Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Yep, ze zijn thuis.....

Om 8 u kwamen ze me ophalen om nog even wat te drinken bij de buren...wel knus, maar eh...iedereen aangeschoten, dus eh....tsja

Dochterlief had 1e prijs gewonnen voor het mooist verkleedde meisje :D

Gaaf hoor...

Verder was er ook iets minders....2 mannen die zich niet konden beheersen....met elkaar op de vuist en afgevoerd...

God wat haat ik dat ! Het is ZOOOOO NIET CARNAVAL ! :evil: :evil:

AAAAARCH, als ik dat had gezien.....brrrr

Gelukkig heeft mijn man meteen gekeken waar ons meisje was....die heeft er niks van meegekregen...pffff...eikels....

XFD

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh dat is leuk voor je (megamindy)dochter ! haha die is helemaal blij natuurlijk !
    ja dat vechten is idd niet carnaval !
    ik snap ook niet zo goed wat zulke mensen komen doen want die komen dus ook niet om te carnavallen maar goed gelukkig is het goed gegaan en tja die zatte mensen he ! het is toch wel anders als je niet mee kan doen he !
    nou ik duik ook lekker mijn bedje maar eens in heb al een uurtje last van een harde buik weer dus hoop zo in te slapen ...
    en dat wijntje maar niet gedaan want je weet maar nooit he hahaha
    tot morgen meiden en slaap lekker allemaal

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ FD dat snap je toch niet van die zatte eikels he.grrr kan daar zo boos om worden! Wat kun jij mooi schmincken zeg! ;)

@ Emma hoop dat je lekker hebt kunnen slapen zonder harde buiken. De tijd gaat voor jou echt snel nu...bijna 37 weekjes! :D Mijn mannetje is niet gaan carnavallen. Komt meer omdat we normaal dus altijd op vakantie waren en niet echt een vaste groep hebben om mee weg te gaan met carnaval. ;)

Verder is de kies hier nog heeeeeel gevoelig, maar dat komt van de zenuwbehandeling en de extra ontsteking in de kaak. maar gelukkig is de bonkende pijn over! Mja even afwachten voor hoelang. verder flink verkouden er bij geworden. Tis ook altijd wat he :)

Misschien dadelijk even naar de optocht kijken als hij hier op de hoek van de straat langs komt!

Fijn weekend allemaal! ;)

4. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen !

Zo hee, volgens mij heeft iedereen een kater....haha :)

Hier is iedereen alweer wakker ! Weliswaar met rooddoorlopen oogjes en restjes schmink achter de oren, maar het "het leeft, praat en eet" ;)

Mn snert is afgekoeld, dus ik heb die 5 liter maar even verdeeld over de koelkast, de vriezer en de buren, haha

Als de kleine er is heb ik altijd iets lekkers in de vriezer !

Vannacht shit geslapen.....het draaien doet echt superveel pijn......elk botje en elke spier tussen mijn knieën en mijn navel doet pijn....grrrr
    Gisteren liep ik ook echt kreupel....tsja, BI

Ik word s nachts ook wakker van maagzuur. Mijn beebje ligt nog erg hoog. Ik ben wel benieuwd hoe ze ligt. Ze lag 2 weken terug nog goed, maar ik vind het soms moeilijk te voelen hoe ze ligt.....Er zit een bult middenboven (kont/hoofd ?) en rechts onder mn ribben zit een bult die trapt (voeten ?) De linkerkant van mijn buik lijkt een beetje leeg.
    O als ze maar niet ineens in stuit ligt ofzo....

We zaten net naar Real Djumbo op TV te kijken (NL 3), de favoriete show van onze dochter....wat denk je......blijkt een kindje dezelfde naam te hebben als wij voor onze beeb hebben gekozen.....Hadden we nog niet meegemaakt ! Mijn man en ik schoten allebei in de lach :)
    Onze dochter keek ons aan....waarom lachen jullie nou ? O ehm eh....we vonden de giraffen zo grappig.... ;)

Mijn luiertas met naam is ook binnen nu en hij is MOOOOOOI !

Zo dat was een hoop gebabbel....

tot later

XFD

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Poohtje,

weer in het land der levenden !
    Ik hoop echt dat de pijn snel minder wordt meis.....mag je er een coldpack tegenaan houden (wang) ? dat kan ook nog wel eens verlichting geven.

Wat cool dat de optocht vlakbij langkomt......oh dat mis is ik zo....

XFD

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede morgen!

Hier weer weinig te melden, half 8 alweer wakker! op zich niet heel vroeg maar wel na een avonddienst!~ik ben met aftellen begonnen nog 4!

Pooh veel sterkte!

Fijne dag allemaal!

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    niet zo'n goed morgen meiden ik kan weer niet op of neer van de harde buiken ... begon gisteravond om uurtje of 12 en nu weer zo hevig dat ik dus niet recht op kan zitten
    pff was gewoon blij dat ik alleen was want nu kon ik kreunen en moeilijk doen wat ik wilde ! dit hou ik geen 4 weken meer vol zo hoor dat weet ik wel ...

mijn zus komt zo ff die is op vakantie geweest en ze zijn haar koffer kwijt en die moet wat verzorgingsspullen hebben nou ik heb alles 10x in voorraad met die nesteldrang haha

Pooh meidje toch nu ook nog eens verkouden pff jij hebt ook geluk zeg .... en ik ga maar niet naar de optocht kan niet rechtop staan maar vind hem hier ook niet zo leuk duurt altijd zo lang en zitten zo veel stukken in met niks... wel jammer ! maar als hij op de hoek voorbij zou komen zou ik wel gaan en dan klepstoel mee haha
    FD het is idd leker stil misschien veel op vakantie ofzo ! of kater ha ha en lekker hoor de erwtensoep bij jou in de straat zijn ze zeker erg blij met jou ! ik neem rennie tegen maagzuur vind het ook wel helpen ! en hoop ook dat de kleine goed ligt ! zal wel goed zijn hoor meid meestal draaien ze niet zo veel meer nu !
    hihi ik wou vragen om foto van luiertas maar dan zien we de naam al he ! ;)
    Bellamano dat schiet lekker op en dan echt zalig genieten hoor ! wat lekker die rust ... zouden ze vanaf week 20 ofzo al moeten geven haha

nou ik ga proberen wat te doen hier maar hou me maar rustig ...
    over uurjte komt mannetje thuis en die pikt de comp in om voetbal te gaan kijken ... tja een echte Feyenoorder he ! en hij heeft een code zodat hij naar de wedstrijd Ajax-Feynoord kan kijken live op de comp !
    ach is hij wel lekker op tijd weer thuis haha ben benieuwd hoe hij het vond zo zonder mij ....
    dus ik denk dat ik er later pas weer ben meiden
    maar allemaal een hele fijne dag !

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ FD jammie lekker snert! Wat zal de straat blij met jou zijn! Ik zal straks eens een coldpack erop doen! Goed idee! Pijn wordt al wel wat minder!

@ Emma balen meid van die harde buiken, maar misschien hoef je geen weken meer te wachten en is het ene goed teken? ;) Fijn dat je mannetje er zo weer is!

@ Bellamano sterkte met de laatste 4! ;)

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pooh, sterkte met de kiespijn.

Emma, vervelend die pijnlijke harde buiken. Laat je mannetje maar goed voor je zorgen ala hij er weer is.

FD, jij kunt goed smincken zeg!

Groetjes Maranka.

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

@Jetjuhh,
    Dus jij mocht kiezen tussen de 3 opties hoe je wilde bevallen?
    Maar hoe was de stuitbevalling?
    De gyn wil liever niet dat ik een stuitbevalling doe. Eerst liever draaien en als dat niet gaat een keizersnede.

@Apie,
    ja dat lijkt mij ook dat hij onze keuze moet respecteren. Ik weet het niet. Morgen het verlossende woord.... pffff...

Jeetje dat heb jij weer. Denken ze dan dat je zwangerschapsdiabetes hebt? Wanneer moet je nu weer terug naar het ziekenhuis?

@n4th4li3,
    Hoe was de babyshower?

@pooh,
    Gaat het weer wat beter met je kies?
    Tjonge dat heb jij weer aan de hand gehad het weekend... Schiet niet op he?

Bedankt voor de tip meid van de schommelstoel! Ik zal het er eens over hebben met me mannetje. We hebben nu nog 1 plek in de babykamer wat leeg is, misschien dat we de stoel dan daar kunnen zetten?
    Anders ga ik morgen gelijk eens ff kijken of ze de stoel hier nog hebben. Goede tip van jou!

@Wenneke,
    Ik heb er nu toevallig ook last van van een aambei. Ik smeer er sperti op. En moet zeggen dat dat wel helpt!

Heel veel sterkte met je tante meid!

@nathalie1973,
    Hoe is het met jou? ben je al een beetje opgeknapt?

@mama1984,
    Nog van harte gefeliciteerd met je mannetje. Is ie verwend gister op zijn verjaardag?

@Fruitdruifje,
    Wat kan jij goed sminken zeg. Heb je echt mooi gedaan!

Hopen dat jullie beebje niet in een stuit is gedraaid. Ik ga voor je duimen meid!

Hou je voor ons nog een beetje snert over haha. het water loopt me in de mond. Lekker lekker.

@Emma,
    Hoe heeft je mannetje het gehad met de carnaval? Ahh zat jij helemaal alleen thuis....
    Toch maar niet naar de grote gele M gereden gisteravond?

Doe je wel rustig aan met je harde buiken! Net wat Pooh zegt misschien hoef je niet meer zolang omdat je steeds die harde buiken hebt. Maar wel rustig aan doen he.

Gister hadden we een rustig dagje. Ben wel nog even bij jullie langsgeweest op het forum maar had weinig puf om te reageren.
    Ook nog even bij mijn ouders een bakkie wezen doen en 's avonds na Hart van nederland lekker naar bed gegaan.

Mannetje is echt niet lekker. Zoals ik al eerder schreef volgens mij komen al de spanningen en druktes eruit van de afgelopen maanden. Hij heeft al heel de week hoofdpijn en wordt met de dag erger... Vind het echt zielig voor hem hoor!
    Misschien is het ook wel spanning voor de tijd die er straks aan komt, de bevalling, een kindje.......

Vandaag komt me collega een bakkie doen en tevens ook de computer helemaal leeg gooien en alles er op nieuw op zetten. Volgens mij zit er een groot virus in namelijk. Ik zit nu op de laptop.

Straks ook maar even aan de wasjes beginnen pfff.. Heb er helemaal geen zin in, maar ja.........

Morgen weer even naar het ziekenhuis. Vind het toch wel spannend worden hoor.

Nou meiden ik kom straks nog even kijken bij jullie. Ik zal er zometeen nog even zijn, maar vanmiddag niet omdat me collega dan bezig is op die computer.
    Ik hoop wel dat ik vanavond weer internet heb hoor, want kan echt geen dag zonder jullie.....Maar dan weten jullie waar ik uithang...

Een prettige zondag meiden

liefs Divi

11. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hai meiden,

Hier geen carnaval, kennen ze hier niet, dus mijn ventje was lekker thuis. We hadden echter wel een verjaardag, dus daar zijn we naartoe geweest. Verder gisteren nog even geshopt, maar ik mag nu niet meer teveel kopen van hem. Omdat iedereen continu zegt dat je straks nog heel veel krijgt en dat je niet teveel zelf moet kopen, zegt hij dat nu ook :(.

Maar ja ik heb me dus ingehouden. Verder vandaag kamertje afgemaakt (kleine dingetjes nog ophangen) en vanochten de box in elkaar gezet. Misschien een stomme vraag, maar ik heb nu het boxkleed erin gelegd maar vind dat je de harde ondergrond nog goed er doorheen voelt. Is dat niet heel er oncomfortabel straks? Hoe doen jullie dit?
    Het nu namelijk maar twee kleden op elkaar gelegd, maar toch vind ik het nog steeds vrij dun waardoor het mij niet lekker lijkt liggen ;)

Waarschijnlijk liggen jullie nu allemaal dubbel en vraag je je af waar je je al niet druk om kan maken ;-(

Nog een fijn weekend en ik hoef nog maar vijf daagjes te werken ;)

Veel liefs petra

12. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hey hallo allemaal,

Nou de laatste paar weekjes nog en dan is het zover! Spannend;) Gisteren m'n laatste werkdag gehad echt heel raar hoor en zal het zeker gaan missen maar goed tijd voor jezelf is ook super belangrijk en straks m'n kleine meisje vasthouden is voor mij het allerbelangrijkste! Ik heb er zin in om haar in m'n armen te sluiten dus we gaan er voor.. Nou sc6 allemaal de laatste weekjes..

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Petra1980; dat dacht ik ook al hoor. Ik weet wel wel dat je van die speciale boxmatrassen hebt.
    Ik heb nu ook alleen nog maar een boxkleed. In het begin zet ik toch de reiswieg erin als er kraamvisite is. Maar ja als ze ouder zijn liggen ze er toch wel vaak in he.
    Hier vieren ze ook niet echt carnaval (het noorden). Maar we hebben wel weer de Sneekweek, ook erg gezellig. Het begint altijd op de 1e vrijdag van augustus. Dan is de opening zeg maar met vlootschouw en kermis.
    Dit jaar niet geweest want toen was ik net 11,5 week zwanger en erg moe en misselijk. Heb nog zitten huilen van ellend dat ik er niet heen kon.
    Mijn mannetje is toen lief bij me gebleven. :D
    Soms mopper ik wel eens dat hij niet romantisch of attent is maar eigenlijk is hij verder heel lief en zorgzaam en dat is het belangrijkste ;)

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Divi wel lekker he zo'n lege pc. Ik heb dat nu ook! Heerlijk snel! Beterschap voor je mannetje! ;)

@ Nikkie en Petra ik heb van mijn schoonzusje zo'n soort boxzeil/matrasje gekregen voor erondre. dan liggen ze iets zachter en die hoeft niet altijd meteen gewassen te worden, want die kun je zo afdoen ;) Is ook iets gewatteerd ;) Daarboven op leg ik het boxkleed.

Wie van jullie heeft de box al staan. Ik heb er al wel zin in om hem op te zetten, maar denk dat mannetje het nog wat vroeg vind.

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

@ Nikkie:

Hey Nikkie,

Watnaar he die steken soms. Echt pijnlijk af en toe.

Bij mij wat af en aan en met name wanneer ik loop of sta, komt er veel druk van onder en af en toe fikse steken.
    Zijn denk ik mn bekken in combi met indalen.
    S nachts met omdraaien ook last maar das gewoon mn BI denk ik.

Ook merk ik soms echt dat ukkie aan t bewegen is daaronder, dan krijg ik ook felle steken in mn vagina enzo.Maar goed, hihi zolang het verder maar goed gaat redden we het wel.
    Ben benieuwd, vrijdag weer controle...hopelijk ligt uk nog goed. Denk het wel, voel nog steeds gekriebel in mn liezen en kontje volgens mij nog steeds bovenin.

Ik heb soms echt alleen geen idee waar dan de voetjes zitten, haha geen getrap in mn ribben namelijk maar meer naast mn navel of in mn zij..dus dan ligt ukkie echt opgevouwen :)

Liefs,
    Mili

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Pooh:

He wat balen van je pijn steeds en gedoe met de tandarts.

Wij hebben de box al een tijdje staan hoor ;), de kat gaat er nu dus wel ineens in :( eerder taalde ze er niet naar, heb haar nu al 3x NEEmoeten zeggen, haha. Volgens ons gaat ze er stiekem in s nachts. We leggen er nu witte peper in, dat schijnt te helpen, dan doen ze het niet meer :)

@ Dieudonnee:

Ff rustig aan doen dan met je klachten en de osteopaat ;)

@ Emma:

He wat balen zeg van die harde buiken, wel rustig aan doen dan he?

@ all:

Hier vandaag spulletjes aan het wassen met mn man. En we gaan de vluchtkoffer inpakken :D
    Ukkie is goed actief, dus alles gaat oke hier! :)

Knuf,
    Mili

17. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    He, dat is een goeie. Ik ga ook op zoek naar iets voor onder het boxkleed...

Wij hebben de box al staan. Eigenlijk al vroeg opgezet om de katten te laten wennen dat ze er niet inmogen.
    Haha, plantenspuit klaargezet, opgeblazen ballonnen erin, maar nog geen kat erin gezien! Hihi. Wel een nieuwsgierige poging van één van hen, maar nadat die een krant op dr kont kreeg, heeft ze het niet meer geprobeerd. :rolleyes:
    Toch wel leuk hoor, zo'n box hebben staan. Alvast wennen dat die ruimte voorlopig zo wordt/blijft ingenomen in de kamer.

Ik zit af en toe in botsing met uk. Bij voorover buigen, opstaan van (lage) stoel etc, zitten mijn ribben in de weg bij uk. Of uk bij mijn ribben, hihi..tis maar hoe je het bekijkt.
    Ben benieuwd wat de vk morgen zegt. Kheb zelf nog steeds niet het idee dat uk gedraaid is, eens zien wat zij morgen zegt.

18. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Ik ben benieuwd wat er morgen gezegt word tegen jullie ...

En ik moet donderdag zowiezo terug naar de diabetesverpleegkundige en de dieetist en dan de 11de krijg ik weer een echo bij de gyn om te kijken hoe groot de kleine uk is ...Ik mag het misschien niet zeggen maar voor mij is de lol er wel een beetje van af hoor van het zwanger zijn ...loop al vanaf oktober met bekkenklachten en nou die zwangerschapssuiker erboven op ......Ik zei nog tegen mijn moeder je moet van je zwangerschap genieten dat weet ik wel maar het genieten is me toch op het moment even vergaan hoor ...doe niks anders dan me eigen druk maken ...gaat het nog wel goed ,blijft het wel goed gaan enz enz ... :( maar ja ....

liefs Rian

19. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Ik heb vanacht helemaal niet geslapen...geen seconde. De overburen hadden een verjaardag en hebben tot 4.30 uur keiharde muziek gedraaid. Volgens mij waren de ouders niet thuis. We hadden gisteren geen puf om er heen te gaan, maar ik ga er nog wel wat van zeggen. Was echt heel erg aso. Na die tijd ook niet meer in slaap gekomen.
    Onze uk was vanacht ook heel druk. Maakte een paar rare duikelingen. Ben benieuwd hoe het ligt, hoot het morgen.

Fd, mooi geschminkt hoor! Carnaval kennen ze hier niet. Waar ik vandaan kom wel, maar om heel eerlijk te zijn houd ik er niet zo van. Al moet ik wel zeggen, dat als je het in het echte barbantse viert, het vast veel leuker is. Ik kom oorspronkelijk uit Tiel. Zo ik heb net de keuken weer geboend, maar man vind dat ik nu echt op de bank moet, dus dat doen we dan maar.....

Fijne dag iedereen. Succes met je kies pooh!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Rian ik had het ook hoor toen ik te horen heb gekregen dat ik suiker heb hier is het ook altijd wat al de hele zwangerschap
    maar moet zeggen dat na gesprek met dieetiste het me allemaal meegevallen is en uit de echo is gebleken dat kindje niet te groot is maar gemiddeld terwijl VK dacht dat hij veel te groot zou zijn !
    het is ook shit dat je het zelf niet in de hand hebt hoor maar ik hoop dat het bij jou net zo mee mag vallen als nu bij mij ! ik ben het nu wel weer gewend en doe mijn best met het eten en meer kan je echt niet doen ! ik zal zeker voor je duimen hoor ....

en ik ben het vandaag zat ..............
    ik wil mezelf weer zijn ! ik heb al zitten janken omdat ik net een walvis ben in omvang, pijn heb en ook wil carnavallen
    bah bah bah bah bah ik heb een mega baaldag meiden dit is niet leuk

Deel Deze Pagina