Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
  2. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ik heb ook een rotnacht gehad, ik had geen pijn ofzo maar kon gewoon niet in slaap komen :( heel irritant!

Vanochtend bloed wezen prikken vanwege te laag ijzergehalte en om te controleren of ik geen zwangerschapssuiker heb ivm de groei van de baby, ben benieuwd naar de uitslag, die krijg ik 30 januari dan heb ik mijn volgende afspraak bij de verloskundige.

In het weekend heb ik nog ff lekker geshopt voor nieuwe pantoffels, pyama's & onderbroeken, alles lekker goedkoop kunnen bemachtigen in de sale bij de hunkemoller.
    Moet nog ff de lijst van Pooh uitprinten en dan mijn vluchttas beginnen in te pakken, zodat ik niks belangrijks vergeet.

Jullie hebben trouwens weer lekker veel geschreven, moet nu ff alles terug lezen, denk dat ik daar wel een tijdje zoet mee ben, haha.

Oh, als jullie allemaal nog even 5 sterren zouden willen stemmen, graag, ze zakt zo snel hihi, ik moet bij de eerste 50 blijven en ze staat nu al op de 50ste plek helaas: http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate

3. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Oh ja! We zijn er eindelijk uit wat de naam betreft! Dat is dus weer een hele zorg minder, tenzij het ineens een jongentje blijkt te zijn :(

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier ook weer eens lekker geslapen, ik kan er ook geen peil op trekken hoor. Dat zal voorlopig ook wel zo blijven. Soms krijg ik ook een soort van kramp in mijn bovenbeen als ik te lang op een zij lig.
    Over ijs: softijs heb ik volgens mij wel eens gehad in de zomer/najaar.

Gister ging ik de spruitjes klaarmaken maar ze stonken ontzettend (rot?). Ik had ze zaterdag gehaald. Ik dacht eerst nog misschien valt het mee. Maar zelfs toen ik ze gekookt had proefden ze vreemd. Ook mijn vriend zei dat, ik dacht eerst het zal wel aan mij liggen. Toen hebben we alles maar weggegooid en zijn naar de macdonalds gegaan haha. Een geluk bij een ongeluk.
    We hadden nog van die kortingsbonnen liggen.
    Maar ik eet liever een gewone maaltijd hoor ;)

Zo morgen komt de stucadoor voor de tegels in de keuken en dan worden de nieuwe tegels ergens deze week gezet. Dit moet al meer dan een half jaar (zolang de nieuwe keuken erin zit!). Ben blij als het straks eindelijk af is.

Vanmiddag intake kraamzorg. Weet verder niet zo goed wat te vragen, straks maar even goed nadenken. Meestal kom je erop als ze de deur uit zijn he!

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Jippie, inderdaad...morgen 33 weken ! :D

Heb net ook gekeken naar de VLKpraktijk....heftig weer.....
    Leuk wat die vader zei over Idols...scherp hoor, zo midden in de nacht ;)

Toch schrijven wij eigenlijk niet zoveel....als ik bij de februarimama's kijk....die hadden op 1 zondag 40 pagina's gevuld ! :confused:

@alle slaapgebrekkigen : valt niet mee hè !? 's avonds een warm bad of douche met lavendel helpt bij mij vaak goed...

@sabbe : draaien, draaien, draaien ! X

@redone : groeien ! groeien groeien ! X

Beterschap voor de ziekenboeg....

Gisteren collega's op bezoek gehad. Was echt leuk, maar ook wel druk..pfff Hadden een bos blomen meegebracht, dus echt heeeel lief en frietjes om samen te eten.

XFD

6. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hebben jullie ook zo'n last van je tepels..... ? :oops:

Als ik er een iets te ruw stofje tegenaan heb, dan is het al hypergevoelig.
    Soms heb ik ook en klein vlekje in mn kleren/beha...

Onvoorstelbaar dat de natuur dit al allemaal voorbereid....

XFD

7. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0

Ja heb ik ook, met afdrogen na het douchen en dan de handdoek erlangs halen auwww!
    Het is inderdaad wonderlijk dat je lichaam zich al zo voorbereid.
    Xengel

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goedemorgen allemaal ,

@All , bedankt voor de felicitaties!

Wat een slechte slapers hier allemaal zeg.. ook hier een hele slechte nacht gehad , veel woelen en draaien en heb tot 2 uur wakker gelegen :(

@Dalilah , wat fijn dat jullie er nu uit zijn!
    Ik zal nog even stemmen voor je ;)

@Nikkie , Mac donalds altijd goed hihi.. wel jammer dat je het eten hebt moeten weg gooien.

@Fruitdruifje , ik blijf me er ook over verbazen hoeveel die febmama's kletsen hoor , die hebben toch een archief aan berichten haha..
    Hier ook last van de (.)(.) , heel gevoellig en een pijnlijk geirriteerd gevoel.

Heb gisteravond echt weer veel last gehad van krampen en harde buiken dus mannetje heel lief een kruik gemaakt.. kan niet zeggen dat het geholpen heeft , de krampen leken alleen erger te worden.
    Gelukkig is het nu weer afgezakt.
    Wel ook weer veel last van afscheiding.. soms doorzichtig en soms geel/groenig.. zou ik daarmee naar de huisarts moeten of is dat normaal?
    De bewegingen van de kleine doen onder in mn buik ook zeer , het schrijnt.. iemand anders daar ook last van?

Groetjes

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja hoor helemaal :) ;)

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Beertje beterschap met de krampen!

Ik heb weer 2 nieuwe buikfotootjes in mijn album staan. :D

Ik zal maar niet te lang blijven hangen hier, want ik moet nog 200 examens nakijken voor morgen... :(

En idd die februarimama's kunnen er wat van! ;)

11. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo dames!

Mijn tepels zijn wel gevoelig maar niet echt super gevoelig. Ik heb verder nog niks gelekt uit mijn tepels! Hoop wel dat ze het gaan doen want wil wel borstvoeding geven.

Verder vanmorgen om half 6 lag ik nog heerlijk in mijn bedje wat denk je! Lekkage! Ik voelde het letterlijk langs mijn benen lopen. Dus ik tegen mijn man ruikt het zoet of zuur? Ja, dat is moeilijk te ruiken zeg phoe! Verder daarna niks meer verloren. Dus ik wacht het nog maar even af!

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Goedemorgeeeeeeeen!

Hihi hier alles oke..goed geslapen gelukig, erg fijn!
    Heb wel last van mn BI gehad, maar verder wel oke.

Beeb was erg druk gister tijdens zwangerschapsgym, haha mn buik ging steeds omhoog, hihi erg leuk om te zien!
    Onze eerste "mede gymster" is al bevallen! Met 31 weken, was een dag voor mij uitgerekend :confused: Alles gaat goed met het ukkie gelukkig, maar ik schrok wel ff!

Vanmorgen beeb ook weer druk, weer aan 1 kant een bult en gekriebel in mn lies. Bovenin voel ik schopjes zo af en toe,dan weer aan de zijkant. Ik hoop echt dat het gekriebel in mn liezen de handjes zijn..haha en dat ukkie dus goed ligt.

@ alle zieken: beterschap
    @ alle dames die op goede uitslagen wachten (groeien, draaien, suikers etc): zet hem op!

Knuffel,
    Mili

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mpje ik hoop dat het geen vruchtwater is! Gewoon de vk bellen hoor! ;)

@ Mili leuk is dat he die drukke ukkies... :D

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha echt wel, heel leuk die drukke ukkies!
    Kan daar zo van genieten! :) Vooral als niemand naders het verder door heeft en ukkie hel even lekker tegen mn hand aan gaat duwen als ik een duwtje heb gegeven. Zoooo bijzonder dat contact! :D

Oh ja en wat betreft borsten en tepels, was FD die dat vroeg? Hier wel af en toe wittig spul op/aan tepel. Maar nog niet echt vlekjes ofzo...oh ja en het lijkt ook wel alsof er alleen maar een melkleider(buisje) in mn rechter tepel zit..links zie ik namelijk niets :( komt ook niets uit ofzo :rolleyes: :)

15. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Pooh succes met het nakijken van de exames, phoe!
    Hoelang moet je nog werken?

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Yep !
    Hier ook alleen maar rechts !

XFD

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili en FD hier ook rechts meer als links! Ik heb rond de 25 weken een aantal keer natte plekken in mijn shirt gehad...zo maf :)

18. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey, mocht het niet makkelijk op gang komen, dan stuur ik wel wat op. Ik ga geen borstvoeding geven, maar de vorige zwangerschap had ik megastuwing na de bevalling...ze klapten bijna...

Die lekkage kan echt vanalles zijn...urine....waterige afscheiding...die wordt namelijk dunner aan het einde van de zwangerschap. Bij twijfel op je hand blazen en kijken of er dan weer wat komt. Zo ja, dan VLK bellen hoor...ook bij twijfel.

XFD

19. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @beertje : ik heb ook wisselende afscheiding...dan weer wat dikker...dan weer dunner...dan weer een paar dagen niks...dan weer veel...dan weer wit...dan doorzichtig...dan gelig..... tsja, zoalng ik geen kriebel heb ofzo, laat ik het maar gewoon zo.

XFD

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Mili en Pooh : we hebbe blijkbaar een heel bijzondere rechter (.) ! :)

XFD

Deel Deze Pagina