Goedemorgen mama's Ik heb weer goed geslapen vannacht maar moest wel vroeger opstaan omdat mijn ouders om 9u naar ons appartement komen om te behangen. Met het zoontje gaat het al wat beter. Hier nog altijd last van hoesten. Dadelijk nog een laatste antibiotica en dan ben ik er eindelijk vanaf. Gewicht tot nu toe (ben net op de weegschaal gaan staan) + 8,3kg. Knuf van zuurtje
goedenmorgen hier weer onrstige nacht gehad mannetje is naar duitsland hy ging weg en toen stroomde tranen over mewangen puur omdat dan weer alleen ben. ik denk dat de baby aan indalen is ofzo
Goedemorgen verder allemaal! Hier alles wel oke! Zo naar een verjaardag! Een eind rijden dus heel de dag wel op pad! Een fijne dag allemaal. Dikke x
he meiden wil jullie effe meegeven die dees kennen van FEbr forum, ze is bevallen van haar zoontjes Luuk en Thijs, maar heeft tevens haar zoontje Thijs bij de geboorte moeten afgeven. Volgde hen ook mee omdat ik een rand gevalletje was feb-maart. Zo dubbel
Wat verdrietig zeg..... Had Thijs een ziekte of tweelingsyndroom, of ging het mis bij de bevalling ?....bah....ik ga het wel opzoeken, anders moet jij het allemaal uitleggen en dat wil ik niet... XFD
Sorry hoor maar ik ga zulke verhalen niet lezen, zit er nu niet echt op te wachten ofzo Niet echt positief. Snap de reden ook niet echt om het hier te melden, iedereen loopt hier op het einde...... Misschien reageer ik daar wat overgevoelig op maar ik werd er een beetje boos van. Maar goed misschien heb ik dat alleen. Als ik haar zou kennen vind ik het een ander verhaal, zeker als het iemand van onze maartmama's is. Hier gaat alles goed. Gister een drukke dag gehad. Boodschappen gedaan, nog even een hanglamp gehaald voor de babykamer. Heb nu een aqua papieren bol (je kent ze vast wel). En verder allerlei wassen gedraaid, neee geen baby wasjes want dat doe ik door de week. S avonds had mijn vriend een personeelsfeest dus ben ik lekker op de bank gaan hangen voor Idols. En nog even wat muziek gedownload. O.a die nieuwe van Amy Winehouse, geweldige muziek! Nou iedereen een fijne zondag. Af en toe nog steeds van die felle steken in mijn onderbuik/doos. Auw! En mijn bekken knakt als ik niet goed uit bed stap. Sjee bijna alweer 35 weken, het komt nu echt dichtbij!
@jetjuhh: heftig zeg. Het zit je niet mee. @ Nikkie: hier nog zo 1 die maanetje wakker houd door gesnurk. Anders snurkte ik nooit. Wel sneu, want dat ik sleht sklaap, hoort erbij, maar hij slaapt nu ook niet best en dan wel 's ochtends beide om 6.30 opstaan (okay, ik ook wel eens later als ik eerste uur of eerste 2 uren vrij ben) @divi: vervelend he dat vocht? En dan nog edens de opmerkingen erover erbij! Ik zeg altijd maar dat de gyn het scherp in de gaten houd en zegt dat het prima gaat, maar blijft vervelend. @Emma: dat is het natuurlijk! Ik dacht al waaro kijken mensen zo dom, maar ze zijn natuurlijk bang dat ik ter plekke ga bevallen met die buik van mij! Ledkker trouwens die meevaller! @Vinder: sterkte @alll: je hoeft je niet druk te maken over indalen; hoeft nu nog nog niet. Ons kleintje is wel srukje ingedaald, maar gyn zegt dat hij/zij nog steeds weer wat omhoog kan komen, dus ik heb ook nog geen zekerhjeid of de kleine wel goed blijft liggen. Al is het wel zo dat de kans dat de kleine zo blijft liggen en verder indaald elke week groter wordt. Gister de hele middag staan strijken. Had ik dus niet moeten doen: m'n benen waren bijna paars van al het verzamelde vocht! Maare nu ligt al het babytextiel wel mooi schoon en netjes op z'n plek in de kast.....das wel weer lekkker. Heb brandnetelthee gehad vanmorgen. Hoorde dat dat kon helpen met vocht? Toen ik gisteravond op de bank zat, zag ik dat ik nu echt geen enkels meer heb. Ook m'n handen zijn nu nog erger; ze doen nu echt pijn. Ik zou er echt geen moeite mee hebben als de kleine met 38/39 weken komt (ben zelf met 37 weken bgeboren en m'n moeder is thuis bevallen en ik hoefde niet in de couveuse). Als ik het tot 42 weken moet volhouden,. kan ik van de extra grote buik, de extra kilo's en vooral het verzamelde vocht echt niet meer lopen. Ik kan me ook niet voorstellen dat m'n buk tot die tijd kan doorgroeien dzonder te knappen. Nou, nog 1 weekje (helaas wel van 5 dagen...) werken en dan eindelijk verlof!
Hoi Meiden! Kheb weer lekker lopen spoken vannacht. Kon niet slapen dus pas om half 5 weer in bed en om 9 uur weer wakker. Ach ja, wel weer een lekker lange dag. @nikki: Lekkere muziek he? Ik vind dat nieuwe nummer ook helemaal goed! Fijne dag allemaal! groetjes Nathalie
ja nou ja jullie dan he? Hihi ik heb geen vocht (aflopppeeeeeen!) Hihi of je gaat vliegen met helium, haha geen idee (nee dus), maar je klinkt dan in ieder geval wel erg leuk
@ vlinder: Jeetje zeg...echt rustig aan doen dus...heel veel beterschap en sterkte @ all: Hier beroerde nacht gehad, erg veel last van mn bekken. En ons ukkie is de hele nacht af en aan actief geweest. Die steken plotseling heb ik ook wel inderdaad..mmm het hoofdje wat beweegt..is niet eens een rare verklaring
Goedemorgen meiden, @Mpje, Ik ben blij dat alles goed was meid! @Emma, Meid, dus jij loopt nu op je badslippertjes buiten? Dat is koud zeg... Ik ben blij dat ik een aantal weken van die nep-uggs heb gekocht daar pas ik nog net in. Heb medelijden met je hoor...... @Fruitdruifje, Vervelend is dat he, dat vocht vasthouden, ook achter je ogen? Ik draag normaal altijd lenzen, maar die krijg ik er niet eens meer in. Dusd an maar me bril op, maar dat is ook niet alles net als wat je zegt. @Vlinder, Jeetje meis dat zal vast even schrikken zijn geweest. Doe je wel rustig aan? @nikkie, Het aftellen is voor jou ook begonnen he meis? Nog maar 5 weekjes.... Het komt nu echt dichtbij he? Nee hoor meis, lees die verhalen maar niet. Ik heb het ook maar niet gelezen. Vond het ook een beetje raar omdat bij ons te komen melden vind je niet? Nee hoor je reageert helemaal niet overgevoelig! Ik dacht namelijk precies hetzelfde als jij! @Bianca84, Dat is ook nog een optie om te zeggen tegen diegene die een opmerking heeft over het vocht vasthouden inderdaad! Bedankt voor de tip! Doe jij ook een beetje rustig aan meid Ze zeggen inderdaad dat brandnetel thee helpt tegen het vocht. Ik drink zo'n 2 a 3 kopjes per dag maar moet zeggen dat ik er weinig van merk hihi. Meid ik ga met je meetellen tot aan je verlof hoor! @Mili, Zooooooooooooo maar dat is lekker. Ben je echt maar 2 kg aangekomen? Wow zeg! Dat is lekker! Dan hebben wij zeker jouw kilootjes gekregen hihi (grapje hoor meid) Gister nog even wezen shoppen met me moeder. NOg even de laatste dingen in huis gehaald voor die kleine... Maar shoppen, dat gaat mij niet meer gebeuren de eerste weken...... Het was mijn grootste hobby maar nu niet meer Als ik nu nog wat nodig heb bestel ik het wel op internet of zo haha..... .Vannacht weer een slechte nacht gehad. Zou dit echt komen omdat dit de laatste loodjes zijn? Ik kan ook echt mijn draai niet meer vinden. Ik word van alles wakker, als ik lig te draaien ook........ Moest er 3x uit om te plassen. Ben er om half 8 maar uitgegaan, had even wat gedronken en wat gegeten en ben daarna weer lekker terug gegaan. Maar slapen nee hoor...... Als het goed is gaat mannetje nu wel de box neerzetten. Oh ja en de televisie in de slaapkamer gaat hij ophangen. Nou meiden, ik kom straks nog even kijken bij jullie. Ga even een boterhammetje eten..... liefs Divi
Mili, zijn die steken bij jou soms ook best wel erg pijnlijk? Ik had het vanochtend ook een keer toen ik nog in bed lag... dan ben ik soms bang dat de bevalling al gaat beginnen ofzo haha. Want het duurt even kort maar is best heftig. Je weet het nooit he... Hoop dat ukkie nog even een paar weken blijft zitten. Vanaf 39 weken vind ik het prima n4th4li3: ja lekkere muziek idd... Jemig wat was jij nog lang wakker! Voel je je wel een beetje goed dan? Bianca: ja dat gesnurk is vreselijk. Zelf heb ik er niet zo last van, behalve dat ik soms zo'n drukkend gevoel in mijn voorhoofdsholte heb van dat getril en een droge keel maar mannetje heeft er geregeld last van. Volgens mij lijdt hij ook aan het papasyndroom: hij slaapt ook veel lichter als voorheen lijkt het wel. Heeft jullie man/vriend dat ook? Zo net even lekker gegeten en dan straks even een stukje lopen bij de zeedijk, even lekker uitwaaien. Fijne zondag allemaal! liefs
Divi; of we zijn beide overgevoelig hihi Maar ik kon er gewoon even niet zoveel mee zo'n verhaal. Dat slechte slapen is vervelend he meid.. heb je wel eens een paar goede nachten? Ik slaap toch wel redelijk. Natuurlijk wel na gemiddeld 3 uurtjes naar de wc om te plassen en af en toe een paar slechte nachten. Ik heb van die periodes zeg maar. Dan lig ik uren wakker nadat ik midden in de nacht naar de wc ben geweest. Maar natuurlijk slaap ik een stuk slechter dan voor de zwangerschap. En als je een paar slechte nachten hebt gehad voel je je zo gebroken en geïrriteerd. Maar gelukkig hoef ik verder niets meer. Hoop dat iedereen hier ook bijna verlof heeft! De box staat hier ook al. Mannetje heeft de lade zelf recht gekregen door een nieuw gaatje te boren. De mobile heb ik er gister boven gehangen erg lief. Boxkleed er nog niet in, lijkt me anders zo stoffig worden. Jullie wel?
@nikkie: je hebt gelijk hoor! Ik wil nu niks anders horen dan fijne vlekkeloze bevallingen (dus niet de vlekkeloze bevruchtingen ). Over gewicht...gister de 20 kg bereikt...
@Nikkie, hihi ja ik denk het wel dat we dan beide overgevoelig zijn. Als we haar nou konden en zoals je net schreef als het iemand is van de maart mama's ok, dan is het een heel ander verhaal. Ja het slechte slapen is echt inderdaad vervelend. Ik heb misschien in een week 1 of 2 goede nachten en voor de rest slaap ik zo gigantisch slecht. Uren wakker liggen net als jij dat heb ik (nog) niet. Balen zeg! Ik heb wel van die hazenslaapjes. Dan slaap ik heel even en dan ben ik weer wakker, slaap ik weer even en dan ben ik weer wakker. Wat goed dat je mannetje het opgelost heeft van de box. Ik ben benieuwd hoe onze box er uit ziet want deze hebben ze gelijk gebracht met de babymeubels en hebben deze nog niet uitgepakt Dus ben erg benieuwd of de box nog heel is. Welke boxmobiel hebben jullie? Je kan er misschien wel een boxkleed inleggen en er dan een badhanddoek over heen?
Hoi meiden, Hier lekker een relaxt dagje bij mijn ouders. Daar gaan we vaak heen op zondag als ik niet hoef te werken. Gisteren nog de vk even gebeld omdat ik al 2 dagen steeds wat vocht verloor. Voelde het niet lopen en het was best nat iedere keer mijn slipje dan, het rook niet als vruchtwater vond ik zelf. En ik twijfelde echt of ik moest bellen. Mannetje zei bel nu gewoon want die maakte zich ook wat ongerust. Dus ik gebeld en heb even met haar gepraat aan de foon. Ze vond het toch verstandiger om even te komen kijken en vertelde me ook dat ik mijn vluchtkoffer maar alvast in moest pakken voor het geval dat. Want als het echt vruchtwater was moest ik worden opgenomen. Ze vond het ook helemaal niet erg om te komen (ik vertelde haar dat ik me bezwaard voelde om te bellen) en dat ik bij twijfel altijd moest bellen. Vk kwam en controleerde eerst het hartje (dat klopte heel erg goed) en daarna moest ik even met mijn benen wijd, moest wat mee persen en daar was niks aan te zien. Wel zag ze dat ik heel veel dunne afscheiding verloor en daarna ging ze nog even met een wattenstaafje naar binnen. Als het echt vruchtwater was dan moest het er zo groen als gras uitkomen en dat was gelukkig niet. Nou ik kan je zeggen dat het een pak van mijn hart was. De vk zei ook nog met een lach je bent ook nog helemaal niet aan de beurt. Ikke: nee idd en dat wil ik nog even zo houden hahahaha. Hier tot nu toe: 7,2 kilo aangekomen. Vanmorgen gewogen.
Hey meiden ! @nikkie : Ik snap best dat je niet zo stond te springen om het berichtje van Zico, maar ik heb er zelf niet zo'n moeite mee. Soms gebeuren er erge dingen in een mensenleven. Sommige tweelingzwangeren horen al vroeg in de zwangerschap iets naars over de helft van hun tweeling...dat kan....net als in dit geval. Dat heeft niks met ons of onze bevalling te maken. De meiden die op t randje van Februari waren uitgeteld, kende deze mama waarschijnlijk wel....daarom wilde Zico het (goed bedoeld) melden. Zij is degene geweest die dit forum is gestart en die (ondanks dat zij nog steeds niet zwanger is na haar miskraam) toch af en toe kijkt hoe het met ons gaat....Ik vind dat erg lief.... Dat wilde ik ook eventjes kwijt, maar het doet niks af aan jouw gevoel hoor Nikkie XFD