oh wouw FD wat een mooie buik ! hij is net zo mooi groot als die van mij hoor ! ze mogen er echt zijn ! wouw super meid ..... ik geef er een dikke 10+ voor
Thanks emma en zuurtje...... Tis wel een flinke ballon hè !? Hey Emma, eigenlijk zou jij dus "zuurtje"moeten heten..... XFD
Emma sinds ik 's avonds of overdag soms ook een plakje kaas eet heb ik veel minder last van maagzuur. Heb de afgelopen 2 weken maar 1 rennie moeten nemen omdat ik geen kaas bij de hand had. Misschien een goede tip voor jou. Knuf van zuurtje
thanks meiden ! ha ha ha ik zal vanavond eens kaas proberen als het lukt heb zoooo geen zin in eten de laatste tijd ... brr sinds de griep gaat het dieet niet hoor bah moet niet aan eten denken maarja die suiker he ! zal het woensdag wel horen of het goed gaat en ik vind je buik geweldig FD ! zou bijna jaloers worden maar heb zelf ook zo'n mooie ha ha dat dat ooit weer goed gaat komen he !
melk helpt bij mij tegen maagzuur was vanmiddag weer naar dokter geweest voor me elleboog,die dacht dat ie toch gebroken was of gescheurd dus moest weer naar t ziekenhuis foto s maken, daar konden ze niks vinden heb nu weer drukverband voor de pijn en rust houden. morgen op controlen by de vk.
Je moet het wel een paar dagen volhouden vooraleer de klachten volledig weg zijn. Ale bij mij was dat toch zo. Maar ik merkte vanaf de eerste dag heel veel verbetering. Meiden we hebben 700 pagina's bereikt. Ben benieuwd op welke pagina we aan het schrijven zijn als het eerste beebje geboren wordt. Fd ik ben jaloers op jou buik zo mooi vind ik hem. Zo mooi is die van mij niet. Knuf van zuurtje
Tsja je hebt het beestje nou eenmaal...en daar kunnen kosten aan verbonden zitten. Kun je niet eerst afwachten of het beter wordt en als het toch niet beter gaat dat je dana onderzoek laat doen? Kun je in de tussentijd wellicht sparen ofzo? Wel fijn dat de pijn bij jou wel iets minder is geworden. Herken het van onwerkelijk dat het wellicht eerder komt. Ik zie het wel
@ divi: Wat fijn dat het verder goed was. Jammer van ukkie die niet gedraaid is... Spannend nu hoe het dus gaat..of het een keizersnede kan worden.. Hihi grappig he, het hoofdje te voelen? Hadden wij afgelopen keer ook gedaan,erg bijzonder
@Zuurtje, Nee hoor meis je hebt helemaal gelijk. Luister naar je gyn en ook belangrijk naar jezelf. @dieudonnee, Was dat niet Vlinder of MamavanJordy? Sorry zwangerschapsdementie.... maar volgens mij was het een van de meiden. @Lolly, Inderdaad meis het wordt inderdaad nu allemaal spannend. Voor jou gaat het genieten straks echt beginnen als je verlof in gaat........... Ik tel met je mee meis! @Fruitdruifje, Meis wat een mooie buik zeg! Echt heel mooi! @Emma, helpt het niet om een glas melk te drinken voordat je naar bed gaat? Inderdaad wat Zuurtje zegt heb ik ook wel eens gehoord, een plakje kaas. Inderdaad meis, een spannende verwarrende tijd is het nu zeg pffffffffffff.......... Zou ik dan echt de eerste zijn van de maart-mama's? Dan ben ik toch echt een februari-mama straks..... 29 februari de uitgerekende datum, als uk eerder komt ben ik toch een februari mama..... Bij de gedachten krijg ik het best wel benauwd net als wat jij zegt. @Wenneke, Zoo dus je hebt weer een heftig dagje achter de rug met dokters- en ziekenhuis bezoek? Doe je rustig aan met je arm? @Mili, Het is zeker jammer dat die kleine niet gedraaid is. Maar misschien wat niet is kan nog komen. Maar de vk en wij denken daar anders over. Uk gaat volgens ons niet meer draaien, die heeft het goed zo in mama's buik. Wij denken dat het een keizersnede gaat worden, omdat wij de draaipoging niet zien zitten en een stuitbevalling ook niet. Het is afwachten wat de gyn a.s. vrijdag zegt. Spannend hoor. Mannetje vind het nu ook wel spannend worden. Hij zou graag wel een definitieve datum horen a.s. vrijdag voor wanneer die kleine geboren word. Hij is al bijna in de gloria hihi.... Hoe bedoel je ik ben er ook mee bezig haha en zeggen van niet..... Papablues? Ja wij vonden het ook erg bijzonder hoor om het hoofdje te voelen. Ik had het wel gevoeld in me handpalm zeg maar als ik me hand op me buik leg, maar nog niet zo tussen mijn vingers..... Vond het echt bijzonder.... Nou meiden ik ga afsluiten voor vandaag. Heb vanavond mezelf weer uitgesloofd. Even drie draaien was voor die kleine, wat ik morgen weer weg kan strijken en dan morgen of woensdag beginnen met de vluchtkoffer.... Oh ja, morgen mogen we de proefdrukjes op halen van de kaartjes. We zijn benieuwd hihi.... Nou meiden, slaap lekker en tot morgen liefs en een knuffel van Divi
fd mooie buik hoor. Ik zal morgen weer even een nieuwe buik foto toevoegen. divi knap dat je op iedereen reageerd hoor. Erg lief dank je wel.
Hier was het gisteren aan het rommelen. Had behoorlijke voorweeen zeg Vannacht slecht geslapen,nog steeds zitten mijn holte's erg verstopt.
Gisteren een aantal keren een soort ongi gevoel, maar dan erger.......... Zijn dit voorweeen, ik heb geen idee. Veel liefs Petra
Gisteren ongelooflijk veel pijn gehad, kindje bleef precies maar bewegen en mijn buik was keihard... Soort weeën?
pooh69 zal je waarschijnlijk aan de lijst toevoegen. Ze heeft alleen tijdelijk geen internet. Vandaar dat het iets langer kan duren. Volgens mij was het vanacht een gezellige boel in nederland Hier ook nauwelijks geslapen en om de haverklap een harde buik. We moeten het vandaag dan maar rustig aan doen met z'n allen.
goedenmorgen gisteravond bed op klossen hahahah scheelt wel maar is wel hoog hier vannacht weer onrustige nacht soort ongi krampen en beeb ligt elke keer tegen me rechtse heup/bekken pffffff en die arm die doet me partij zeer niet normaal maar ja eigen schuld heb teveel gedaan.dus moet nu rust houden van mannetje. moet half 2 op controle fijne dag allemaal
Goedemorgen, Ik ben weer even actief! Ik krijg zo een nieuw matras en een nieuwe lattenbodem. Dieudonnee: die blaasjes kunnen geen kwaad volgens mijn vk. Die horen erbij. Nikki: Ik heb ook een poesje met het soort klachten, die jij omschrijft. Ze plaste ook veel in huis en had steeds blaasontsteking. Heb toen een onderzoek laten doen en toen bleek ze blaasgruis te hebben. Dat komt niet vaak voor bij poesjes, meer bij katers, maar die van mij heeft het dus. Ik moet haar nu aparte brokjes geven. Ik geef ze echter aan al mijn katten, is makkelijker en het is voor hun ook gezonde voeding. Nu heeft m'n poesje nergens meer last van. Wenneke: Vervelend zo'n arm. Ik zou er moedeloos van worden. Rustig aan doen! Hier ook een hele slechte nacht gehad. Bijna niet geslapen, veel kramp en zweten. Bij elke beweging die de baby maakt, ben ik bang dat hij/zij weer in stuit gaat liggen. Ik ga ook de kaas eens proberen, wordt echt gek van het zuurbranden 's nachts. Doet echt zeer! Ik ga maar weer op de bank en op de mensen van Beter Bed wachten. Zouden tussen half 9 en half 12 komen....
Waarschijnlijk het indalen meid. Ik heb rond die tijd ook een paar uur flinke krampen gehad. Maar het kan natuurlijk altijd. Wat je schreef over de buik die zo laag zit is onzin hoor, laat je niet gek maken. Aan de stand van je buik kunnen ze echt niet zien wanneer je kindje komt. Maar het kan al wel bezig zijn met indalen. Ik heb momenteel ook vaak een ongigevoel en dus net als Mili steeds van die heftige steken enzo. Gister en vandaag is het alweer minder. Ik vraag het deze week ook even na bij de vk. Over de poes: dat het niet goed is wees het bloedonderzoek uit vandaar. Ik moet binnen nu en twee weken de urine weer laten onderzoeken of de onsteking weg is (dat had ze erbij) en dan kijken we wel verder. Als een van de nieren niet meer goed werkt zal dit helaas nooit meer beter worden Alleen kan je wel speciaal voer en eventueel medicijnen geven. We zien het wel. Laat het beestje niet zomaar aan haar lot over hoor
Oh ja FD, mooie buik hoor! Zal binnenkort ook even nieuwe foto's plaatsen maar ik heb er steeds maar een paar op mijn camera en vergeet het dan. NOg even iets anders: moet je de dekentjes ook wassen? Daar komt immers het lakentje onder (en stukje overheen). Ik heb van die zachte van de hema, je kent het vast wel. Ik wacht even op jullie antwoord voordat ik de wasmachine aanzet haha. Wel jammer dat het nog niet lekker voorjaar is en de was buiten kan drogen. Ach straks als onze kindje er zijn is het alweer bijna voorjaar. Lijkt me ook wel heerlijk om dan achter de kinderwagen te lopen. Die twijfels enzo zijn normaal hoor, heel normaal dat het idee je af en toe beangstigd. Je weet immers niet wat je kunt verwachten (bij de 1e). Straks is het er en dan weet je niet meer beter! Er worden trouwens veel jongens geboren. Een oud-voetbalmaatje van mijn vriend heeft een zoon gekregen. Mijn zwager krijgt een zoon (hij is bij zijn vriendin weg dus ik krijg er weinig van mee), wij dus en dan mijn eigen broer misschien ook nog wel. Dat weten we nog niet Zij is begin juni uitgerekend. Maar veel mensen die al een dochter hebben kregen deze maand een zoon haha
Goedemorgen meiden, @Lolly, Graag gedaan. Dank je wel meis! Vind het altijd wel leuk om op iedereen te reageren. Met een beetje knippen en plakken lukt het aardig. Rustig aan doen he meis? @Nathalie1973, Echt meis? Echte voorweeen? Mag ik vragen hoe deze voelen? Ik heb namelijk al 2 dagen last van ongi krampen zeg maar. Alleen dan iets erger en het trekt dan ook naar mijn boven en onderbenen. Als jullie beebje nog maar even blijft zitten! @Petra1980, Dat vraag ik me ook af hihi. Heb zelf ook die ongi krampen net wat jij zegt. @Wenneke20, Hoog he meis als je bed ineens op klossen staat? Had jij niet het gevoel dat je naar beneden viel met lattenbodem en matras en al? Ik heb de eerste nacht er zowat niet van geslapen pffff..... Doe je rustig aan met je arm? Veel succes vanmiddag. @Vlinder, Wat lekker dat je een nieuwe matras en lattenbodem krijgt zeg! Ik hoop dat je er lekker op zal slapen vannacht. Ik begrijp je angst hoor meid dat je denkt dat je kindje weer zal draaien. Is die kans dan nog groot dat het kindje gaat draaien? @Nikkie, Doe je rustig aan meis! Ik zou als ik jou was wel de dekentjes wassen. Tenminste ik heb het wel gedaan. Zo is alles lekker schoon en zijn die vieze fabrieksgeurtjes ook uit de dekentjes. Zo maar dat is toevallig dat er bij jou in de omgeving zoveel jongens worden geboren.... Trouwens wat leuk dat je broer ook vader word. Vannacht ook, net als jullie, een slechte nacht gehad. Moest er 4x uit om te plassen en vanaf half 5 niet meer geslapen pffff....... Ben er ook maar gelijk met mannetje om 7 uur uit gegaan en ben ook niet meer terug gegaan naar bed. Ga vanmiddag wel even rusten of vanavond lekker vroeg. Vanmorgen weer krampen gehad in mijn buik. Nu net even de grote boodschap gedaan maar nu is het weer even weg. Ik ga zo even naar de drukkerij om de proefdrukjes op te halen van de geboortekaartjes, ben zo benieuwd hoe ze er uit zien haha...... Zometeen komt mijn moeder me helpen in huis. Ramen zemen, strijken etc, de lieverd. Je moet rustig aan doen zei ze, dus ik kom je wel helpen! Lief he? Nou meiden, ik kom straks nog even kijken bij jullie liefs Divi