Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou wij hebben dus zo's aso konijn dat ook zo duur is !
    die VREET allen duur voer van 7 euro per zak en zo'n zak is binnen 2 weken op ... dat niet alleen hij is zo kieskeurig een ander merk of iets eet hij niet en als konijn niet eet gaat hij na 24 uur dood dus ff uitproberen zit er niet in
    hier pas geleden ook weer 50 euro voor sjaak het konijn omdat hij een klein plekje had
    nou is hij echt een huiskonijn hoor hij komt niet buiten en mag vaak los en zit bij ons ook op de bank enzo !
    oh en misschien herinnerd iemand zich sjaak en de kerstboom nog ha ha hij had toen bijna alle kabels v/d lampjes doorgeknabbeld ! haha
    tja zo zal het staks met de kleine ook wel gaan ha ha

ik heb nog wel zo'n bedzeiltje van de hema voor de kleine dat is ook molton/bedzeil maar dat is misschien niet genoeg .. hmm vannacht eerst eens proberen met zo'n doek eronder ik ga toch in ZH bevallen dus ik kan er wel een missen

kunnen jullie ook nog zo weinig eten pfff na 4 happen zit ik al vol ...

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja dat herinner ik me nog maareh k hoop niet dat de kleine de kabels door gaat knagen! ;) ;) :)

Ja ik kan ook weinig eten, k zit soms al vol met de lucht van het eten alleen lijkt het. Wel jammer t is allemaal zo lekker! :)

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @emma : Wil je nu al op een zeiltje gaan slapen dan ? Het werd laatst afgeraden omdat het niet ademt en je daardoor soms slechter gaat slapen.... Vruchtwater schijnt je matras niet te verpesten....begreep ik.

Qua BH.....Ik gebruik mn positiebeha met gekneusde wittekoolbladeren erin, dus eh...als de bevalling zich meldt, dan gaat manlief weer naar de groenteboer ! Helpt enorm goed !

@nikkie : Arme poeske....

@Divi : Getsiederrie, die vochttoestanden is eeeecht rot....bleh...wat zal jij plassen na de bevalling ! Tsja en die bloeddruk blijft afwachten...gelukkig houden ze het in de gaten.

@eekje : Hier ook allerlei steekjes en pijntjes....

@roosje : Maakt niet uit hoor, hardstikke leuk dat je af en toe even post !

@mama1984: Proficiat !

@dieu : bleekselderij.....brrrrr :( maar t helpt geloof ik wel !

XFD

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wha ha ha ha mili toch ik zie de kleine al door de kamer kruipen en aan de kerstboom knagen ha ha
    ff bijkomen hier
    ik bedoelde natuurlijk ondeugende dingen doen ha ha hij is ook gelijk super aan het trappen nu

en FD ik wil nog niet op zeil gaan slapen maar als ik uit bed kom en dat is zo'n 5x per nacht ofzo verlies ik wel eens wat vocht zag ik dus net .... alles is gewassen en weer schoon maar ik wacht er dus ook maar niet te lang mee
    ik had begrepen dat die molton/bedzeil van de hema niet zo zweette en niet kraakt dus vandaar en elke nacht al met iets in gaan slapen daar word mijn muts zo schraal van dat vind ik helemaal niks ...

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) HUMOR, ja snapte ik, hihi k zag het alleen al helemaal voor me :)

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja ik dus ook !
    ha ha hangen we geen ballen meer in de boom maar kind en konijn ha ha ha \:D/

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goede avond mama's
    Hier nog eens een teken van leven van mij.
    Ik lees wel alles mee maar heb de fut nog niet om te reageren. Ben zo ontzettend moe en ben nog niet helemaal terug op krachten. Mannetje heeft deze namiddag vrijgenomen want ons zoontje is ook ziek. Hij is goed verkouden en heeft een oorontsteking aan beide oren. Nu moet hij voor de eerste maal in zijn leven antibiotica nemen.

Deze avond gaan winkelen in de rolstoel maar wat is dat vermoeiend zeg als je niet volledig op krachten bent.

Ik ga nog wat rusten maar lees wel mee.

Knuf van zuurtje ;)

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) ja en zodra 1 van de twee weg huppelt/kruipt..erachteraan, anders gaan de kabels eraan! ;) :)

9. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Tsja Em, dat schrale is idd ook geen pretje...ik wissel ook regelmatig van middeltje.....

Momenteel onwijs last van mijn rechterribben.....die berepootjes van mijn kleine meid kunnen flinke kicks uitdelen...AU !

Mijn VLK zei trouwens...meid nog 5 dagen en dan heb je weer een mijlpaal bereikt hoor ! Met 34 weken wordt een bevalling niet meer geremd... lief hè !?

XFD

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dat is zeker lief van je VK
    stelt je toch gerust he meid ! hoeveel weken was je bij je dochter ook alweer toen je ging bevallen ?
    je blijft ook aftellen in een zwangerschap zeg pff
    en hier ook een echte kickboxer of ballerina aan de gang

haha ja mili ! krijgt hij = de kleine voor zijn verjaardag 10 meter kabel om op te knabbellen ha ha hoop niet de de kleine ook zo tegen onze benen aan gaat rijden net als ons konijn wha haha krijg je dat weer !

en zuurtje lekker rustig aan blijven doen hoor meid ! ik voel het ook allemaal nog in mijn lijf ben zo snel moe van alles nog
    moet zondag oppassen op tweeling van 8 maar heb al versterking aangevraagd want die kan ik zo niet echt aan zeg maar ...

ik heb alleen zo'n pijnlijke buik ! vooral bovenin ! komt volgensmij van het hoesten maar au au

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja nou das een makkelijk cadeau! Enneh tegen benen aanrijden, dan moet je ze een trap op hun pootjes geven...hihi werkt bij honden wel ;) Maareh niet te hard stampen dus bij een konijn :) en ook niet bij je ukkie, want ehm dan kom je in het nieuws bij Bureau Jeugdzorg ;) ;)

Oei wel ff in de gaten houden he die buikpijn..vooral als t bovenin zit...lekker rsutig aan doen :D

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    kom ik gelijk bij hart van nederland maar dan zeg ik; eh moest van mili die zei dat het helpt ha ha ha
    neeeeee ik zou niet durven en sjaak weet het ook wel dat hij het niet mag en soms luisterd hij wel maar vaak niet he ! tja voor ons is dat beest altijd ons soort van kind geweest he !
    toch gezellig een konijn als je ze super tam maakt maar kost veel tijd en werk !
    ik heb ook wel eens geprobeerd om mijn man tam te maken maar dat lukt niet zo ha ha
    die moet vaak op de mat of in zijn kooi ha ha ha tja zo is het 8 maanden geleden ook begonnen he ha ha ... ik wist van niks ik sliep wha ha ( zei ik zoooo onschuldig .. je zou me moeten zien ) O:)

zo en nu ga ik bankhangen want heb idd last van mijn buik en ik ga naar dat urie geller gedoe kijken !
    tot morgen en nog een fijne avond

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) ja nou dan ontken ik alles hoor...hihih! ;) :confused: Stampen, wie ikke? Ikke weet van niets :rolleyes:

Ja ik heb zelf een tamme cavia gehad was ook erg leuk, hihi maar wel opletten geblazen.

Mmm mn man heb ik aardig tam, hihi ontbijtje op bed, sapje erbij :thumup:
    En nee ook geen idee hoe ik zwanger ben geraakt :) ;)

Gelijk heb je lekker ff relaxen! :D

14. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Tsja, zo is het bij Maria ook gegaan........zegt onze pastoor.....dat noemen ze de "onbevlekte ontvangtenis" O:)

Knap hoor, van die gedresseerde mannen....die van mij wil nog niet zo....maar ja...ons konijn is ook nog steeds niet tam na 6 jaar en onze Engelse Bull luistert ook voor geen meter.....dus wat wil je dan hè !? ;)

@emma : Ons eerste meisje is met 36 weken geboren en nu een dametje van 5 jaar....hihi

XFD

15. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Jeeeeeeeetje meiden wat word er hier gekwebbeld! Ben er een paar dagen niet, en heb meer dan 20 pagina's te lezen ( wat ik uiteraard niet gedaan heb haha) Nou de reden dat ik niet geweest ben is omdat ik maandag eind van de middag erg last van harde buiken kreeg. Dat is de hele avond zo doorgegaan en werden steeds pijnlijker, dus was even gaan douchen, maar toen werd het nog erger. Daarna ook nog vocht verloren ( weet nu nog niet wat het was, maar geen plas) Rond 10 uur savonds de VK gebeld die was er een half uurtje later, maar die kon er niks aan doen eigenlijk, het waren geen echte weeen, en moest maar 2 asprines in nemen voor de nacht. ( Zo eigenwijs als ik ben zonder asprines naar bed) dus de hele nacht wakker gelegen door de pijn. Tot overmaat van ramp was mn zoontje ook doodziek, die is diezelfde avond met mn vriend naar het ziekenhuis geweest. Mn vriend moest gewoon werken om 3 uur snachts dus ik zat met mn zieke zoontje de hele nacht op. Erg heftig en erg zwaar! Gelukkig is dinsdag middag het rommelen in mn buik opgehouden, en nu nergens meer last van gelukkig. Dus zal weer regelmatig even bij lezen want ik mis weer veeeeeeeeeel te veel haha!

Liefs Denise

16. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goedemorgen!
    @denise & zuurtje: Beterschap meiden!

@mili & emma: Wat een kletsers zijn jullie! hahaha!

Ik ga zometeen met een vriendin mee, trouwjurken passen! Leuk! Ze trouwt in augustus.
    Vanmiddag bij een andere vriendin d'r huisje kijken, die zijn bijna klaar na 8 maanden verbouwen.
    Fijn weekend allemaal!
    groetjes Nathalie

17. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Ben er nog steeds hoor, post alleen niet iedere keer wat, maar lees wel mee. Af en toe kom ik niet meer bij van het lachen, vooral de laatste 1 a 2 pagina's :) .

Hier, los van de standaardkwaaltjes, alles goed. Kraamzorg heeft nu ook wat laten horen, ze komen langs in week 36. Komt mooi uit, want dan ben ook eindelijk met verlof. Verder morgen nog wat dingetjes in haar kamertje ophangen en dan is het klaar. Vandaag alvast wat dingetjes kopen voor mijn ziekenhuistas, want ik moet zeggen het gaat nu allemaal behoorlijk opschieten.

Nou ga hier even nog lekker rustig een kopje thee doen en straks nog even een boterhammetje en dan weer op pad.

Iedereen een heel fijn weekend en sterkte toegewenst voor alle dames die het nodig hebben en WE ZIJN ER BIJNA!

Veel liefs Petra

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorgen meiden

pfff slechte nacht gehad de baby ligt tegen me bekken/heupen en vannacht ineens steken beneden zeg maar by doos ,lag gewoon krom van de pijn :confused:

verder gaat wel goed nu

fijne dag allemaal

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Sinds gister heb ik af en toe flinke steken in mijn onderbuik, wat zou dit kunnen zijn? Het doet best pijn! En een erg drukkend gevoel naar beneden.
    Misschien is de baby nu helemaal ingedaald? Mijn bekken lijkt ook wel weer wat meer te "knakken" als ik in of uit bed stap.
    Maar op zich heb ik best wel lekker geslapen al ben ik nu steeds vaker even kort wakker en moet vaak plassen. Tsja hoort erbij.
    Maar wie herkent die steken enzo? Soms tot in mijn doos :oops:
    Vandaag nog even een lampje halen voor de babykamer en mijn vriend zal de lade van de box ff maken.
    Iedereen alvast een fijne zaterdag!

liefs Nikkie

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @ nikki ik herken het ook wel hoor. Ik ga er bij mij van uit dat het te maken heeft met indalen.
    En je lichaam bereid zich voor op de bevalling.
    Dus het wordt allemaal wat soepeler van onderen.

@denise zo dat is schrikken. Rustig aan doen hoor.

Gistern is hier de icare geweest voor de intake. Nog de tip gekregen om extra kraamverband te halen, 1 extra kraammatras en extra celstof matjes. Het bedje had ik met twee dekentjes opgemaakt (vier seizoenen) zij zei je kunt ook 1 dekentje dubbel doen. Je moet het bedje toch kort opmaken en dan hoef je niet zoveel deken onder het matrasje te vouwen.
    Logisch eigenlijk maar ja nooit bij nagedacht. Verder is alles rustig hier. Zometeen nog even werken. Van 5 tot 9. Is nog te overzien. Daarna lekker op de bank hangen.

Deel Deze Pagina