Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hahahaha, zitten we tegelijk te knutselen.......haha :)

XFD

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo meiden

Jemig! pff idd de kriebels gaan nu ook bij mij wel komen hoor :D
    Gefeliciteerd meiden met jullie wondertje, geniet er lekker van!
    Ben heel benieuwd of ik dit keer ook te vroeg ga bevallen.
    Bij mijn zoontje was ik 37 weken en 4 dagen.
    Mijn moeder denkt dat deze kleine wonder ook eerder komt dan 40 weken, mmm ben benieuwd of ze gelijk heeft! :D
    Gisteren kreeg ik goed nieuws van mijn beste vriendin, ze is ook ''zwanger'' ! Nog wel heel pril, maar blijven natuurlijk positief.
    Vind het zooo leuk voor hun, ze heeft het mij als eerste (op haar vriend na natuurlijk ;) ) verteld en vind dat toch wel heel speciaal :D, want verder wil ze het nog even voor zich proberen te houden.

Nou ik ga maar weer eens verder met het eten , eten surinaams dus daar ben ik wel even mee bezig..
    Mijn mannetje weet niet dat we dat eten, en hij is daar zo gek op...dus een leuke verrassing ;)

3. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Bianca: van harte gefeliciteerd met je dochter! laten we hopen dat ze het zo goed blijft 'doen' en dat jullie haar snel lekker mee mogen nemen naar huis!

Ik zag in de lijst dat ik een jongen krijg :confused: Interessant! Wij weten nl niet wat het wordt...er heeft aldoor 'surprise' bijgestaan, maar kennelijk is daar iets veranderd... Voor de handige dames onder ons: mag weer terug naar onbekend, we laten ons verrassen!

Het is wel wat zeg, al 2 babies...ik word er ook wat onrustig van, ben er nog niet klaar voor... morgen maar weer eens toegeven aan m'n nesteldrang, vandaag heb ik een dag van niks!
    Oh ja, vanavond gaan we starten met de eerste avond (van 3) 'samen bevallen'. Normaal is dat 10 avonden maar we hebben privé-les aangevraagd, 3 avonden moet dus genoeg zijn. Ben erg benieuwd, zijn hier meiden die deze cursus hebben gedaan?

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    61 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op 22 januari 2008 - 1e kindje - Zoon - Sytse
    Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise
    Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer
    Divi - 26 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi
    Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Nikkie - 27 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op 30 januari 2008- 1e kindje - Dochter - Doutzen Liefke Elisabeth
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - jongen
    Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen
    Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Miekje1982 (Marieke) - 26 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje
    Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lievebeesje - 26 jaar - Gelderland - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh
    Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise

Meisjes: 13
    Jongens: 19
    Surprise: 29

BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S
    Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69
    Redone - MamavanJordy
    Redone - Zuurtje
    Miekje1982 - Zuurtje
    Miekje1982 - Apie
    Beertje86 - Apie
    Wicjuh - DaisySanches
    Wicjuh - Maranka
    Dieudonnee - Mili
    Divi - Bianca84 (bevallen)
    Wenneke20 - Vlinder78
    Nathalie1973 - Mamajo
    Divi - Nikkie

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hai meiden!

Ik hoorde van mamajo (thanks!) dat er al 2 maart mama's zijn bevallen!
    Gefeliciteerd Diaantje en Bianca34 met jullie zoon en dochter!

Ik hoop dat het met jullie alllemaal goed gaat! Hoop dat ik als mijn verlof in gaat, iets meer tijd overhou om hier alles goed bij te houden!

liefs
    natasja

6. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Grrrrrrrrrrrrr............ Tweede keer al vandaag dat de computer vast loopt terwijl ik weer een heel verhaal had. Nu dus maar de laptop gepakt, want daar word ik wel een beetje gek van zo....

@Emma,
    Wat goed dat alles goed was bij de controle!

Inmiddels heb ik die kleine nu wel wat vaker gevoeld gelukkig.

Ik dacht bloed? het zal toch niet bij Emma? Goed dat het dan maar een bloedneus was vind je niet?

Was het gezellig op de verjaardag?

@Zuurtje,
    Ik heb de lijst gequote zeg maar. Dan wat je in kleur wilt hebben selecteer je en dan kan je met behulp van de knop color wat jij geselecteerd in kleur zetten. Hopelijk kom je eruit?

haha je moet maar ff kijken welke lijst je nu pakt om te veranderen, want Fruitdruifje en ik hebben met z'n tweeen tegelijk zitten knutselen haha.....

Ik zag dat je het in de lijst veranderd had bij Mamajo...

@Fruitdruifje,
    haha ik lig in een deuk haha
    Zitten we gewoon met z'n tweeen tegelijk de lijst te veranderen haha.....

@Natasja,
    gaat alles goed met je?

Zoo daarnet alles gestreken van wat ik zaterdag nog even had geshopt. Maandag had ik dat even gewassen en net gestreken, dus alles is nu klaar in het kamertje.

Ook ben ik net begonnen met de vluchtkoffer. Maar kom er toch achter dat ik nog niet alles heb. Voor die kleine heb ik niet veel pakjes, dus ik denk dat ik maar ff moet kijken op internet wehkamp of zo of ze nog wat verkopen. heb namelijk niet veel zin om te gaan shoppen bah. Terwijl het me grootste hobby was.

Vanavond naar de Yoga, ook daar heb ik geen zin in. Tegenwoordig heb ik nergens zin meer in. Alles doet ook zo zeer van het vocht. Me handen, me knieen en me voeten doen zo zeer. Me handen kan ik niet meer buigen zowat en me knieen ook niet. En me voeten branden zowat onder me van daan......
    Ik denk dat ik vanavond gelijk maar even ga zeggen dat ik niet meer kom. Wat denken jullie?

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lekker afbellen! Als je je niet lekker in je velletje voelt is Yoga ook niet echt lekker.

Ja hoor alles goed hier. Zwaar aan het aftellen naar mijn verlof!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Divi bedankt maar ik had het net zelf gevonden.
    Ik denk dat je best zelf aanvoelt of je nog naar de yoga kan gaan.

De lijst is weer aangepast, als er fouten instaan hoor ik het wel.

Natasja hoe gaat het met je? Ik was gisteren nog aan jou aan het denken hoe het nu met je zou gaan.

Knuf van zuurtje ;)

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Natasja gefeliciteerd met je 19000 berichten.

Knuf van zuurtje ;)

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Alles in orde, beetje krakkemikkig aan het worden, maar dat hoort erbij (mag ik 10 keer per dag horen, dus dat zal dan wel hahahahah)

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahha Dank je wel!
    Erg he? :oops:

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Zal nog heel lang duren tegen dat ik die zal bereiken als dit al gebeurt :D

Knuf van zuurtje ;)

13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Natasja,
    Ik ben blij dat alles goed gaat met je!
    Hoelang moet je nog werken voordat je met verlof gaat?
    Ja ben je zwaar aan het aftellen? Uit nieuwsgierigheid naar jullie beebje toe of ben je het zat?

19000 berichtjes jeetje meid, kletstante hihi.....

@Zuurtje,
    Goed zo meid! Echt lief van je dat je de lijst bijhoudt hoor!

@Fruitdruifje,
    je hebt me echt aangestoken met online shoppen haha.....
    Trouwens jij had gister ook weer leuke sites doorgegeven zeg!

Ik denk dat ik inderdaad maar af ga bellen. Vind het heel lullig maar ik denk dat ik die oefeningen maar beter niet meer kan doen. Met lopen doet het allemaal al zeer, moet je nagaan als je even in de kleermakers zit moet gaan zitten of op je knieeen pfffff.... Nee ik ga zo maar even afbellen inderdaad!

ben nu ff aan het shoppen bij de wehkamp :oops: haha.... Nog even wat voor Mama Divi en voor die kleine...

14. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @ Divi: inderdaad maar kijken wat lekker voelt. Niet doen als het niet gaat. Wel doen als het wel gaat (zo, wat een goed advies, of niet).

Dat online shoppen is inderdaad reuze handig! Net 3 pyjama's besteld bij de Wehkamp. En zojuist eindelijk een voedingsBH gescoord (niet online maar in de winkel). Ze hadden nergens wat ik wilde, maar nu eindelijk gevonden!

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @MamaJo,
    Dat is inderdaad een goed advies hihi ;) nee maar ik ga zometeen even afbellen. Vind het super jammer want het was zo gezellig, maar qua het vocht is het niet te doen, jammer genoeg.
    Oh echt dus jij bent ook lekker aan het shoppen bij de wehkamp? het is zo fijn dat je het gelijk de volgende dag in huis hebt vind je niet?
    Dus jij bent ook met de vluchtkoffer bezig?

Zooooo nog even 3 broekjes en 3 truitjes voor die kleine besteld en voor mama Divi nog even wat onderbroeken :oops:
    Ik wilde graag nog een voedingsbh maar die zijn jammer genoeg uitverkocht. Bij de hema online heb ik ook gekeken maar die heeft ze online niet, tenminste ik kon ze niet vinden.
    heeft iemand anders nog een tip waar ze wel online verkopen en snel leveren?

16. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Divi, ik heb je pbtje ontvangen en je gelijk mijn nummer gestuurd.

Iedereen krijgt hier nu de kriebels lees ik wel. Ach ik denk nu maar weer zo... er is een grotere kans dat het later komt dan te vroeg :D
    Hopelijk stelt dat jullie ook gerust.
    Het liefst houden we ons beebje nog even bij ons he tot na de 37 weken.
    Maar gelukkig gaat alles wel goed met de tot nu toe geboren baby's.
    Aan hun de eer om bij het mama's topic het maart 2008 topic te openen.

Vanmiddag even 20 minuten gewandeld maar krijg dan erg last van mijn (rechter) banden. Ik liep echt als een omaatje haha. Op zich heb ik zelf nog wel de energie en ik vind het ook heerlijk om buiten te zijn maar het gaat nu allemaal wel erg langzaam.
    Verder ben ik wel erg moe, waarvan zou ik niet weten. Ik slaap wel redelijk en doe het overdag meestal ook wel rustig aan.
    Nou morgen weer controle, ik laat het hier wel weer weten.

liefs

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @divi, oooow lekker shoppen! hier even niet.. 2 hypotheken is iets te veel van het goede hahahaha

Ben het werken gewoon zat. Niet mijn leerlingen hoor, want die zijn heel lief. Maar ben gewoon moe.. wil slapen! hahahaha
    Nog 3,5 week (14 lesdagen)!

18. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    *** Buddynieuws ***

Ik kreeg net nog een sms'je van Bianca84 terug. Daarin schreef ze:

"Met mij gaat alles goed. Ik zou inderdaad a.s. vrijdag met verlof gaan en heb gister nog gewerkt. Gisteravond ben ik nog uit eten geweest!"

*** Einde Buddynieuws ***

@Nikkie,
    Ik heb je pb ontvangen en heb gelijk je telefoonnummer opgeslagen in mijn mobiele telefoon. Ik zal je zo ff een pb terug sturen meid.

Misschien ben je moe omdat je beebje nu nog een groeispurt gaat maken? Of dat er nog van alles gebeurt in je lichaam?
    Doe je rustig aan meid!

@Natasja,
    Nee doe het dan maar niet meis. Dat gaat toch even iets teveel kosten als je ook nog 2 hyptheken hebt.

Dus je moet nu nog 14 lesdagen werken en dan heb je verlof? Ik tel met je mee meid naar je verlof toe!

Zooo kreeg daarnet weer kramp in mijn buik zeg terwijl ik met me voetjes op de bank zit (omhoog). Dus doe lekker rustig. Daarnet ook al toen ik bezig was met de vluchtkoffer. Dus dit is al de tweede keer vandaag. Nog geen steken gehad in mijn rug.

19. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ik heb net bij otto voedingsbeha's geshopt! 3 voor iets van 20 euro in allemaal vrolijke kleurtjes!

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @Bianca84 : gefeliciteerd met jullie dochter!!

Idd, de 2de maartbaby al!
    :confused: :(

Meiden, als het ff kan de rest nog ff laten zitten hoor... ;)

@ Zico :gefeliciteerd meid!

Deel Deze Pagina