@allen: ik ben weer helemaal bijgelezen, maar ben het grootste deel weer vergeten @Mpje: als ik op mijn buik duw voel ik ook voornamelijk baby. @Lilya: leuk hé als alles zo in orde komt. Wij hebben dit weekend ook aan de kinderkamer gewerkt. De plafond is nu helemaal af. Als alles goed gaat, kan volgend weekend de vloer erin. @Fruitdruifje: mooi geschminkt. @Natasja: enkel pagina's geleden vroeg je wat ik deed voor werk. Ik zit in de informatica, programmatie. In een mooi woord noemen ze dat tegenwoordig 'consultant'. Dat klinkt wat slimmer Deze week wordt een drukke week. Morgenavond naar de gyn voor de laatste officiële echo. Het is inmiddels al 2 maand geleden, dus we kijken er wel naar uit. Woensdagavond de 2de sessie prenatale oefeningen. Was erg gezellig vorige keer, dus ook daar kijken we naar uit.
goedemorgen! Hier ook weer kort geslapen! ga dnek vanavond uurtje eerder weg van mijn werk.. Straks komt er een man de cv ketel nakijken dat is ook wel fijn voordat de baby er is! Ik heb vannacht zo iets geks gehad ik ging verliggen in mijn bed en een enorme pijnscheut recht onderin mijn buik net alsof er iets scheurde! gadver ik weet niet waar ik het mee kan vergelijken een beetje aksof je je telefoonbotje stoot! verschrikkelijk. ik dacht zelf misschien aan een soort kramp in mijn buikspier want het was vanochtend ook helemaal hard! . ik ben een beetje ongerust het zal met de baby toch wel goed zijn? heeft een van jullie dit wel is gehad?
Wat een klojo inderdaad....gatverdamme! Of het echt is weet ik niet........ik had altijd al zoiets van "ik vertrouw jou niet". We zullen het wel zien wat er nu gebeurd. Ik moet nu naar de vk.....spannend vind ik dat altijd. Ik heb maar een briefje gemaakt met vragen, want ik vergeet altijd alles. Bij mij is m'n buik nu ook vooral baby, maar heb geen idee wat die bobbles nou zijn. Ben benieuwd.... Tot straks!
@ Mpje ik heb dat ook dat mijn buik een en al baby is! Lijkt net of er al weinig plaats is! @ Vlinder succes bij de vk! @ Bellamano die steek heb ik ook wel eens als ik me omdraai en ik doe het te snel. Dat zijn volgens mij de banden ofzo. maar is echt rotgevoel. Ik heb trouwens gisterenavond 2 uur lang om de 5 a 10 min steken in mijn buik gehad. Eerst onderin en later meer naar boven. Zouden dat indalingsweeen kunnen zijn?Beebje was anderhalve week klein stukje ingedaald. Met mijn tandjes gaat het gelukkig de goede kant op! De kies is eindelijk dood! Ik denk ook niet dat Yoran gelogen heeft. Wat een griezel is het toch!
Hoiiiii! @ Mpje: Jep dat heb ik ook! Voel heel duidelijk waar beebje ligt enzo..en is dus voor mn gevoel echt meer beeb dan vruchtwater @ all: Hier alles verder oke...we zijn druk aan het kleertjes wassen, hihi mn man dan he? Ikke doe niets anders dan kleertjes binnenstebuiten vouwen en ga straks strijken Man is helemaal in love, haha hij geniet er van van het ophangen van die kleine kleertjes. Vanochtend samen ff in spanning gezeten, ukkie reageerde niet op onze handen terwijl die dat anders wel doet. En ineens een steek onderin mn vagina, en daarna voelde ik een boel geschuif en kwam t kontje omhoog was ie denk ik ff heeeeeel diep in slaap en schrok die wakker. Dat was die steek denk ik Ga nu strijken, liefs mij! O
Zo had net al een heel verhaal getypt maar toen viel de computer uit. Balen! Over Yoran: denk dat hij wel de (halve) waarheid spreekt. Maar je belt toch de hulpdiensten als iemand onwel word ipv dat je het lichaam dumpt? Erg vreemd dus misschien zit er nog wel meer achter. Ik kon trouwens maar niet goed slapen erna lag er best wel over na te denken en droomde er zelfs over Maar ik had vanaf het begin al wel het idee dat hij er meer van wist. Die ogen, brrr. Vond het zo zielig voor die moeder, je kon haar verdriet gewoon voelen! Tenminste ik wel. Gister zijn we even uit eten geweest bij de Griek. Het was erg geslaagd. Kon alleen niet zoveel meer op. Voel af en toe weer een voet in mijn ribben. Verder had ik gister de hele dag pijn in mijn knie. Doordat er een paar dagen eerder kramp in mijn kuit schoot denk ik dat ik m heb verdraaid. Kon amper nog lopen en alles deed pijn. Overend komen uit de bank, traplopen, naar de wc. Tsja lekker handig als je ook al zo'n dikke buik hebt. Ook vandaag doet het nog zeer. Omdat je je anders gaat bewegen doet mijn scheenbeen nu ook zeer. En mijn dijbeen. Grrrrr. Pooh fijn dat je kiespijn zo goed als over is FD: wat een lompe buurvrouw zeg. Volgens mij sta jij altijd al veel voor anderen klaar en dan kun je echt een keer niet krijg je dit. Niets van aantrekken. Je bent gewoon te lief volgende keer zeg je er maar wat van hoor.
goeiemiddag! alles okee hier ik voel zelf ook alleen baby hoor. het is allemaal hard nu, niks zacht. Alleen ben ik er nog steeds niet uit wat waar ligt. Ik voel handjes, voetjes, kontjes overal. We zullen wel zien donderdag. Best spannend...
hey Ik heb gister ook de uitzending gezien van Peter R en ik vind die Joran een verschrikkelijk iemand. Ik begin nu meer vocht vast te houden.Mijn handen zijn nu ook gevoelig. De kleine ligt volgens mij nog steeds in een stuit.Ik heb niet vernomen dat ie gedraaid is.Maar we zullen morgen zien dan moet ik naar de vk. @Divi veel succes in het ziekenhuis en je moet doen wat je zelf het beste lijkt hoor,laat je niet ompraten door de gyn.
Goedemorgen allemaal! Ga ff proberen te reageren op jullie! bellamano: Ben wel beneiuwd wat je voor je vriend hebt gekocht voor afgelopen zaterdag? Aha...ik lees het al een scheerapparaat! Romantisch genoeg toch?! Hopelijk zit alles nog goed met de baby! Bij twijfel wel even bellen hoor! Redone: tjonge al 11 jaar getrouwd straks! Dan ben je in ieder geval jong in het huwelijksbootje getreden! Heb je al een idee wat je gaat kopen? Divi: ben ook wel blij dat ik geen vocht in mijn gezicht heb. Lijkt me nog minder prettig! wat een verhaal van het ziekenhuis. Je mag toch zekers zelf wel aangeven wat je wel en niet wilt! Zijn jullie eruit gekomen van het weekend? Goed dat je er iets van gaat zeggen vandaag! Dat mag hij best weten! Hoe laat moet je heen? Nessie: Ook zoveel last van harde buiken? Ik heb het ook. Toch echt rustig aan doen! Fijn dat het goed was bij de gyn, op naar het volgende bezoek! Mili: wel laat dat je nog niks van prenatal gehoord hebt. Ik heb hem al lang in huis.....misschien eens bellen? Blijft vervelend he die bekkenpijn....niet teveel de stad in gaan hoor...daar wordt het ook niet beter van....hoe is het nu? Wat heerlijk dat je nu alles lekker gewassen hebt! Vluchtkoffer(tje), dat is een goeie dat moet ik ook nog doen! Tip voor het strijken: Doe de strijkplank laag en pak er een stoel bij! Heb ik ook gedaan, veel beter! fruitdruifje: gezellige boel bij jullie met al die 'gehadicapte' mensen! Is je mannetje al een beetje opgeknapt? Wat heb je die schmink ontzettend leuk gedaan! Is de snert al op? jammie....I like snert! Die buurvrouw.....sommige mensen kunnen je zo een schuldgevoel aanpraten! Wel goed dat je gewoon doorgezet hebt! Goed je grenzen aangegeven! Jammer dan voor haar! almost mummy: Ik ga die olie niet gebruiken! De dok zei dat het net zoveel hielp als het smeren tegen striae....het is nooit gewezen dat het iets helpt...dus ik weet niet van hoe en wat! lilya: Wat leuk dat het nu hard gaat met de kinderkamer! Lekker ervan genieten straks! Pooh: je hebt echt wel een mooie buik.....! Die schommelstoel had ik inderdaad ook gezien! Hij is wel leuk! Wat een akelig verhaal van de tandarts...ik vind de tandarts zo vervelend en zeker nu tijdens de zwangerschap....hoe gaat het nu? brrr....eerst zonder verdoving! wat een marteling! Wij hebben de box nog niet staan. Wij zetten hem komende zaterdag neer. Ook voor de hond om een beetje te wennen! En als het zover is voor die tijd, dan staat ie snel genoeg! apie: wat vervelend van de suiker, succes deze week! Wel een mooie buik hoor! Nathalie: Wat leuk dat je moeder een babyshower heeft georganiseerd! Erg origineel! moet trouwens wel een beetje lachen om het tijdstip van je berichtje :-D wenneke: wat vervelend een aambei....is het nu al minder? Hoe gaat het met je tante? nathalie1973: Hoe gaat het nu met je? Voel je je al ietsje beter? nikkie: die steken die je hebt herken ik wel.....blijft niet fijn, maar volgens mij kan het verder geen kwaad.... emma: Tjonge dat jij al die activiteiten van je kunt volhouden! Ook een beetje aan jezelf denken he....die schoonmaak komt later wel weer! Fijn he...al die bezorgde mama's! Zal mij benieuwen hoe vaak de mijne gaat bellen, straks op het eind! mama1984: Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? Nog gefeliciteerd! mamajo: Hoe gaat het nu met je dochtertje? Is ze al wat beter? Petra1980: Ik heb het boxkleed zelf gemaakt en het is inerdaad wel een beetje hard, maar volgens mij kan dat helemaal geen kwaad hoor! Mijn moeder zei gister nog, dat wij ook allemaal zo gelegen hebben! vlinder: Hoe was het bij de vk? Zo, dat was een heel werk om alles weer te beantwoorden! haha...maar het is gelukt! Moet morgen nog een ochtend fotograferen. Zie er wel een beetje tegeop, moet namelijk veel gelopen worden. Het is gelukkig maar een ochtend en daarna heel rustig aan doen! Heb trouwens zelf het boxkleed gemaakt en hij is bijna af! Erg leuk geworden, al zeg ik het zelf! Zal binnenkort we een fotootje plaatsen! Moet nu de hond maar eens gaan uitlaten! Veel te laat alweer! Joran, wat een vreselijke, zieke jongen! tot later
Hey dieudonnee! Ja inderdaad zit er ook bij en neem af en toe ff rust. Hihi lekker op mn eigen (slakken)tempo aan de strijk hihi Tsja in de mail stond dat ik in feb bericht zou krijgen van prenatal...heb toen nog teruggemaild dat ik dan al 8 mnd was enzo..maar geen reactie op gehad, errug vaag. Nou ja we zien wel...hihi anders mail ik wel weer. Inderdaad heerlijk dat alles gewassen is. En inderdaad vluchtkoffer is ook een lekker idee mocht het eerder komen. Wandelse met de hond, enneh leuk joh van dat boxkleed! Knuf, Mili
Hey meiden, Hier niet echt veel te vertellen. Lees gezellig met jullie mee en ondertussen ben ik weer aan de poets! Doe alles lekker op mijn gemak en ga er vaak bij zitten. Misschien ben ik er later op de dag nog even. Groetjes
Hoi meiden, Zo, eindelijk de pc weer in de lucht. Was gecrasht dus kon ik helaas niet bij jullie aanwezig zijn!. Nu alles bijgelezen maar sorry was te veel om op iedereen persoonlijk te reageren @pooh, fd en emma: Oh meiden ik herken jullie gevoel zo goed!. Ik woon in Prinsenbeek recht boven de kroeg. Zelf ben ik altijd al carnavalstijger geweest. Zaterdagavond kon ik het niet meer volhouden en heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Ben om half tien met ventje naar beneden gegaan en was om kwart over tien alweer thuis lol. Het ging dus echt niet hé? Werd opeens mega duizelig dus ben maar weer gauw naar boven gevlucht, jurk uitgegooid en weer heerlijk op de bank gaan hangen!. Hihi. Jammer maar helaas. Gisteren was hier de grote optoch en die heb ik heerlijk vanuit het raam kunnen bekijken. Wat je dan toch ook ziet joh!. Van die beebjes die net een paar weekjes oud zijn al helemaal in carnavalstenue gehuld, die dan klappertandend in de wandelwagen liggen, sneu hoor. Net weer wakker gedreund van de muziek. Pff nog 2 daagjes ff volhouden dan is het weer voorbij..... @all: Zit nu sinds vorige week ook in mijn verlof. Is twee weekjes eerder ingegaan omdat ik het allemaal niet meer trok. Moet wel heel erg wennen dat ik nu niets meer "moet". Herkennen jullie dit een btje? Maandag 11-2 weer terug naar de gyn. Heb op 28-1 nog een structurele echo gehad en de kleine deed het goed!. Lag al met het hoofdje naar beneden maar werd wel gezegd dat het geen grote beeb zou worden Is niet erg, mannetje en ik zijn ook niet zo groot. Kamertje is nu helemaal klaar. Is een winnie the pooh kamer geworden. Zal vanavond proberen als mannetje terug is van werk even een foto te maken en zal ik wel in mijn album zetten. Tis nu alleen nog wachten op de gordijnen die mijn schoonmama aan het maken is. Als die hangen is het echt helemaal af. Kan nu soms al helemaal wegdromen als ik in het kamertje sta. Heerlijk die kleertjes al netjes in de kast, wiegje wat al helemaal klaar staat en opgedekt is.........Oh meiden, kunnen jullie ook niet meer wachten tot het eindelijk zover is? Zo, ga ff omkleden, hondjes uitlaten en ff boodschapjes doen. Ga vanavond andijvie stamppot met spekjes maken hmmmmmmmm Tot later en voor iedereen een dikke kus en knuffel
@ pooh he meis je schiet al aardig op he! zie dat jij uitgerekend bent op mijn verjaardag hihi spannend hoor hoe gaat het met je?
@ Fl3xgirl hey meid leuk wat van je te horen! Alles gaat zijn gangetje hier! Wordt idd wel spannend nu! Maar jij zit ook alweer over de helft! Geniet er maar lekker van! Gaat het met jou ook goed?
jah vandaag gaat het prima loop nogal te klungelen met mijn rug enzo en elke morgen misselijk maar de beeb beweegt heel erg goed voel der bijna de heledag door en dat maakt al die kwaaltjes weer goed he tijd vliegt voorbij vindt ik maar de laatste loodjes zullen wel erg zwaar zijn of valt het nog mee bij je?
Nee idd de laatste loo9djes wegen het zwaarst! Heb twee weken ook nog eens met tandpijn rondgelopen en daardoor ook hoofdpijn en ben nu grieperig. Maar alles voor een goed doel he! Ik hoop voor je dat de misselijkheid snel weg zal zijn!
Hoi, Hier geen goed nieuws, nou ja, niet helemaal. Bloeddruk was te hoog en in m'n urine zat toch weer eiwit. Gelukkig hoef ik nog niet naar het zh, maar zodra ik klachten krijg moet ik meteen bellen en waarschijnlijk opgenomen. Baby ligt nog goed en is bezig in te dalen. Het voelt als een erg grote baby, volgens de vk. Ik mag nu echt helemaal niks meer en vooral heel veel drinken en heel veel rust houden. Ik ga de enveloppen maar in orde maken op de bank. Ik reageer hier ook niet zoveel meer, denk ik, omdat ik dan de trap op moet enzo.
goedemiddag meiden ! hier gister ook naar Peter r de Vries gekeken en brrr ik krijg de rillingen van die jongen hoor ! mijn buik is niet helemaal hard ik voel nog wat lekkere spek van mezelf ha ha en ook ruimte voor het water hoor ! maar ohoh wat zit die buik in de weg ! als ik zit zit ik echt met mijn benen uit elkaar en mijn buik hangt al op de bank ha ha pfff nog ff he ! ben al boodschappen weesten doen en rondje fam gedaan maar kwam allemaal mensen tegen die gaan carnavallen en ben weer stieken jaloers ! heb ook erg last van maagzuur vandaag dus ik ga zo lekker nog ff uurtje rustig aan doen ... al moet ik weer vechten tegen die nesteldrang .... ben wel erg duizelig ook vandaag dus ga maar ff naar bedje .. matrasbeschermer is wanneer jij wil ik heb hem er weer onder uit getrokken pff zo warm maar v.a. weekje of 38 laat ik hem zeker liggen ! heb vandaag maar ff wat extra kraamverband gekocht en wat van die netbroekjes bij de apotheek leek me wel handig maar het kraamverband van apotheek is veel groter dan van kraampakket ! oh en ik eet vanavond boerenkool met worst en jus ! lekker makkelijk en altijd lekker he ! mijn man komt ons nog ff kus geven voordat hij weer gaat carnavallen en daar nu ook 2 dagen blijft en maar een lekkere appelflap gekocht zodat we nog ff samen gezellie bakkie kunnen doen ! aiai wat zal ik hem missen gister alles bij elkaar gejankt omdat ik het gevoel van mezelf zo kwijt ben .... dit gekke dikke lijf dat niet vooruit wil ben ik echt niet gewend hoor ! maar man was super lief ! en voel me vandaag 10x beter vandaag gelukkig nog geen harde buik gehad ! dus ik blijf nu maar rustig aan doen weer een paar uur pijn is echt niet lekker meer ... gelukkig is hier hangen ook lekker uitrusten in onze grote burostoel ! oh maar onze bank kraakt als een gek haha oh hij zal het toch niet begeven he ! zit nu op bijna 10 kilo aangekomen ...