Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja eh nou wil ik ook niet achter blijven hoor !
    pb mij hem ook ..... :oops: :oops:
    en ik ga nu lekker slapen hopelijk morgen weer wat beter he !
    dikke knuf van emma

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeeey lieve meiden looooooooooooooooooool :) :)

Kom ik hier net terug van de yoga en lees ik het namenmysterie! :) Echt lachen! ;) :) Wat zou ik toch zonder jullie moeten! :)

De naam klinkt al zo vertrouwd. Mannetje en ik hadden die al voordat ik zwanger was. ;)

Nu lekker mijn bedje in dadelijk! ;)

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    jeetje..... wat een pagina's over een naam..
    Ik ben ook nieuwsgierig! hahaha, kan ik ook een pb krijgen?
    Hier net weer 4 afleveringen Greys Anatomy gekeken. Had de serie gevolgd toen die op tv was en nu heeft m'n schoonzusje seizoen 1 gekregen met kerst en seizoen 2 zelf gekocht. Heerlijk al die afleveringen (nu seizoen 2 bezig). Nu tijd voor m'n bedje. Truste allemaal!

Groetjes Nathalie

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

Wie stuurt mij ook even een pb met waar de naam staat. kan ik even terug kijken, want daar zijn veel meer namen genoemd door iedereen! :D

Nu snel naar het werk. Na vandaag nog 4 daagjes :D

5. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Ben ook benieuwd naar de naam, mag ik ook een pb-tje ontvangen?

Veel liefs Petra

6. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Ohhhh zulk slecht nieuws gehad, mannetje de KDV gebeld staan we nog helemaal onderaan de lijst.......................

We hebben ons al in september ingeschreven, toen we net wisten dat we zwanger waren :confused: en nu nog staan we onderaan de lijst!

We hebben ook nog wel een andere KDV, maar hier heb ik ook niet echt goede hoop op, plus dat deze ook nog is twee x zo duur is qua eigen bijdrage.

Ik weet echt niet wat te doen.................

Suggesties of heeft iemand een soortgelijk probleem?

Veel liefs

7. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hooooooooooi,

Ik heb de laatste 5 nieuwsgierigen een PB gestuurd....hihi

@petra : Da's echt balen zeg ! Ga vissen of er geen gastouders in de buurt zitten. Die hebben vaak sneller plek. Via google kom je al een eind.
    In het andere geval kn je misschien een KDV vinden dat heel dichtbij je werk zit (tenzij je vlakbij huis werkt...)

XFD

8. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    mogge...
    ben weer helemaal bijgelezen (oef). Ben blij dat we ons tempo iets minder hoog hebben dan de april en mei-buren, dit is al meer dan genoeg...

Even kort: hier alles goed. ben zo druk geweest de afgelopen dagen dat ik er niet aan toe kwam mee te kletsen. Ik sta nu op het punt om naar begrafenis te gaan, moet er in totaal 500 km voor rijden...ben dus wel even onderweg. Bijkletsen gaat dus vandaag niet lukken, maar zal snel weer wat meer van me laten horen.
    Wel lachen trouwens om jullie bij te houden...en wat zijn jullie nieuwsgierig..! (eh...ikke niet minder hoor, maar doe alsof ik het minder ben denk ik...).

Meiden, fijne dag allemaal en tot later!

Mamajo

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    fruitdruifje,

dat is t inderdaad. Onze kindjes hebben peter en meter omdat we ze wilden laten dopen in de kerk en deze zal twee meters hebben om bij de doop te zijn. Dat van die grotere cadeaus vind ik ook maar :( Persoonlijk vind ik dat allemaal niet nodig. Meter-peterschap heeft voor mij andere waarden.

Zijn hier nog mama's die nog kleine kindjes hebben met slaapproblemen? Mijn kleinste (16 maand) wil niet meer slapen, 't is te zeggen, ligt de hele nacht te huilen. Ik denk nachtmerries of zo. En ik weet 't is wss een fase, maar ik geraak stilaan erg uitgeput zo. Iemand een idee?

Ow ja, die naam wil ik ook wel weten.
    Ik maak er zelf geen geheim van. Alleen de familie mocht het niet weten, maar ondertussen weet meter, een tante en oma (die kwam gisteren binnen toen ik de etiketten aan t maken was voor de jeneverflesjes) hem al. Dus de rest zal snel volgen denk ik.

Grts

10. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Je hebt gelijk Sabbe !
    Voor mij heeft dat Peter en Meter zijn ook een bepaalde waarde, maar ik hoor ook vaak anders. Laat ik voorop stellen dat ieder dat natuurlijk zelf mag weten ;)

Mijn dochter heeft de laatste tijd ook wat slaapgedoe en zij is al 5 jaar. Wellicht voelen de kindjes toch wat spanning omtrent de aanstaande baby.

Ik word trouwens ook nieuwsgierig naar jouw naam, hihi ;)

Ik zal je een PB sturen met de pagina van Pooh's naam.

XFD

11. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Goedemorgen dames, ik heb eindelijk een nacht goed geslapen, maar ben nog steeds heel erg moe!

Aaaaaaah ik ben ook nieuwsgierig naar de naam van Pooh, hihi, mag ik ook een pbtje? :oops:

12. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    goedemorgen allemaal...

Weinig te melden eigenlijk....

13. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Thanks voor de pb FD!

Pooh, mooie naam! :thumup:

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden

hier een redelijke nacht maak me toch wat zorgen over de griep en mijn bloeddruk
    heb de dokter al gebeld morgenvroeg afspraak om e.e.a. na te laten kijken zoals ik ook de gyn beloofd had !
    mijn handen zijn zo opgezwollen en mijn vingers en voeten tintelen en veel last van hard buiken dus ff na laten kijken ....
    en dan ben je klaar wakker he !
    maar goed al lekker in bad geweest en mijn ma komt zo ff bijkletsen en me vertroetelen altijd lekker

FD bedbankt voor je PB heb jij iets terug ontvangen het staat hier nog in de wachtrij in mijn mailbox ...
    Sabbe wij willen ons kindje ook dopen en onze beide zussen aanhouden als beide meters ! en dat is idd meer dan leuk voor de vorm ! dat mag toch tegenwoordig 2 meters ipv een peter en meter ?
    Nathalie voor jou dus ook ha ha
    Pooh wat een leuke naam ! daar hebben wij het ook over gehad voor een jongen maar tja hier nog steeds naamloos lijkt me leuk om de naam af en toe al eens te kunnen zeggen en ja meid we zijn met zijn allen op je naam gedoken ha ha nieuwschierige tante's dat we zijn ha ha
    Mama wat een dag voor de boeg ! veel succes dat is niet niks zo'n eind rijden en een begrafenis is toch al zo emo ! kijk wel uit onderweg he !
    Petra dat is ook niet netjes dat ze dan ook niets laten weten je bent al maanden verder nu ... ik zou eens even duidelijk navragen hoe dat kan lijkt me beetje stug dat je nog steeds laatste bent .... na 5 mnd !

nou ik ga eens een broek aandoen !
    tot zo

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    tnx fruitdruifje.
    Die stond trouwens ook op ons lijstje, samen met kim. We zochten eigenlijk namen die zowel voor jongen als meisje gingen. M'n ventje mocht wel kiezen, maar ik wou (misschien stom) graag een naam die net als m'n andere kinderen 5 letters en 2 lettergrepen had (laura - jarne). Dus kwam m'n man met lucca maar daar kregen we zo'n negatieve reacties op, dat het niet paste bij de andere twee of voor een meisje was en zo... Dus is het nu Jesse geworden.

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    mag ik ook een naam-pb'tje? Mijn nieuwsgierigheid is niet te houden.
    Wij hebben nog geen naam trouwens, vinden het echt moeilijk! De vorige keer was het zo bekeken maar nu....lastig lastig.

Dan nu even zeuren...man wat een last van mijn bekken, ik kan nu niks meer pijn-vrij. En de bekkenband helpt alleen als ik zit :(

Nog maar 11 werkdagen, dus ik ook bijna met verlof. Heb er wel zin in zeg, het wordt nu toch ook wel zwaar. Kan ook aan die + 18 kilo liggen die ik nu moet meenemen natuurlijk...

Ik las iets over stomen en bloederig snot. Als ik te enthousiast snuit heb ik ook bloed, komt door de veranderende samenstelling doro de zwangerschap.

17. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    @Emma, Beterschap meid! Harde buiken heb ik sinds gister ook veel last van, ik hoef maar iets te doen en het is weer zover, is dit wel normaal?

@Sabbe, ik vind Lucca juist een hele leuke naam, maar Jesse is ook leuk hoor. Laat je niet gek maken door je omgeving, het moet wel jullie keuze zijn, het is en blijft jullie kind!

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goedemorgen allemaal..

Whaha wat een hoop pagina's over de naam zo ineens zeg , ik wil het eigenlijk ook wel weten mag ik ook een pbtje?
    Wel grappig om te lezen hihi..

@Divi , hoe is het bij de VK gegaan? heb wat pagina's terug gelezen maar kon niets vinden?

groetjes

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Zo even wat bij moeten lezen :confused: maar meer dan de helft ging over het naammysterie haha. Ben ook wel nieuwsgierig nu :oops:
    Wij zijn gelukkig wel over de naam uit.
    Hij is niet spectaculair ofzo maar we vonden m beide mooi bij mijn mannetjes achternaam passen, hij heeft een niet gangbare achternaam dus daar moet je dan wel op letten.
    We hebben eigenlijk twee namen en 1 roepnaam. De 2e naam vond ik erg mooi.
    Lijkt me lastig als je nu nog niet een naam hebt, toch maar eens knopen door gaan hakken dan. Allebei een naam opschrijven die je het mooiste vind en dan "lootje trekken" ?

Heeft jullie baby trouwens ook vaak de hik? Hier voel ik het dus regelmatig, eigenlijk elke dag wel een keer, soms meerdere keren op een dag. Wel grappig!

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey dieudonnee:
    Oooow ja helemaal vergeten te vragen:
    haha was je erg nat geworden maandag door het wandelen met de hond?
    Hihi heb nog aan je gedacht hoor...toen ik heerlijk binnen de enveloppes zat te schrijven met een koppie thee en een koekje erbij ;) :)

Deel Deze Pagina