1) de zomeruitverkoop 2007 van wehkamp (mexx met 70% korting) 2) www.kleertjes.com , zomer 2007, duckybeau etc 50-70% 3) hopperz.nl , schoenen met 70% korting van elk denkbaar goed merk. Have fun ! XFD
Inderdaad als tafeltje gebruikt worden vind ons ukkie ook niets. Hihi zat gister in een zwangerschapsboek te lezen en die wipte helemaal op en neer. Eerst van de schopjes denk ik en later van de hik, want toen was het een heel regelmatig ritme. Tsja die onzekerheid zal ook wel ff blijven denk ik
Komt echt door de hormonen denk ik..haha ik zit ook altijd rond de 130 enzo en nu echt laag 114! Hihi ben dommer aan het worden in plaats van slimmer
hier 65, nou ja, niet m'n IQ maar onderdruk. bovendruk: 100, keurig dus! Verder was ook alles goed, kindje is al ingedaald en ligt vast in het bekken; ik voel het de laatste tijd al stukken minder dus ik had al zo'n vermoeden... Vanaf nu ga ik beginnen met de olie...eens kijken of we daarmee wonderen kunnen laten gebeuren
haha dat zeker! Ik heb net op hopperz slippers voor mezelf besteld ik heb maat 35,36 en had die slippers al eerder op het oog maar toen waren ze er niet meer in mijn maat haha Ik krijg net mijn kraampakket binnen!
Hi dames, hier ben ik ook weer even snel. Over het bewegen... ik voel de kleine ook wel eens een periode wat minder maar wel elke dag een paar keer dan. Dan zit het wel goed hoor. Ze krijgen steeds minder ruimte en vaak voel je hem of haar wat minder goed (minder vaak hoeft niet). Ik heb nu wel het gevoel dat mijn baarmoeder bijna op de maximum hoogte zit hoor pfff het lijkt allemaal wel weggedrukt in mijn bovenbuik haha. soms dan ook even benauwd. Ben zo benieuwd of ie nu helemaal ingedaald is. Emma fijn dat alles goed was! En mama van Jordy ook las ik. Vanmiddag heerlijk even onderuit op de bank Pride and Prejudice gezien (als ik het goed schrijf) Heerlijk romantisch... al verheugde ik me op een knetterende zoenscene aan het einde maar die kwam niet hahaha. De hele film lopen ze om elkaar heen te draaien, krijg je niet eens een mooie filmkus te zien balen. Ik was even lekker weggezwijmeld dus. De iqtest: je kan m ook op internet doen toch? Vorig jaar gedaan, toen had ik 122. Ik vind 114 trouwens niet zo laag hoor, beetje sneu voor mensen die dat gewoon al halen. Tussen de 110 en 120 is nog heel normaal Boven de 125 is al een stuk minder voorkomend, dus intelligente meiden hier haha. FD dan ben jij superintelligent! En ja hoor weer geen kort verhaal. Het lukt me niet Ik lul zo een halve pagina vol hihi
Tsja, studeren was voor mij nooit een probleem.....maar onhandig en een stresskip dat ik soms ben.....pffffffff Daar zou ik graag wat punten voor inruilen, haha XFD
Ja nou ja ik bedoel voor mezelf is het wel een behoorlijke keldering en is het laag voor mijn doen. Inderdaad is het gemiddels, maar ik zat dus altijd boven het gemiddelde... Zo bedoelde ik het,niet om iemand voor het hoofd te stoten maar puur voor mezelf
ja en ik zie gelijk leuke links om te shoppen.. heb ik ook weer wat te doen aangezien ik me nogal verveel.. hoe verloopt het met jou zwangerschap?
Hallo meiden! Nou hier ben ik dan weer na heeeeeeeeel veel rusten! Sorry dat ik niet reageerde op al jullie lieve woorden en vragen maar ik moest van de gyneacoloog zo veel mogelijk liggen en niets doen! Na dat ik vorige week dus een hele hoge bloeddruk had van 150/95 werd ik de dag erna meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar werd meteen met spoed mijn urine gestest en bloed gecontroleerd. Deze bleken gelukkig goed te zijn. Ook mijn bloeddruk werd gecontroleerd en deze was nu ook weer goed 140/80 Stond er echt van te kijken, maar was heel erg blij dat het ondanks alle stress toch gezakt was. Wel moest ik zo veel mogelijk liggen en niets doen. Niets in huis doen.. alleen dus plat op de bank. Vandaag moest ik weer terug komen en was ik voor het eerst sinds afgelopen vrijdag weer even eruit!.. Dat was wel even lekker om iets te kunnen doen. Mijn bloeddruk werd gemeten en was nu 120/80 ! Prima dus ! Hij gaf dus al aan dat rust voor mij heel belangrijk is en dat het duidelijk heeft geholpen. Verder werden we even gecontroleerd en alles was gelukkig goed. Als ik maar iets twijfelde mocht ik meteen bellen naar het ziekenhuis en langskomen, dus dat is een heel geruststellend gevoel. Ik moet nog steeds veel blijven rusten, maar ben wel erg opgelucht! Nou meiden ik hoop dat ik weer gezellig mee kan kletsen al zou ik misschien niet alles kunnen volgen.. Groetjes Mama 1984
@mama1984: Wat goed nieuws. Nou lekker je rust pakken zou ik zo zeggen en dan de goede lijn zo doorzetten!
hee meiden Net op controle geweest bloeddruk 120/75 4kgrammen gegroeid in 2 weken (waarschijnlijk een hoop vocht) Kindje met koppie naar beneden, maar nog wel gewoon hoog! buikgrootte 32cm! Over 1,5 week nog een keertje en dan elke week! waaahhhh wil me kindje zo graag zien!
Mooi dat alles oke was dieudonnee! Enneh mag ik wat kilootjes van jou dan? Alhoewel wie weet ben ik morgen nu ook wel aangekomen [-o< Hihi neem vanavond nog een milkshake, haha heb ik zin in, al de hele dag ! Oh ja had ik hier nog helemaal niet gezegd geloof ik, maar: Mn man heeft een contract voor onbepaalde tijd(vast contract dus) gekregen voor minimaal 20 u in de week, meer uren mag hij altijd werken!
nou idd een hoop erg slimme meiden hier tja ik was vorig jaar al zo trots op mijn 114 ha ha ach zo lang ik geen bonnie St. nogwat ben vind ik het prima hoor ! als kind zijnde had ik een leraar die altijd zei dat ik zo lomp was en nooit niks zou worden ... (ja ja leuke vent) en nu heb ik toch maar een leuk baantje en leventje en hij had een paar jaar later een hart-aanval ! ik was tot nu toe 8 kilo aangekomen maar in 2 dagen tijd 2 kilo van het vocht er bij aan ! en ik heb/had een verstopping .. gelukkig komt het nu op gang ik lag om half 4 weer krom van de pijn en dat een uur of 2 lang pffff nou ik puffen en puffen au au maar net wat verlossing gehad ik had niet eens in de gaten dat ik al een week niks had gedaan .... mili GEFELICITEERD ! wouw dat is goed nieuws en lekker zo voor de bevalling wat extra zekerheid ! Dieudonnee kan dus makkelijk van het vocht mijn ha zei het vanochtend ook al ! en dat ben je straks zo weer kwijt he ! wenneke dan is hij lekker aan het ronddraaien denk ik dat is hier wel zo en nu kunnen ze het lekker nog ! Mama wat goed van je bloeddruk en lekker blijven rusten dus hier ook hetzelfde en bij mij is hij ook al weer aan het zakken ! laat je maar vertroetelen is wel eens lekker he ! FD wouw jij bent super slim ! ik ben onhandig, stresskip en niet voor niks nep blond ha ha ha Nikkie hier ook zo'n last bovenin vooral als ik zit mijn maag is nog maar de helft ofzo ! wel goedkoop zo ha ha en goed gesproken voor de mensen zoals ik met een "normaal" IQ ha ha
Mijn bezoek aann de gyn weer gehad. "Je houdt nu nog meer vocht vast!" Jaaa. Ondanks bekkenpijn en hoofdpijnen etc mag ik nog een weekje doorwerken (nog maar 6 dagen!) De kleine ligt nu met hoofdje naar beneden, het ruggetje links (voor kijkers rechts), het kontje linksboven (voor kijker reschtsboven) en de voetjes rechtsboven. Nu weet ik dus ook wat ik voel als ik de kleine voel. Dat ik de kjleinbe nu veel minder voel dan hiervoor is geen problrem; minder ruimte. En: de kleine is al een stuk ingedaald! En dan beweegt het nog minder. Had ik toch wel gelijk..... Over het vele hoesten xzegt de gyn: "vevelend voor jou, vooral door hoogfd-en buikpijn. Kan niet echt kwaad, maar de bukk wordt wel wat ineen gedrukt en door zo te hoesten zouden je vliezen kunnen breken......." ahum. Vanmiddag met m'n moeder een uurtje de stad in geweest voor paar kleine dingetjes: veel pijn aan bekken, voeten doen pijn door vocht en heel moe. Niet te geloven dat ik nu zo snel kapot ben. Ik kon altijd zo goed shopppen! Vanavond maar even adresstickers en geboortepostzegels plakken.