Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Emma,

Ik las laatst iets negatiefs over die easyfix mbt veiligheid voor de baby e.d. daarom heb ik m niet gekocht....check even voor de zekerheid ;)

@nikkie : tsja die pyama's zijn geen must, maar aangezien ik de vorige keer dik een week in pyama liep tijdens de kraamvisite, vond ik het wel leuk om er een beetje gezellig bij te lopen. Er werden toen zoveel foto's gemaakt en als ik dan die verwassen shirtjes zie...denk ik...hm...dat had beter gekund :)

XFD

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Uhm, regelmatig denk ik dit.
    Ik ben ook nog steeds van mening dat we een naam voor beide geslachten moeten hebben ...terwijl we dat nog niet hebben want op 1 of andere manier heeft manlief diezelfde angst niet ...

Hmm... goeie :( .. vooral om me op voor te bereiden, ben al zo'n muts wat betreft mn lijf/gewicht ...

Enne ... ikke happy :)
    Net bericht in de bus van het KDV, dat het akkoord is. Dus ondanks het feit dat we laat waren met aanmelden, kan t vanaf de tijd dat ik weer aan het werk moet, naar het KDV! Jippie ! (was bang voor megalange wachtlijsten/tijdelijke opvang zoeken etc). Geeft toch weer beetje rust...

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma en FD ik heb die pinkribbons ook besteld! :) en nog een stel andere en ze komen ook morgen vroeg!

@ Emma ik vroeg me dat ook af van die easyfix!

:pale: :pale: :pale:

Dames ik heb zoooooooooooo'n pijn. Dat tandvlees dat weggehaald is dopet zo'n ontzettende zeer! Net vbk gebeld, maar mag alleen paracetamol. Net even een zetpil ingenomen en het verzacht iets, maar blijft zo'n pijn doen. Vk vertelde dat als het echt niet uit te houden is ik naar de huisartsenpost moet, maar ik wil het even zo uithouden. Pfff vanavond net de partnerles op de yoga...hoop dat het zo wat zakt!

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi, ja ben ook wel benieuwd wat ze dan zeggen maandag...hopelijk ligt ukkie dan toch stiekem goed is gaan liggen ;)
    Heel veel succces..ik duim gewoon voor je!
    Knuf,
    mij

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Pooh toen ze bij mij tanden hadden getrokken als kind moest ik veel ijs eten om de pijn te verzachten. Misschien wel een lekkere maar vooral koude tip.

Knuf van zuurtje ;)

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha lekker van gaan genieten dan he?! :thumup:

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ pooh: heb bah ik hoop dat het wat wegtrekt dan!

@ all: Jeeeeh de box staat .....eindelijk.
    Haha na het fiasco met IKEA ledikant, mistten er nu schroeven bij onze box.
    Vandaag wilden we hem inelkaar zetten omdat schroeven eindelijk binnen waren brak er een af :evil:
    Maaaar hij staat, haha mn man had nog een zelfde soort schroefje! :D

Vanvond of verjaardagsvisite, morgen op kraamvisite denk ik, woensdag ook weer op kraamvisite! errug leuk al die ukkies ;)

Liefs,
    Mili

8. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Hoi meiden, nou ik heb het wel weer gehad. Vreselijk last van nesteldrang zeg, komt niet echt goed uit nu ik nog aan het werk ben. Heb dus vandaag op mijn vrije dag veel te veel gedaan, maar...alles is blinkend! :) Alleen mijn rug voelt nu bijna geknakt. Vanavond maar op tijd liggen en misschien even in mijn net schoon gemaakte bad :D

Nog 2 weekjes werken, heerlijk. De kamer is bijna klaar, gordijntjes zijn gemaakt. Nog kleine dingetjes en een box en dan kan de kleine komen.

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh poohtje toch ! ik zou idd ook ijs proberen te eten dit was ook het enige dat hielp na het verwijderen van mijn amandelen een paar jaar geleden en ik hoop dat je vanavond er toch samen wat van kunt maken .. kun je misschien proberen je pijn weg te puffen ...
    misschien toch ff huisartenpost bellen meid want je hebt nog een heel weekeind te gaan en die mensen zijn blij als je komt want dat is vet kassa voor hun dus ik zou zeggen hou je niet in en bel !
    en dan komen ze morgen dus eerst bij jou en dan bij mij ! ha ha of andersom ... als we maar wel de goeie krijgen dan hihihi
    FD hmmm daar had ik nog niks over gehoord .. eigenlijk alleen nog maar posi dingen gevonden over de easy fix maar ik vind het zo duur en het kan ook gewoon met je gordels natuurlijk ...
    meiden laat de tips over de easy fix maar komen AUB ....
    en idd ik wil ook een beetje leuk op de foto's ha ha al zal ik me op dat moment niet veel kunnen scheelen ha ha ga over 4.5 week nog ff naar de kapper.. en ook voor de visite beetje leuk er uit zien he !
    Wicjuh wat lekker van het KDV ! zou ik ook lekker geruststellend vinden maar wij hebben het onderling kunnen regelen ! dat is ook wel lekker !
    Mili onze grapjas heeft altijd al verkeerd gelegen en is vorige week gedraaid... ha ha hopen dat hij blijft liggen nu ... maar het kan dus wel hoor ! en wat lekker van je box mijn man wil het pas eind van de maand doen grrrr en hij staat nog in de winkel en hij haalt hem niet want hij kent me ha ha
    Roosje als je straks met verlof bent wordt het nog erger ha ha ik ben nu 2 dagen met verlof en heb nog niet stil gezeten en heb nog zo veel plannen ... ai ai ai
    ik heb nu ook altijd pen en papier bij de hand als ik iets verzin kan ik het opschrijven anders toch geen rust in mijn donder hier !

bah ik heb echt super keelpijn ik denk dat ik ook maar ijs ga eten ...

10. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hai meiden,

Ik had even een vraagje. Ik heb de laatste week heel veel last van mijn liezen, net of je teveel hebt gezwommen dan heb je dat ook. Verder heb ik ook last van steken bij/in mijn vagina........

Weet iemand wat dit kan zijn, had wel al ergens gelezen indalingsweeen, maar ik ben pas 31 weken?!?

Verder wil ik de meiden die al verlof hebben zeggen "lekker genieten" en voor iedereen die nog even moet "nog even volhouden".

Veel liefs Petra

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hi petra,

Ik heb dit ook erg, allebei de dingen die je zegt. Ik heb ook geen idee wat dat is.. let me know als je iets te weten komt!

groetjes

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ook !
    doet soms echt pijn ... ik dacht dat het indalen was en afgelopen maandag gevraagd aan gyn maar dat is het niet dat is echt je banden en hoort er nu gewoon bij schijnbaar.... meer kreeg ik er ook niet uit bij de gyn...
    en ik heb nogal last van mijn bovenbenen en dat komt ook door vernouwing net als de kramp in kuiten

zo en ik duik mijn nest in ...
    voel me beroerd heb mega keelpijn en ga wat innemen en dan snurken
    tot morgen !

13. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Meiden jullie kletsen zoveel dat ik het gewoon niet kan bij houden hahahaha.
    Vandaag erg vroeg wakker en toch een beetje aan het bijlezen ;)

Over de easyfix, ik heb juist gelezen dat hij in combinatie met de maxicosi de grootste veiligheid heeft! Hij heeft het hoogst haalbare aantal sterren gehaald in een test van de consumentenbond. Ik zal het artikeltje even opzoeken.

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
  15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorgen meiden

gister avond met schoonouders en vriend naar de woonboulevard in uden.vriend en schoonpa gingen naar de boerenbond ,oh zeg ik tegen me schoonma lopen wij naar de overkant naar de babywinkel.we moesten eigenlijk een parkeerplaats rond lopen maar we dachten oh we lopen binnendoor.zo gezegd zo gedaan maar nu stonden er paaltjes en we zeiden daar zit geen draad aan.dus ik loop voorop en val daar vol voorover op me buik en me elleboog.me schoonma schrok zo erg dat ze weg rende en me schoonpa en vriend ging roepen,intussen was ik al opgestaan omdat er auto s langs reden.

nou toen zijn we met ze alle gaan kijken in babywinkel naar een luiertas en hadden er een gekocht.thuis gekomen had ik de baby nog niet gevoeld dus met vriend naar ziekenhuis maar daar bleek alles goed met de baby.
    en ja me elleboog kan ik niet recht doen en doet super zeer en kan me byna niet aan en uit kleden.

heb alleen last ter hoogte van me liezen van het vallen .
    ga tot aan de bevalling nergens meer heen.2e keer al dat ik val.

maar me luiertas heb ik hahhaah

fijne dag allemaal

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meiden, goedemorgen....

Ik sla net de krant open en word niet vrolijk van wat ik lees....

Commotie in de tweede kamer over gyneacologen en hun afwezigheid s nachts....bah...ik word er gewoon nerveus van....
    Ze hebben het over niet meer thuisbevallen etc etc

Hebben jullie dit gelezen ?

XFD

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wenneke doe maar rustig aan meid!

@ FD ik heb het gelezen en gehoord ja.... :( Sinds ik gisteren voor de rondleiding in het ziekenhuis ben geweest weet ik ineens niet meer zeker of ik wel thuis wil bevallen...pfff wel niet wel niet...die hormonen he :rolleyes: Misschien op zoek naar ene geboortehotel?

Gelukkig is mijn tandvleespijn een stuk minder! :D

18. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Rot hè pooh ?

Ik woon een kleine 10 minuten van het ziekenhuis, maar toch....
    De gynaecologen vn ons ziekenhuis zijn in 2007 uitgeroepen tot de beste van het land...heel fijn..., maar als ze er niet zijn als het nodig is....dan heb ik daar weinig aan :( :(

Bij mijn eerste bevalling had ik het geluk dat ik om 8.00 uur al een uur aan het persen was toen de Gyn zijn dienst begon. Ik had toen hulp kunnen krijgen.

gatver..... ik baal hier echt van.....

XFD

19. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    O...en gelukkig dat het minder pijn doet, poohtje... ;)

XFD

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah nou dan ga ik echt wel voor je duimen hoor! Blijf goed liggen blijf goed liggen ;)
    Enneh de box, ja lekker dat ie staat, hadden we dus voor de kat gedaan om haar eraan te laten wennen en eventueel te leren dat ze dr niet in mag... ze liep er langs..keek er naar en ging in dr eigen mandje liggen slapen :( Hahah geeft er niets om dus, hihi najaa beter om :)

Succes met je keelpijn...enneh lekker ijs :rolleyes: voel ik mn keel nu ook :(: ;)

Deel Deze Pagina