Nu wel! @ Emma jaaaaa examens waren af gisteren gelukkig! Beterschap nog voor jou en een dikke knuffel! Pfff sinds enkele dagen heb ik heeeeeeeeel veel last van vocht in mijn onderbenen/voeten. is echt vervelenbd en pijnlijk aan het einde van de dag! pfffff
@ pooh: Oke thanks, hihi! Wat naar zeg van dat vocht...hopelijk gaat het wat weg als je je benen een beetje omhoog doet enzo.
@Zuurtje , jeetje meis wat zullen jullie geschrokken zijn. Doe maar lekker rustig aan en laat je inderdaad maar even lekker verwennen. @Vlinder , wij hadden opzich de proefdruk en enveloppen vrij snel in huis , duurde nog geen week geloof ik. Waar heb je ze besteld? @Mili , ik ga ook meteen even stemmen!
@ Zuurtje, ik schrok wel van je verhaal zeg! Ik ben blij dat het nu weer beter met je gaat en doe lekker rustig aan he! @ All, Dames, wanneer hebben jullie de uitnodiging gekregen om de blije doos op te halen en de doos van de kruidvat? Ik heb alleen nog maar die van de etos namelijk
Zo de enveloppen zijn geschreven. Ik heb vandaag ontzettend last van mijn schaambot, echt pijnlijk. Wanneer gaan ze indalen, en kan het misschien zijn dat ze langzaam al indaalt? Groetjes Cindy
Zuurtje: dat is schrikken meid. Gelukkig was het waarschijnlijk een gesprongen haarvaatje. Maar echt rustig aan doen he meid. Pooh: echt een leuke naam hoor. Hier vanavond de telefonische intake. Ben benieuwd. Morgen naar de vk Ga weer verder gtst kijken.
ha meiden, sorry ik ben al twee dagen niet op het forum geweest. Maar dat zit zo..... Maandag een zeer drukke dag gehad. Heb ook alle kleertjes gewassen van die kleine, pff ik wist niet dat we zoveel kleertjes hadden haha. Mannetje zegt, is dit voor 10 kinderen of zo haha.... Dinsdag alle kleertjes en alle hydrofielluiers en hydrofielwashandjes gestreken en bedje opgemaakt........ Afgelopen maandag ben ik bij de verloskundige geweest voor controle. Mijn bloeddruk was iets verhoogd, was weer een paar kilo aangekomen maar met uk was alles goed. Ik moest dus a.s. maandag weer terug komen en moest dan mijn urine meenemen om deze te controleren op eiwitten. Omdat die kleine nog steeds in stuit ligt vroeg ik haar hoevaak ik die kleine moest voelen op een dag. De vk vertelde minimaal 4 keer en wat meer is is helemaal goed. Ik moest dit dus in de gaten houden. Zodra ik die kleine niet goed voelde moest ik gelijk aan de bel trekken. Vandaag voelde ik uk bijna helemaal niet. Ik heb dit nog even afgewacht tot aan einde van de middag en toen besloot ik toch de vk maar weer te bellen. De vk was niet op de praktijk maar in het ziekenhuis. Als het een spoedgeval was mocht ik haar op laten piepen in het ziekenhuis. Weer zat ik te twijfelen om dat te doen, maar iets zei me dat ik dat maar moest doen. Ik heb dus het ziekenhuis gebeld en werd binnen 5 min gebeld door de vk. Ik heel het verhaal gedaan en ze zou even contact zoeken met de gyn en werd dus weer terug gebeld. Een paar minuten later belde ze me terug en de gyn vond toch dat ik maar even langs moest komen. Daar aangekomen werd ik aan de ctg gelegd en daarna werd er weer een echo gedaan. Alles was goed met die kleine. Ze vroegen of ik nog andere klachten had. Ik vertelde dat ik afgelopen maandag bij de verloskundige was geweest en weer dus was aangekomen, veel vocht vasthield, dat me urine op eiwitten moest gecontroleerd werd, af en toe sterretjes zag en gisteravond hoofdpijn had. Dus moest ook gelijk even mijn urine inleveren en ik moest gelijk bloed laten prikken. We moesten een uurtje wachten op de uitslag en dit was ook allemaal goed. De gyn besloot dat ik morgen nog even terug moest komen voor een halve dag opname. Dan wordt ik dus nog anderhalf uur aan de ctg gelegen, krijg een uitgebreide echo en moet dan nog mijn urine inleveren en bloed laten prikken. Dit omdat ze misschien dachten dat ik beginnende zwangerschapsvergiftiging had. Maar dat gelukkig niet. Omdat mijn bloeddruk eigenlijk goed was hoefde ik niet in het ziekenhuis te blijven. Als het goed is krijg ik morgen ook gelijk een gesprek met de gyn wat de voordelen en de nadelen zijn van een draaipoging van die kleine, wat de voor en nadelen zijn van een stuitbevalling en de voor en nadelen van een keizersnede. Een draaipoging daar voel ik me niet goed bij, iets houd mij tegen, bevallen van een kindje die in stuit ligt begin ik al helemaal niet aan dus ik denk dat ik toch voor de keizersnede gaat. Dit geeft mij toch het beste gevoel. Dit heb ik al aan de vk doorgegeven afgelopen maandag en moest dit ook doorgeven aan de gyn. Ik moest doen wat mij het beste leek en waar ik me lekker bij voel. Dus dat is bij de laatste mogelijkheid. Nou meiden jullie zijn weer op de hoogte. Ik laat jullie morgen nog even weten hoe het verlopen is oke. liefs Divi
@Divi: Ik heb ook moeite met een draaipoging. Hoor er ook hele nare dingen over. Als die van mij met 36 weken nog steeds in stuit ligt, ga ik denk ik ook voor een keizersnede. Rustig aan doen hoor! Poe, wat een enge verhalen allemaal. @Beertje: We hebben de kaartje bij ons in het dorp bij de drukker besteld. Als ik vrijdag nog niks heb gehoord ga ik even langs. @Dallilah: Die van Kruidvat met 28 weken. Prenatal met 31 weken. @Pooh: vervelend he dat vocht. doet het bij jou ook zo'n zeer om bijvoorbeeld een trap af te lopen? Een pen vasthouden enschrijven doet me ook zo'n zeer. Bepaalde oefeningen bij Yoga vinden m'n voeten ook niet leuk meer. Grappig hoe verschillend er over namen wordt gedacht. Ik vind wel dat je mensen in hun waarde moet laten. Ik vind het echt niet kunnen als je een naam die mensen gekozen hebben af gaat kraken. Bij ons zal er ook wel kritiek komen. Je spreekt de naam voor het meisje namelijk anders uit dan je het schrijft. Maarja, jammer dan hoor, wij vinden het een leuke naam. Ik ken toevallig geen Jorissen, dus ook geen knappe! Mar jullie Joris wordt vast een knapperd!
@zuurtje...meisje meisje toch.....wat een toestanden....neem gas terug hoor ! Tis echt nog te vroeg.... @divi en vlinder : Kijk eens op www.stuitlig.nl , daar staat info over Moxatherapie. Je hebt het binnen een dag in huis en de resulaten zijn verbluffend. De kosten zijn niet hoog en sommige verzkeraars vergoeden zelfs. Wellicht het proberen waard ! Alle succes en dikke zoenen ! XFD ps Ik had het ziekenhuis een mailtje gestuurd met vragen over die mediaberichten inzake gynaecologen. Ik heb een enorme nette en uitgebreide mail teruggehad van de coƶrdinator gynaecologie hier in het ziekenhuis. Chapeau ! Echt alle lof over deze reactie !
@ Nathalie wat een super mooie ronde buik! @ Divi lieverd wat fijn dat alles goed was! Ik heb het idee dat die van ons sinds vannacht ook in een stuit ligt, maar ik zal het morgen bij de vk horen. Moeilijke beslissing dan. Wat fijn dat toch alles verder goed was! @ Vlinder trappen gaat ook steeds moeilijker! Bij mijn vingers valt het nog mee
nathalie: mooie buik hoor! Pooh: hier ook net echte olifantenpoten! Vreselijk..... Trouwens hier ook veel last van harde buiken......morgen controle, we zullen het weer gaan zien! net IQ test gedaan had toch wel een IQ van 127!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT ik heb de test ook gedaan met mijn griep hoofd en zwangerschapsdementie en was al super blij met mijn 104 ! zit normaal op 116 .. ha ha maar ik vond dat ik nog best veel domme fouten had ! pooh ik loop zonder sokken dat helpt soms ook wel en idd voeten omhoog eind van de dag en kussen onder mijn voeten snachts dan heb ik het nog maar wel iets minder maar ik heb het meer in mijn handen ! Nathalie wouw wat heb jij een mooie ballonbuik ! net zo als pooh ook zo mooi rond die van mij is meer ovaal ofzo .... FD wat had je gevraagd dan ? is me ff niet zo duidelijk maar gelukkig dat ze je netjes te woord staan Vlinder helemaal mee eens met het namen verhaal het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde willen ! Divi wat een verhaal ! ik had hetzelfde als jij alleen hoefde ik niet te blijven moet morgen wel ff extra langs ha om urine en bloeddruk weer na te laten kijken en hoop dat het nu goed is maar vrees het ergste de hoofdpijn is niet normaal en ik blijf duizelig met sterren en vocht vasthouden ! gelukkig is man morgen vrij als er iets is zijn we zo naar ziekenhuis maar ik heb nog steeds de griep dus dat zal het wel zijn ! doe maar lekker rustig aan meid dat is het enige dat helpt nu ! en tja ik ga niet voor een draaipoging mocht het zo zijn maar dat is mijn eigen gevoel ! Cindy hier ook zo'n last kan idd indalen zijn ! en dat begint rond deze tijd in je zwangerschap zo en nu ga ik lekker slapen ! ben weer erg moe maar komt misschien van de test maken ha ha
Ik ga ook naar bed. @Nikki: mijn vriend heeft het ook niet naar z'n zin op z'n werk. Hebben net een sollicitatiebrief geschreven.....spannend! Ga morgen m''n IQ testen. Welterusten!