Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen, hier heerlijk geslapen, al lag ik wel erg te dromen (en snurken haha).
    Ik droom over van alles, zelfs nog van mijn oude werk. Ik zei mijn chef eens goed waar het op stond haha. Misschien nog een beetje verwerking?
    Soms slaat het nergens op. Voor de rest weet ik het niet meer.
    Hoogzwanger? Volgens mij vanaf 36 weken noem je dat zo maar ik voel me nu ook wel zo hihi.
    De omvang van de buik wordt hier ook niet vermeld maar ik neem aan dat ze het wel zeggen als ze vinden dat ie te groot of te klein is.
    Verder even weinig te melden. Ik heb al even wat in het huishouden gedaan en ga zo even de babyfoon bestellen.
    Kan die Alecto 88 via internet voor wel 30 euro goedkoper bestellen. Niet via kinderstoeltje maar via een internetshop hier in Friesland. Aximax heet het geloof ik. Hij is daar 63 euro excl btw, dat komt er nog bovenop + 9 euro verzendkosten. En dan kost ie 82 euro.
    Ga ik zo ff doen. Mijn broer heeft m ook en die is er dik tevreden over. Het ding stoort niet en heeft ook melodietjes erop zitten. En je hoort echt alles!

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

@mamavanJordy,
    Gelukkig dat het geen vruchtwater was meis en dat alles goed was bij de vk. Je kan beter 1x teveel bellen als 1x te weinig, vind je niet?

@Mili,
    haha noem je dat heel goed delen.... Jij een beetje minder als wij haha..... ;)
    Inderdaad meis, we kunnen nu gaan aftellen.

@Dieudonnee,
    Bedankt voor de tip meis. Ik ga dat ook eens even proberen met die wisseldouches.
    Hihi dat vroeg ik me ook af, wanneer noem je een zwangere vrouw hoogzwanger. Ik lees met je mee hihi.....

@Wicjuh,
    Ligt jou kleintje ook nog in een stuit?

@Wenneke,
    Doe je rustig aan meid!
    Balen zeg dat je nog steeds zoveel krampen hebt!
    De klossen kan je inderdaad bij de thuiszorg halen.

@Vlinder,
    Zo wat goed dat die kleine nu is gedraaid zeg! Jullie kindje lag toch ook nog eerst met het koppie boven?
    Doe maar rustig aan meis en slaap maar lekker even bij!

@Emma,
    Dus je bent nog niet helemaal opgeknapt meis. Ga vanmiddag maar lekker even naar bed meis. Daar knap je ook van op!

@Nikkie,
    Ja wij hebben ook de alecto nogwat 88 besteld via internet. Alleen dan bij kinderstoeltje. En daar waren wij volgens mij 75 euro voor kwijt. 64.99 voor de babyfoon en 10 euro aan verzend kosten.
    Wij hoorden er ook zulke positieve verhalen over.

Vannacht weer slecht geslapen. Had zo'n buikpijn pfffff....... Ik heb uk even tegen gesproken om nog wel even te blijven zitten bij mama in d'r buik.
    We hadden gister pizza gegeten en ik denk dat die niet zo goed is gevallen. Ik werd wakker en moest er ook gelijk even uit voor een grote boodschap :oops: En toen was het weg gelukkig.

Gister heeft mannetje de televisie opgehangen in de slaapkamer. Zo wat een uitkomst is dat zeg. Gister zijn we lekker vroeg naar bed gegaan en hebben lekker nog even tv liggen kijken op bed. Wat heb ik dat gemist zeg....
    Ook heeft mannetje gister de box neergezet. Leuk zeg! Staat allemaal zo gezellig.
    Vandaag nog even een paar wasjes draaien vor die kleine en dan is echt alles klaar. Morgen dus nog even strijken en dan is het echt klaar.
    Woensdag maar beginnen met de vluchtkoffer. Dan is dat ook maar gedaan.

Vanmiddag nog even op controle bij de vk. Moest weer mijn urine meenemen. Dit ivm eiwitten. Ze dachten natuurlijk afgelopen week dat ik beginnend zwangerschapsvergiftiging zou hebben. Dus maar even voor de zekerheid meenemen.

Over Papablues gesproken. Mannetje klaagde gister ook al dat hij zo licht sliep. Gisteravond kreeg hij er ook nog hoofdpijn bij. Ik denk dat de mannen er ook wel bezig mee zijn hoor, maar misschien dan onbewust?

Ik ga nog even wat boodschappen doen en daarna eten en naar de vk. Ik zie jullie vanmiddag weer meiden

liefs Divi

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo

Vlinder fijn dat het goed is zeg! maar rust nog maar veel inderdaad..

Gier een lekkere nacht gehad alleen gisteren zo'n matras beschermer onder mijn molton gelegd en bed eroverheen opgemaakt, ik vind het verschrikkelijk! Het kraakt en precies waar ik op dat ding lag zweette ik onzettend echt heel vies.. misschien haal ik het maar weg..
    Verder heb ik weinig te melden straks weer werken en morgen lekker shoppen in utrecht!

fijne dag allemaal

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Divi, ik had verkeerd gekeken, ik ben 73 euro kwijt inclusief die 9 euro verzendkosten. Haha toch nog 1 euro goedkoper ;)
    Het scheelt toch aardig wat met wat je anders betaalt bij een babyzaak.
    Stom eigenlijk he dat het zoveel scheelt.
    Maar inderdaad ik hoor er ook goede verhalen over.
    Die krampen zullen je darmen wel geweest zijn. Ik had dat laatst ook een keer en toen moest ik een paar keer in 2 dagen tijd :oops: maar was het ook over.
    Bellamano: ik leg dat matje ook nog niet in bed, lijkt me zo zweterig. Ga denk ik gewoon vanaf 37 weken met een maandverbandje slapen.
    Ik heb niet zin om mijn nachtrust de laatste weken nog meer te laten verstoren.
    Op zich slaap ik wel redelijk, dat ik uren wakker lig is heel soms trouwens Divi dat zou ik nog zeggen. Gelukkig niet elke nacht en soms weken niet. Net of ik dan even een hormoonboost heb ofzo haha.
    Momenteel slaap ik gewoon snel weer in nadat ik naar de wc ben geweest.
    Wel heb ik het soms zo warm....

5. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Ik wil ook niet dat gezweet hebben, dus was een tip van mijn zus om er eerst een handdoek neer te leggen en het zeil voor het grijpen te leggen, mocht het wel nu al gebeuren.....
    Dat gaan we dan maar toepassen...denk dat ik het zeiltje pas met 37 weken neerleg....

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oei oke, ik duim voor je meid! Alles is vast oke met je ukkie! :D

7. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Zo meiden veel gekletst weer hier!
    Echt aso maar ik kom net mijn bedje uitrollen, heerlijk! Ik voel me altijd schuldig daarover maar dacht nu echt "scheit ik heb verlof" hihi!

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wat goed nieuws mbt het niet meer draaien enzo. Ukkie blijft vast wel goed liggen nu, hihi duim ik voor!
    JIj lekker gaan rusten nu hoor!
    KNuf,
    Mili

9. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Goed te horen vlinder!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Nou ja hihi rekenen en breuken etc waren als nooit mn sterkste punten op school ;) ;)

Heel veel succes vanmiddag bij de VK!
    Knuf,
    Mili

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik heb zo'n watervaste molton van de HEMA en zweet niet! :D Misschien een tip? Het houdt het ergste in ieder geval tegen en ook geen gekraak :D

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Olla....

@divi : heerlijk om bijna klaar te zijn hè !? Of vind je dat je huis ook nog een keer van top tot teen gesopt moet worden....?

@bellamano : Daarom heb ik m ook weggehaald.....bleeeeh

@nikkie : Hele boeken kan je er over schrijven hè !? Over dat dromen...hier idem...oude liefdes....werk...bevalling....babies etc etc etc

@dieudonnee : Poeh....ehm eh.....nu ?

@emma : heftig zeg een tweeling van 8,5 jaar.......ik moet er nu niet an denken....tenzij het heeeeeele rustige dotjes zijn...hihi

@vlinder : gelukkig heeft je beeb de goede richting ontdekt !

@wenneke : jemig....wat rot dat zo'n enorme last hebt

Hier vooral last van een paar trappende voeten in mn ribben....pfff
    Ook wat trekkerige pijn in mn onderbuik, uitstralend naar mn rug, maar ik heb het idee dat dat nog steeds mijn banden zijn...tis echt een zeurderig gevoel....

Gisteren bij een vriendin geweest en een berg met supermooie kleertjes meegekregen ! Die ga ik zo allemaal netjes opbergen....man o man....die kleine komt om in de kleren, haha !
    Ook nog een schattige rieten reiswieg gekregen van haar met matrasje erin....om als wiegje te gebruiken bijvoorbeeld.....

Verder het gezinsabonnement op de Beekse bergen weer verlengd,,,,zo leuk !

Woensdag moet manlief op excursie naar de Ardennen, een dag....ik krijg nu al de zenuwen dat de bevalling zich dan ineens meldt......o hemel, hoe komt ie dan op tijd terug...?

Mijn schoonouders verrastten ons gisteren met een niet zo leuk nieuwtje.....schoonma heeft ineens besloten dat ze van 21-2 tot 3-3 nog even op vakantie gaan ! :confused:
    Het maakt toch niks uit zegt ze, want de baby komt pas op 12-3 :(
    Die muts was er notabene bij toen onze eerste te vroeg kwam.....ik snap haar soms niet...grrrr
    Sinds ze met pensioen is gegaan, denkt ze nog maar aan 1 ding...ikke,ikke,ikke, grrrr
    Het broertje van mn man is van 9-2 tot 9-3 ook al op vakantie....leuk hoor....het lijkt net alsof dit tweede kindje niemand boeit ofzo...
    Als het aan mijn schoonpapa lag, gingen ze niet....maar mevrouw is nogal rechtlijnig....

En dan moet je weten dat we tig keer samen op vakantie zijn geweest etc etc..... dus deze afstandelijke houding snap ik gewoon niet...

XFD

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @FD:

Nou inderdaad lekker hoor.
    Hoezo komt pas op 12-3.. :rolleyes: dat weet toch niemand exact te zeggen?
    Inderdaad je eerste was ook te vroeg.
    Grrr ik zou dat ook niet waarderen hoor! T is toch bijzonder, of het nu de eerste of vijfde is....
    Nou k zou dr nog wel wat van zeggen, helemaal als je kindje dus straks wel te vroeg is :( :evil: :evil:

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    mili dat is zeker een goed idee ik ga morgen gelijk even bij de hema kijken!

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Bellamano,
    Vreselijk he zo'n ding? We hadden zaterdag ook het bed verschoond ik zeg tegen mannetje, ik zal ff die matras beschermer er om heen doen. Die in het kraampakket zat. Nou die heb ik ook gister weer van het bed afgehaald.
    Een vreselijk zweet ding en het kraakt nog ook. Het schijnt dat ze bij de hema een betere matras beschermer verkopen. Of net als wat Nikkie zegt, vanaf week 37 met een maandverbandje om slapen?

@Nikkie,
    haha ja inderdaad, jij bent dus nog 1 euro goedkoper kwijt.
    Het is inderdaad raar dat je bij een babyzaak veel meer kwijt bent he? Moet je nagaan wat ze er op verdienen.
    Ik denk ook dat het me darmen zijn geweest, tenminste ik hoop het. Ik zal het zometeen wel ff aan de verloskundige vragen voor de zekerheid. Kreeg vanmorgen natuurlijk gelijk de zenuwen pffff..... Ik zeg tegen mannetje ik word wakker van de buikpijn. Oh jee echt? Mannetje natuurlijk ook gelijk zenuwachtig....

Ik denk toch dat die warmte met je hormonen te maken heeft. Wij hebben er van het weekend een dunner dekbed opgelegen maar moet zeggen dat dat nog wel scheelt.

@Mpje,
    Nee hoor meis, geniet nog maar lekker van je rust. Straks is het allemaal over. Je ligt toch niemand in de weg hihi?
    Hier ook hoor, mannetje gaat om 7 uur uit bed, dan ga ik ff mee om wat te eten en wat te drinken en dan ga ik heerlijk terug. Is het bed lekker afgekoeld en slaap toch nog lekker een paar uurtjes.
    Daarom zeg ik geniet er nog maar ff van hoor, straks is het over ;)

@Mili,
    haha nee ik merk het haha......;)
    Nee hoor meid. Echt lekker voor je dat je zo weinig bent aangekomen. Ik ben gewoon jaloers op je echt waar!
    Wij moeten het er straks allemaal weer afwerken :( .
    Dank je wel!

@Fruitdruifje,
    Het is inderdaad heerlijk om helemaal klaar te zijn. Mijn moeder heeft al aangeboden om nog ff te komen helpen om het huis nog ff helemaal te soppen. Ze zegt dat ga je niet allemaal alleen doen, ik help je wel haha.... Moeders heeft volgens mij nog meer last van nesteldrang als ik haha...... Dus morgen zou ze nog even komen om me te helpen en volgende week nog een dag en dan is het helemaal tip top in orde....
    Heb jij daar nog geen last van meid, van nesteldrang?

Zoo wat leuk dat je kleertjes hebt gekregen van je vriendin meid!
    Ik zou ook helemaal in de zenuwen zitten hoor meid als mannetje nog even op excursie moet. Jeetje dat heb jij weer! Het is maar een dag dat hij weg moet las ik, maar toch! het is toch een eindje weg..... Meid begrijp hoe je je voelt hoor.

Balen zeg dat je schoonmoeder zo is geworden sinds ze met pensioen is meid. Nee niet leuk!

Daarnet ff boodschappen wezen doen. Maar kreeg toch weer die buikpijn die ik vanmorgen ook had. MIsschien toch mijn darmen, of misschien een iets te zware tas die ik droeg. Divi de zenuwenbom, ken je haar hihi ;)
    Moet zo naar de verloskundige, zal het toch zo nog ff voor de zekerheid vragen.

Oh ja, kreeg weer een mailtje binnen van de Hema. woensdag 30 januari 2008 van 18.30 - 21.00 uur
    Meiden er is weer koopavond, 15 % korting op alles. Dus als jullie nog wat nodig hebben? Kij kanders even op www.hema.nl

Meiden nu ga ik echt hoor hihi..... Zo gezellig hier!
    Meiden tot vanmiddag

liefs Divi

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    pfffff nou klossen heb ik en een po raade ze ook aan .de boodschappe heb ik ook gedaan maar man wat doet me arm nog zeer straks weer naar de dokter.

toen thuis kwam zweette ik zo ernorm dat dacht da van stokje afging pfffffff

hou ook vocht vast .

ik heb tegen mannetje gezegd doe niks thuis vandaag woensdag komt schoonma toch maar poetsen omdat ik het zelf gewoon niet kan :(

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Zie mn post van even daarboven. HEMA matrasbeschermende molton, zweet en kraakt niet erg handig! :D

18. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Nou dat is inderdaad ook een goeie!
    Lees ook dat er 15% korting is woensdag...dusse.....

19. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    fruitdruifje: beetje raar dat ze dan nog op vakantie gaan.... :(
    ja...eh....graag of niet hoor! Dat zou ik hebben dan....

Divi: gewoon ff vragen....dan weet je het zeker! ;)

20. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Goede morgen .

Hier ben ik ook weer eens ...pffffffffttttt wat is er veel getikt hier zeg ....amaai ..ga straks wel even op mijn gemakje terug lezen .Ben in middels ook al wel wat opgeknapt van de bijholte ontstekking .
    Dus dat is wel prettig ..de vorderingen met ons huisje lopen gestaag ...hier leven we nu echt tussen de dozen best grappig ..hihi ...

Vanmiddag gaan we weer naar de gyn voor controle ..ben eigenlijk wel benieuwd wanneer de definitive datum geprikt word .....

dat was het wel weer voor nu ..

Liefs Rian

Deel Deze Pagina