Goeiemorgen! @ Nathalie ja ik heb dat ook. Vooral onderin of bij mijn ribben. Krijg dan echt zo'n golf met trekkende pijn
Goeiemorgen Bij mij lag de baby laatst (twee weken geleden en drie weken geleden) ook in stuit. Ik voel wel 'n beetje overal beweging, dus ik kan echt moeilijk zeggen of ze al gedraaid is. De hik voel ik wel onderaan, maar ze had ook de hik toen we bij de gynae waren en dat kwam ook van onderaan. Dus misschien is ze nog niet gedraaid. Gisteren had ze een zeer beweeglijke dag en 's avonds voelde ik zowel rechts aan mijn nieren pijn als helemaal links... Binnen twee weken weten we hoe ze ligt en wat er me te wachten staat!
Goedemorgen... Ik voel vooral de baby links en rechts in mijn ribben. Soms de billetjes denk ik die even naar achter worden gedrukt en aan de andere kant een voetje denk ik. Ik moet dan echt even verzitten. Het is niet echt trappen meer maar porren. Tsja hij kan natuurlijk ook niet echt meer een kant op. En af en toe zie ik dan mijn buik wat golven. Hij ligt gewoon met het hoofdje naar beneden. De hik voel ik dan ook regelmatig onderin.
goedenomorgen meiden heb het echt helemaal gehad en moet eigenlijk poetsen pffffffff me buik doet zeer.heb gewoon geen puf me broertje heeft ze auto total loss gereden maar zelf gelukkig niks voel baby bijna niet vanmorge voelde ik m alleen draaien wil dat ie schopt hahahah fijne dag allemaal
Goeiemorgen meiden! Vandaag m'n officiele verlofdag! (ben al effe thuis maar toch speciaal, 7 jaar geleden was dit m'n eerste werkdag hier) Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen dames, hier weer een slechte nacht achter de rug, helaas! Heb nu al bijna 2 weken last van mijn lies, vooral bij het lopen, volgens de vk ligt dat aan de banden, dus niks aan te doen helaas! De laatste week heb ik ook last van hele gemene steken heel laag in m'n onderbuik, echt heel vervelend.
Hoihoi, pittig gekletst gisteren, moest weer een aantal pagina's bijlezen. En heb allerlei lekekre dingen gemist zie ik, van ijs tot paaseitjes Vanmiddag heb ik weer een afspraak bij VK, verwacht geen bijzonderheden. Beeb ligt met hoofdje ingedaald maar kan nog stevig bewegen! Het schoppen is inderdaad af en toe gewoon pijnlijk (voelt alsof 'ie aan de zijkant eruit komt), maar ook het wiebelen met de handen (heeeel laag in de buik / bij m'n lies) is niet fijn! Voelt als een elleboogstoot op een plek waar ik het niet wil hebben... Maar goed, ieder teken van leven is toch ook wel weer bijzonder. Ik denk dat ik het nog best zal missen straks. Aan de ene kant begint het allemaal zwaarder te worden en vind ik het nu wel mooi geweest, aan de andere kant mag het nog wel even blijven zitten... Nog wat anders:sinds vorige week hebben wij (eindelijk!) ons bed...nu blijken de motoren stuk te zijn Ik had me zo verheugd op een verstelbaar bed bij de bevalling / kraamtijd; hoop dat ze nog op tijd kunnen komen om de boel te repareren! Zo, nog even een bakkie koffie en een sudoku!
goede morgen @almost mommy, ik smeer niet met die olie vast iemand anders wel.. Hier ook weer een korte nacht gehad! ik werd wakker snachts en had zo'n aandrang om de keukenkastjes te poetsen en te herinrichten haha ik ben in me bed blijven liggen maar met moeite en na 1,5 uur ging het gevoel langzaam weg.. en ben ik gelukkig nog een uurtje in slaap gevallen. Verder geen pijnscheuten meer gehad bedankt voor jullie lieve reacties! voel de baby ook goed! Ik heb ook een kilo eitjes gekregen gisteren haha Vanavond mijn laatste avonddienst en dan donderdag alleen nog 1 dagdienst en dan verlof! Gisteren al allerlei schattige babtcadeautjes gekregen van collega's echt zoo lief! dalillah fijn dat de baby goed ligt! wichju ik voel ook niet echt schoppen meer maar zie meer een soort golven door mijn buik gaan, bij mij ligt de baby goed en ik voel hem meer bovenin mijn buik bewegen en ik denk dat ik soms onderin een handje/armpje voel bewegen.
Ga nu maar eens rustig op de bank liggen/zitten, grote kans dat ie dan even gaat bewegen Als jij bezig bent slaapt ie vaak lekker door.
hier ook al 2 wassen weg bed verschoont en zelf in bad geweest ! nu ff uitpuffen hier hoor krijg vanmiddag viste en voel weer een harde buik opkomen wat een geklungel zeg pfff normaal boen er schrop ik wat af en nu is bed verschonen al te veel ... raar lijf van me ... kan er niks mee zo .. maar goed vannacht ook niet zo geslapen man was weg en ik had echt last van maagzuur pfff verschrikkelijk gelukkig is het ook rot weer buiten lekker weertje om niks te doen zo ! oh en die paaseitjes mmmmmmmmmmmm ik zat al bijna mijn beeldscherm af te likken hahaha meiden wel ff vraagje de kleine is al zo ver ingedaald als ik buk zitten we elkaar echt in de weg bij het overeind komen doet de kleine me echt pijn en ik hem volgensmij ook ... vind dat zo zielig ........ hebben jullie dat ook ? ik voel gewoon dat ik over zijn lijfje heen rol met mijn buik zeg maar .... moeilijk uit te leggen maar doet echt auwwie
Hoi allemaal Hoe is het hier met iedereen? Hier gaat het allemaal even minder, gisteren hebben we de vk gebeld omdat ik volop weeën had. Mijn schoonmoeder is jaren kraamhulp geweest, en die zei dat ik beter meteen even kon bellen dan de nacht af te wachten. De vk is gekomen en inderdaad ik ben lichtelijk bezig. Alles is nog wel "gesloten" maar het wordt soepel en het "tuitje" wordt minder. Omdat het mijn derde is wilt ze dat ik bel zodra er ook maar iets verandering optreed, en als dit doorgaat en er te weinig van binnen gebeurd gaat ze me overdragen aan de gyn omdat ik nu al een paar weken met harde buiken loop en nu dus ook met weeën. Ik had gehoopt dat ik weeënremmers zou krijgen, maar dat doen ze in dit stadium niet meer. Het enige wat ze doen is afwachten en als het echt door gaat zetten krijg ik een prik in mijn been om de longetjes versnelt te laten rijpen.
Even snel wat reacties, wnat ik heb natuurlijk niet alles bijgelezen... Er gebeurt hier van alles in mijn buik, maar ik kan niet goed plaatsen wat nu precies. Misschien is hij wel gedraaid, dat zou mooi zijn. In ieder geval, morgen dus naar de verloskundige. En dan maar afwachten. Is het raar om alsnog aan te dringen op een echo, als ze zou zeggen dat hij nu goed ligt? Gewoon voor de zekerheid? Laatste weekje, dan echt verlof! Hoewel het me nu toch stukken beter af gaat dan tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik er inmiddels wel aan toe Nog 3 werkdagen ...
@ Wenneke gelukkig maar! @ Jetjuhh ojee meid das schrikken. Doe maar rustig aan en ik duim voor je dat ze toch nog stoppen!
Jetjuhh, hopelijk blijft de kleine nog een paar weekjes zitten! Wenneke, fijn dat jouw kleine alweer beweegt, het is zo eng als je een tijdje geen leven voelt!
Ik schrok net ff, het is al februari en ik moet in maart al bevallen Soms dringt het ineens tot me door dat het toch wel heeeeeeel erg dichtbij komt allemaal! Haha
Hallo dames, Jullie praten over allemaal lekkere dingen die ik niet meer mag! Volgens de vk, si chocola slecht voor je bloeddruk. Ik was vanacht helemaal in paniek omdat ik besefte dat ik de baby zo weinig had gevoeld. Ik naar beneden om half 3 met de angelsound, maar gelukkig het beebje deed het nog. Ik kan geen peil trekken op de bewegingen en waar ze zitten.