Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier een redelijke nacht achter de rug. Werd alleen om 4 uur wakker en kon toen nog moeilijk in slaap komen. Dan lig ik echt tegen mezelf te zeggen ´stomkopje, ga toch slapen, je bent toch moe´ maar lukken doet het niet, alleen nog maar wat dommelen.

Knuf,
    Lucifer

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedemorgen hier eindelijk een nacht geslapen dat was lekker

een belangrijke vraag

soms als heb geplast zie ik een soort vlokje in wc ligge?
    wat kan dat zijn, het is niet elke keer :(

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

Pfff hier heel de nacht een harde buik gehad. maar ga strakjes gewoon nog even lekker liggen!

Zoooo'n heerlijk gevoel om niet meer te hoeven werken! :D

Nu even lekker ontbijten. Vanmorgen in bed verloskundigenpraktijk weer zitten kijken. Ik vind het nog steeds onwerkelijk hoor, dat we straks ons hummeltje vast kunnen houden ;)

4. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Goedemorgen meiden,

klinkt ff lullig maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die knudde geslapen heeft, ik heb elk uur wel gezien en tegen de tijd dat ik dan weer eindelijk sliep ging woeffie liggen snurken en die kan snurken pfftt menig grote kerel zal er jaloers op zijn hahaha

Ik moet echt helemaal overeind komen om om te draaien in bed, zo omdraaien lukt gewoonweg niet meer :(
    En de maalox doet z`n werk ook niet, ik blijf het zuur hebben :(

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    hey meiden ik lees hier nog steeds mee, kan het allemaal niet bijhouden om op iedereen te reageren.
    Ik lees wel veel dezelfde kwaaltjes allemaal! Toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben en fijn om te weten dat het er allemaal bij hoort ;)
    Ik slaap de laatste tijd ook erg slecht. Soms is het bij mij ook pijnlijk om om te draaien. Verder is ons ventje lekker actief, soms doet hij me wel een beetje pijn met het schoppen...

Geniet allemaal lekker van het verlof ;)
    Hebben jullie trouwens alles al helemaal klaar voor de komst van de baby?

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    pooh lekker van genieten hoor ! dit oh zo lekkere gevoel van verlof is zooo verdient ! en idd zo raar dat het over enkele weken zo ver is ..., vooral nu ik vrij ben vind ik de tijd super snel gaan !
    Jetjuhh draaien is idd echt niet makkelijk meer met zo'n toeterbuik .... ik ben al moe van het draaien ... vaak ga ik maar gelijk plassen want dat gaat nog makkelijker om dan opnieuw te gaan liggen ...
    Wenneke ik heb het ook en de ha zei dat je dan meer moet drinken .. noemen ze troebel maar beetje raar want ik drink zeker minimaal 3 liter water per dag ...kan geen kwaad hoor !
    Lucifer ik ga altijd liggen zingen in mijn hoofd pffff wordt je gek van zo midden in de nacht en nu vooral met carnavalsmuziek ha ha
    Lilya ik ga expres wat later slapen zodat ik niet zo vroeg wakker ben .. bij mij hlept het wel want ik slaap in de ochtend veel beter ...
    Sabbe ik kan er ook niks van maken maar gyn heeft laten zien dat hoofdje ingedaald is dus nu weet ik dat het de billen zijn ha ha spannend hoor !
    Wicjuh het is eigenlijk aso dat je zelf iets moet betalen voor zorg .. maarja dat is nl he ! ik moet ook 3,70 per uur betalen en zal er geen boterham minder om eten maar blijf het stom vinden net als je er voor kiest om in ZH te bevallen zonder indicatie dat kost je ook geld ... raar hoor !
    Lolly zet hem nog op met werken he meid ! lekker aftellen en dan genieten van je rust !
    Maranka dat ziet er allemaal goed uit na je controle en ohoh hier ben ik ook al zo vaak lek geprikt .. blijft niet leuk maarja is voor zo´n goed doel he !
    Vlinder kan me voorstellen dat het moeilijk is als je echt de deur niet uit kan maar hier is het na een uurtje ook al vaak echt genoeg geweest ... en misschien toch indalen als je buik zakt ... is hier ook en hij is nu ingedaald volgens gyn

zo ik ga me maar eens aankleden heb al rondje poets gedaan en krijg zo visite en als het lukt gaan we nog ff winkelen
    vriendin van me is een week verder zwanger dan mij dus we willen nog ff shoppen ! en ach dan maar weer ergens een lunch pakken he ! ha ha
    hoop alleen zoooo dat ik niet weer zo´n aanval van pijn krijg want dan kan ik niet eens meer lopen ... hmmm eng hoor want dit is echt niet leuk want zo durf ik bijna de deur niet uit

7. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Goedemorgen!

Hier ook een slechte nacht. Ik ga ook meestla maar plassen ipv draaien, dan gaat het makkelijker.

@Wenneke: Dat heb ik ook zo'n vlokje. Ik drink me gek aan brandnetelthee, dus volgens mij drink ik wel genoeg. Ben ook verslaafd aan melk en drink bijna een liter per dag.

@Sabbe: Ik vole m'n kindje eigenlijk nooit helemaal bij m'n ribben. Altijd onderin m'n buik. Toen ons beebje in stuit lag, lag het altijd helemaal dubbel geklapt. Misschien nu nog steeds alleen dan met het koppie naar beneden?

@Pooh: geniet lekker van je verlof!

@Emma: shop ze! Ik ga zo even snel naar het winkelcentrum voor een cadeautje. Ga bij een collega op bezoek die in sept. bevallen is. Ben ik toch even de deur uit. Boodschappen gedaan met met mijn vriend gisteravond, dat viel erg tegen. Deed zo'n pijn in m'n voeten en benen. Kreeg ook meteen harde buiken. Ik ga dus erg snel een cadeautje kopen en dan bij haar op de bank.

Iedereen een hele fijne dag gewenst!

8. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Emma hoe doe je het toch om zo persoonlijk te blijven reageren... Fantastisch vind ik dat!

9. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

@Natasja,
    Ik zou eigenlijk doorwerken tot en met vandaag eigenlijk. Maar omdat ik zo slecht slaap en erg vermoeid was ben ik twee weken geleden gestopt met werken. Ik zat te geeuwen bij het leven op me werk en dan is full-time werken, 40 uur in de week wel erg veel. Ik heb dus eigenlijk nog 10 weken na de bevalling en dan nog een week vakantie genomen erna.

@Eekje,
    Jeetje meid ga jij door tot de 38 weken?

@Nathalie1973,
    dus jij heb ook de smaak te pakken gekregen om online te shoppen hihi ;) Een erg leuke site zeg die jij opgegeven hebt!

@Pooh,
    We zijn blij dat je er weer bent hoor, want we hebben je wel heel erg gemist.
    Leuk hoor dat je een 10 dagen pakketje hebt gehad van je werk met allemaal cadeautjes! Ze hebben je dus lekker verwend.

@Emma,
    En smaakte je gebakje gister?
    Doe je wel rustig aan meid met je buik?
    Heel veel plezier vanmiddag. Dat is het lekkere he van verlof.....
    En ehhhhh vandaag nog 4 weekjes he?

@lilya,
    Oh dus jij hebt dat ook dat je een ei op je buik ziet zeg maar? Jullie kindje ligt toch goed bij jou in je buik? dan heb je best wel eens kans dat het voetjes zijn of het kontje hihi.....
    Onze kleine ligt nog steeds in stuit dus af en toe voel ik twee eieren, een helemaal boven in mijn buik, dat schijnt het hoofje te zijn en dan nog eentje een paar centimeters naar links en dat schijnt volgens de verloskundige of de voetjes te zijn of de schouders...
    Doet het bij jou ook wel eens zo zeer?

Vandaag 36 weken zwanger.... Nog 4 weekjes..........

Gister de laatste dingen ingepakt voor mijn vluchtkoffertje.
    Nou toen kreeg ik het echt ff te kwaad toen mannetje kwam kijken bij me. Ik moest huilen, niet normaal!
    Ik vertelde hem dat ik het zo eng vong allemaal de laatste weekjes en ook erg spannend.

Gisteravond kwam ik uit de douche zo toen kreeg ik echt last van mijn buik. Het leek wel of ik giga ongesteld moest worden. Heel me buik was hard en de pijn trok gigantisch naar mijn benen. Ik dacht oh nee nu gaat het beginnen. Mannetje gelijk bezorgd en had heel veel medelijden met me. Ongeveer 3 minuten later was het weg.
    Voor de rest erg slecht geslapen. Had veel harde zere buiken vanacht. Ik heb het allemaal opgeschreven welk tijdstip en hoeveel min. dit aan hield dus vanmiddag maar even laten zien aan de gyn.
    Ook heb ik een flinke aambei die gigantisch zeer doet die me ook een paar keer wakker heeft gemaakt vanacht...... Oh oh wat zijn die laatste loodjes zwaar zeg pffffffff..........
    Sorry voor me geklaag meiden.

Vanmiddag voor een gesprek naar het ziekenhuis omdat die kleine nog steeds in stuit ligt.
    Ik ben zo benieuwd wat ze zeggen. Eigenlijk ben ik er best wel een beetje zenuwachtig voor.
    Zou ik dan ook gelijk weer controle krijgen?

Nu ga ik even naar dorp even brood halen, want mannetje gaat vanmiddag mee naar het ziekenhuis dus hij is ook over 3 kwartier thuis.

Nou meiden, zodra ik wat weet dan laat ik het jullie weten hoe het afgelopen is in het ziekenhuis.

Tot vanmiddag!

liefs Divi

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    thanks meiden maar ik drink ook best veel

@divi laat beebje nog maar effe zitten hahaha

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh divi wat spannend !
    succees vanmiddag hoor meid ! ik zal zeker voor je duimen en wat lief van je mannetje ook allemaal ..
    ik heb gelukkig ook zo´n schattebout !
    en ik had het een dag of 3 geleden echt zitten janken om het onbekende en allemaal zo spannend en dit rare lijf ook .... en 4 weken is niks he ! ik krijg het soms benouwd want alles is nog niet geregeld en bla bla .. pfff maar weet dat het goed komt hoor .. volgens mijn gevoel komt de kleine pas als ik er echt rust in heb gevonden en dat kan nog wel ff duren ha ha ;)
    oh en het gebakje ! hmmmmmmmmmmm zou er zo weer een lusten ha ha tja lang leven de koningin ha ha mijn man vond het ook goede reden voor gebak ha ha
    Lilya ik vind het ook leuk om een reactie te krijgen en het lukt niet alijd hoor maar ik heb ook lekker verlof en dus nu ook de tijd !
    ik moet ook zeggen dat ik ook wel erg meeleef met iedereen zo´n muts ben ik en dan wil ik ook niemand over slaan zeg maar .... :D
    Vlinder geniet dan ook maar lekker van je uitje ! en gezellig hoor op kraamvisite kan je ff lekker nog wat tips opdoen en al ff knuffen met een beebje maar niet stieken mee naar huis nemen he ! ha ha
    en ik zit hier over paar uur ook weer hoor .. uit te puffen ha ha
    wenneke bij zorgen gewoon ff bellen he ! en anders gewoon ff plasje in gaan leveren !

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma ik hoop dat de pijn weg blijft voor je! Pfff ik had vanmorgen ene paar keer achter elkaar van die krampen/zteken die doortrokken naar mijn rug. Dacht ook meteen dat het ging beginnen. Wat een kwaaltjes allemaal he! Winkelse!

@ Divi succes in het ziekenhuis...ik zal aan je denken! Dikke knuffel en ik ben ook blij weer te kunnen meelven met jullie! Had jullie afgelopen week echt gemist! ;)

@ Vlinder ikke jaloers...heerlijk om even een beebje te gaan knuffelen

Dames ik had nog nooit echt over de bevalling of ons hummeltje gedroomd. Maar vannacht had ik zo'n rare droom. Ons hummeltje werd geboren en hij had een hele grote scheve neus en iedereen had het erover :) :rolleyes: hoezo veel er mee bezig :)

13. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Vooral daar beneden zeg maar doet het iedere keer zo`n pijn met draaien, en me buik zit gewoon in de weg dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen pas de laatste weken en bij deze nu al :(

Ik heb vanwege allerlei klachten al een keer bij de vk gezegd:
    Tja kind van een ander he,waarop ze doodleuk zei:
    Ja maar dat kan ook een heel verschil uitmaken hoor, daar kan het best aan liggen.

Nou dan denk je er met een grapje vanaf te komen maar niets is minder waar.

Ff voor de duidelijkheid, dit kindje is wel gewoon van mijn vriend niet van "een ander" hahaha mijn oudste twee kinderen hebben een andere vader vandaar.
    Veel mensen kijken raar als een van ons die opmerking maakt vandaar ff deze uitleg erbij hahaha

Oww en de nieuwste echo`s van Ukkie staan in me album :D

14. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    @Divi: Bij de vorige controle (vorige week dinsdag) lat ze met het hoofdje naar beneden, maar ik heb wel het idee dat ze zich gedraaid heeft. Ik heb wel vaak overdag een 'ei' op mijn buik, waarvan ik gewoon vermoed dat het het kontje is, maar kan inderdaad ook nog steeds het hoofdje zijn... Ik vind het ongelooflijk pijnlijk als het echt zo'n ei is, omdat het dan lijkt of mijn huid gaat barsten!

@Emma: ik vind het super dat je dat zo goed kan!
    Ik kom hier zelf niet genoeg denk ik om simpelweg alles bij te lezen, dus dan is reageren al wat moeilijker :)

@Pooh: ik heb al gedroomd dat de gyn zei dat het een keizersnede zou worden, en dan mochten we de datum kiezen en kwamen mijn man en ik in ruzie :) :) :)

15. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Divi, succes in het ziekenhuis meid, ben benieuwd naar wat je te horen gaat krijgen! Heb het gevoel dat die van mij ook nog steeds in een stuit ligt.

Emma, ik raak nu ook steeds in de stress omdat ik het gevoel heb dat ik nog zoooooveel moet regelen en nog zo weinig tijd heb en jij bent al 4 weken verder dus begrijp je gevoel heel goed!

Pooh, haha, droom je een keer over je baby en dan is het over z'n neus! :)

Jetjuhh, leuke foto's, lekker bol koppie!

Ik heb trouwens ook niet lekker geslapen, als ik op m'n linkerzij lig doet het pijn, rechterzij ook, als ik op m'n buik lig gaat de baby protesteren en op m'n rug liggend kan ik gewoon niet lekker slapen. Ben ook nog verkouden dus dat helpt ook niet! Ach ja, we weten waar we het voor doen ;)

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Wenneke,
    ja dat vind ik ook hoor, ik heb die kleine even flink toegesproken vannacht dat het nog even moet blijven zitten.

@Emma,
    Dank je wel meid!
    Het kan best dat die kleine pas komt als jij echt je rust hebt gevonden. Hopelijk vind jullie uk dat ook. Maar het kan er zo maar zijn, zie maar aan Bianca84 ;)
    Heb jij ook niet het idee dat de hormonen toenemen nu de laatste weken? Of zou het echt zijn omdat wij nog maar een paar weekjes moeten dat we nu zo zijn?

@Pooh,
    Dank je wel meid!
    Knuffel heb ik ontvangen en het doet me goed. Jij ook een dikke knuffel terug!
    Hopelijk blijft je computer het nu doen, want we kunnen je echt niet meer missen hoor!
    Ahhh echt? had je dat gedroomd? Ik heb gelezen dat die gekke dromen de laatste weken komen. Hoe je hummeltje er uit ziet of over helse bevallingen.......
    Nee hoor maar aan jullie te zien, aan de papa en mama en aan de foto's van de echo's in je album zal jullie uk een heel knap kindje worden hoor!

@Jetjuhh,
    Wat een mooie foto's !

@lilya,
    Nou he dat kan goed pijnlijk zijn he? Het is dan net alsof die kleine ff door je buik naar buiten wilt.
    Je huid staat dan zo strak.
    Ik hoop voor je dat het het kontje is ipv het hoofdje en dat jullie uk niet is gedraaid! Wanneer moet je weer naar de Vk?

@Dalilah,
    Dank je wel meis!
    Eigenwijze kindjes he hebben we hihi ;)
    Ik las dat heb bij jou ook zo zeer doet op je linkerzij slapen?
    Ik heb juist het gevoel dat die kleine daar in een holletje ligt want het gaat ook steeds protesteren als ik op die zij lig.
    Jij moet volgende week toch naar de vk toe? Ik ben benieuwd wat ze zegt hoe jullie kindje ligt.

Daarnet ff naar de bakker geweest, krijg ik daar toch weer zo'n steek in me buik......
    Ik vind het nu toch wel ff spannend worden hoor. Vanaf gisteravond heb ik het al..... Ben benieuwd wat de gyn zegt vanmiddag...

Nou meiden, mannetje is ook thuis gekomen, we gaan even een boterhammetje eten en dan naar het ziekenhuis.
    Ik laat jullie vanmiddag weten hoe het was.
    Dank jullie wel meiden!

liefs Divi

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Nou ik denk dat het idd zo is hoor divi dat de hormonen weer toenemen
    ik vind alles met mega emoties ... extra zielig of extra leuk etc etc ... best raar hoor en ondanks dat ik in de zwangerschap zelf vind dat ik niet zo's emo ben geweest kan ik er wat van de laatste dagen ... het is ook een stuk extra spanning ofzo nu het zo dichtbij komt ...
    dan weer blij dan weer moe dan weer bang hmmmm
    en als de kleine wil mag hij nu ook al wel komen van mij hoor ! ;)
    en lullig he die steken als je het net niet wilt ! ik had het gister lag dubbel op de aanrecht want daar ga ik steeds aan hangen en mijn ouders waren er net die zijn ook weg gegaan en ik had net mijn ma gebeld en mijn pa was er helemaal van overstuur geweest ahhhhhhhhhhhhh arme pa !
    Dalillah erg he dat niks eigenlijk meer lekker ligt ik lijk ook de princes op de erwt wel met al die kussens ha ha en op mijn rug lukt al maanden niet meer ... en elke keer als ik me omdraai denk ik ... ja walvis onderweg ! maar als je straks verlof hebt heb je wel meer rust hoor meid ik vind de nachten nu wel makkelijker !
    Lilya soms is het hier ook echt super druk maar het is al leuk als we van iedereen weten hoe het gaat en geen enge dingen enzo ! je leeft al zo lang met elkaar mee en naar het eind toe is het weer extra spannend he ! en hier ook zo'n ei op zijn tijd en dat zijn die lekkere billen !
    Jetjuhh even goed de extra uitleg haha ik zat al te lezen van hoe kan dat maarja dat komt omdat ik zo weinig hersens heb nu hoor ! en eigenlijk maar een rare grap van VK .. en wat een lekker koppie ! mmmm blijft genieten ....
    Pooh ik droom ook elke nacht zo raar maar ook nog vaak zonder de beeb zo ben ik vanacht flink weesten carnavallen en was goed zat ! haha nou zit er ff niet in he ! maar ik ben ook zo nieuwschierig hoe de kleine er uit gaat zien ! ik hoop net zulk oranje haar als ik toen ik werd geboren ha ha zoooo scheetig ! maar ik droom ook bv vaak dat ik de kleine kwijt ben ofzo en dan in paniek wakker ... wel heftig dan hoor ...
    en kan je jezelf al voorstellen dat je nu elke dag zo lekker vrij bent voorlopig ! ik vond het eerst raar en nu zo zaaaaaaaaaaaaalig !

18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    dat 'ei' komt mij bekend voor en is idd pijnlijk, vooral omdat het net onder m'n ribben is, zit eigenlijk dikwijls in m'n ribben te duwen. Hoop zo dat 't zijn kontje is. Hoewel ik t beetje raar zou vinden zo hoog.

ja iedereen heeft t precies moeilijk nu.

En maagzuur bah nog nooit zo erg geweest. Echt verschrikkelijk. ik lig in bed wat hoger en probeer melk en pudding. Soms helpt het, soms niet...

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Net Iqtest van bnn gedaan en had nu 128 en vorig jaar 135. Wat een zwangerschap al niet kan doen he :)

20. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Dikke dag niet geweest en er is me tochh gekletst!

Vlinder: bloeddruk is verder gewoon goed, dus ik hoef me geen zorgen te maken! Maar feit blijft dat het wel vervelend is!

Delilah: volgens mij mag je zelf weten wanneer je je bed op klossen gaat zetten! Wij hebben hem sinds afgelopen zaterdag op klssen staan (34weken) en ik vind het erg prettig! Zeker met in- en uitstappen!

Nikkie: fijn dat alles goed was! Vind jij ook altijd dat je daarna weer zo lang moet wachten voordat je weer mag?

Mili: hoe is het nu met je bekken? Gaat het wat beter vandaag?
    Het ongeluk was echt erg schrikken en dat kon ik dus merken aan de harde buiken van gister! Gelukkig is het vandaag minder!

emma: ja, brandnetelthee, ik drink het ook! Volgens mij werkt het wel een beetje, in ieder geval voor mijn handen!

Moest inderdaad even flink bijkomen van de schrik van het bijna ongeluk! Je beseft je wel in ene dat je kostbare geschenkje, wel een heel kostbaar geschenk is!

Weet je al waar die pijnaanvallen vandaan komen?

Nathalie: wat vervelend zeg die voorhoofdholtontsteking. Hoe voel je je nu? Slaat de AB al een beetje aan! Doe maar rustig aan meid!

Pooh: wat heerlijk dat je verlof hebt nu! Lekker genieten!

mama1984: de wisseldouches helpen iderdaad maar gering en dat zal voor iedereen wel anders zijn, maar dat geldt voor alles wel denk ik! Gelukkig gaan er sloten thee in....dus drinken doen we genoeg!

Ik kan ook niet wachten totdat de kleine er is!

Divi: het was inderdaad een spookrijder, maar ik denk dat hij wat anders aan het doen was en het niet in de gaten had, doodeng!
    Fijn dat de douches wel helpen tegen de jeuk! Bij mij werkt het ook het beste voor de kuiten en voeten! Krijg ook minder snel kramp daardoor! Ik heb verder geen vocht in mijn gezicht! Wel in handen, onderbenen en voeten!

Volgens mij is 3,70 per uur normaal! Het is wel veel , maar volgens mij heeft iedereen dat! Je kunt het inderdaad even navragen bij je verzekering of het vergoed wordt en anders gwoon de bon insturen, dan zie je het vanzelf wel!

Joepie nog maar 4 weekjes!

Succes bij de controle!

Maranka: prettig al die prikken! wel fijn dat alles weer goed was!

jetjuh: ik kan helemaal met je meevoelen over het maagzuur...ik heb het ook! Overdag slik ik rennies...die werken redelijk, maar voor 's nachts werken ze niet. Ik heb antagel van de huisarts....dat werkt voor een uurtje of 2, wat betekent dat ik dan wel weer in slaap kan komen. Misschien is dat wat?

iedereen met een slechte nacht: zet um op! Volgende nacht gaat vast weer beter!

Hier vannacht ook niet zo goed geslapen. Maar dat kwam vooral door manlief die lag te klagen over mijn gesnurk! Snurken jullie ook zo?

Sinds een paar dagen speelt mijn stuitje ook enorm op....alles daar rondom doet pijn, met ferme steken onderin! zal wel van de bekken komen, maar prettig is anders!

Verder niet zoveel te melden.....o ja...het is alweer februari!

Deel Deze Pagina