zo ik ben weer klaar voor vandaag ... pff ben bek af ! mijn ma is langs geweest en alles weer laten zien ha ha blijft leuk he ! en samen gegeten en ik had mijn bord op mijn buik gezet want die is nu erg makkelijk als bijzettafel maar daar was de kleine het dus echt niet mee eens ! ha ha dat blijft leuk heel mijn bord ging op en neer en mijn ma allemaal lachen en kijken nou die geloofde haar ogen niet toen de kleine het bord er dus gewoon af schopte ha ha volgens haar was ik niet zoooo opstandig .... maar goed mijn neus zit zo pot dicht dat ik al kei moe ben van het eten alleen ... wel bakje vers gesneden ananas gehad mmmm zit ik nu op te peuzelen en ik heb de macaronie al gemaakt voor vanavond ! en dat is gelijk voor 3x eten nu ! toch makkelijk dat je minder eet ha ha ik heb alleen zo een pijn boven in mijn buik au au volgensmij is het spierpijn maar zal toch geruster zijn als dokter morgen ff heeft gekeken ... ohoh wat ben ik al weer moe bah had gehoopt vandaag wat meer mens te zijn maar valt tegen gelukkig kan je in je verlof doen wat je wilt he ! dus ik duik zo lekker mijn bed nog ff in .... uurtje slapen ondanks dat ze boomen aan het snoeien zijn voor de deur met een kettingzaag maar goed doe mijn oordoppen wel in ha ha mili ik zoek hem ff op en dan zal ik eens mee spieken voor ons zelf en mijn stem uitbrengen ! Dieudonnee wat een grapjas hond heb jij ! leuk hoor ! Cindy mooi hoor ! heb lekker ff zitten spieken Nikkie lekker allemaal zeg ! moet jij nog gaan haasten pfff maarja je kunt tegen hun niks doen he ! je moet toch je poen hebben lullig hoor Bellamano toch knap van je vader en een naam is zo gewent hoor als dat lekker koppie er bij zit zullen ze het zo vergeten zijn ! en ik heb met mijn baas overlegd toen het niet meer ging ivm slecht slapen samen zijn we er prima uit gekomen zodat ik toch tot eind heb kunnen werken Hij blij en ik blij ! ik heb wat lichter werk mogen doen en uurtje later beginne en eerder weg als ik het nodig vond ! Flientje oh wat spannend verhuizen ! wel druk hoor meid idd rustig aan doen en gewoon in het midden van de kamer gaan zitten in een stoel en orders uitdelen ! FD ik heb geen brief van UWV gehad misschien omdat wij eigen arbo hebben ofzo daar heb ik wel een brief van nl ....
Okay....voor de overige nieuwsgierigen, haha, anders blijf ik pbtjes sturen..... Pagina 410 ! XFD Ps Flienepien, leuk dat weer ff langskomt !
Hoi Meiden, Ik heb nu ook officieel verlof! En precies 34 weken nu. Mag ik ook een pbtje met de naam? Ben ook nieuwsgierig.
hahaha ik weet hem nu ook en wij hebben precies dezelfde naam, wel ook nog een 2e naam! grappig zeg zelfde datum uitgrekend en zelfde geslacht en zelfde naam.. Voor een meisje zouden we wel een andere naam hebben maar ook wel met 3 letters en ook nederlands.. Ik hoop dat mijn baas ook meedenkt, zij is meer van als het niet meet gaat dat ik dan 6 wk van te voren met verlof moet. maar we zullen zien, ik ga zo naar mijn werk en zal jullie morgen op de hoogte brengen..
@ Emma: Over 2 peettante's of 2 peetooms Je mag zelf weten of je nu 2 vrouwen of 2 mannen aanwijst. Tenminste hier mag dat wel. Onze kleine krijgt namelijk 2 peetooms. Verder hier weinig te melden het gaat opzich wel goed heb alleen veel last van maagzuur. Morgen weer naar de vk maar ga ervan uit dat alles weer goed is. Morgen ook weer een dagcurve voor mijn suiker,maar was de vorige keer ook goed dus hopen nu ook weer. Verder nog 8 hele dagen werken en 4 halve dagen dus ik begin ook al af te tellen.
Hebben jullie ook zo vaak last van harde buiken? Is het normaal om dat nu heel vaak te hebben? Ik hoef maar de was op te vouwen en het is weer zover, zo irritant.
goedenmiddag zow de trap s mooi bekleed blijf wel een rommel afkomen aan pluisjes maar ja is ook maar paar dagen badkamer is helemaal schoon. zag net met naar wc gaan dat urine hele rare kleur heeft(zelfs elke x als blaasontsteking had was niet zo n kleur dus dat weet ik ook niet zie net dat by kruidvat gratis toegangskaartje krijgt by 12,50 voor avond 9maande beurs ik had 21,30 betaald en niks gehad dus zo terug naar kruidvat. fijne dag allemaal
hier ook echt de hele dag pijnlijke harde buik bah en idd als ik ook maar iets doe is het raak .. vooral nu ik zo veel moet snuiten en hoesten bah ik ga morgen ook ff langs dokter vind het wel erg veel voorkomen nu !
je mag volgens mij wel twee meters hebben hoor. Ik heb het natuurlijk niet gevraagd of zo, maar t kan wel denk ik. Harde buiken heb ik al sinds een maand of vier. Ze worden wel pijnlijker, maar dat had ik bij de vorige twee ook. Ik moet ook niet veel doen of ik krijg het helemaal benauwd en harde buiken en echt niet te doen. Maar het is niet lang meer dus...
Is het nu nog steeds zo dat als je harde buiken hebt het meteen rustig aan moet gaan doen en stoppen waar je mee bezig was? Want krijg zo echt niks meer gedaan in huis!
Zie het berichtje op vorige pagina van FD.... Je kan het vinden op pagina 410. Mooie naam hoor Pooh. Vind je dit niet vervelend? Misschien was het niet de bedoeling dat iedereen het zou weten. liefs
@bellamano: Ik zou echt voor mezelf en m'n kind kiezen als het niet meer gaat. Ik dacht ook dat ze vreselijk moeilijk zouden doen op m'n werk, maar dat viel hardstikke mee. Ik neem vrijdag al afscheid, dus met 32 weken. Ik ben dus 2 weken eerder ziek gemeld. M'n baas en collega's zien me strompelen en hebben er dus alle begrip voor. @Dallilah: Ik heb ook heel veel harde buiken. Voelt helemaal niet prettig. Als ik 's middags even een tukkie heb gedaan gaat het wel beter. @Pooh: leuke naam! Kort maar krachtig. Wij zijn allebei ook van de Nederlandse namen, maar stom toevallig hebben we nu voor een Finse en een Keltische naam gekozen. @Mili: Ik heb op Nathan gestemd, maar dan wel op z'n Engels uitgesproken. Ben geen docente engels, maar vindt het even mooier klinken. Met Joris heb ik persoonlijk weinig. Zo nog 1 ochtend morgen en dan vrijdag middag afscheid nemen van de kinderen. Nog 2 gesprekken met ouders en dan ben ik er vanaf voorlopig. Werd net door het UWV gebeld. Ik was blijkbaar niet beter gemeld door m'n baas. Ik ga lekker een tukkie doen. Vanavond yoga!
Ik vond het erg grappig , hopelijk kan pooh er ook de lol van inzien Ik kan wel verklappen dat t bij ons Amy Cheyenne zou worden als het een meid zou zijn. Moest heel erg lachen , want ik zag laatst een topic bij bevalling geloof ik , en dat meisje heet Demy Chayenne , toevallig hoor.
Nou op zich moet je het dan wel rustiger aan gaan doen. Dus tussendoor misschien wat vaker even lekker op de bank liggen/zitten. En niet te snel willen, op een lager tempo dingen doen. Ik merk dat als ik heel veel ga doen en te snel buk en overeind kom en dat soort dingen dat ik er dan veel last van krijg. Hier baal ik onzettend. Mijn mannetje zijn baan is gewoon helemaal niet leuk meer... Hij werkt daar sinds april vorig jaar maar moet continue overwerken. Hij vindt dat zelf ook niet meer leuk. Ook vanwege de verhuizing maar het loopt gewoon niet. Het is een vrij nieuw bedrijf maar enorm gegroeid in de afgelopen jaren. Daarvoor heeft ie bijna zeven jaar bij dezelfde baas gewerkt. Dat werk vond hij niet echt leuk meer dus hij zocht een nieuwe uitdaging. Nou deze uitdaging is het niet echt geloof ik. Dus misschien toch eens voor wat anders kijken. Want ook straks wordt het weer moeilijk voor hem vrij te krijgen als de baby er is en ik kan er niet meer zo goed tegen al dat gestress. Mijn mannetje is heel loyaal en heeft veel verantwoordelijkheidsgevoel maar het houdt een keer op. Afgelopen week stond er een vacature hier in de buurt, waarschijniljk gaat ie daar op reageren. Niet geschoten is altijd mis! Je kan het altijd proberen toch. Wel is dit geloof ik in twee ploegen maar het verdient wel beter. En het is in dezelfde stad dus het zou wel erg mooi zijn. Maar ja eerst maar zien of het wat is. groetjes
@vlinder: mijn leerlingen hebben een poll op de hyve - stand tot nu toe: 22x jongen, 13x meisje @ mili: heb gestemd @ hartelijk dank voor het paginanummer. @ vragers: fd heeft pag nr 410 opgegeven, dus hoeft ze niet meer iedereen te pben Over opvang: wij hebben een ex-buurvrouw als gastouder. Die wachtlijsten zijn me veel te onzeker. Bovendien mag je de kleine op de crehe alleen tussen 17.00 en 18.30 halen, terwijl wij in het onderwijs ook vaak eerder thuis zijn (en dan thuis nakijke en voorbereiden, maar toch) Maandag wasecht baaldag: alles deed me pijn en ik was echt sotterverkoude (wou me zelfs ziek melfden - danmaar 2weken eerdermet verlof....toch niet gedaan) en dan ook nog eens zeiknatgeregend (want ik fiets 20- min naar huis en het was zelfs door jas heen geregend). Nu gaat het iets beter. Nog wel verkouden, maar minder heftig. Het hoesten is wel erg pijnlik; ikvind die buikpijn steeds echt niet fijn.... Mijn buurvrouw (en puflesmaatje) zou tegelijk met mij stoppen met werken, maar ik kreeg gister berichtje van haar via hyves dat ze nu al thuis zit vanwege hoge bloeddruk. Namen was voor mij even schakelen. We werken beide in het onderwijs en dus hebben we bij elke naam wel een associatie. Maar mijn man zei (en daar heeft hij gelijk in); straks weet je niet anders dan dat het de naam van je kind is. Morgenmiddag ben ik vrij. M'n moeder komt lamngs en gaat dus ook mee naar de gyn. Dat is toch niet heel raar? Mannetje kan niet en m'n moeder is er toch. Het lijkt haar zo leuk om een echo te zien (ik krijg elke keer echo - helaas nooit foto's...) Mijn mannetje heeft gister de adressticers gemaakt, dus ik denk dat ik vanavondde stickers en de babypostzegels op deenveloppe ga plakken.