Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ nikkie: Ik moet deze week weer op controle komen, dus ben zelf ook heel erg benieuwd!

2. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Ik hoop ook dat het nog even blijft zitten, maar ik krijg er een hard hoofd in momenteel.
    De weeën zijn gelukkig niet regelmatig maar houden wel aan,
    net weer gebeld en als ze regelmatiger gaan komen moet ik gewoon weer bellen, morgen moet ik voor controle en dan gaat ze weer toucheren.
    ze zei wel al ik zorg ervoor dat er bij de afspraak meteen een gyn aanwezig is zodat die mee kan kijken en overleggen hoe we verder gaan, want dit is niet vol te houden voor je.

Nee inderdaad ik wordt letterlijk doodmoe van die weeën, maar slaap voor geen meter, ik zie elk uur voorbij komen en heb tussendoor alleen hazeslaapjes en dat schiet niet op.
    En ik wordt ook nog eens snipverkouden :(

Ben benieuwd wat de avond gaat doen en hoe het morgen bij de vk en de gyn gaat.

3. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Hè jakkie Jetjuhh, balen!

Hier even kort een update: alles was goed bij vk. Ze verwacht niet een heel groot kindje (da's mooi! De eerste was 8 pond, de tweede zo'n 7, ze worden dus steeds kleiner...). Bloeddruk enz was allemaal goed!

Zo, de rest van de family is patat aan het halen, vandaag is het mijn beurt! Jullie hebben me zooooo lekker zitten maken met jullie verhalen :)

Fijna avond alvast, tot later!

Liefs, mamajo

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hoi Dames

@jetjuhh Balen dat je al weeen hebt.Hoop dat de beeb nog even blijft zitten.Doe rustig aan meis.

Vanmiddag had ik ook controle bij de vk en de beeb ligt nog steeds in stuit.Ze laten me doorlopen tot 37 week en als dan de beeb nog niet gedraaid is dan sturen ze me door naar de gyn.Bloeddruk was goed en baarmoederhoogte is 28 cm.Ik moet weer urine inleveren bij de huisarts want de vk vond de buikpijn en steken wat ik heb toch wel weer bij een blaasontsteking horen.Dus morgen maar even doen.Daarna met man naar ziekenhuis geweest voor controle en daarna nog even bij mijn schoonmoeder geweest want die is jarig vandaag.Vanavond maar lekker op de bank hangen en niks meer doen.
    Nu eerst maar even eten maken.We eten rijst kip kerrie dus is ook zo klaar.

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Jetjuhh ik hoop dat jullie beebje nog eventjes besluit om bij jou te blijven en dat de weeën ook terug stoppen voor een aantal weekjes.

Jullie maken me helemaal verlekkerd met jullie eten. Hier is het vanavond rozijnenbrood. We hebben vanmiddag warm gegeten omdat mannetje nog moest werken. Er stond puree, rode kool en hamburger op het menu en als toetje chocolade mousse.

Knuf van zuurtje ;)

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Nathalie er zat bijna iets in mijn oog ;) ;) ha ha die zag ik niet aankomen ! wouw wat een grote :oops:
    hihihi nou lijkt me geen twijfel mogelijk hoor meid ! laat een ander maar ...

Zuurtje klinkt lekker allemaal ! ik heb net macoronie op ! die gele M kan niet te vaak he ! moet wel aan de vitamines komen ! en wat lekker dat je geen vocht vast houdt ik ben jaloers ik heb geen schoenen meer ....
    en ff knuffie voor jou hoor meid gaat het weer een beetje met je ? ik ben het ook beu aan het worden kan niet veel meer en heb pijn zo gaat de lol er wel af hoor ...en niet schuldig voelen hoor met de verhuis laat mensen je maar helpen dat is wel eens fijn voor een ander !

Redone bij mij is de kleine ook pas bij week 34 ofzo goed gaan liggen kan dus nog makkelijk goed komen ik hoop het voor je en nog gefeliciteerd met je schoonmoeder !

Mamajo lekker die patatjes ! mmm ik heb nog getwijfeld om er te halen .. en klinkt netjes 7 pond !

Jetjuhh meid meid wat spannend allemaal zeg pfff en is wel goed van haar dat ze er een gyn bij gaat halen ! kan me voorstellen dat het zo ook echt geen doen meer is voor je ! ze moeten ook aan jou denken hoor !

Vlinder dat klinkt goed de ligging van de kleine ! hier hetzelfde als bij jou de kleine is onderweg naar de juiste plaats maar ik zie mijn buik ook steeds verder zakken ! en meid vocht is heeeeeeel snel na je bevalling weer weg he ! ik heb nu ook maar 39 ipv 37... hoop dat dat nog goed gaat komen heb nog zo veel leuke schoenen !

Mili lekker weesten shoppen dus ! en ik ben al aan het kijken voor een badpak voor na de bevalling ! ha ha
    ik krijg echt het "leven na de bevalling" gevoel al ! raar he ! maar ook wel weer lekker wil mijn eigen lijf graag weer terug !

Nikkie en dalillah ik heb het ook zo erg met mijn knieen ! ik dacht dat het aan mij lag ... maar au au bukken en dan opstaan is echt drama doet echt pijn ...
    nikkie mijn buik groeit nu super snel nu ik niet meer werk .. niet normaal meer en griep gehad dus 2 weken op bed nou ik ben ook benieuwd wat het gaat worden want hier was hij 3 weken geleden ook nog op schema !

Mamavanjordy klinkt goed de cyfers van de VK en tja moeilijk he wie je straks aan je bed krijgt ! hier in het ziekenhuis zijn ze met 10 ofzo en ik heb er pas 2 gezien zal dus ook wel een vreemde worden .. maarja heb voor mijn gevoel toch met niemand een band dus probeer me er maar overheen te zetten jammer want bij de VK had ik dat juist wel ...
    en super van die echo zeg ! genieten is het he !

Beccaatje hier ook een hijgend hert als ik de trap op ben gelopen ik probeer het zo weinig mogelijk te doen maarja de comp staat boven he !

zo nou volgensmij ben ik weer ver bij hahaha
    harde buik is weer gezakt maar ben ook lekker in bed gaan liggen ...
    heb nog wel zo'n last van maagzuur brrrr
    zometeen weer op de bank hangen en weer niks doen ... wordt het eigenlijk nu al een beetje beu :oops:

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Gelukkig,begon al aan mezelf te twijfelen.
    De echoscopiste zei ook al:"jeeee dat word wat" :oops:

Max werd ook geboren met een joekel :confused: :oops:
    :)

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb trouwens vanmiddag de klossen opgehaald

Ik vroeg 4 klossen en een ondersteek en die mevr vroeg of ik ook een rugsteun wilde lenen.

Zo dat is handig zeg,het lijkt op een inklapbare strandstoel,maar dan echt in je rug voor tijdens de bevalling.

Ook met BV geven is dit handig,je kunt gewoon rechtop in bed zitten en dan voeden.

Mag het een half jaar lenen en ga daar gebruik van maken denk ik :)

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Het gaat al ietsje beter dan de voorbije dagen.
    Zal blij zijn als ons meisje wat lager gaat liggen, dan duwt ze tenminste niet zo fel tegen mijn ribben.
    Maar nog beter vind ik het dat ze geboren wordt binnen enkele weken, kan bijna niet meer wachten. Hoezo ongeduldig :)
    Nog 24 dagen en onze maand komt eraan. Wil eindelijk van die dikke onhandige buik verlost zijn.

Heb nu pas sinds enkele dagen dat ik 's nachts naar toilet moet en ook vaker overdag.

Knuf van zuurtje ;)

11. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hoi meiden

Hier helemaal moe...heb een lange dag gehad! Fotograferen met een dikke buik, niks waard.

Vanmiddag ook op controle geweest. Kleine ligt ingedaald los in het bekken!
    Was weer 2 kg aangekomen. Bloeddruk 130/70. Buikgrootte 32/33cm (geschat wordt het nu een kindje van 7 pond)
    Volgende week weer controle!
    Nu nog anderhalve week volhouden en dan mag ik thuis bevallen!

Ga morgen weer actief meedoen!

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hahaha stoeffer !
    ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

dieudonnee weer helemaal goed gekeurd dus ! klinkt allemaal goed hoor en lekker op de bank dan na zo'n lange dag !

Zuurtje hier zou het al zo ver moeten zijn over 24 dagen ;) echt spannend ! ik krijg al de kriebels hoor ! en idd die buik is zo onhandig nu maar zal hem zooo missen ...
    en nu pas vaker moeten plassen aiaiai mag ik ff jaloers zijn ! ik heb het al vanaf dag 1 :confused: :confused:

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Ja dat heb ik ook wel een beetje dat van dat leven na de bevalling. T is niet zo dat mn buik in de weg zit ofzo..zo groot is ie niet, hihi maar t lijkt me wel lekker om weer uit de positiemode te zijn enzo ;) :)

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @dieudonnee:

Tof dat alles weer oke was.

@ jetjuhh:

Hier blijven de duimen draaien! [-o<

15. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    dames ik voel allemaal lichte steken in me buik en in me vagina wat kan dit betekenen?

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wat dat betreft heb ik inderdaad geluk deze zwangerschap. Bij het zoontje hield ik wel veel vocht vast, maar het was dan ook zomer.
    Al moet ik zeggen dat ik liever vaker plas dan al die pijnen die ik deze keer heb. Bij het zoontje was mijn buik op het einde nog niet zo dik als dat ie nu al is en ik moet nog 7w3d als ik de 40w zou halen.
    Plassen deed ik toen ook vaker.

Knuf van zuurtje ;)

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Indalen mischien?

18. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ja, ik heb ook nog nooit iemand meegemaakt die het ook heeft. Ik heb het al sinds in mijn tienerjaren en ben er ook meerdere malen voor naar het ziekenhuis geweest, maar ze wisten niet wat het precies was. Ze dachten dat het door de groei kwam maar denk dat ik inmiddels al wel uitgegroeid ben haha en heb er dus nog steeds last van, aan mijn gewicht kan het ook niet liggen want ik ben altijd meer aan de dunne kant geweest.
    Inderdaad ook meer pijn als het wat kouder weer is, kreeg van de artsen de tip om een warme sjaal om m'n knieën te binden als ik erg veel pijn heb, misschien heb je er wat aan ;)

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo het is weer bijna bedtijd !
    ik heb nog geen slaap maar ook voor mijn doen erg rustig aan gedaan vandaag !
    hopelijk dan morgen een goede dag samen met mannetje ! al zal die wel veel was bij hebben van de carnaval .. tja dat is zo gepiept he !
    heb net mijn ouders nog maar ff gebeld dat de kleine nog niet in aantocht is haha wat zijn ze toch bezorgd dat ik alleen thuis ben ... nou ik heb 2 telefoons naast me en beide buren zijn thuis en hun zijn er binnen 2 minuuten als het moet ...
    en het hele huis is optimaal beveiligd ...
    maar goed ik ga dus zo afhaken voor vandaag hoop dat jullie allemaal lekker slapen meiden ! en ik ook
    dikke knuf van Emma

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge all!

Vandaag de 34 weken bereikt ... komt wel dichterbij zeg. Ergens kan ik niet wachten, maar ergens vind ik het ook wel snel gaan allemaal.
    In ieder geval kijk ik wel uit naar mn verlof ... nog een weekje werken, dinsdag is mn laatste werkdag.

Staat trouwens een nieuwe buikfoto in mn album, van t weekend gemaakt door manlief. :)

Deel Deze Pagina