFD

ps dieudonnee : zet m op !

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi FD,

Zo uit mn hoofd (en je weet hoe goed ik daar in ben zie mn N/X verhaal die van een 1/2 naar 1/3 ging ;) )
    Bloeddruk: 116/75
    Glucose: nuchter 4,6
    IJzer: 8,1

Groetjes,
    Mili

Nog geen nieuws van dieudonnee?

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Bloeddruk 110/65
    Hb gehalte 7.0
    Bloedsuiker is bij mij nooit gecontroleerd.

6. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Bloeddruk 120/65
    Ijzer 7.2
    Suiker 5.3

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Fruitdruifje
    Bloeddruk: 120/75
    Ijzer: 7,3
    Glucose: 4,9

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

Ik lees trouw iedere dag mee, maar heb weinig puf om te reageren, maar ben er wel hoor!

@N4th4li3,
    Jeetje dat schiet ook niet op dat er ingebroken is zeg. Hoe was het bij de verloskundige?

@Beertje,
    Wat een mooie foto's zeg van jullie uk!

@Dallilah,
    Ik heb ook gestemd hoor.

@Emma,
    En meis, bevalt het je verlof ?

@Nikkie,
    Wat fijn dat alles goed was bij de verloskundige meid! Toch weer een hele geruststelling, vind je niet?

@Dieudonnee,
    Heel veel succes meis, ik ga heel hard duimen voor je!

@Fruitdruifje,
    Ik zou 1 2 3 niet weten wat mijn uitslagen waren van het prikken.
    A.s. maandag moet ik naar de verloskundige en dan zal ik gelijk eens even vragen of ze het op mijn kaart zetten.
    Ik weet wel dat mijn ijzer veel te laag was, daarom slik ik nu ijzer tabletten.

@Pooh,
    Bedankt voor de tip meid, van die 3d ooievaar!

Vandaag even de verloskundige opgebeld omdat ik die kleine vandaag helemaal niet veel voelde. Daarentegen voelde ik die kleine de afgelopen dagen zo goed, dus ik zat gelijk weer in het warretje. Ook vertelde ik dat ik veel vocht verloor de laatste dagen, dus ze wilde gelijk even langskomen.
    Alles is gecontroleerd, bloeddruk, hartje van die kleine etc etc.
    Alleen die kleine ligt nu nog steeds in een stuit :confused: Hoofdje boven in, Kontje onderin, beentjes links van mijn buik......
    A.s. maandag moet ik op controle bij de verloskundige en dan hoor ik hoe of wat.
    Ook kreeg ik een inwendig onderzoek om te kijken of het echt geen vruchtwater was wat ik verloor.
    Omdat ik nu bijna 34 weken zwanger ben wilde ze toch alles even checken, maar alles was gelukkig goed! Weer een hele opluchting.
    Alleen die stuitligging was ik niet zo blij mee maar ja....

Zooooo morgen nog 1 dag werken en dan gaat me verlof in, ik heb er zo'n verschrikkelijke zin in \:D/ !

Vanavond heb ik een etentje van mijn werk, als afscheid voor mijn verlof. Dus wel lief dat ze dat doen.

Ik kom vanavond na het etentje nog even kijken bij jullie meiden!

liefs Divi

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden

nou de krampen zijn weer tetug maandag och maar s vragen hoe en wat

fijne avond allemaal

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ divi: beter dat het niet iets ergs was. En die stuit...misschien draait ie nog?

@wenneke: weer meer als eerder vandaag? Kun je nu dan niet ergens heen bellen ofzo? Hopelijk gaat alles goed..en neemt het weer af!

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeeeeeeeeee meiden
    nou dat verlof bevalt prima ha ha
    al veel gedaan en gewinkeld ! ben wel ff moe
    net babyfoon besteld via kinderstoeltje ik had hier gelezen dat het prima gaat en kost dan ook maar 75 euro ipv 109,- !
    verder was man ook vrij en we hebben de gekergen kado bon van mijn werk al op gemaakt ha ha
    nog best wat nodig aan kleine dingen en wat is het toch duur allemaal zeg !
    en wat hebben jullie veel zitten beppen vandaag ha ha op iedereen reageren lukt ff niet dus voor iedereen gewoon ff een dikke knuf ...

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Divi balen dat je kindje nog in stuit ligt! Hopelijk kunnen ze het nog draaien. Maar bij een voorliggende placenta kan dat geloof ik weer niet. Weet niet of jij dat had.
    Bedankt voor je interesse, voel me inderdaad een stuk beter.

IJzergehalte was bij mij 7,6. Glucose nooit op getest volgens mij.
    En over de bloeddruk heb ik genoeg geschreven hier ;)

Iedereen een fijne avond!

liefs

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hmm nog steeds niet van Dieudonnee? heeft ze geen buddy?

@Bianca84 , haha nee hier is het ook nog net niet genoeg om te gaan soppen :p
    het liefst had ik alles met 20 weken al gewassen , alleen maar om het idee dat alles klaar is :O

@Divi , wat balen dat kleintje nog in stuit ligt zeg, zou hij nu nog kunnen draaien zelf of kan dat niet meer? (misschien stomme vraag hoor maar weet niet tot wanneer ze kunnen draaien)

@Wenneke , vervelend zeg dat de krampen weer terug zijn ik zou denk ik ook even bellen om te vragen hoe of wat , maandag is best ver weg.
    Succes.

Ik heb trouwens wel heel erg last van striemen , maar ik heb van mezelf ook overgewicht de striemen waren er wel maar eigenlijk nooit goed zichtbaar , nu heb ik mooie streepjes , kan er overigens niet echt mee zitten :)

Zijn er toevallig nog meer dames die voor een groeiecho moeten?

groetjes

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja mij maar ik heb nog niets gehoord.... :rolleyes:

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Bloeddruk was de laatste keer (dinsdag) 130/70, Hb (ijzer) was eind december 7,7.

Suiker is nog nooit gecontroleerd bij me.

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ohja, en kheb gestemd! :)

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

Net ff sms gestuurd en reactie terug. Morgen moet dieudonnee bloedprikken ivm mogelijke ontstekingen. Maar vermoedelijk is het bandenpijn. Maar ze komt nog wel ff op t forum sms-te ze...dus dan kan ze t zelf ff uitleggen ;)

Groetjessss,
    Mili

18. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hoi meiden

Ben er wel weer hoor! Wilde ff me rust!
    Vanmiddag dus even naar de vk geweest. Die heeft gevoeld. Ze vond mijn buik mooi soepel. Toen ze op mijn banden en bekken duwde ging ik bijna door de grond van de pijn. Ze denkt ook dat het allemaal daar vandaan komt.

Ze wilde wel dat ik morgen nog bloed ga prikken om eventuele andere ontstekingen, nier- en leverfunctie te controleren. Daar krijg ik dan morgenmiddag meteen de uitslag van.

Wilde wel even kwijt dat mijn buddy heel attent was met het suren van een smsje! 8)

suiker (nuchter): 5,1
    HB: 7,3
    bloeddruk: 120/80

19. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Zijn er toevallig nog meer dames die voor een groeiecho moeten?

groetjes[/quote]

Ja ik heb er een met 36 weken. 2 weken geleden was mijn mannetje namelijk al 4 pond dus als ie in dit tempo doorgroeid haalt ie de 9 a 10 pond wel :(
    De gynaecoloog zei dat we met 36 weken nog even gaan kijken en dat we als ie inderdaad nog steeds zo groot is met 38 weken gaan inleiden.
    groetjes

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah graag gedaan meid! Wilde niet meteen al sms-en inderdaad ivm mogelijk rusten enzo.

Hihi maar ja mensen hier werden ook beetje onrustig enneh ikzelf ook!

Nu gewoon lekker uit gaan rusten en ik ga voor je duimen dat de uitslagen goed zijn.
    En als er iets is kun je me ook altijd bellen/sms-en! :D
    That's what buddy's are for! ;)

Knuf,
    Mili

Deel Deze Pagina