Goedemorgen allemaal! Haha ben terug van de VK, controle. Moest er om 8.10u zijn, pfff wat vroeg Zijn direct ff op boodschap gegaan enzo. Nieuws bij de VK: - Kindje ligt goed, hoofdje naar beneden. - Kindje ligt ook al wel redelijk "diep", in de zin dat de kans klein is dat ie nog fout draait. - Mn man en ik hebben beide het hoofdje kunnen voelen, erg gaaf. - VK voelde ook duidelijk de billen - Pijn en harde buiken die ik had kunnen dus erg goed veroorzaakt worden door indalen. - Bloeddruk: 110/70 - 1 kg gegroeid, Jippieeee! - Baarmoeder was gelijk aan 32 weken zwanger, en 31 cm? - 1/2 NX was de hoogte nu. Haha nou ziet er wel goed uit he dat rijtje zo K ga lekker fimpies kijken met mn man! Hij is vrij en gaat de nachtdienst in vannacht dus nu ff lekker genieten Knuf, Mili
@ Nikkie: Ja dat is ook zo, oneerlijk ook tegenover meiden die al heeel lang bezig zijn enzo. Maar ik vind het ook echt niet fair om het zo te gaan brengen met statistieken enzo, want je kunt er echt geen conclusies aan gaan verbinden. Er zijn inderdaad zat die zooo hoopvol aan die pillen beginnen..en dan na 3 cyclussen zeggen: nou voor mij werken ze niet want ik ben nog steeds niet zwanger! Dus hoezo ik ga er realistisch in? Maar goed haha moet me er niet druk om maken, zou ik normaliter ook niet doen denk ik, haha zullen de hormonen wel zijn denk ik. [/quote]
Hier gaat het niet zo lekker.Ben misselijk en heb ook overegeven ale: Ik heb dikke vingers nu en heb net wat enveloppen geschreven en dat was best wel gevoelig om te schrijven. Oh ja ik was dinsdag bij de vk en altijd heeft de kleine met het koppie beneden gelegen en nu ligt hij is stuit.
jetjuh: nog gecondoleerd en veel sterkte met je oom... mili: joehaaa 1 kg erbij! Goed joh! Fijn dat alles weer goed was. Ons kindje zat nog erg hoog zei ze gister!
hier effe baalochtend met me arm ging erg goed tot vanmorge ging poetsen tranen staan in me ogen van de pijn straks bellen voor de uitlag of blaasontsteking heb(alweer)
He bah Redone! Wat naar allemaal....ff in de gaten houden zeker het overgeven en het vocht vast houden. Hopelijk draait ie nog weer goed!
Jaaahaa goed he, haha 1 hele kg! Ben inderdaad blij dat alles goed was! Ach jullie ukkie zal ook wel snel gaan dalen denk ik duim duim!
Spannend, hopelijk is het goed te behandelen als je blaasontsteking hebt..enneh ff rustig aan doen he? ivm de pijn!
Redone, flauw hoor dat je kindje nu ineens in stuit ligt! Heb je het ook voelen draaien? Ik heb vanochtend ineens erge steken en een druk naar beneden toe... pfff deed echt wel pijn liep er krom van. Volgens mij is dat het indalen ofzo. Ik liep heel langzaam. Het zat echt in mijn onderbuik en liezen. Verder niet echt harde buiken ofzo. Het douchen hielp maar een beetje. Ik voelde me trouwens ook niet zo lekker gister, toen had ik juist wat pijn in mijn bovenbuik. Straks even met de poes naar de dierenarts, ik heb de auto vandaag.. Het is trouwens de kleine poes die in huis plastte en veel drinkt niet die grote dikzak haha. Ik heb al twee katten verloren (bij mijn ouders thuis nog) aan nierziekte dus zit er niet echt op te wachten. Maar ja misschien valt het mee en kan het beestje als het wel zo is nog jaren mee met medicijnen. Ze is nu ongeveer zesenhalf.
goedemorgen meiden ohoh wat ben ik toch een slaapkop zeg ! was pas weer om 9.45 wakker ! mis elke ochtend de VK maar goed ik geniet er nog lekker van nu het nog kan ! ben al lekker in bad geweest en heb nu een krukje onder de douch/bad kan ik er op zitten omdat mijn buik zo zwaar is en hoef ik niet zo ver omhoog ! ideaal ! en geen last van een zware buik ...misschien tip voor andere en als het bed omhoog gaat moet ik toch al een krukje hebben om in bed te komen omdat ik niet zo groot ben ! Gisteravond een aanval van kaas eten gehad.. mijn man had zo'n lekker blok verse kaas liggen voor hem want ik moet dat normaal niet ... aiaiai hij kwam thuis van de voetbal en zag het gelijk ! ha ha of het feest was met de champagne en kaas ha ha ( jip en janneke hoor !) wenneke hoop dat alles ok is met je blaas en rustig aan met je arm hoor ! hier ook zo'n last van mijn handen niet normaal meer kan smorgens mijn vingers niet meer bewegen na een kwartier gaat het dan wat beter maar au au Jetjuh oh meid wat een pech allemaal zeg dat zijn echt geen kleine dingen .. hou vol meidje .. hoe gaat het nu met je ? Redone ik heb ook weer zo'n periode achter de rug van misselijk etc en rustig aan met je vingers ! en wat een grapjas die puk van jullie ! dan zal hij wel weer terug draaien hoor als hij normaal wel ok ligt hier is het net andersom ligt altijd fout en vorige keer ineens goed ! ha ha Mili en nikkie voordat wij hier maartmama's waren was er eens iets met een of ander cactusdrankje om gelijk zwanger te worden dat weet ik nog wel ! iedereen kopen natuurlijk en resultaat 0 ... het is prima om ergens in te geloven maar ben het zo met jullie eens dat meiden die hier nieuw komen en al in de sh*t zitten dit zo graag willen geloven en je hart wordt dan weer gebroken ..... aan de andere kant is het ook logisch nadenken maar goed ik herriner me ook nog elke maand de nega testen en alles wat daar bij hoorde ! hahaha hier vliegen de hormonen ook dan gelijk in het rond ! mili jij bent weer helemaal goed gekeurd ha ha ! ziet er prima uit en erg vroeg 8.10 pffff oh en wat gezellig dagje samen met je mannetje geniet er lekker van en niet te veel LOVE - films kijken he !wha ha ha n4th4li3 oh wat lekker he dat shoppen ik verzin elke keer nog wel wat ha ha en idd lekker lang wachten voor dat prikken ! Lolly ik ben te laat voor je maar hoe was het ? nog veel tips gekregen ? zo ik ga vandaag eens lekker weer naar buiten ! wil toch nog het e.e.a. kopen en de nesteldrang is hier niet te houden ha ha ben al een kratje aan het vullen met spullen voor als het zo ver is tja nestel nestel nestel nestel ha ha
Hier is het: oh nee he weer een kilo erbij. Maar ik snap het niet want ik ben verder helemaal niet veel dikker geworden. Iets dikkere bovenbenen en kont een beetje that's it. Snap je het nou? En of ik veel vocht vasthou, volgens mij valt dat wel mee. Ik kan nog steeds mijn schoenen aan en ringen afkrijgen. Ik drink ook elke dag aardig wat water.
Haha Emma lekker nestelen hoor Hier valt het nog wel mee. Ik moet veel kleertjes apart wassen qua kleur en daar heb ik dan weer geen zin in. Gister de bekleding van de maxicosi (2e hands) gewassen en dat hangt nu te drogen. En mocht de baby al komen ik heb al een paar pakjes en broekjes gewassen dus no worry's. Trouwens ik dacht dat de kraamzorg het bedje of wiegje vaak opmaakte maar ik kreeg een papier waarop stond hoe het moest haha en dat je als de weeën beginnen ook twee kruiken moet maken en die alvast in het bedje moet leggen. En daar omheen hydrofiele luiers met de babykleertjes (zodat die ook lekker warm zijn). Nou we zien het wel hoor. Volgende week even klossen en ondersteek ophalen. Oh ja en de kraamzorg zei dat ik wel extra celstofmatjes kon halen, in het kraampakket zitten er vaak maar twee ofzo. Kon er wel een paar bijhalen.
Hoi, Net de proefdruk opgehaald. Nou, bij de drukker denken ze dat het een meisje is......de proefdruk is namelijk met de meisjesnaam. Raar om het zo definitief te zien staan, maar wel erg mooi. ben blij met de naam, dus het mag wel een meisje zijn. Ik voel hier op andere plekken (hoger) trapjes, dus ik hoop dat m'n beebje gedraaid is. Waarschijnlijk ijdele hoop. Nikki en redone: vervelend dat jullie niet lekker zijn. M'n vriend belde net dat ie woensdag een sollicitatiegesprek heeft.......ben nu al zenuwachtig. Hij heeft een baan, maar vindt het daar niet leuk meer. gelukkig is er genoeg werk in de olie-industrie. Dat si in het onderwijs nu wel anders! Mili: ik heb even meegelezen op de etos-zwanger. Wat een onzin.......Ik heb erg lang op ons wondertje moeten wachten en ben dus erg gevoelig voor dit soort onzin, kan er niet zo goed tegen.Gelukkig is de mmm mij bespaard gebleven, maar kan me voorstellen dat zulke meiden hier helemaal van gaan steigeren. Ik ga chips en koek kopen voor m'n klasje en dan afscheid nemen........ Groep 5 heb ik nu al 3 jaar, dus dat wordt heftig....
Mili, leuk he, het hoofdje voelen bij de vk. Vond het ook zo leuk de vorige keer. Kan niet wachten tot ik weer naar de vk ga, ben benieuwd hoe de baby dit keer ligt, hopelijk nu wel met het hoofdje naar beneden Heb gisteravond lekker gezwommen (zwangerschapszwemmen), was weer heerlijk ff wat aan beweging doen en daarna lekker ontspannen. Sinds gisteravond heb ik last van m'n liezen, heel raar gevoel als ik loop, vraag me af wat dit nu weer is Oh ja, als er nog mensen zijn die willen stemmen, hihi : http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... ield=score
Goedemiddag lieve meiden, @Zuurtje, Jeetje meis dat is schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je? @Vlinder78, Ligt jouw kindje ook nog in een stuit? Jij denkt dus hetzelfde als mij om geen draaipoging te doen? Ik voel me er ook niet lekker bij en heb er ook geen goed gevoel over. Heb je nu verlof? Geniet er van meis! @Dieudonnee, Heb jij ook zoveel last van het vocht? Ook in je handen en in je voeten? @Pooh, Ben blij voor je meis dat alless goed was bij de vk en dat die kleine met het hoofdje beneden ligt meis! @Wenneke, Mooi buikje meis! Gelukkig dat je geen blaasontsteking meer hebt meis! @Bianca, Goed om te horen dat alles goed was bij de gyn. Balen he dat je zoveel vocht vasthoud. En over shoppen gesproken, dat was ook een van mijn grootste hobbies, maar nu pffff ik moet er echt niet aan denken! @Emma, Ben je weer een beetje opgeknapt? Wat fijn dat alles goed was met je meis! Niet leuk he om zoveel vocht vast te houden he? Jij hebt het dus ook zo erg in je handen en voeten? Heb jij het ook zo erg in je gezicht? Ik blijf bij het gevoel dat wij als eerste gaan bevallen meis. Wij zijn als eerste van de lijst en wij gaan ook als eerste hihi......... Alleen wie gaat er als eerst van ons twee dan haha? Rustig aan he! @Mama1984, Fijn dat alles goed was meid! Doe je wel rustig aan? @Mili, Goed zeg dat alles weer goed was bij de vk. En 1kg zooo dat is goed zeg! @Nikkie, Dus volgende week gaat jouw bed ook de lucht in? Ik ga ze vanmiddag ophalen. Zou ik dan nog van te voren moeten bellen naar de thuiszorg? Gister weer een dagje in het ziekenhuis geweest. Alles was goed met die kleine en met mij. Moest in totaal anderhalf uur aan de ctg-scan en daarna werd er een uitgebreidde echo gemaakt. Maar alles was gelukkig goed. Ukkie weegt nu iets over de 5 pond. Ook moest ik nog even mijn urine inleveren omdat ze woensdag dachten dat ik beginnend zwangerschapsvergiftiging zou hebben, maar dat was gelukkig ook helemaal goed. Echt weer een hele opluchting. Volgens mij vond ukkie dat ook want heel de nacht is uk weer in de weer geweest. Vanmiddag ga ik even een ondersteek halen en de klossen voor onder het bed. Iedere nacht is het wel weer een gevecht om uit het bed te komen en er weer in pffff...... Meiden ik ga even een boterhammetje eten. Ik kom vanmiddag nog even langs. liefs Divi
Wat een eigenwijze kindjes met hun gedraai ! Ik ben vandaag ook weer naar de VLK geweest. Liep me vooraf mega druk te maken e vreesde daardoor een stijging van mn bloeddruk. Die bleek 125/70, dus netjes....pfff Ons gupke ligt nog met haar bol beneden, maar ze ligt erg hoog. Ze is zeker nog niet onderweg naar de uitgang, zei de VLK Woensdag info-avond van de praktijk XFD
Hey Divi, Hoe kwam het dat ze dachten dat je zw.vergiftiging had ? Wat voor bloeddruk had je dan eigenlijk ? Gelukkig alles goed.... XFD
@Fruitdruifje, Ze dachten dat ik zwangerschapsvergifting had omdat ik zo vreselijk veel vocht vast houd in mijn benen, armen, handen en gezicht. Ook was mijn bloeddruk afgelopen woensdagavond 140/86 was moest ik daarom gelijk mijn urine afgeven en bloed laten prikken. Ook zie ik af en toe sterretjes en had dinsdagavond vreselijke hoofdpijn. Deze klachten had ik verteld aan het ziekenhuis, dus ze wilde het zekere voor het onzekere nemen. Gister was mijn bloeddruk weer mooi gedaald naar 130/80, en dat vonden ze goed. Ook zat er niets qua eiwitten in mijn urine. Maar inderdaad, gelukkig is alles goed. Maar moet wel rustig aan doen. Wat goed dat alles bij jou en je ukkie bij de verloskundige. Wat leuk dat je info avond hebt van de praktijk zeg! liefs Divi
Wat vervelend dat je alweer een dagje ziekenhuis hebt mogen doen.... Gelukkig dat alles goed was... Ik houd inderdaad ook zoveel vocht vast, heb dikke en zere handen en voeten.....en was in 2 weken tijd 4 kg aangekomen Kan zelfs de ring van mijn man om....nou en dat zegt wat! Mijn bloeddruk is wel goed, dus dan is er verder niks aan de hand, ze houden het goed in de gaten!