Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha lief hoor dat jullie me al mistte !
    kan me wel voorstellen met dat gebrabbel van mij elke keer ha ha
    maar geen zorgen beebje zit nog prima op zijn plek en ik duik zo lekker mijn bedje weer in !

dikke knuf van mij voor jou en alle andere lieve maartmama's

2. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Wat goed meis dat Sytse al boven zijn geboortegewicht zit.

Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad en toen zat Ukkie nog lekker hoog maar heeft schijnbaar besloten lekker laag te gaan liggen want ik voel vooral beneden zeg maar van die scheuten als het beweegt.
    En die zijn af en toe vrij pijnlijk, me moeder zei vanmiddag ook al dat ze dacht dat het lager lag aan de vorm van mijn buik te zien.

Ach we wachten gewoon af, zolang die harde buiken niet doorzetten of zich omzetten in weeen maak ik me niet al te druk :D

Mijn hyves is http://marcoojeanetjuhh.hyves.nl/

dus voeg maar toe als je wilt :D

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Diaantje: wauw van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Aparte maar mooie naam. Hopelijk mag hij snel naar huis. Wat een gewicht voor 34 weken zeg, netjes. Fijn dat hij het zo goed doet. Even een tip: je kraam thuis zal je niet echt meer krijgen denk ik. Misschien kan je couveuse nazorg of zo krijgen? Geef je trouwens de borst of fles?
    Ben benieuwd naar de foto's van jullie kereltje.

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @Divi / Mili: niks gemerkt van het draaien. Ja, misschien nu achteraf dat ik denk van goh, af en toe was het wel lomp...maar dat is wel erg makkelijk.

Nou goed, ik hou moed, hij heeft nog 7 dagen om te draaien...

5. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Diaantje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Erg leuke naam Sytse.
    Ik hoop dat hij snel naar huis mag. Gaat het met jou nu goed?

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goedemorgen vannacht veel beter geslapen dan gisteren. Gelukkig. Straks nog even 4 uurtjes werken en dan lekker op de bank.

Voor de meiden die het nog niet weten zwangerschapspagina heeft ook een hyves. Daar kwam ik gisteren achter. Ik weet de link zo niet maar als je zoekt op zwangerschapspagina en hyves. Komt er maar 1 uit rollen en die is het dan.

Meiden doe het allemaal lekker rustig aan vandaag.

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allen!

Diaantje PROFICIAT!

Ik las over harde buiken en voorweeën. Ik heb het ook. En 's avonds zo erg dat ik al zit te puffen. Maar ik had het bij m'n vorige twee ook, dus het hoort er gewoon bij. Gewoon voorbereiding op het echte werk. M'n eerste kwam twee weken voor tijd en m'n tweede een dag, dus alles oke.

8. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Mogge!
    alleen laatste pagina bijgelezen en zie dat ik Diaantje mag feliciteren! Van harte!

Zooo....heb me hier toch een kl*te-humeur... ga eerst maar eens 30 pagina's bijlezen, hoop dat jullie veel leuke dingen hebben gemeld. Ik kom wel terug als ik weer wat gezelliger ben..

9. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Zo zeg wat is er gister nog veel geschreven :confused:
    Diaantje; gefeliciteerd met jullie zoon Sytse. Het is een friese naam trouwens ;) Wat spannend nog zeg je bevalling maar gelukkig is alles goed gegaan!
    Beccaatje, dat is erg balen dat de baby nu nog gedraaid is, dat verwacht je eerlijk gezegd niet.
    Hopelijk draait ie nog een keer!
    Ik voel de hik nog steeds vanuit onderin dus ukkie zal nog wel goed liggen.
    Verder even niet zoveel te melden.
    Ik slaap momenteel redelijk maar droom zoveel en heftig. Vannacht echt een nare droom (niet over baby's) en ik werd gewoon angstig wakker :(
    Heb nog wel tot negen uur geslapen dus wel fijn.
    Morgen weer op controle en het badje ophalen. En mijn mannetje is dus donderdag en vrijdag vrij, heerlijk!
    Vrijdag gaan we nog even shoppen, de laatste babyspulletjes halen.
    Mannetje mag vrijdag ook nog eens op gesprek voor die andere baan... :D dankzij mijn mooie brief ahum.
    Ach het zegt niks maar sowieso kan hij dan even zien of het hem wat lijkt. Het is natuurlijk zijn baan en zijn beslissing.
    Het zou wel beter zijn want het is in deze stad. En dat overwerken van zijn huidige baan zijn we nu wel een beetje zat.
    Er is elke week wel wat. Hij is meestal maar 1 of 2 dagen op tijd en voor de rest loopt het weer niet.
    Deze maand kreeg hij zijn overuren onder ogen.. (over een paar maanden tijd). 160 uren! Hij heeft de helft uit laten betalen en de rest houdt hij voor vrije dagen.
    Tsja als ie ze op kan nemen.

liefs

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    de onze is een goeie twee weken gedraaid maar ik dnek dat hij ondertussen terug gedraaid is en dus goed ligt. Dat hoop ik tenminste. Volgende week gingen we nog eens kijken. Als hij niet goed ligt, is er nog weinig kans dat hij draait volgens de gyn. Maar goed. Als hij de hik heeft, voel ik 't ook onderin en ik voel schoppen tegen m'n ribben. Maar dan de andere keer denk ik dat hij met z'n hoofdje rechts tegen m'n ribben ligt, want daar doet t bijna altijd pijn. Mjah, ik weet het niet hoor, ik voel vanalles overal.

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorgen allemaal

wie gaat er naar de 9maanden beurs?

pffff de hond heeft weer een vlooi wort er niet goed van en hy heeft vlooienband om .maar hy s by me schoonma geweest en die oma woont daar ook en die heeft 2katte die ze meebrengen wort niet goed van :(

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden hier ff snel
    een redelijke nacht achter de rug ! veel plassen maar goed dat ben ik nu wel gewend !
    beetje gespannen voor bezoek gyn zometeen het is meestal wel wat dus ben benieuwd ! krijg nog echo voor bepaling placenta beetje laat maar het is toch zo als het is he !
    heb al maar urine opgevangen voor het geval ik weer in een potje moet plassen dat lukte dus echt niet de vorige keer in dat ziekenhuis pfffff
    verder bed al moeten verschoonen ... moest niesen en echt een vlek zo groot als mijn hand van het bloed op het dekbed ... grrrrrrrrrrr
    nouja het is al schoon zit nu in de droger maar pff wat een werk nu zeg bah
    nou snel mezelf aankleden mijn man komt zo thuis die gaat mee naar de gyn en daarna moet ik weer door want een vriendin van mij is jarig en we gaan lekker lunchen maar ik laat wel ff wat weten !

fijne ochtend allemaal en tot straks

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

heb iets te melden, kijk eens.

Ben zwanger, nog maar pril en het is met een bloedtest bevestigd gisteren.
    Ik hoopte 1 ding terug zwanger te zijn tegen ik normaal was uitgerekend was.

Ik hoop nu wel dat het deze keer beter gaat. Heb er wel wat schrik voor.

14. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Goedemorgen,

Ik ben samen met m'n mannetje om 8.30 uur opgestaan. Hij heeft namelijk sollicitratiegesprek. Erg spannend. Hij had alleen al van iemand gehoord, dat ze alleen mensen voor de off-shore zoeken. Dat betekent dat hij waarschijnlijk nog meer weg zal zijn als nu. Daar ging hij zelf al een beetje aan twijfelen, aangezien de baby er straks is en hij die dan erg gaat missen. Zo schattig!

Het bed lag echt veel beter! Maar goed dat we een nieuw bed gekocht hebben. Het is alleen jammer dat ik evengoed bijna niet geslapen heb. Ik ga vanmiddag maar niet slapen en vanavond naar Yoga. Misschien dat ik dan wel goed slaap.

Bij de verloskundigenpraktijk op tv vanmorgen zeiden ze dat de kans dat een kindje dat met 32 weken nog goed ligt weer in stuit draait erg klein is. Nou hahaha, deze zal wel net zo eigenwijs als zijn/haar moeder zijn. Ik hoor het maandag wel, want dan moet ik weer op controle.

Jetjuhh, ik heb je toegevoegd. Mijn hyves is: http://juffie13.hyves.nl

Ik ga de enveloppen maar vast schrijven!
    Tot straks!

15. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Zico, van harte gefeliciteerd! Ik snap dat je je zorgen maakt, maar houd moed!

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @zico van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

17. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Tjonge...er was veel gekletst zeg! Maar, beter bijlezen dan boodschappen doen, daar had ik helemaal geen zin in (vanmiddag dan maar).
    Kan niet op iedereen reageren (sorry), maar een paar dingen weet ik nog:

@Zico: gefeliciteerd! Fijn voor je, laten we hopen dat het allemaal goed gaat joh!

@ FD: balen dat je schoonouders net in die periode er niet zijn. En dan ook al de broer van je partner weg... Ik snap dat dat niet leuk is!
    Mijn ouders zitten vanaf begin januari in Spanje. normaal blijven ze tot eind maart (de zwangerschap 'kwam dan ook niet goed uit') en deze keer komen ze eind februari terug. Dan ben ik ook al ruim 38 weken, tja...niet leuk, maar ze moeten het zelf maar weten.

@ alle dames met vocht: ik ben ook volledig opgezet en heb er nu veel last van. De selderij ligt sinds gisteren in de koelkast...straks maar eens knabbelen :(

Ik moet nog heeeeel veel dingen in orde maken...en als ik zie hoe ver jullie allemaal al zijn word ik aardig gestimuleerd om ook hard aan de slag te gaan...

Tot later!

mamajo

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Zico gefeliciteerd meid. Ik duim dat deze keer alles goed gaat. Probeer toch te genieten.

Knuf van zuurtje ;)

19. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    zico: Fijn hoor! Gefeliciteerd! Hopelijk kan je er een beetje van genieten!

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden hebben jullie ooit iem,and gezien die ramen zeemt met rolluik dicht en zwart water? :(

en dan met stoffen de helft over slaat?

en ze zeemt ramen maar doet de lamellen niet

kan zelf nu alles overdoen

is laatste keer dat me schoonma het doet :evil:

Deel Deze Pagina