Tonproate ja dat ken ik nog wel Heb 6 jaar in kaatsheuvel gewoond Hier strontje en strontje verkouden,neus zit helemaal verstopt
Gets, wat rot ...al die verkoudheden en (bekken)klachten ! Ik ben net weer aan t opkrabbelen (nog wel hoesten...) en zo lang ik niet teveel doe, gaat t redelijk met mn bekken. Door t gebrek aan aktiviteiten ga ik soms wel teveel malen in mn bolletje.... 1) Kom ik die bevalling wel goed door of wordt het een hororverhaal 2) Zou ik toch weer een gezond kindje krijgen etc etc Vaak kan ik dat gepieker wel weer naast me neerleggen...maar soms denk ik dat ik het geluk teveel op de proef stel door nog een kindje te baren...dom hè !? Ik ben gewoon al zo dolblij met mijn dochter, snappie !? Ach ja....we zien wel... XFD
Hihihi vanavond een leuk filmpje gemaakt van de baby! Het is wel wat donker, maar als je goed kijkt.. zie je heel wat http://www.youtube.com/watch?v=RFfrSS1b4Iw
Leuk filmpje! Pooh gelukkig dat het beter met je gaat! Lijkt me helemaal niks! En hoog zwanger en dan dat er ook nog eens bij, bah! Slaap lekker allemaal. Dikke x
he meiden @allemaal beterschap ik heb het al 3x gehad hahaha ja het valt niet mee stil te zitten maar ja dat doe je vanzelf als het zeer doet fijne dag allemaal
Goedemorgen was ik ook weer eens ...We hebben de verjaardag van zoonlief gevierd ..pffft best vermoeiend hoor nu ...maar het hoort erbij ... Voor de rest is het met slapen nog steeds pet hier ...bluuuhhh ..maar ja . Liefs rian
Hoi, Ik heb ook weer eens beroerd geslapen. Hadden ze naast ons ook nog eens een feestje! Met oordoppen in geprobeerd te slapen, maar ik was zo geïrriteerd, dat dat niet meer lukte! Nu hevig last van nesteldrang. Heb de badkamer en de keuken al helemaal gepoetst en ga zo aan de bovenverdieping beginnen. Tussendoor even schaatsen volgen, was opvouwen. Manlief is ruitjes in een stalraampje aan het zetten met stopverf. Hij is hevig aan het vloeken, dus het lukt niet......... Ik zie op tegen morgen. Veel oudergesprekken, waaronder 2 gesprekken met "moeilijke ouders". 1 gezin staat onder toezicht van allerlei instanties. Werken allebei niet, doen niks anders dan roken en achter de computer zitten. Eten heel ongezond en kind wordt zelden gewassen. Nu is het kind in korte tijd veel dikker geworden en heeft striae op haar bovenbenen gekregen. (ze is 8). Ze kan met gym niks doen, want ze krijgt haar eigen gewicht niet omhoog enzo. Ik had in het rapport gezet: "Door haar lichaamsgewicht heeft ze moeite met de gymnastische onderdelen". Nu zijn die ouders heel boos, want dat had ik nooit mogen zeggen. Het kind heeft er gewoon aanleg voor. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Gelukkig heb ik erg veel tact en geduld nu ik zwanger ben..........AHUM! Ik ga weer soppen. Iedereen fijne dag en voor de zieken, rust lekker uit! Leuk youtube filmpje trouwens.
Leuk filmpje zeg! Je buikt beweegt al aardig! Hier zie ik m ook wel af en toe bewegen maar niet heel erg. Toch een vrij rustige baby. Ik voel de voetjes nu wel heel vaak. Lekker aan de rechterkant, en vaak in mijn ribben.... Verder ben ik nu chagrijnig, onze poes heeft voor de 2e achtereenvolgende dag in huis geplast. Gister net alles schoongemaakt, weer precies op dezelfde plek. Mijn vriend ontdekte het vanochtend. Of het alleen stress is weet ik niet, we moeten toch maar weer met haar naar de dierenarts want ze drinkt ook veel. Misschien de nieren ofzo. Het is altijd al een moeilijk beestje geweest maar nu! De andere kat (een mannetje) is heel rustig. Hij weegt trouwens ook 7,5 kilo net als die van jou Mili! Ook niet echt gezond en ik geef hem ook niet veel eten maar hij slaapt en knuffelt het liefste, echt zo'n goedzak. Ik doe hem zoveel mogelijk naar buiten maar ja als ie dan voor het raam zit te staren heeft het ook niet zoveel zin Verder niet zoveel nieuws. Oh ja de lade van de box zit ook niet goed, in de fabriek hebben ze een gat aan 1 van de kanten verkeerd geboord. Het scheelt wel een halve cm vergeleken met die andere kant! Grrrr ik word er niet goed van, dat spul tegenwoordig is gewoon van slechte kwaliteit. Nu heeft mijn vriend er weer extra werk van. Baal baal. Iedereen een fijne zondag.
Hoi, Hier weer een berichtje van mij. Heb net alles doorgelezen maar wat veel weer zeg. Hier gisteren foontje gehad van de kraamzorg. Heb aankomende woensdagavond de telefonische intake. Nog 2 daagjes en dan ook verlof. Moet niet zo heel veel meer doen. Heb het bed alvast op klossen gezet vanwege mijn bekken en het gaat nu een stuk gemakkelijker. Af en toe nog wel veel last van harde buiken en mijn bekken maar ja. Nog eventjes.
Hoi Nikkie, Haha die van ons is aan dieetvoer nu omdat ze er anders dood aan kon gaan. Trouwens veel plassen enzo kan ook zijn dat ie diabetes heeft, vanwege het gewicht. Inderdaad kun je er beter ff mee heen gaan! Wat balen zeg van die box! Grr kan me je ergernis helemaal voorstellen! Liefs, Mili
hoi meiden nou ik ben al bij de huisartsenpost geweest vanochtend au au au wat doet mijn lijf zeer ik klap uit elkaar van de pijn vooral in hoofd keel en benen... ik heb een zware griep en ben dus echt kapot en gebroken ik dacht laat het ff weten want ik ben er niet zo snel een dagje niet he ! ik duik ook mijn bed weer in want alles draait en zweeft voor mijn ogen ik had 40 gr koorts vannacht ! ik leek de excorsist wel met mijn rillen en bibberen de ha was echt kei lief maar je krijgt er niks voor alleen een paracetamol op zijn tijd .. nou dta helpt niet echt hij heeft ook mijn bloeddruk opgenomen want ik ga morgen niet naar de gyn met de griep mocht ook niet maar mijn onderdruk was flink omhoog ... zit nu op 90 ipv de gebruikelijke 65... maar ben van de week nog getest op zwangerschapvergifteging dus het komt van de griep ! en mijn man had nog een vette kater van het feestje van gister ha ha zielig hoor hij heeft me wel gereden naar de ha maar is daarna ook weer tot 2.30 in slaap gevallen ha ha mis alleen wel de verjaardag van mijn pa nu maar dat is geen doen zo .... nou ik ga weer slapen meiden ! en neem geen voorbeeld aan mij he ! gaat mijn verlof in ben ik kei ziek ...grrrrrrr
@ emma: Lekker rustig aan doen hoor! Oei die koorts wel ff in de gaten houden..ten minste geeft min VK altijd aan als je boven de 39 komt moet je bellen! Liefs en beterschap, Mili
Ik meld me ook maar even. Hier gaat het slechter dan de afgelopen dagen. Heb vorige nacht heel slecht en weinig geslapen. Een uurje geleden is de arts van wacht thuis geweest en ik heb buiten een serieuze verkoudheid en hoofdpijn ook een zware oorontsteking bij. Moet nu verder dafalgan nemen en 3x per dag antibiotica. Sorry dat ik verder niet reageer maar ik ga nog wat verder rusten in hoeverre het zoontje dit toelaat. Knuf van een ziek zuurtje ale:
@ Emma en zuurtje meiden heel veel beterschap en ook voor alle andere meiden die ziek zijn! Dikke knuffel van mij!
hier is alles rustig, nog last van mijn liezen maar het valt mee! Verder heb ik niks boeiends te melden eigenlijk .. wel voel ik me heel rusteloos hebben jullie dat ook, de hele tijd het gevoel dat ik iets moet doen maar ik heb alles al gedaan.. Ik ben wel benieuwd op de hoeveel pagina's we zitten rond de eerste bevallingen.. 1000?! haha groetjes