goedenmiddag meiden pff ik word steeds luier ha ha straks kom ik pas in de avond uit bed ... het is dat ik zo'n honger had anders lag ik er vast nog te ronken ha ha oh meiden ik had gister al zo'n last van mijn buik ik denk spierpijn van het hoesten en snotten maar ik heb gisteravond na hier ff lekker melig in de stemming te komen een uur lang de slappe lach gehad ... pff was zo flauw om guido meijers en de lama's maar ik kwam er niet meer uit en toen kanlde mijn man er in mee en zaten we daar met zijn tweeen dom te schaterlachen ik lag op zijn kop van de buikpijn maar kappen lukte niet ohoh nu dus weer een pijlijke buik maar goed neem aan dat puk ht geweldig vind om mama zo te horen lachen ! en geloof me een uur de slappe lach is echt lang ... maar goed beter dan huilen ! of snotten en hoesten ... mili en FD ja ja dat van maria dat zal het wel geweest zijn ha ha ha en tja FD mijn man luisterd wel maar ook niet altijd hoor tja zou ook weer zo saai zijn he ! anders gewoon geen eten geven aan je man wha haha sorry ben nog melig na gisteren FD als onze kleine bij 36 weken zou mogen komen heb ik nog maar een week ahhhhhhhhh nee laat nog maar ff lekker zitten hoor ... heeft je dochter daar veel last van gehad of mocht ze wel snel mee naar huis ? Denise het is idd soms niet bij te houden met al dat gebrabbel hier maar jij hebt je protie rust ook wel ff nodig gehad ! meid toch wat een gedoe maar ben blij dat het weer wat beter gaat ! lekker rustig aan doen hoor n4th4li3 ohhhhhhhh leuk trouwjurken passen hmmmmm ik wou dat ik nog een keer de dag over mocht doen ! vond het geweldig en stiekem ben ik ook altijd jaloers op mensen die nog lekker gaan trouwen ! geniet er van ! al is het maar kijken ! zou er nu trouwens niet aan moeten denken om te passen ... Petra nou dat is nog mooi op tijd hoor van de kraamzorg ! ik heb ook al e.e.a. gehaald voor de vluchttas vooral mini dingen zodat ik geen hele flessen shampo enzo mee hoef te nemen dat soort dingen Wenneke en nikkie hier ook elke keer last van mijn bekken aan de rechter kant en ik voel echt dat het de beeb is ! dat is druk zeg maar ook lag ik van de week dubbel van de pijn onderin en wat bleek ... ik was al een week niet naar de wc geweest ... dat is nu opgelost maar oh wat een pijn en anders misschien het indalen ! lolly dat van de deken zei ze ook tegen mij ! ik had expres een duo-deken gekocht... lekker warm als ze zo klein zijn ... maar was dus niet echt nodig geweest ! werk ze nog ff en idd vanavond lekker bank hangen ! Poooooooooooh waar blijf je ! is je comp weer gemaakt ! we missen je hier het is zo stil meiden ik kreeg net telefoon met goei nieuws ! misschien weten jullie nog dat ik op vakantie ben geweest en dat er door een orkaan nogal wat in het water viel voor ons in mexico ! ik was toen 13 weken zwanger ! en al maartmama ! in ieder geval we krijgen alleen voor het ongemak van die orkaan en geleden schade 400 euro terug ! we hadden ook nog 30 uur vertraging maar dat stuk moet nog gecompenseerd worden ! nou toch leuk zou ik zeggen ha ha ! ik had de hoop al opgegeven dat we nog iets zouden horen.... maar voor dat geld kunnen we al iets leuks doen he ! zo en nu ga ik toch echt nog ff wat doen hoor weet nog niet wat maar wel iets want ik voel me een lui varken
@nikkie: herkenbaar, maar ik weet niet goed waar het door komt....maar het hoort er vast bij Mijn eerste aanschaf gedaan - uitzettechnisch dan. 15 hydrofiele doeken. Want hydrofiele doeken heb je nooit (of in ieder geval niet snel) genoeg. Verder hier wel goed, de 34 weken gehaald he! Dus nu kan ons eigenlijk niets meer gebeuren Wel irri is het kind steeds in mijn ribben....ik kan dan gewoon niet zitten. Maar nog maar 8 dagen werken en ik kan de hele dag blijven liggen
Hoi, Ik ga zo even naar de huisartsenpost in het zh. Ik heb sinds vanmorgen witte blaasjes op m'n voeten en onderbenen en soms op m'n handen. Het jeukt heel erg. Verder is m'n huid vrij rood en doen m'n voeten extreem pijn van het vocht. Waarschijnlijk is het niks, maar van de vk moest ik bij rare symptomen meteen actie ondernemen. Moet er om 3 uur zijn.
Goedemiddag meiden, @Emma, Dat doet zeer he dat vocht bij je wreef? Heb jij dat het ook zo zeer doet bij je tenen zeg maar als je ze buigt? hihi denk jij dat jullie kindje twee weken langer blijft zitten? Dus dat je twee weken over tijd loopt? Meid ik durf het niet te zeggen. A.s. vrijdag hebben we zowiezo een gesprek in het ziekenhuis omdat die kleine nog steeds in een stuit ligt. Een draaipoging en een stuitbevalling begin ik niet aan, dus het wordt toch een keizersnede denk ik. Ik weet dus niet hoe het gaat lopen. Ik hoop voor je dat je niet 2 weken over tijd loopt hoor! @Mili, Het is echt vervelend dat vocht vasthouden bleh. Maar ach het is voor het goede doel vind je niet? Alleen lijkt het of het bij mij met de dag erger wordt. Voel me net een opgeblazen ballon haha...... @Fruitdruifje, haha jij bent de derde al die het zegt dat ik zoveel moet plassen na de bevalling vandaag.... Een vriendin zei het en een vrouwtje bij de bakker en nu jij. Zou het echt zo zijn? Heb jij nog erge last van het vocht en tintelingen in je handen? @Zuurtje, Veel beterschap met je zoontje meid! @Vlinder78, Jeetje meid dat heb jij weer. Veel succes vanmiddag meid! Zoo vannacht zo'n slechte nacht gehad. Mannetje kwam met het idee om gisteravond het bed alvast omhoog te zetten. Hij zou even het bed optillen en dan moest ik die klossen eronder zetten. Nou zo gezegd zo gedaan. Gingen we naar bed, nou meiden wat was ik bang zeg. Ik was zo bang dat ik uit dat bed zo vallen, dat me bed in zou klappen, dat me lattenbodem en matras zo op de grond konden vallen pffffffffffffffff. Bij iedere draai werd ik er wel wakker van. Vanmorgen moest mannetje er vroeg uit om te werken, ben ik er ook maar even uitgegaan. Nou ik kan jullie vertellen ik was gebroken echt waar. Daarna ben ik toch maar weer terug gegaan en heb toen gelukkig nog 3 uurtjes geslapen. Moet nog erg wennen hoor zo dat bed. Straks gaat mannetje de tv ophangen in de slaapkamer. Vind ik ook wel lekker, kan je nog lekker blijven liggen met de tv aan. Oh ja en hij gaat straks de box neerzetten. Ik hoop toch zo dat er niets beschadigd is... Ben benieuwd. Vandaag niet veel plannen voor de rest. Straks weer lekker met mijn beentjes omhoog want me voetjes gaan nu al zeer doen van al dat vocht. meiden ik kom straks nog even kijken bij jullie liefs Divi
Suc6 vlinder! Ik ben net terug van de vk. Alles was oke! Vochtverlies is w.s. toch overtollige afscheiding. Kindje ligt met hoofdje naar beneden maar is nog niet ingedaalt. Verder een normaal formaatje en in totaal nu 10 kilo erbij!
vlinder succes ! klinkt ook beetje raar altijd goed om naar te laten kijken ! ik heb wel wat wittere plekjes in mijn huid maar dat kan je goed zien is omdat alles zo gespannen is ! Divi ik heb nog 1 paar schoenen over dat ik aan kan omdat die best laag zit en dan is het op dan kan ik op mijn badslippers naar buiten .... brr is te koud hoor ! en ik ben benieuwd ik geloof dat de kleine het wel prima vind zo en met mijn geluk geloof ik het idd twee weken over tijd lopen ! ik zou ook geen draaipoging laten doen heb een te eng verhaal er over bij een bekende dus voor mij geen optie ! en stuitbevalling wil ik ook niet dus dan zou het ook keizersnede worden ik ben benieuwd hoe de kleine ligt ik denk nu weer goed maar hij draait nog erg vaak hier en dat is nu echt niet lekker meer he ! Mpje netjes hoor 10 kilo ! zit ik ook ongeveer op was iets minder maar hou nu super veel vocht vast ... ben benieuwd of het nog wat terug kan lopen ! en ik heb ook echt zo'n last van afscheiding ik voel het gewoon lopen en draag nu echt inlegkruisjes ook thuis nu ... Beccaatje ik heb er ook nog maar wat bijgehaald nav jouw verhalen haha heb er nu 20 ofzo dat is toch wel wat ? en idd ik lig ook lekker veel nu ik vrij ben voel me ook veel beter zo .. echt een last van je af als je verlof hebt dus nog ff volhouden ! ik ben net op visite geweest bij een vriendin van me en die kleine is 7 mnd ! zo'n lekker joch... echt knal rood haar ha ha hij wilde bij mij zitten maar het lukt niet met mijn buik grrr maar dan weet je weer waar je het voor doet hoor ! en nu ga ik weer ff rusten want ben er gewoon weer moe van pfff griep is echt nog niet weg hier
Grrrr, weer opnieuw typen.... Ik heb net een mega nesteldrang aanval gehad. Onze oudste zit nu tot volgende winter goed in de schoenen en kleren.....alles gekocht.....gesorteerd...te klein in vuilniszak in de berging etc etc @vlinder : toch geen mond- en voetziekte hè !? @mpje : pieuw, gelukkig.... @divi: Gewrichten af en toe last, maar momenteel meer van het vocht achter mn ogen....daardoor slecht zicht, zelfs met bril....oogzenuw heeft te weinig plaats... @beccaatje : Hier ook nog 6 bijgekocht net...hihi en die ribben doen bij mij ook pijn hoor ! @emma...duffe emmaatje Nee hoor, meid, lekker aan toegeven !mijn dochter mocht na 3 dagen naar huis, niks couveuse, at als een bootwerker, woog 6 pond Proficiat met je centjes ! @lolly : goeie tip,, ga ook nog bijhalen.... XFD
Hoi, Heb er een paar uurtjes in het zh op zitten. Bij de huisartsenpost vonden ze m'n voeten te dik en me er überhaupt ongezond uitzien. M'n bloeddruk was daar ook te hoog 148/88 en er zat eiwit in m'n urine. Moest dus door naar het zh en ik moest persé in een rolstoel. In het zh aan de ctg en bloed en urine gecheckt. Daar vonden ze alles binnen de normen. Maar.........ik moet absolute rust houden. Alleen maar liggen en het huishouden en alles laten voor wat het is. Ik was erg blij dat ik niet hoefde te blijven. Dat niks doen wordt nog erg moeilijk. Ben altijd erg in de weer met van alles. Ze waren ook erg verbaasd, dat ik nog gewerkt heb tot gisteren. Vriendje is nu alleen boodschappen doen, dat doet hij nooit, dus ik ben benieuwd met wat hij thuiskomt? Die blaasjes waren een reactie van m'n huid op de grote hoeveelheden vocht. Met rust moet dat ook weer wegtrekken. ik ga nu maar braaf op de bank. Ben nu stiekem de trap op gegaan, terwijl vriendje naar de winkel is.
He meiden kom nog eens piepen, wat een mooie kleintjes hebben jullie in je buik zeg. Mooi zo allemaal die kamertjes en pretecho's te zien. Ik heb net een eerste ronde clomid en pregnyl achter de rug. Jullie kunnen stilaan aftellen. Hou je goed he, laat iets weten als jullie bevallen zijn.
Zico leuk dat je ook nog eens komt kijken. Wil je veel sterkte wensen en hopelijk ben je binnen afzienbare tijd ook weer in verwachting. Het is je zo gegund! Hopelijk komen de pendels uit knuf Nikkie
Vlinder, oei dat is niet zo mooi. Goed rust houden dus en hopelijk valt het allemaal nog mee. Laat je even weten hoe het gaat? Moet je ook weer voor controle volgende week? Zal bijna wel. Maar je bent vast erg geschrokken! knuf Nikkie
Hey lieve Zico. Ik duim dat de middelen en de natuur elkaar een hand geven bij jou en dat je gauw gezond zwanger mag zijn en een lief babietje mag krijgen....zodat deze periode......van wachten....niet meer zal zijn....dan een vage herinnering... Heele dikke knuffel XFruitdruifje (FD)
Maar Vlinder toch.....wat een vervelend gedoe......ECHT rustig aan doen nu hè !? en eh stiekem trappen lopen.... [-X XXX
ooohhh was dat het, ja ik kende het al ergens van onbevlekt..ja dat moet het zijn Hihi gewoon streng en consequent zijn, enneh anders de zweep erover
Ikkkeeeee! Haha had ook veel steken en pijn in mn onderbuik etc, en ukkie bleek dus al best inegdaald en redelijk diep te zitten. De VK gaf aan dat de pijn daar van kon komen
Ja t is wel voor een goed doel maar toch. Lijkt me heel erg vervelend dat vocht vasthouden enzo. Helemaal als het steeds erger lijkt te worden. En dat in combi met een stuit...mmm lastig hoor! Heel veel succes er mee. Liefs, Mili
@mili en divi: ........dan zijn we dus momenteel....... 99 Luftballons auf ihrem weg zum Horizon..... ........ Ik wed, dat als ik nu een beetje helium inhaleer, ik zo de Atlantische Oceaan over kan vliegen.... XFD
Hallo Ik kom even buurten bij jullie Ik vroeg me af hoeveel jullie nu zijn aangekomen. Ik ben met 35 weken 12 kilo aangekomen. Ik las net al sommige van jullie 10 kilo. Ben benieuwd naar de rest, geen idee namelijk wat "normaal" is voor 35 weken. liefs en vergeet niet dat we het langste gedeelte al achter de rug hebben van de zwangerschap. Straks ga je de buik nog missen!
Hallo allemaal! Wat kan de zon toch veel goeds doen met je Het was heerlijk hier en had echt even nu ik me zo goed voelde last van nesteldrang. Ik ben heel rustig op mijn gemak het huis door gegaan. Ik moet het nog steeds erg rustig aan doen, maar ben er gewoon vaak bij gaan zitten Maar oooo wat heerlijk om dat zelf weer even te doen Alle ramen even lekker open, heerlijk die zon en frisse lucht! Mijn zoontje heeft heerlijk even in de tuin gespeeld en was dolgelukkig dat hij weer een keer van zijn glijbaan kon! Ik geniet er gewoon van dat ik dat toch maar heb kunnen volhouden. Morgen gaan we niets doen, dus neem ik weer mijn rust. @ vlinder: Jemig! dat is schrikken zeg..doe het rustig aan he!
Oeff rustig aan doen hoor! Daar ben ik dus vreselijk bang voor, dat ik bedrust MOET houden, en niks meer mag doen. Heb hier nog een peuter rondlopen, dus zou niet weten hoe ik rust zou kunnen houden. En het huishouden pff...