@Mpje, Bedankt voor de tip meid. Ik ga ze morgen ook eens even bestellen. Daarnet toch maar de Yoga afgebeld. Ze vond het vreselijk jammer dat ik niet meer kom. Ik vertelde dat ik zo'n vreselijke last heb van mijn voeten, handen en knieeen dat ik het niet zag zitten om nog te komen. Ze kon me goed begrijpen ze zei ook, als je zelf niet lekker in je vel zit dan is Yoga ook niet te doen. Ik heb nog een paar nieuwe buikfoto's gemaakt. Deze zal ik vanavond ff in mijn album zetten. Mannetje moest wel lachen dat ik de Yoga had afgebeld. Hij wilde graag vanavond naar de Makro gaan, maar ja omdat ik yoga had konden we niet. Nu dus wel hihi... Ach meis, dan gaan we ook maar lekker naar de Mac vanavond... Dus hoef niet te koken, er wordt gekookt voor Divi en haar mannetje haha..... Nou meiden, ik kom straks nog even kijken bij jullie. Eet smakelijk voor straks en tot vanvaond liefs Divi
zo de lunch en verjaardag was gezellig en ik kwam de moeder van een vriend van ons nog tegen en die wilde ook gelijk dat ik mee ging ff bakkie doen en tja ik heb toch tijd dus maar uurtje gedaan ha ha tja morgen kan ik weer genoeg doen als ik wil he ! lekker hoor dat verlof zouden ze je eigenlijk heel de zwangerschap moeten geven ha ha ben ook zo happy dat alles ok was bij de gynecoloog ! en wat een schat van een man is dat zeg ! echt petje af ! heb weer een bloedneus bah ... maar hoort er schijnbaar allemaal bij ! ik ga zo lekker hutspot eten mmmmm wat staat er bij jullie op het menu .... : ff nieuwschierig man is vanavond naar Feyenoord dus ik lig lekker op de bank en ben ook nog hier natuurlijk ! Divi geen yoga hoor ! en blijf maar lekker met die voetjes op de bank liggen .... en gek eingenlijk gister dachten we nog eerste mama´s te worden en nu zijn er al 2 ! en eh ... jouw pinpas mogen ze ook afpakken geloof ik ha ha ik heb het ook zo erg ik moet nog ff dit en dat .. pff geld knalt er doorheen zo ... Natasje blij te lezen dat alles ok gaat ! al zie ik je in andere topïcs wel eens voorbij komen blijft het leuk om hier iets te horen en nog ff volhouden en dan lekker verlof ! nikkie idd kriebel kriebel wat is die oerdrang toch erg om mee te leven ha ha en ik waggel meer als ik loop haha lijkt op een raar dansje ! en hier ook zo bek af elke keer maar neem ook lekker de tijd om te rusten ! Mamajo ook al zo lekker aan het shoppen ik vind het via internet ook ideaal lekker thuis passen en geen uren meer lopen ! zalig ! FD jij bent gevaarlijk lees ik ha ha het is maar goed dat ik niet weet wat het wordt zodat ik niet alles kan kopen wat ik wil via internet want die site´s van jou zijn te leuk ha ha Zuurtje wat goed dat je de lijst bijhoudt ik ben niet zo handig in dat soort dingen dus ga zo door haha Pooooooh waar blijf je nou toch meid ! volgensmij baal jij als een stekker met je internet .... nou ik ga vissticks bakken ... vond ik raar bij de hutspot maar mijn man eet dat zo en nu ben ik verslaafd aan die dingen ha ha ik ga smullen hoop dat ik na het eten de trap nog op kan om hier weer bij te lezen hahaha
ohhhhhhhhhhhhhhhhh divi neem voor mij een aardbeimilkshake mee ........ mmmm en doe dan ook maar een mc kroket en portie friet hmmm oh nee he heb geen zin meer in hutspot ik wil met divi mee !
Hier zijn de worteltjes bijna klaar...met tonijn...mmm. Moet zeggen dat ik al heel lang niet bij de Mc ben geweest...moet maar eens gebeuren binnenkort Ook maar eens kijken bij de Otto. Ik heb nl 54 euro voor 1 beha betaald...
Bij ons staat er groentelasagne op het menu. Ik kreeg daar zo zin in en we moesten toch nog naar de winkel. Als toetje is er taart van aardbeienbavarois. Knuf van zuurtje
hmmm hoofdgerecht met divi en toetje bij zuurtje ! maar ik heb toch maar braaf mijn hutspotje op .... man zou niet thuis eten maar ik had toch maar wat broodjes en uitgebakken spek van de slager voor hem liggen en die ging dus ff op zijn gemak smikkelen ha ha ! gelukkig maar hij doet ook zo zijn best voor mij en dat gaat langs 2 kanten ! ik ben ook maar weer met mijn vluchtkoffer bezig ha ha wat wordt het nu echt he ! maar vind dat je veel dingen nog niet echt klaar kan leggen zoals mobiel of fototoestel .. en ben bang dat ik straks wel zal vergeten ha ha
Hier lekker pizza calzone gehaald. mmmmmm, was erg lekker. Ik ga toch maar wel naar yoga. is partnerles, maar ik denk dat dit wel m'n laatste keer wordt. Ik wordt het liggen erg zat overdag. Maarja, is voor een goed doel. Misschien mag ik na de controle maandag weer wat meer doen. Ik had voor de adressen op de enveloppen iets heel leuks gemaakt, doet de kleurenprinter het niet. GGGGRRRRR. Ga het morgenmaar bij m'n schoonouders printen. Ik ga me klaar maken voor Yoga. Tot morgen. Of missschien vanavond laat nog.
@Emma, Meid ik heb nog aan je gedacht hoor toen we bij de mac waren. Ik had zo'n honger.... Een big-mac menu en dan nog een gewone losse big-mac erbij. En alles op..... Al wist ik waar je woonde had ik het bij je langsgebracht meid. Dan had ik bij jou de vissticks meegenomen haha Eerlijke deal toch? Nee ben maar niet naar de yoga gegaan. Doet zo'n pijn die handen en die knieen en voeten.......Dus lekker met de beentjes op de bank. Die twee meiden hebben onze plek ingepikt hihi. Maar zij hebben het alvast maar gehad. Wij moeten nog... haha Inderdaad moet mannetje maar eens mijn pinpas afpakken haha.... Maar als het goed is heb ik nu alles. Morgen nog even die voedingsbh's bij de otto bestellen en nog wat slips en dan heb ik alles. Vrouwen, ze zijn volgens mij allemaal hetzelfde @Zuurtje, Zooo dat is ook lekker een aardbeienbavarois. Al hadden Emma en ik dat geweten hihi @Vlinder, Hoe was het bij de Yoga vanavond? Weer ff geshopt samen met mannetje bij de Makro. Was blij dat hij ff mee was gegaan. Alleen had ik het nooit gered volgens mij. Een deo'tje, douche spulletje, haarlakje hier, haarschuim daar.... Nog twee truien voor straks na de bevalling, wasmiddeltjes en nog wat te drinken... Dus wij hebben het weer in huis. Ik kom straks nog ff kijken bij jullie meiden liefs Divi
Divi hier ook zo'n last van mijn handen ... voeten is ook erg maar mijn handen is het toppunt als ik wakker word en dat word ik om de 2 uur kan ik mijn vingers de eerste 10 minuuten niet bewegen zo "stijf" dat ze zijn en het tintelen ook de hele tijd vandaag nog gevraagd aan de gyn maar is niks aan te doen ... maar heb ook last van maagzuur en dat is ook drama hoor ... al helpen rennie's nog wel nu... en toch blijf ik die Mc donalds me horen roepen haha .. erg hoor wij hebben er een hier een paar km verder op ... aiaiai tja meid het is maar goed dat we echt aan het aftellen zijn he ! nog 4 weken ! en ohohoh weer weesten winkelen ja ha ha ha
Bianca Gefeliciteerd! Al 2 maartmama's mama geworden, gelukkig dat alles goed gaat. Hier alles lekker rustig. Mijn eerste week verlof en dat bevalt goed. Ben heel veel dingen aan het doen die zijn blijven liggen, voornamelijk foto's. Heb dus nog niet zo heel veel op de site gekeken, maar lees af en toe mee. Als alles klaar is, dan zal ik wel wat actiever worden hier. Alle nog werkende maartmama's: nog veel succes met de laatste lootjes!
Hey meiden, Net terug van de infoavond van mijn praktijk en de waarnemende praktijk ! T was reuzeboeiend ! Het bestond uit 3 workshops en een presentatie. Alles kwam aan bod. Ondanks mijn bevallings "ervaring"heb ik weer nieuwe dingen geleerd. 1) Behalve een baarkruk heeft onze praktijk ook een "Baarschelp", die je op bed legt...heel apart en het overwegen waard. 2) Als je al een paar nachten niet hebt geslapen door voorweeën, dan laat onze praktijk je voor één nachtje opnemen in het ziekenhuis. Je krijgt dan wat pijnstilling/slaapmiddel, waardoor je weer op krachten komt en fit bent zo gauw het echte werk begint. 3) Voor een thuisbevalling moet niet alleen je bed omhoog, maar, als je een boxspring hebt, kan je het beste een plaat tussen matras en boxspring leggen. Te ver weg zakken door de dubbele vering (boxspring+matras) bemoeilijkt vaak het persen en laat je bekken niet optimaal kantelen 4)Als je niet voor t eerst bevalt en je gaat 0p de baarkruk, dan laat de VLK je alleen maar zuchten en niet meepersen.....zo gaat de geboorte geleidelijker en wordt de kans op scheuren enorm beperkt. En zo nog een paar tips die ik niet kende.... Echt interessant ! Jammer dat ik de enige mama was die alleen was Mannetje stond vast tussen België en NL in het verkeer.... O ja, de mannelijke VLK die er bij was (waarnemer) was trouwens heel aardig. Ga nu slapen...truste ! XFD
@Emma, Jeetje dus jij hebt het ook zo erg met je handen dat getintel? Echt vervelend he? Ook als je iets vastpakt dat je er geen gevoel in hebt? De vk zei toen tegen mij dat ik moest slapen met een skatehandschoen. Ik moet zeggen dat het wel helpt. Als ik wakker word dan heb ik het tintelen niet zo erg als dat ik zonder slaap. Vervelend zeg dat je zo'n vreselijke last heb van maagzuur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar totaal nog geen last van heb (even afkloppen hoor) Ben je nog bij de Mac geweest ? Vraag anders of je mannetje wat meeneemt als ie terug komt van de voetbal? Nog 4 weekjes en dan........................... Als jij er aan denkt krijg jij dan de kriebels en de zenuwen niet? haha ja het meeste wat we geshopt hebben is onderdeeltjes voor mijn vluchtkoffer. Kan ik morgen dan ook weer mee verder..... Nu morgen nog de wehkamp ff afwachten en nog ff de voedingsbh's bestellen bij de otto en dan is het echt helemaal klaar. Heb jij nu ook alles in huis? @Cornelia, geniet van je verlof meid! @Dalilah, Zo dat is balen zeg dat jullie autopech hadden! Nu moest je zeker een andere afspraak maken? @Fruitdruifje, Leuk zeg dat je het zo naar je zin hebt gehad. Kijk aan die tips hebben we nog wat. Dus je hebt er aardig van opgestoken. wat leuk zeg dat ze dat doen bij jullie! Balen zeg dat je mannetje er niet bij was. Is hij vrachtwagenchauffeur? Ahhh net nog even Grease gekeken. Het is en blijft een leuke film vind ik.... Nu ga ik lekker in de douche en dan heerlijk lekker slapen..... Meiden slaap lekker voor straks en tot morgen liefs Divi
Vandaag naar de VK geweest. Alles was gelukkig goed, kleine ligt nog steeds met haar hoofd in mijn bekken (nog niet ingedaald hoor) dus dat gaat prima. Was even bang dat ze gedraait was, want van de week voelde ik er een paar keer flink. Verder inderdaad ook veel last van mijn vingers, maar ja dat is vocht en is toch niet echt iets tegen te doen. Verder wel veel last van mijn liezen (VK zegt dat dat de banden zijn) dus advies is nu toch zes weken van te voren stoppen met werken. Aan de ene kant natuurlijk superaantrekkelijk aan de andere kant ga ik mij volgens mij heel erg vervelen als ik zes weken van te voren al thuis zit. Plus dat ik het natuurlijk lekker vind om naderhand nog twaalf weekjes te hebben. Wat zouden jullie doen, ze heeft nog niet gezegd namelijk dat het echt moet zeg maar. Verder al twee maartbaby's, gaat al opschieten. Worden jullie ook allemaal al wat zenuwachtiger voor wat er komen gaat. Ik wel hoor, echt nu de laatste loodjes. Wegen trouwens ook echt het zwaarst, vind ik tenminste. Nou ga lekker naar mijn bedje toe. Voor de maartmama's die dus al bevallen zijn, GEFELICITEERD en voor de rest KOP OP WE ZIJN ER BIJNA! Veel liefs Petra
Yoga was leuk. Mijn man was voor het eerst mee. haha Hij vond het allemaal behoorlijk zweverig, maar hij heeft goed z'n best gedaan. Ik heb vanmiddag niet geslapen en heb net een plakje kaas op (tegen maagzuur), dus ik hoop een nacht gewoon door te kunnen slapen. Pffft, met een paar uurtjes achter elkaar ben ik al blij. Ik zweet me de laatste nachten ook echt kapot. Nou, welterusten iedereen!
Divi, ik moet morgenochtend bellen om een nieuwe afspraak te maken, hoop dat ik snel terecht kan want had me er zo op verheugd! Heb ff wat traantjes gelaten omdat de afspraak niet door kon gaan (hormonen hè), maar ben gewoon zo benieuwd of de baby al met haar hoofdje naar beneden ligt, dat lag ze de vorige keer namelijk nog niet. Nu ga ik ook maar slapen, begin nu ook nog verkouden te worden
goedemorgen ! haha grappie ik duik nu echt mijn bed in maar het is donderdag he ben ik ook eens eerst