Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nikkie ik heb dat zeurderige ongigevoel ook sinds een paar dagen en ons hummeltje was ook al een stuk ingedaald. Als dat oefenweeen zijn hoop ik inderdaad niet dat ze constant blijven de laatste weken. Gisteren trokken ze zelfs wat door naar mijn rug.

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    64 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op 22 januari 2008 - 1e kindje - Jongen - Sytse
    Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise
    Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer
    Divi - 26 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi
    Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Nikkie - 27 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op 30 januari 2008 - 1e kindje - Meisje - Doutzen Liefke Elisabeth
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen
    Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Miekje1982 (Marieke) - 26 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen
    Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje
    Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh
    Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise

Meisjes: 14
    Jongens: 21
    Surprise: 29

BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S
    Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69
    Redone - MamavanJordy
    Redone - Zuurtje
    Miekje1982 - Zuurtje
    Miekje1982 - Apie
    Beertje86 - Apie
    Wicjuh - DaisySanches
    Wicjuh - Maranka
    Dieudonnee - Mili
    Divi - Bianca84
    Divi - Nikkie
    Wenneke20 - Vlinder78
    Nathalie1973 - Mamajo

Als er nog meer dames elkaars buddy willen zijn roep maar he, dan zet ik je er bij! ;) Is wel leuk om elkaar op de hoogte te houden als we gaan bevallen ;)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemiddag meiden

zo ik mocht pas achter de comp van mezelf als ik mijn badkamer uit had gedaan en de bovenboel gepoetst ;)
    eindelijk klaar maar halverwegen moeten stoppen ivm harde buik ... ff gegeten en het toch maar afgemaakt maar au au au au au au dit doet echt pijn ik ga zo lekker ff in bad liggen ofzo ... dat hielp van de week ook wel !
    wil mannetje ook niet bang maken die gaat carnavallen vanavond en tja dit is echt van te veel doen ! gister te veel gelopen en nu te eingewijs doorgegaan maarja wilde het zo graag ff schoon had sinds de griep niet meer gedaan en vond het nu echt vies ...
    verder is mijn huid ook helemaal rood met witte vlekken van het vocht ziet er akelig uit hoor ... maar goed de kleine is lekker aan het spelen van binnen dus dat gaat prima !
    oh meiden wat zal ik carnaval missen ik heb iedereen nog gesproken en ze gaan me zo missen maar ik ga iedereen nog meer missen want ik zit vanavond alleen op de bank thuis ............... nouja alleen ha ha
    maar mijn feestmuts zet ik niet op hoor ... :cry: :cry:

Pooh/nikkie/mili hier ook al erge last van dat ongi gevoel maar ook net alsof er iets "trekt" aan de onderkant ! ook heb ik nog steeds die heftige aanvallen van pijn maar kan er niks van maken ....
    Wenneke ik denk ook dat ik er een heb er voelt iets vervelend als ik naar de wc ben geweest maar kan niks vinden zeg maar .... en anders heb ik het niet ... zou het dan toch iets anders zijn dat van jou klinkt veel erger ...
    Apie ik heb ook zwangerschapssuiker en heb ook het hele verhaal van jou mogen doorlopen na de dieetiste geweest en nu gaat het goed kindje was ook gelukkig niet te groot en ik hoef niet te prikken ! is jou suiker zo hoog dan ? hier was de hoogste meting 8.5 .. en nu 7.1 !
    kan dus echt goed komen hoop het zeker voor je !
    Vlinder lekker ff naar buiten ! en koop maar veel lekkere dingen ha ha
    FD hoe is het met jullie meid ? man nog steeds last van zijn rug ? en misschien vindt je dochter het juist wel super om te kunnen helpen ! en ik heb best gelachen met dancing queen ! haha en jij ?
    Nathalie hoe is het met je nu ? gaat het een beetje ... echt rottig hoor die pijn niks zo erg als iets in je hoofd vind ik altijd !
    Bellamano nou dat is toch een mooi kado ! en lekker aftellen met je werk het gaat lekker snel zo !

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    @emma bij mij kan ik het voelen las geplast heb is soort bult dat er dan zit ofzo (onsmakelij)

net te horen gekregen da me tante opgenomen is met alweer longontsteking dus vanavond op ziekenbezoek

net op fiets boodschappe gedaan maar oh oh wat doen me gewrichten van bekken pijn :(

ga effe lekker in bad

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he wenneke wat vervelend van je tante .... succes vanavond en fietsen doe ik al niet meer .. vind het ook beetje eng hier kijken ze niet zo nouw of ze je ondersteboven rijden of niet ...

en hmmm dat gevoel heb ik dus ook wel ... ik wacht nog maar ff af het is niet dat ik wakker van de pijn lig maar meer zeurderig na wc gebruik verder niet

hier ook al lekker in bad gelegen maar nog steeds een harde buik dus ff haren drogen en dan hup naar bedje maar !

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    !@#$%^&*()? grrr ik ga dadelijk de tandarts maar weer bellen. Ik word helemaal gek na twee weken van tandpijn en 4xtandartsbezoek...

2 weken geleden door een van mijn eigen tandartsen een kies gemaakt die afgebroken was en zeer deed. Daarna bleef het heeeeeel erg zeer doen en was er nachten van wakker. Maar ze dachten dat het ontstoken tandvlees was. Daar had hij ook een stuk van weggesneden dat tussen twee kiezen gegroeid was. Die week gebeld en ik moest met zout gaan spoelen. Niks hielp. Vorig weekend naar de noodtandarts. Die had gespoeld met peroxide en het was even verdraagzaam. maar maandag begon het weer en dinsdag terug naar mijn eigen tandarts. Bleek dat ik een groot gat in mijn wortel had :( maar omdat de tijd er niet was heeft hij het opengemaakt en tijdelijk verdovend middel er in gestopt dat enkele weken zou moeten helpen, zodat ik vervolgens 15 februari moest terug komen voor een zenuwbehandeling. En ik had al zo'n voorgevoel dat dat dus niets ging uithalen. Nu twee uurtjes geleden is het weer begonnen met kloppen en ontzettend zeer aan het doen. Pfffffff dan maar weer bellen. Sorry dames voor mijn geklaag, maar ben die pijn zooooooooooooo beu. Ik laat jullie wel weten hoe het is afgelopen! ;)

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Ik ken de wortelpijn maar al te goed, helaas. Klaas maar lekker raak hoor!
    Succes meid, die pijn is vreselijk uitputtend!

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey meiden.

Pff wat is er weer veel geschreven, kan het even niet bijhouden ;)
    Vandaag is mijn man jarig :whistle:
    Dus vanavond het huis weer vol.
    Alle boodschappen weer in huis, dus ik ga nu even koken en ons daarna klaar maken voor het bezoek.
    Fijn weekend allemaal en tot gauw!

9. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    dag dames...

reageer morgen denk ik wel weer, heb nu ff bijgelezen!
    Ben even flink te pakken genomen door de osteopaat, dus nu ff bijkomen!
    Verder wel alles goed hoor ;)

10. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    @Emmade hoogste waarde was 11.8 .dus ik ben benieuwd of het gaat zakken .ik hoop het wel hoor .....Ik zei al tegen mijn moeder ..de eerste zwangerschappen had ik nergens last van ....die heb ik fluitend doorlopen ..zelfs amper aangekomen ..En nou gaat heel de truckendoos open ...pffffffffffffff .ben best aardig aan gekomen bekkeninstabiliteit en nu weer dat geklooi met die suiker .... :cry: Dus we zien wel waar het schip strand ...

@PoohDaar ben je ook mooi klaar mee dan zeg ...gatsie .

Liefs Rian

11. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey lieve meiden....

Zo, ik ben echt heeeeelemaal "uitgeschminkt"pfffffffff :(

Dochter als megamindy, man als bokito, buurmeisjes als konijn en 3 prinsessen..............zucht

Nu is de straat leeg....en ikke zit thuis :cry: Boehoehoehoe......
    Emma, ik voel zo met je mee......anders bellen we straks wel ff...okay !?

Ik heb van ellende maar een doos negerzoenen leeggegeten... :oops:

Nu staat er 5 liter snert op het vuur...helemaal vers hoor...mmmmmm

arme pooh, jij treft het ook niet zeg met je tandengedoe...

en apie met je suikertoestanden

redone en wenneke...hier ook een "zomerkoninkje" bij de billen....bah !

nathalie : ook al ziek....

Meiden, meiden, meiden.....niet allemaal ziek zijn hoor !

wat zullen onze beebjes een GIGA weerstand hebben straks !

XFD

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Mama1984 gefeliciteerd met je mans verjaardag!
    Pooh, wat naar zeg, kies of tandpijn is altijd verschrikkelijk idd. En je zult altijd zien dat het in het weekend het ergste is.
    Bij mij was er een keer een stuk van mijn kies afgebroken. Nergens last van en ik kon pas een week later terecht. En ja hoor net in het weekend begon het pijn te doen.
    Kon toen pas dinsdag terecht en toen voelde ik ineens weinig meer.

Las dat meer meiden die steken hebben. Best wel vervelend soms. En die krampen s nachts. Ook zit de baby me soms letterlijk dwars pff. Zo'n porrende voet in je ribben.
    Vandaag ook ineens erg last van maagzuur. Nog niet vaak last van gehad maar vervelend is het wel.
    Ook is mijn energie weer aan het afnemen. Ik heb net een paar weken best wel veel energie (voor deze zwangerschap dan) gehad en nu ben ik sinds een paar dagen weer zo moe. Slaap slecht en voel me daardoor ook sneller geïrriteerd.
    De laatste loodjes wegen het zwaarste he ;)
    Van mij mag ie toch wel met 38 weken komen ofzo. Zal mijn best doen om m er dan uit te denken haha :)

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ohhhhhhhh pooh ik hoop dat ze je nu al aan het helpen zijn meid ! wat een toestand zeg au au en als ik ergens bang voor ben ... brrr tandarts ....
    ik duim voor je ! en dat is geen klagen dat is gewoon sh*t....
    FD ja wij zijn idd toch wel een beetje zielig he ! haha maar mijn man gaat pas om 9.30 weg en is zo thuis dus ik zit niet de hele tijd alleen gelukkig ! en morgen gaat hij niet !
    ik ga mezelf ook maar eens lekker verwennen vanavond met een glaasje wijn ha ha ! dan slaap ik zo haha daar kan ik niet zo goed meer tegen !
    gaat jouw man ook op stap ? en de kids ?
    en mega mindy dat is het dit jaar he !
    en tja als hij weg is kom ik gewoon lekker hier beppen hahaha
    Apie ai dat is idd wel erg hoog ja ! nou ik moet nu 12x per dag kleine beetjes eten en vind het echt kei veel en moeilijk .. pff is niet niks maarja zo is het wel goed gekomen hier ik hoop bij jou ook want je moet het toch nog ff volhouden he meid !
    Mama gefeliciteerd en fijne avond en laat ander maar lekker lopen he !

hier belde mijn moeder al op of ze vannacht mocht komen slapen omdat mijn man niet thuis slaapt haha
    ah wat zielig he ! die zijn helemaal bang dat het nu gaat gebeuren dus peptalk moeten houden van een uur om ze gerust te stellen en dat er een heel plan is ....
    tja Kinderen ha ha zelfs grote kinderen blijven zorgenkinderen ha ha
    maar goed ze moet gewoon thuis blijven die kleine komt nog niet want ik ben er niet klaar voor hoor ! ;) en mijn man is met een taxi binnen 15 min thuis ! dus komt goed !
    maar toch alles maar ff klaar gelegd vanmiddag haha

zo en nu ga ik eens voor wat eten zorgen ..
    hier wordt het een gebakken ei ! echt carnavals eten he ! voor manntje toch voor een goede bodem zorgen haha

14. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Oh, Em, dan is ie er in elk geval snel, mocht die kleine zich plotsklaps aandienen !

Mijn man en dochter gaan vandaag en morgen van 15 tot 21 uur ongeveer naar een mega carnavalsbal hier in de buurt...
    Ze gaan met bijna de hele straat op stap.

Maandag gaat mannetje s morgens al weg om 10 uur, want dan gaat ie met onze oude vriendenclub in Breda naar de optocht "kijken" ;)
    Hoe laat ie dan thuiskomt.....? Geen idee ! Meestal eten ze dan samen en daarna nog wat biertjes..

Dinsdag even niks

en woensdag gaat mannetje met 2 vrienden vissen in Zeeland. Dat doen ze elk jaar op aswoensdag

Druk programma dus....

Gelukkig komt mn mama morgen uit solidariteit ;) met haar man.

Morgen eerst weer schminken van allerlei mensen, dan nog een bakkie met de rest van de feestgangers bij de buren en dan ga ik naar huis....

XFD

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt weer lieverds voor het medeleven!
    ;)
    Pffff ben gelukkig heel snel geholpen. Kon een half uur nadat ik belde al terecht. Was mijn oude tandarts. Nu snap ik weer waarom we daar vroger weg zijn gegaan. Hij wilde eerst zonder verdoving kijken hoe ver hij kwam :confused: :pale: nadat ik 3x tegen het plafond zat en smeekte om een verdoving kreeg ik hem pas...manmanman wat een pijn zeg....dat is middeleeuws om een zenuwbehandeling te beginnen zonder verdoving!

Maar nu hopen dat de pijn weg is. De wortelkanaalbehandeling zelf is nu uitgevoerd en de kies is nu dus "dood" alleen kon ik nog wel erge pijnen krijgen omdat de kaak ook wat mee onstoken was..pfffffff :(
    Nu moet ik dus nog terug naar mijn eigen tandarts om de rest netjes af te maken. Al met al heb ik dan 5x een tandarts bezocht terwijl als ze goed opgel;et hadden en meteen hadden gezien wat het probleem was het in een keer had gekund. Mja dan verdienen ze niet genoeg denk ik...

Ukkie is nu ontzettend druk in mijn buik, maar die zal mijn spanning en pijn van toenstraks wel gevoeld hebben ;)

@ FD en Emma oooohh wat mis ik het ook om te gaan. Normaal waren we altijd op wintersport tijdens de carnaval, maar mijn mannetje kan niet meer met zijn rug. Dus vorig jaar voor het eerst weer gaan carnavallen en dat beviel zooooooooo goed! Ik baal er nu ook wel van.

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh pooh wat een horror verhaal ...
    meid ik krijg er rillingen van brrrrr zonder verdoving is die man gek ofzo !
    en gaat je man ook nog carnavallen of liggen jullie nu samen op de bank bij te komen ?
    en ik denk idd dat de kleine wel gemerkt zal hebben dat je niet zo blij was ... samen lekker rustig aan doen hoor !

FD dat is gezellig met zijn alle ! en dan zijn ze ook wel lekker op tijd terug weer ! die van mij gaat met zijn fam en zijn vriendengroep en dat is altijd super gezellig ! wij gaan normaal 2 dagen in het dorp waar we wonen en 2 dgen waar hij vandaan komt en dat ligt er naast dus die is idd zo thuis als het moet ;) anders vond ik het ook niks hoor het is nog maar 4 weken he !
    en dat vissen is wel leuk op woensdag ! maar is het echt vissen of haringhappen haha dat gaat ook met nogal wat biertjes he !

17. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Haai meiden! Zo, ben lekker bij de optocht geweest vandaag. Daarna nog in de kroeg gestaan en met de hele groep gaan eten. Vriendlief heeft me even thuisgebracht (lopend, we wonen vlakbij de stad) en die is net weer terug. Ik ga lekker met m'n voeten op tafel hangen in de bank!

@ Wenneke: Beterschap voor je tante!
    @ FD: Kan jij zo goed schminken dat je dat bij iedereen moet doen? En jij alleen achter blijven :)
    @ Pooh: Blij dat het nu dan voorbij is. Is de pijn ook al helemaal over?
    @ Apie: Vervelend van je suiker! Ik moest ook een paar keer extra prikken maar gelukkig niets aan de hand. Maar elke keer weer je tijd verdoen in dat ziekenhuis.
    @ Mama1984: Gefeliciteerd met je man! Fijne dag!
    @ Emma: Je zorgt goed voor anderen die wel gaan carnavallen! haha, en jij maar thuis zitten... :)
    @ Nikkie: 38 weken is een mooi streven, haha! Het moe zijn op zich is niet zo erg maar het niet kunnen slapen is echt shit..
    Fijne avond dames!
    Groetjes Nathalie

18. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Hoi meiden,

weer even een teken van leven!
    Gisteren was m'n dochter de hele dag heeeel zielig en ziek (overgeven, kon niets binnenhouden), dus ik heb me als goede moeder de hele dag over haar ontfermd... Vandaag gaat het wat beter maar ze is nog niet de oude. Tja, en kom je zelf ook nergens aan toe. Heb zonet nog even een strijkje weggewerkt, ben nu nog de over aan het reinigen en ga intussen nog even de raampjes boven de deuren schoonmaken.

hè, wat zeg je? Nesteldrang?

Voor alle meiden die thuis zitten ipv carnaval: ik denk aan jullie! Jammer hoor, maar volgend jaar zijn jullie vast weer van de partij!

@Pooh: au! ik weet het, kl*te pijn! Heb regelmatig kaakontsteking gehad en riep dan altijd dat ik liever ging bevallen dan dat... tja, of we dat over een paar weken nog zeggen...

Slaap lekker allemaal!

19. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ach, arme pooh....ik heb echt met je te doen.... :(
    rotgedoe ook altijd...kiezen en tanden.....

@emma : Tis dus ECHT vissen !

@n4thalie : Ze vinden dat ik wel goed kan schminken....ik vind het redelijk. Oordeel zelf.... :oops:

Staat een nieuwe foto van vandaag in mijn album van mijn 2 schatten...die door mij geschminkt zijn als Bokito en Megamindy !

:) :) :) :)

XFD

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    FD wouw zeg jij kan goed schmiken ! dat ziet er super uit hoor !
    zijn ze al thuis bij jou ?
    mijn man is nu uurtje weg en ik ben lekker tv aan het kijken maar had het wel ff moeilijk toen hij weg ging ...
    ik kreeg nog een dikke kus en mijn buik ook !
    nou toen smolt ik al helemaal ... ik stond jankend voor het raam hem uit te zwaaien !
    tja hormonen he !
    heb ook al zo veel sms gehad vandaag dat mensen me missen is toch wel leuk om te weten !

Mama dat is idd nesteldrang ha ha pfff de oven nog aan het reiningen ! en wat sneu voor je dochter ! gelukkig gaat het al iets beter met haar !
    N4th4li3 tja ik wou dat ik het nog kon een uurtje maar het lukt niet met deze buik ... en moet te vaak plassen maar lekker voor je dat je er toch nog ff uit bent geweest ! stiekem jaloers hoor ;)
    Pooh meid hopelijk is de pijn nu weer gezakt !

pfff ik heb een vreet dag ... is eigenlijk de eerste keer maar alles wat lekker is gaat hier naar binnen ! het is maar goed dat de voordeur al op slot is ander zou ik nog zo naar de mac rijden ( zit nog steeds aan divi te denken ) ha ha

Deel Deze Pagina