goede avond lady's! Hier een rustige dag gehad! Ik heb niks afgesproken en ik mocht van mezelf niks meer in huis doen, echt helemaal rust vandaag! erg moeilijk want had wel veel drang om het een en ander te doen, maar Ik moet zeggen dat het me heel goed heeft gedaan! Ik heb vanavond boodschappen gedaan zonder pijnlijke en/of harde buiken, dat zegt genoeg denk ik.. Nou morgen me laatste werkdag ik he het nu al 100x gezegd hierzo (sorry ) maar kijk er ook echt naar uit! Tot morgen!
Mili, bedankt voor de tip, heb ze ook maar ff gemaild Jetjuhh, hopelijk gaat de kleine nog goed liggen! Beccaatje, fijn dat die van jou nu goed ligt! Kan begrijpen dat het een hele opluchting is! Fruitdruifje, heb op je gestemd Verder heb ik alles gelezen, maar weet niet meer wie wat heeft gezegd Ik vraag me af hoe mn meisje nu ligt, weet wel zeker dat ze gedraaid is maar vraag me echt af waar het hoofdje nu ligt! Vandaag ook erge last gehad van harde buiken terwijl ik probeerde te koken, erg vervelend. Heb zo'n last van nesteldrang, maar kan zo weinig doen en dat is zoooooo frustrerend! Vrijdag komt het peuterbedje voor m'n dochtertje en de kledingkast voor mn dochter en de baby, kan dan eindelijk alle kleertjes gaan wassen en in de kast stoppen en het ledikantje bij mij in de kamer neerzetten. Kan niet wachten
Oh, en nog iets: Ik krijg over anderhalve week een groei echo om te kijken hoe groot de baby dan is en hoe groot ze bij de geboorte zal zijn, maar ik had gelezen dat ze er erg naast kunnen zitten. Dus nu ben ik bang dat ze er dan alsnog erg naast zullen zitten Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of weten jullie of ze er vaak naast zitten na zo'n echo en als ze er naast zitten, zitten ze er dan ver naast? Maak me er best zorgen over vanwege een traumatische ervaring..
Ik weet niet of jullie het kunnen zien,maar vooral in het begin zie je de kleine in beweging http://smg.photobucket.com/albums/v609/ ... 000978.flv
Dat ervaar ik ook zo.Deze is ook veel bewegelijker en pijnlijker. Ik heb ook gestemd FD Gisteren was het zo druk in mijn buik dat ik het idee had dat de beeb is gedraaid.Vanmorgen waren de bewegingen ook anders.Dus ik heb een beetje hoop.Maar ik pin me nog nergens op vast.
Ik heb ook gestemd! @ Nathalie wat heb jij toch een mooie buik! En dat filmpje zoooooooo leuk! Ik geniet daar elke dag van die bewegingen! Ook ik voel soms pijn als hij beweegt. Vooral onderin nu. De zwaartekracht doet zijn werk denk ik @ Bellamano ooooooooooooooh wat heb jij straks een heerlijk gevoel als je laatste werkdagje er op zit!
@bellamano: succes op je laatste werkdag en geniet daarna van je verlof @beccaatje: gelukkig, hij is gedraaid. Hopelijk ligt hij zo comfortabel zodat hij blijft liggen @Fruitdruifje: succes met de liggingsecho vandaag. @jetjuh: duimen draaien. Hopelijk draait de baby nog in een betere positie en stoppen je weeën
Goeiemorgen! Bellamano: laatste dagje; jippie! En laten we van vandaag de dag maken dat alle babies de goeie kant op gaan draaien! Ik heb de kids weer uit huis gewerkt, nu even snel onder de douche en maar weer eens wat spulletjes in huis halen. Het begint hier te kriebelen...wil opeens klossen en een bedzeil en een nieuwe prullenbak en nog een voedingsbeha en de pampers van de aanbieding (kruidvat) en nog een extra molton en een voorraad levensmiddelen en en en ... Dat wordt een druk dagje...nu nog kijken of ik hier de energie wel voor heb. Vrees het ergste...
Goedemorgen meiden, Wij hopen ook dat Ukkie er nog goed voor gaat liggen, maar ik ga er maar vanuit dat het een ks gaat worden. Klinkt misschien idioot, maar dan kan het alleen maar meevallen als ik het toch nog zelf mag proberen. Ik heb ook gevraagd hoe het zit als Ukkie zo eigenwijs is als papa en grote zus en het zodanig gaat draaien dat het in stuit gaat liggen of ik dan toch nog thuis mag bevallen omdat ik al eerder een stuitbevalling heb gehad die erg vlot ging (3x persen was ze er) Maar dat mag absoluut niet, had ik wel verwacht maarja ik dacht ik probeer het toch vragen kan tenslotte geen kwaad toch? Verder vannacht weer een knuddenacht gehad, heb elk uur weer voorbij zien komen, en ben om 4.30 maar "gezellig" met manlief naar beneden gegaan. Net bij de dokter geweest om urine te brengen, misschien dat ik een blaasontsteking heb en die kan ook weeën opwekken zei de vk. Vanmiddag krijg ik hier de uitslag van.
goedenmorgen meiden gisteravond kreeg ik steken onderin en in me rug heb tot half 12 wakker gelegen toen zakte het af en ben in slaap gevallen.werd vanmorgen 8uur wakker en had onderin zo n steken dat dacht dat de baby eruit kwam hahaha maar na tien minuten zakte het weer af weet niet wat ik ervan moet denken hoor. ik vind het allemaal maar eng fijne dag allemaal
We zijn duidelijk met z'n allen beland in de laatste fase: krampen, voorweeen, onduidelijke niet te bestempelen steken enz enz... Tja meiden, we krijgen ze niet voor niets! Het verschil man / vrouw wordt tijdens de zwangerschap wel weer even heel duidelijk, vinden jullie ook niet? Zo, kopje koffie en dan lekker shoppen. M'n lijstje wordt steeds langer...
Hey lieverds, Wat leuk dat jullie me gevonden hebben en gestemd hebben ! Ik had er niet eens iets van gezegd....hihi Wilde niet dat iemand zch verplicht zou voelen Ga nu even ontbijten en meld me straks zeker nog ! XFD Ps verontrustende berichten van mn werk.......gaat niet goed daar.....hoop niet dat ze voor eind Maart of Mei ineens failliet gaan, want ik ben in oktober pas in dienst gekomen en heb vanaf eind Maart pas weer WW rechten opgebouwd. Als ze mn salaris ineens niet meer storten maar wel mijn zwangerschapsuitkering blijven ontvangen heb ik ook een probleem......bah !
@mamamajo hahahah die manne hoeven niks te doen @fruitdruifje hoop het ook niet dat ze faliet gaan. ben blij dat niet de enige ben met die rare krampen voel me soms zo dom en moet woensdag pas op controlen
Hallo Meiden! Hier ook een budnacht! Sinds gister ineens een pijn in m'n rechterheup met draaien dus je snapt wel dat ik vannacht een paar keer g#dverd@*$$# heb geroepen. Heb de dokter alvast maar gebeld, morgenochtend kan ik terecht. @ mamajo: shopse vandaag! Hoop dat het volhoudt. @ FD: Jeetje, vervelend van je bedrijf. Hoop dat ze nog niet failliet gaan! @ wenneke: Gelukkig zit de baby er nog in! Fijne dag allemaal! Groetjes Nathalie
Weer een waardeloze nacht achter de rug helaas, maar dat is niet meer anders de laatste tijd. Ik ben vandaag precies 33 weken zwanger nog maar 4 te gaan en ik ben bij de 37! Gaat erg snel!
Nou het verschil is zeker te merken, Marco zei gisterenavond: ons Ukkie, ons buikkie. Nou ons Ukkie ben ik het helemaal mee eens maar het is MIJN buikkie, als het ons buikkie is mag hij het wel even overnemen hahaha