Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik heb een twaalftal body's, een stuk of vijf onderhemdjes, zo'n tiental pakjes van maat 50-56. Niets zelf gekocht, dus of het nu te veel is, maakt niet uit. Zolang het niet te weinig is. Heb meer in maat 62 :)

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    GOedemiddag meiden,

Zoo even 10 pagina's terug gelezen haha.... Sorry voor de meiden waarop ik niet heb gereageerd.

@Sabbe,
    Jeetje dat is niet zo leuk dat die kleine is terug gedraaid. Bij mij ligt die kleine al vanaf week 30 is een stuit en blijkbaar ligt die kleine zo lekker. Vanmiddag moet ik naar de vk en dan zal ik best eerdaags een gesprek krijgen met de gyn. Een draaipoging voel ik me eigenlijk niet lekker bij, dus we zullen wel zien.

@Beertje,
    Ja he we hebben hier eigenwijze beebjes bij de maart-mama's haha....
    Ik heb er goed over nagedacht. Een eventuele draaipoging zie ik niet zo zitten. Ik voel me er eerlijk gezegd niet goed bij. Vanmiddag moet ik naar de vk en dan zullen we wel zien.
    Ben je al tante geworden vandaag?

@Lucifer,
    Geniet van je verlof meid!

@Emma,
    Gaat het weer wat beter met je meis? Een dikke knuffel en veel beterschap toegewenst...
    Dus jij heb ook de babyfoon via kinderstoeltje.nl ? Heb je hem al binnen?
    Netjes hoor van de gyn dat hij jou even belde hoe het gaat met je!

@Pooh,
    Hoe is het met je kies meid? Dat was een goede tip van jou meis om dingen bij de wehkamp te bestellen haha.... Afgelopen zaterdag ook maar eens even een badjas besteld, 2 pyjama's en 4 big-shirts....
    Zooo wat een lijst zeg voor de vluchttas hihi. Ik heb hem gelijk even opgeslagen in de pc. Kan ik volgende week dan even mee gaan beginnen, bedankt!
    Meid ik ga met je mee aftellen, 4 daagjes.. Dan heb je ook verlof hihi.
    Oh ja ik ben 26 ipv 25, wil je dat veranderen in de lijst?

@Vlinder,
    En heb je nog wat besteld bij de h&m online? Ik heb er toevallig verleden week nog 2 joggingbroeken en 2 shirtjes besteld, alleen nog niet binnen. Makkelijk voor de yoga en makkelijk voor thuis....

@Roses,
    Meid wat leuk dat je ook nog eens langskomt. Hoe gaat het met je?

@Wenneke,
    jeetje meid dat had jij weer. Doe je rustig aan!

@Nikkie,
    Jeetje meid dat is balen dat de box beschadigd is zeg.... Heb je vandaag al contact gezocht met de fabriek?
    Wat jij zegt over het warm hebben 's nachts, ik denk dat het toch met de hormonen te maken heeft. Ik kan er jammergenoeg ook over mee praten. Heb verleden week een ander dekbed erop gedaan, maar dat heeft jammergenoeg ook niet geholpen. En het draaien heeft daar ook mee te maken denk ik.

@Denise,
    Wat een leuk filmpje zeg!

@Zuurtje,
    Heel veel beterschap toegewenst!

@Dieudonnee,
    Een oktober mama? Jeetje wat gaat die tijd hard zeg!

@Fruitdruifje,
    Mag ik vragen wat een wrapper is?

@MamavanJordy
    Hoe gaat het nu met jou meis? Heb je de vk nog gebeld?

Gister begonnen met het wassen van de kleertjes. Echt leuk allemaal zeg. Moet ook eerlijk zeggen dat ik giga last heb van nesteldrang. Alles wil ik doen, maar merk toch dat dat niet meer gaat.

Jippie verlof!
    Zoo dat was echt even wennen vanmorgen zeg. Me mannetje en ik gaan er altijd met z'n tweeen uit hetzelfde tijdstip en nu moest hij alleen.... Maar omdat ik toch wakker was ben ik er ook maar even met hem uit gegaan. Even wat gegeten en wat gedronken en toen weer lekker me bedje in tot 9.45u. Heerlijk is dat zeg...
    Daarna wat ik gister heb gewassen gestreken en nu vandaag heb ik er weer 3 draaien in gedaan pffff..... Nu alles nog even laten drogen zodat ik morgen alles weer kan strijken. Nou dan ben ik een mooi eind zeg met alles. Morgen nog even het bedje opmaken en dan is ook alles klaar.
    Meiden hoe kan ik dat het beste doen het bedje opmaken? Hebben jullie nog tips?

Gister hebben we een 3d ooievaar besteld op internet. Hij is nu bij Toys4sale.nl maar 14.95 ipv 39.95 of dat je de huurprijs moet betalen. Dus meiden, wie er nog een nodig heeft?

Vanmiddag nog even voor controle naar de vk om 16.30u. En dan ga ik eens even rustig aan doen, de rest van de dag, wat er nog van over is......

Tot vanavond

liefs Divi (de kletstante hihi ;))

3. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Waar kan ik die vluchtlijst vinden?

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Lilya,

Hier komt ie nog een keer. De lijst staat op pagina 664.....

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Divi, fijn dat je verlof hebt!
    Ik moet volgende week toch nog eens shoppen voor kleertjes want ik heb eigenlijk nog bijna niks in maat 62. Alleen een paar rompertjes en twee shirtjes.
    Pfff verder erg last van mijn hormonen vandaag. Dat lijkt nu wel weer wat terug te komen. Ik voel me een beetje down maar ja het weer werkt ook niet mee. Hier in het noorden regent het al de hele dag, ben er dan ook nog niet uit geweest. En omdat ik tijdelijk geen contact meer heb met mijn ouders, dat valt ook wel zwaar maar kan even niet anders...
    Kreeg ik ook nog het verwijt van mijn broer dat ik niet zo naar moest doen tegen mijn moeder. Heeft ze het weer voor elkaar hoor... zij wordt altijd gezien als slachtoffer. Dan gaat ze zielig doen enzo.
    Dat ik bijna hoogzwanger ben wordt gewoon vergeten. Dat maakt me dan wel verdrietig ja.

Ik heb vandaag maar even twee wassen gedraaid.
    Ik doe ook alleen rompertjes enzo dan in de droger hoor of gewoon die "zachte" broekjes van de prenatal.
    Daar moet ik dus volgende week nog ff heen voor wat shirtjes. En een jasje.

groetjes

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Divi, dank je wel!
    En Nikkie, dat klinkt niet fijn van je moeder!

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nee is het ook niet. Ik weet wel dat ik er boven moet staan maar soms blijft het moeilijk hoor. Twee a drie jaar geleden ook een tijdje geen contact gehad en ook toen kwam ze niet uit zichzelf naar mij toe. Ze verschuilt zich altijd achter anderen. En liet mijn vader het woord doen, die "sprak" voor haar. Wil er verder niet teveel over uitwijden maar pijn doet het soms wel.
    Zeker als je zelf moeder word.
    Ik "mis' altijd iets, en het valt soms zwaar. Ik kan nooit mijn gevoelens met haar bespreken zonder commentaar te krijgen of ze heeft haar oordeel al klaar. Maar andersom kan je niks zeggen.
    Ik weet dat ik er boven moet staan maar door de hormonen enzo voel ik me even extra kwetsbaar.
    Ach even uithuilen bij mijn vriend en ik voel me vast beter.

liefs

8. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Veel sterkte Nikkie!

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Hallo dames, ik laat nog even van mij horen. Wat hebben jullie veel geschreven de laatste dagen.
    Voor wat ik er nog van weet...

@Divi: geniet van je verlof
    @Wenneke: tof dat alles goed was op controle
    @Emma: beterschap

Weer een druk weekend achter de rug. Zaterdag de ganse dag materiaal gaan kopen voor ons huisje. Volgend weekend komen onze beide ouders namelijk helpen en dan moeten we ze toch aan het werk kunnen zetten :D Met 3 werkploegen kan het niet anders dan vooruitgaan toch :) Ik geloof er weer in dat we de kinderkamer op tijd gaan klaar hebben. Joepi. Ook de badkamer krijgt langzaam aan meer vorm. Volgende week (of ten laatste de week erna) komen ze het meubel leveren. Weer extra bergruimte bij. Dan kan ik alles van plaats veranderen en komt er plek vrij voor de baby kleertjes. Die zitten nog ingepakt in een valies.

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden ik ben lekker ff onder de douch geweest want ik was echt zeik en zeik nat van de koorts gelijk bed ff verschoont en daarna weer geslapen
    pfffff wat een drama zeg .. mijn neus zit pot dicht en neusspray met alleen zoutoplossing helpt dus echt niet.... dus door keel ademen en die doet zooooo'n pijn ... ik praat ook niet meer en dan is het mis hoor ...
    voor ik ga slapen heb ik gister toch maar otrivin gespoten de meningen zijn zo verdeeld of het wel of niet mag maar ik moet snacht echt door mijn neus ademen ... bah voel ik me weer schuldig ...
    maar goed wel wat kunnen eten
    en ben blij dat ik al wat nieuwe wehkamp pyama's heb want ik heb er al 1 aan nu ha ha

super bedankt voor al jullie steun en knuffels meiden dat doet me echt goed !

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    alle zieken een dikke knuffel

heb een vraagje heb het kraampakket van cz

had zo n blauwe/groene onderlegger op matras gelegs maar dat is niet de matras beschermer :rolleyes:

wie weet of het dat roze ding is die erbij zit?

had de vk gebeld dat weer terug mag en kan volgende week dinsdag al komen

morgen komen ze de vloerbedekking leggen .

me schoonma had vlees gebakken nou ik wil het altijd bruin hebbe het was gewoon wit :evil: dat is dus de laatste keer geweest.bak het lekker zelf

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben ook zo verkouden Emma en spuit ook gewoon neusspray,anders word ik gek hoor :(
    Ik heb de kinderdosering en als ik naar bed ga spuit ik in ieder neusgat 1 keer,zo kom ik aardig de nacht door.

Beterschap meis!

13. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    @ Emma je mag gewoon otrivin neusspray voor baby's 2 spraytjes in ieder neus gat .Kom namelijk net zelf bij de huisarts vandaan .Heb een bijholteontstekking ,erg fijn ,En toen zei de huisarts dat je die spray gewoon zonder problemen kon gebruiken .
    Van harte beterschap voor jou en iedereeen die zijn eigen beroerd voelt .

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Aan alle zieke meiden een hele dikke knuffel! ;)

Aan alle meiden met verlof geniet er maar lekker van!

Pfffffffff het werken wordt nu wel vermoeiend!Gelukkig morgen lekker thuis werken! :D

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hoihoi ,

Even heel kort weer.. ben op t moment heel erg hyper dus ik lees en reageer later op iedereen.

Maar ik ben vanmiddag om 14.04 opnieuw tante geworden!
    Om half 12 is er gel ingebracht om de weeen op gang te helpen , om half 2 werden we gebeld dat ze veel pijn had en 6 cm ontsluiting en 14.04 dat we een nichtje hebben.
    Heel mooi meiske , ze heet Sylvana en mama en kleintje maken het goed.

Ik kom straks nog even uitgebreider reageren hoor!

groetjes

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ beertje:
    Van harte! :D

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Vraagje @ all:

Je mag toch gewoon ijs eten tijdens je zwangerschap of niet?
    Is iemand bij gezondheid die zegt dat het niet mag..nou ik heb dr nog nooit van gehoord :rolleyes: en ook mn VK heeft daar nooit iets over gezegd :(

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nou ik heb gewoon ijs gegeten hoor :rolleyes:

19. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    beterschap aan allen die ziekjes zijn!

beertje: gefeliciteerd!

mili: ik eet nog steeds ijs hoor :oops:
    Het zal dan wel weer gaan om ijs dat eventueel bereid is met ongepasteuriseerde melk.....
    Gewoon lekker ijs blijven eten, blijft toch een beetje favoriet.....al is het dan waterijs....en jij mag er lekker veel van hebben, dikke roomijs :) :p

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Beertje: profoficiat.

Hier sinds vanmorgen geen vocht meer verloren dus het zal wel wat anders zijn geweest. Heb ook niet de vk gebeld.

Net het geboortebord afgemaakt. We hadden het bord nog van mijn zoontje (PSV mannetje) en daar hebben we nu de naam op gemaakt. Is dus ook klaar. Wacht nu alleen nog op een slinger met ukkie zijn naam erop.

Mijn mannetje zit nu ziek thuis. Maakte zich zo bezorgd om mij (vanwege mijn bekkenklachten en is bang dat ik na de bevalling niet veel meer kan) dat het in zijn rug is geschoten. De uitvoerder van hem vond het niet verantwoord om te gaan werken dus heeft hem naar huis gestuurd.
    Hij vind ook dat ik niet genoeg rust neem en gewoon door ga. We hebben er in ieder geval goed over gepraat en donderdag als ik weer naar de vk moet gaat hij mee om ook een en ander te vragen.

Deel Deze Pagina