ha meiden, @Dalillah, Jeetje dat moet zeker ff schrikken geweest zijn voor je. Gelukkig heb je nu de baby wel gevoeld. Bij twijfel altijd maar even de verloskundige bellen he? @Nikkie, Jij zegt dat je de baby vaak 's ochtends en 's avonds voelt he? het schijnt dat als het kind geboren is dat het dan ook vaak dat ritme oppakt. Ik ben blij dat alles goed was bij met het kindje van je broer met de 20 weken echo. @Nathalie1973, Ik heb wel last van die ongi pijnen, maar niet dat mijn buik knoert hard wordt eigenlijk. Wat zou dat nou zijn dan? Meid je gaat wel bellen he naar de verloskundige? Want hoe je het beschrijft lijkt het wel of je verder bent hoor...... @Miekje, Gefeliciteerd meid met je verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst! @Beccaatje, Ja dat heb ik ook, soms krijg ik zo'n harde buik dat wel een paar minuten aanhoudt. Dit is het meest als ik op bed lig....... Maar wat is dan een voorwee? Is je kindje gedraaid? Ligt het nu ook met het koppie boven? @Apie, Dus jullie kindje is ook een beetje eigenwijs? Ik ben blij dat alles goed was meid! @mamavanJordy, Wat een mooie buik meis! @Mili, Ja mannetje is helemaal enthousiast haha..... Soms af en toe te veel hoor. Hij wordt nu volgens mij ook wat zenuwachtiger. Ik merk gewoon iets aan hem. @Lievebeestje, Oh meid dat is spannend voor Zico. Ik ga het in de gaten houden hoor.... @Fruitdruifje, Zooo lekker wezen shoppen meid haha.... Wat een leuke dingen staan er op die sites die jij gaf zeg! Hou je as weekend voor ons een beetje snert over... Het water loopt me in de mond haha.... @lolly, haha ik heb het gezegd hoor tegen mijn moeder.... maar ze had vandaag geen tijd meer Alles is hier weer lekker schoon. Echt een lieverd. @Pooh, HOe is het met jou? Ben je niet thuis aan het werk? @Emma, HOe is het met jou? Of zit jij bij Pooh een bakkie te doen haha, dat jullie er allebei niet zijn, jij en Pooh ..... Nou ik weet ook niet wat er bij mij aan de hand is in mijn buik? Daarnet kreeg ik een ongi gevoel met een flinke steek in mijn onderrug. Gister had ik dit ook al.... Zijn dit nou voorweeen? Meiden ik ga even aan het eten beginnen, mannetje komt zo thuis dus kan het maar lekker klaar zijn.... Tot vanavond en eet smakelijk liefs Divi
Ow, je maakt me aan het schrikken Beccaatje. Die van mij ligt eindelijk goed en de vk zei datz edan meestal niet meer draaien. Maarja, ik ben zelf ook met 37 weken in stuit gaan liggen! Ik hoop echt dat het gewoon met het koppie naar beneden blijft! Ik hoop dat die van jou zich ook nog even bedenkt. Nathalie: bellen hoor, naar de vk! Ik dacht zaterdag ook dat ik een overbezorgde tut was, maar het was maar goed dat ik toch ging!
Nog eventjes reageren: Miekje gefeliciteerd met je verjaardag. Voorweeën: daar er velen vragen hoe het voelt zal ik maar even uitleg geven(heb er nu namelijk weer) Het zijn een soort ongikrampen onderaan in de buik. De pijn komt zoals bij echte weeën in een soort golf (echte weeën zijn wel wat pijnlijker). Het begint met lichte pijn die erger wordt en dan ook weer terug afzakt zoals een golf in de zee. Hoop dat jullie het begrijpen en dat ik het goed heb uitgelegd. Emma waar ben je, we missen je? En Pooh nog altijd je pc niet terug, het is maar erg stil zonder jou. Knuf van zuurtje
He meiden, Het is een poos geleden dat ik hier wat gepost heb maar ik kom jullie met trots vertellen dat ik vorige week dinsdag ben bevallen van een zoon Sytse! Hij was 34 weken oud maar al bijna 6 pond en 48cm. Ik had zwangerschapssuiker en daardoor en lekkere stevige knul op de wereld gezet! Hij doet het heel goed en ligt nog in het ziekenhuis. Zelf ben ik gisteren thuis gekomen want de bevalling ging niet voorspoedig. Ik kreeg koorts en het vruchtwater begon te ruiken en moest een spoed keizesnede gemaakt worden onder algehele narcose. Na de keizersnede kreeg ik complicaties en heb heel veel bloed verloren. Wat ik heb begrepen is het nog heel spannend geweest. Maar ik heb gelukkig mijn mannetje in mijn armen mogen sluiten! Liefs Diaantje78
Diaantje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Sytse. Een mooi en apparte naam trouwens. Ik hoop dat jullie zoontje gauw naar huis mag komen. Knuf van zuurtje
@Divi Ja onze kleine is behoorlijk eigenwijs ...pffffftttt maar je schrikt toch even hoor .. @ Nathalie heb je al gebeld ?het is idd wel een beetje typisch allemaal hoor ...wie weet hebben ze het toch niet helemaal goed wellicht ... @ Diaantje gefeliciteerd met jullie zoon ...Wel een hele aparte naam zeg wel leuk ...Gelukkig dat alles goed gaat ...
haai dames , zal ook weer eens een stukkie schrijven! allereerst, diaantje van harte met jullie zoon sytse! hoop dat je hem gauw mee mag nemen, en dat je zelf lekker opknapt. hier gaat het prima , vandaag weer naar de vk geweest. alles goed. zoals ik zelf al dacht, kindje was al bezig met indalen en lag al vrij diep. heb af en toe scherpe steken onderin en dat schijnt van het indalen te komen.... kindje ligt mooi met hoofdje naar beneden. bloedruk prima. voel me gelukkig ook heel goed. tuurlijk , kan wel merken dat het allemaal wat minder snel gaat, maar heb eigenlijk niks te klagen. ook hier s'avonds wat maagzuur in bed, heb het hoofdeinde al wat hoger staan. ben nu zo'n 4 a 5 kilo aangekomen. het kamertje is helemaal klaar en allles heb ik gewassen en gestreken. voor de nieuwschierigen onder ons: het album staat vol met allemaal nieuwe fotos! liefs van lievebeestje
@ diaantje: Van harte.....geniet er van en ik hoop dat jij snel weer op zult knappen @ wenneke: Haha leuk joh, altijd goed he een mooie ring
ha, beginnen we toch een tweegesprek Hoe is het met jou? @FD: nee, eigenlijk niet. Wat ik voor een knie aanzag is dus een elleboog gebleken. Ik was best behoorlijk verrast kan ik zeggen. Woensdag (volgende week) weer terug, als het dan niet is gedraaid dan door naar de gyn. @Divie: ja, hij is gedraaid, naar een stuit helaas.... @Vlinder: tsja, ik had het inmiddels ook niet meer verwacht..maar blijkbaar is tot de 36 weken nog alles mogelijk.... @diaantje: jeetje meid, dat is een behoorlijke knul voor die termijn!
@diaantje van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Ga er lekker van genieten. Nog wel even foto's showen hoor. @nathalie en heb je nog gebeld?
Heb contact gehad met de VK. Het zijn volgens haar dus gewoon voorweeen. De kleine is aan het indalen denkt ze. Ze vertelde dat bij een 4e dit allemaal wat schokkerig kan gaan en dat die vervelende pijn kan geven. Nog wel even gehad over die miskraam,maar ze zei dat het nu niet meer na te meten was. Ik moet meer gaan rusten van haar dus dat gaan we dan maar doen. Bij twijfel of veranderingen moest ik uiteraard gelijk weer bellen. Diaantje Gefeliciteerd met jullie zoon
Haha Ik begrijp uit de diverse verhalen hier dat dat wat ik al de hele week elke dag wel voel (ongikrampachtige pijntjes), voorweeen kunnen zijn. Gisteravond toen ik net in bed lag/ging liggen, trok t door naar mn rechterbeen, bleehhh... not funny.
@wicjuh dat kan inderdaad ben vanmiddag by vk geweest en bij mij waren het waarschynlijk ook voorweeen van indalen
@Diaantje78, Meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Gelukkig dat alles goed gaat met jullie. Hopen dat Sytse snel naar huis mag. Heel veel geluk! @Zuurtje, nee dan denk ik niet dat het voorweeen zijn. Het komt bij mij wel als een golf aan zeg maar, dan begint het licht in mijn buik te rommelen maar is dan ook weer snel weg eigenlijk..... Wat is het dan he vraag ik me dan af? @Apie, ja dat geloof ik helemaal meis dat je wel even bent geschrokken. Zeker als ze het hartje niet zo goed konden vinden omdat jullie uk zo aan het draaien was. Maar gelukkig dat alles goed is! @lievebeestje, Wat een leuk kamertje zeg! En alles al netjes in de kast. leuk hoor! @Wenneke20, Ahh wat lief van je mannetje zeg! @Beccaatje, Heb je dat gevoeld dat jullie uk ging draaien? @Nathalie, Hou het maar goed in de gaten hoor meis. Anders zou ik gewoon weer bellen hoor.... Doe je rustig aan? @Emma, We zijn niet de eerste meid hihi.... Daarnet natuurlijk ook een heel verhaal getikt, waren de aardappelen aangebrand hihi...... Maar even snel nieuwe geschild haha...... Verslaafd aan het forum nee hoor... Voor de rest weinig nieuws. Alleen dat me voetjes zoooo verschikkelijk zeer doen van het vocht. Ik wilde vanavond alles nog even strijken, maar dat doe ik maar niet. Ik hou het wel voor morgen Vanmiddag nog even de proefdrukjes opgehaald van het kaartje, maar ben nog niet helemaal tevreden, mannetje trouwens ook niet. Dus morgen maar ff terug. Ik kom straks nog ff kijken meiden liefs Divi