Divi voorweeën hoeven niet lang te duren. Het kan dus zijn dat je ze wel hebt gehad. Knuf van zuurtje
Begin wel een beetje ongerust te worden omdat Emma nog niet is langs geweest vandaag. Emma waaaaaar ben jeeeeeeeeeee? Knuf van zuurtje
heyy meiden, Ik las dat de eerste maart baby al geboren is gefeliciteerd Hier gaat alles redelijk, Ukkie denkt volgens mij dat het nog ale ruimte heeft:S het draait en doet aan alle kanten en vanaf de buitenkant is dat regelmatig een ontzettend maf gezicht. Met Marco`s oom gaat het slechter hij is aan het opgeven, hij is alles al aan het verkopen zijn fiets zijn camper enzovoorts..... Vandaag hebben we te horen gekregen dat het inderdaad verder uitgezaaid is en dat er helemaal niets meer aan te doen is. Hij zei wel: Ik ga niet eerder dan dat ik jullie Uk heb bewonderd hoor, nou toen kwamen de hormonen weer flink opdraven en dus tranen met tuiten zitten huilen.
Diaantje gefeliciteerd met jullie zoontje Sytse! Jetjuh Nathalie, voorlopig ben je dus weer wat gerustgesteld. Maar het blijft vast een vervelend gevoel die voorween.
@jetjuhh He wat vervelend meid...kan me voorstellen dat de hormonen dan even opspelen hoor..Sterkte ermee..
Diaantje Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sytse!!! Mooie naam! 8) Hopelijk mag hij gauw mee naar huis! Geniet er maar lekker van! Jaaaaaa....de eerste maartbaby!
@Pooh en Emma, Waar zitten jullie? @Zuurtje, Dus jij denkt toch wel dat het voorweeen zijn geweest? moet ik dit dan in de gaten houden of? @Jetjuhh, Heel veel sterkte meid!
Ik moet het van mijn vroedvrouw opschrijven. Het is heel normaal dat ze nu al komen maar ik moest het in de gaten houden dat het niet teveel wordt. Je kan het misschien ook opschrijven en dan volgende keer aan vk of gyn voorleggen (weet nu even niet bij wie je onder toezicht staat) Ik schrijf de datum op, daarna de tijdstippen en eronder wat ik aan het doen was op dat moment. Knuf van zuurtje
@Zuurtje, Dat is een goede tip van jou meid. Ik moet a.s. vrijdag naar de gyn toe voor controle en een gesprek. Toevallig heb ik de tijden opgeschreven van gister en vandaag, dus neem ik die ff mee.
heeeeeeee meiden ! ik ben er eindelijk ! vandaag was mannetje vrij en we hebben allerlei spullen opgehaald voor de beeb verder ben ik zoooooooooooooo moe ik ben op de bank gaan liggen en kon niet overeind komen zo moe dat ik me voel bah zal de griep nog wel zijn morgen op controle toch maar ff navragen ! en Diaantje van harte meid ! wouw wat super dat nu alles met jullie goed gaat en idd divi we zijn niet de eerste ! ik heb alle ff bijgelezen maar kan niet op iedereen reageren wat een gebrabbel ha ha zelfs zonder mij ! en Pooh ! de steken heb ik ook nogal last van en ook van flinke krampen al een aantal dagen maar hoop dat de kleine goed ligt en ingedaald is oh meiden sorry dat ik zo laat was en ik hou het nog maar ff kort want mijn ogen branden .. volgensmij nog een nawee van de griep
Dankjulliewel, Ja die hormonen ppffttt die ben ik af en toe behoorlijk zat,maarja we krijgen ook een boel in een keer te verhappen. `s woensdags zeg ik nog voorlopig geen crematie of begravenis meer hoor, komt er de volgende dag zo`n telefoontje en vandaag dus dat er niets aan te doen is. Maar ik heb het gelukkig ook bij leuke momenten dat ik om niets kan huilen hahaha Zijn er hier trouwens ook meiden met hyves? misschien wel leuk om uit te wisselen
Bedankt voor de felicitaties! Wij denken dat hij snel naar huis kan want hij zit al boven zijn geboortegewicht en drinkt heel goed. Bij jullie is het ook al aan het rommelen, ukkies die aan het indalen zijn... Bij mij breken gewoon de vliezen ipv eerst te gaan rommelen. Het begint spannend te worden hier, wie wordt nr 2.... Maar niet eerder dan 37 weken
Diaantje, super gefeliciteerd met jullie zoon! Wanneer mogen we hem op de foto bewonderen? Meiden, ik lees nog wel mee, maar heb zelf weinig te melden. Alles gaat zijn gangetje en kamertje begint ook te vlotten. Vandaag hebben mijn ouders behangen en zondag gaan we het inrichten. Inspiratie tot schrijven heb ik nu al een week niet... wie weet wordt het nog beter! knuf, Lucifer
Ik zal morgen een foto van Sytse in mijn album toevoegen, zit nu met laptoppie van mannetje op schoot.
Diaantje! wow van harte gefeliciteerd! ik ben ook benieuwd naar de foto! Hier verder uitgeput en weinig gewinkeld! morgen en overmorgen ben ik nog vrij en heb met mezelf afgesproken dat ik morgen lekker thuis ben ook niks afspreek ook al is het alleen voor een bakkie ofzo! Donderdag moet ik naar de vk en naar het ziekenhuis voor zo'n bijeenkomst bevallen in het ziekenhuis. Misschien dat die kkrampen, harde buiken er nu gewoon bijhoren? tenminste ik was zelf helemaal ongerust maar lees dat jullie ze ook bijna allemaal hebben.. Fijne avond allemaal, en tot morgen