Sorry dat ik hier zo weinig reageer, maar ik houd het allemaal niet meer bij. Hier gaat alles goed, de kleine meid trapt er flink op los. Maandag hebben we de babykamer gekregen en de kinderwagen, ik zal straks de foto's er op zetten. Ze hadden de kamer in 1 uur opgezet! Nu zag ik dat er bij de klerenkast wat beschadigingen zaten. Dus over 4 weken krijg ik de onderdelen die beschadigd zijn vernieuwd! Ik neem aan dat hun dat doen vervangen! Weet iemand trouwens of je van het uwv een brief krijgt wanneer het zwangerschapsverlof in gaat? Morgen bel het UWV weer, dan vraag ik het nog eens. Alles goed met iedereen? Groetjes Cindy
Bedankt FD! En krijg ik die ruim van te voren of, als ik ik bijna verlof heb! Ik denk dat ik over 1 1/2 week in verlof ga, ik zit namenlijk in de ziektewet! Ben benieuwd wanneer ik wat hoor! Groetjes Cindy
ik wil ook graag op de lijst AlmostMummy..23 jaar...Den Haag..1e kindje en het geslacht is nog een surprise..ben uitgerekend op 13 maart 2008
Even een updateje: hier gaat alles redelijk. Zaterdag gaan we over in ons nieuwe huis en ik zal me gedeisd moeten houden vanwege vreemde buikpijnen. Het begint allemaal erg pijnlijk te worden en dat is gewoon niet zo leuk ook niet voor mijn zoontje die zijn moeder in een zeurmuis ziet veranderen. Tot na het weekend! Flientje
hallo! Ik ben ook erg nieuwsgierig! mag ik ook een pbtje?! ik kon hem ook niet vinden.. Mijn vader en broer hebben laatst ook zitten vissen naar onze naam en mijn vader heeft hem opgenoemd en hij vond het geen leuke naam! ik heb natuurlijk niets gezegt dus hij weet nog niet dat het die naam wordt! haha. het deed mij eigenlijk niks dat hij hem niet leuk vind er is altijd wel iemand die hem niks vind denk ik maar.. Verder moet ik weer even zeiken! Ik slaap vanaf zondag gem 3 uur per nacht, en ben zooo moe en moet deze week 48 uur werken! en hou het gewoon echt niet vol.. ben zooo moe.. vanavond weer avonddienst dat is van 14.45 tm 23.15, ik ga vragen of ik om 22:00 weg mag en ff een gesprekje aanvragen met mijn baas dat ik het niet volhou met zo weinig slaap of denken jullie dat het wel weer bijtrekt het slapen? Ik ben normaal nogal van het doorgaan maar nu kan ik wel janken hebben jullie nog advies?
Ik had dus ww en moest een zwangerschapsuitkering aanvragen. Wat een drama. Eerst belde ik in december. Nee mevrouw we kunnen het in ons systeem nog niet vermelden dat kan pas 4 weken voor het verlof ingaat. Dus in januari weer bellen. In totaal een kwartier aan de lijn gehangen voor zoiets doms. Ik zou het aanvraagformulier binnen twee weken ontvangen. Na twee weken nog niks dus ik weer bellen. Ja ze hadden me nu "ziekgemeld" en het formulier zou opgestuurd worden. Mijn uitkering zou dan gewoon per 5 feb ingaan. Nou kreeg ik dus gister pas het formulier (22 jan) en dat moet door de vk ingevuld worden en of ik het even voor 25 jan terug wil sturen. Lekker hoor, in totaal maar 2 dagen de tijd voor want het moet de 25e bij hun binnen zijn. En als datum stond er in het briefhoofd 18 jan. Ja tuurlijk de post doet er 4 dagen over ineens. Ik heb het wel wat gehad met het UWV. Het gaat allemaal zo langzaam en bureaucratisch pffff. Dus ik moet morgenochtend nog langs de assistente om het in te laten vullen. Ik had het liever ook niet zo gehad maar ja het kan niet anders. Maar echt soms word je er echt gek van. Ik kreeg laatst een brief dat ik al bijna een jaar ben ziekgemeld en hoe het dan verder gaat. Klopt dus geen bal van want ik zit al per september/oktober in de WW. En als je dan weer gaat bellen dan weten ze weer nergens van en word je wel tig keer doorverbonden. Sorry mevrouw hier gaan wij niet over dan moet u bij die en die zijn. Zucht.
het was erg nat....hond enorm smerig....had ik hem schoongemaakt met water buiten, doe ik de riem af zodat ie naar binnen kan, loopt ie nog een keer door de modder...weer helemaal smerig. Toen heb ik hem maar op laten drogen in de bijkeuken......hahaha....wat een doerak....wel fijn dat je nog even aan me gedacht hebt ik dacht ook aan jou, hoe jij met de lekkere bak thee en koekjes binnen zou zitten..... Zijn de enveloppes klaar?
Best grappig hoor pooh's namenmysterie ..heb ook nog gezocht maar kan ut niet vinden ...Ben eigenlijk ook best nieuwsgierig ..hihihihi
Haha ukkie had de hik tijdens zwangerschapsgym..hihi al die dames een lol omdat mn buik op en neer ging na een ontspanningsoefening
Humor...hihi de hond zorgde er dus wel voor dat je je niet hoefde te vervelen. Das wel weer lief dan he? Ja de enveloppes zijn allemaal al klaar!
over die hik. Ik voel hem ook geregeld denk ik....maar dan wel helemaal onderin en ook in me doos, zou dat kunnen?
ja, hij houdt me wel bezig! Hij is ook best lief hoor! Wat goed dat je alle enveloppes al klaar hebt, ik moet nog de voornamen van iedereen van zwangerschapscursus, en dan kan ik ze ook afmaken!
@dieudonnee: Alle namen stonden bij ons op de lijst. Nou ja de letters dan en voornamen erbij geschreven. Ik voel de hik soms ook wel ff onderin hoor @ all: Willen jullie ff meedoen aan een poll van mij? Bij het topic babynamen wilde mn man graag ff iets weten, haha keuze tussen 2 namen. Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=78739 Nee dat zijn niet de namen die al vast staan maar gewoon ff brainstormen! Haha we zijn er nog niet uit voor een meisje al wel (houden we geheim :-# ) en voor een jongen hebben we al zoooo veel namen gehad, haha dus nu maar brainstormen met de rest van t forum! Thanks alvast ook namens mn man!