Ja echt wel, haha we zijn er ook zoooo blij mee. Bedoelde het niet lullig hoor Emma van die 114 k zit normaal gewoon echt veel hoger. Haha gaaf he zo'n leraar die zegt dat het niets wordt met je, haha die had ik ook eenneh toch maar ff mooi mn VWO gehaald, terwijl hij zei dat ik moeite zou hebben met MAVO Enneh IQ enzo zegt ook niet alles, het gaat om wat voor persoon je bent! Liever een aardig en sociaal persoon met een iets minder hoog IQ dan een hoogbegaafde trut,
Tsja meiden...ongeacht ons IQ...of we nou MAVO, VWO, gymnasium, huishoudschool of Universiteit hebben gedaan..... We zijn allemaal gewoon zwanger en we zullen allemaal gewoon moeten werken voor die bevalling... We kunnen allemaal lekkende borsten krijgen, spataderen, vochtophoping, aambeien en striae...dus eh..... In de basis zijn allemaal vrouwen, gewoon en uniek tegelijk ! Een IQ helpt niet bij het puffen....hihi XFD
ha ha ha als we straks bevallen zijn gaan we kijken wie een hoog bevalIQ heeft whahaha volgensmij geen echte intelligente gesprekken dan ha ha en mili en FD no problemo hoor ik ben cum-laude geslaagd en wist niet eens wat het nu was ha ha zegt al wat misschien ! ach kreeg wel een VVV bon van 25 piek toen ha haha en ik ben altijd blij met alle adviezen hier ! volgensmij hebben wij meer grijze massa bij elkaar dan menig dokter of prof ! ik ben ook altijd voor carriere gegaan maar heb net voor mijn verlof moeten kiezen ... of doorjagen naar hogere carriere of blijven "hangen" op wat ik nu doe en het lijkt me zalig om eens niet weer een extra studie te doen ! maar lekker voor ons kindje te kiezen want 3 avonden gaan werken wordt echt te gek ! en ik vond het kei leuk om de test te doen ! zolang ik meer heb dan die aap of onze bonnie vind ik het OK ! Bianca goede omschrijving van de ligging ha ha wel erg duidelijk zo ha ha en al ingedaald ! ben benieuwd zou volgende week hier toch ook wel zo moeten zijn Mili vanavond aan de jip en janneke champagne bij jullie thuis ha ha weet je wat ik neem ook een glas ! heb ook nog staan en vind dat lekker spul ha ha proooooooooooost op jullie trouwens ! op ons allemaal meiden want oh oh wat gaat het nu snel ik ben zo benieuwd wie de eerste gaat worden !
mag een groot glas verse jus d' orange ook? Hihi die heb ik nu voor me staan namelijk Lief van je haha enneh inderdaad: proost op alle maartmamas!
Heyy meiden hier weer even een berichtje van mij na een lange tijd. We hebben nogal wat roerige weken achter de rug, gisteren hebben we mijn Oma naar haar laatste rustplaats gebracht. Ze is vorige week vrijdag overleden op 84 jarige leeftijd, 2 dagen later zou ze 85 geworden zijn helaas heeft ze dat niet mee mogen maken. Ik had niet zo`n sterke band met die Oma maar het doet me toch meer verdriet dan ik had verwacht. Klinkt mischien heel erg cru maar zo bedoel ik het niet. Verder zijn we vandaag bij de VK geweest voor een echo van de ligging van mijn placenta, en die is gelukkig omhoog gekomen. We hebben ook weer hele mooie echo`s van ons Ukkie. Ik zal er zo een paar in me album zetten. Hoe gaat het hier verder met iedereen?
oooohhh ik moet ff klagen hoor...t zijn mn hormonen en ligt aan mezelf. Hihi bij Etos zwanger worden wordt ik echt gek! Hahaha ze hebben het steeds over wonderpillen, 60% van de vrouwen die die pillen slikt is al zwanger bla bla bla En ik zeg steeds het zijn gewone vitamines enzo..pfff maar goed. Er zijn een paar die blijven stug volhouden. Hihi heb al een verwijt naar mn kop gehad dat ik niet hoef te zeggen dat het geen wonderpillen zijn en dat hoop geen kwaad kan...nee das waar maar ja onterecht verwachingen scheppen naar anderen is toch ook niet fair? Heb me al een paar keer afgemeld bij het topic hihi maar kijk ook steeds weer, ben gewoon benieuwd, maar dat gedoe met wonderpillen en Etos baby's...pfffff wees realistisch... Hihi zooooo mn stoom is weg en mn hormoonniveau weer een beetje naar beneden Liefs en groetjessss, Mili
Relaxed Mili ! Een beetje zekerheid is erg fijn nu ! Jetjuh : Gecondoleerd.... Emma : Ik wed dat jij de 1e bent ! XFD
Mili oh neee he ! ik vond dat ook altijd zo erg dat het net leek alsof er iets is met een simpel pilletje en dan hup zwanger nou dan had ik er ook geen 2 jaar over gedaan en ik denk dat vele met mij eens zullen zijn ! pffff mijn haar gaat overeind staan want er zijn altijd meiden die het zo graag willen geloven ! ik deed het niet maar stiekem wilde ik ook zo graag een wonderpil .... oh en ik zit dus lekker aan de jip en janneke ha ha en natuurlijk is justje ook prima kan niet verwachten dat iedereen champagne in de koelkast heeft he whaha ha Jetjuhh wat fijn van je placenta ! bij mij kijken ze het woensdag ook nog na maar ik verwacht geen probleem zeg maar ! en wat vervelend van je oma ! ik snap wel wat je bedoeld ik had ook geen mega band maar had ze zo graag haar kleinkindje mee willen laten maken daar was ze zo dol op bij iedereen ! van mijn pa zijn kant zijn ze er ook beide niet meer maar dit zou het eerste kleinkindje zijn ! ik zie ze nu als beschermengelen ! FD nou ik denk het allemaal van niet ! ik denk dat de kleine echt tot het eind toe gaat wachten ha ha heb ik bij mijn ma ook gedaan dus tja .... al mag het van mij wel want ik wil knuffelen en volgensmij heeft hij kei lekkere billen en daar wil ik zo stiekempjes in bijten ha ha Hmmmmmmmmmmm lekkere babybillen mmmmmmmmmmmmm
Nou het gaat lekker hier, gisteren mijn Oma gecremeerd en net worden we gebeld dat Marco`s oom niet lang meer heeft. Hij heeft vandaag te horen gekregen dat hij alvleesklierkanker heeft en dat er niets meer aan te doen is en dat hij hooguit nog een maand heeft. ppfftttt ik weet het even niet meer hoor
Ja inderdaad vond het ook een beetje te maar ja wie ben ik Ik laat ze maar hoor...maar vind het wel jammer dat sommige meiden zo valse hoop krijgen enzo hihi nou geniet van je Jip en Janneke! Hihi ik heb mn justje op!
Goedemorgen meiden! Wat een rust hier! Hoe komt dat? @ lolly: Geen tips voor de intake Ik mocht me net weer laten prikken, gezellig 1 1/2 uur in het ziekenhuis zitten. Gisteren met m'n moeder en oma nog allemaal leuke spullen gehaald bij Aktiebaby en Prenatal: dekentjes, kleertjes, lakens, badje en benodigdheden. Was erg leuk! Fijne dag allemaal! Groetjes Nathalie
Jettjuh, nog gecondoleerd en sterkte ermee. Je bent nu extra kwetsbaar dus dan komt het nog harder aan natuurlijk! Over dat etos zwanger worden, ja snap dat ook niet hoor. Ik vind het ook altijd beledigend tegenover meiden die moeilijk zwanger worden. Net of zo'n pilletje daarbij helpt. Maar ja er zijn zat die daar in geloven. Ik slikte zelf ook tarwekiemolie capsules maar meer om mijn cyclus regelmatig te krijgen. Drie maanden na het 1e gebruik was ik zwanger maar je kan dan niet zeggen of het daar aan ligt...want ik was al iets meer dan een half jaar bezig dus statistisch gezien gewoon "normaal" dus. Maar ja ik vind hetzelfde van meiden die al in paniek zijn als ze na 1 of 2 maanden niet zwanger raken, want "we doen het bijna elke dag". Dat geeft helemaal geen garantie. Toch nog veel onwetendheid denk ik. Hier een redelijke nacht achter de rug, was vaak wakker en mijn mannetje zei dat ik weer zo lag te snurken, hij had ook niet zo lekker geslapen. Dat vind ik dan weer zielig voor hem omdat hij het al zo druk heeft op zijn werk. Kan er helaas niks aan doen. Nou ik spring zo snel onder de douche moet even boodschappen doen! Bye bye