Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    whahaha goedemorgen meiden !
    hier al vrolijk lachend ! ik heb niet zo goed geslapen maaaaaaaar mijn man maakte mij wakker omdat IK ! lag te snurken
    pfffffffffffffffff nou weet hij ook eens wat het is he !
    verder zo veel last van mijn handen ik ben er toch wel wakker van ...
    tja ik heb al lekker in bad gezeten en ga zo bakkie doen op mijn werk ..
    nu gaat het nog maar ik merk wel dat het allemaal zo veel energie kost nu dat ik mezelf steeds minder zie doen op een dag ...
    nou ik ga lekker ff mijn warme choco opdrinken en dan ff op pad
    snel langs de kruidvat de luiers zijn in de aanbieding en nog wat dingen ...

Jethuhh helemaal mee eens hoor mijn man moet maar eens rond gaan lopen met dit lijf kijken of het dan allemaal nog zo mooi en leuk is haha
    Dalillah ! mooi hoor week 33 schiet lekker op zo ! en geloof me bij week 37 ben je zo ! en hoop dat de kleine nog gaat draaien !
    N4th4li wat shit van je nacht idd maar even navragen bij de ha ! de nachten worden steeds minder he !
    Wenneke zeg jij moet jezelf helemaaaaaal niet dom voelen we vragen hier allemaal veel en zo kunnen we er juist zijn voor elkaar ! ik heb ook mega veel steun aan iedereen hier !
    FD en nog zalm gekregen van je mannetje ? of is hij weg gewaaid pff wat een weer om te vissen ! en tuuuuuuurlijk stemmen wij op jou ! jij bent nr 1 ! en wat vervelend van je werk zeg ! de duimen draaien hier op volle toeren !
    Mamajo idd het wordt nu echt zwaar ... letterlijk en figuurlijk zeg ! en hier ook al aan de lijstjes haha en elke keer verzin ik wel weer wat !
    Wenneke lekker rusig aan doen dan hoor meid ! en het hoort er allemaal bij ... alleen zo raar he ! hier ook regelmatig steken en als ik ga liggen zakt het wel
    Pooh ik zit al op een krukje onder de douch omdat mijn buik zo zwaar is en het gewoon pijn doet aan mijn banden als ik er onder ga staan ... zit wel lekker en kan weer genieten maar idd pffff die zwaartekracht ... ai ai
    Bellamano wat lekker straks met verlof ! oh meid wat kan je dan genieten ik ben al 3 weken vrij en geniet wel zo lekker !
    Redone oh meid ik hoop het daat de kleine nu goed ligt hier was het nl ook goed en ik dacht het ook gevoeld te hebben toen !
    Nathalie wat heb jij toch een mooie buik meid ! echt een mooie bol ! geweldig ! maar ben je nog wel in balans ? ha ha

zo en nu ga ik me eens aankleden ben weer later dan ik had gehoopt haha het is ook te leuk hier he !

2. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @ Emma: Zo, ook al lekker op pad! Veel plezier!
    @ Dalilah: De tijd gaat snel he? Kan me nog goed herinneren dat ik nog maar net zwanger was...
    @ Jetjuh: Ja idd! In het begin zei ik ook nog wel van WE zijn zwanger maar daar ben ik wel van teruggekomen. WE krijgen een baby maar IK ben zwanger, hahaha :)

3. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    goedemorgen!

hahaha wordt nu pas wakker......Was met m'n man in de teletijdmachine naar de Batvaia. Dat was het laatste wat ik droomde.....

Vanacht wist ik niet meer hoe ik moest gaan liggen. M'n doos, liezen en onderbuik deden zo'n pijn. Geen weeën of iets, maar spierpijn. Volgens mij is de kleine zich naar onderen aan het werken. Ik hoop het maar, want dan kan het koppie als het goed is geen kant meer op. Ik hoop dat jullie ukkies ook allemaal nog draaien...

M'n benen zijn nu ook één en al vocht, dat voel ik ook met slapen zeg!
    Ik ga zo even naar het winkelcentrum hobbelen. Ben benieuwd of ik dat volhoud. Mag eigenlijk wel niet, maar ik wordt gek van het zitten en liggen. Ga alleen maar even die perineum olie halen en dan weer terug.

FD: ik heb ook gestemd hoor!Wat kl*te van je werk!

Nou, dames iedereen met klachten......heel veel sterkte vandaag en dat de baby's nog maar mooi even blijven liggen.......en ons wat minder pijn doen. ;)

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    goedemorgen dames

Hier ook maar een rare nacht gehad....veel pijn in de buik en het gevoel dat het rommelde!
    Gister op de cursus zei ze dat ze dacht dat ik de 42 weken in ieder geval niet zou halen, ivm zoveel harde buiken nu! Er is wel iest veranderd aan de vorm van mijn buik vannacht...ik weet het niet wat precies, maar het wordt in ieder geval een rustig dagje!

Jetjuh: ben benieuwd naar de uitslag!

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

@Beccaatje,
    Wat goed dat die kleine is gedraaid zeg!
    Nu hopen dat het zo blijft liggen.

@Jetjuhh,
    Jeetje meis dat is wat minder nieuws zeg.
    Is er misschien nog een kans dat die kleine goed draait?

@Fruitdruifje,
    Ik heb ook gestemd op je hoor!

@Nathalie1973,
    Mooie buik meis. Wat een leuk filmpje zeg!

@Dieudonnee,
    Die kleine moet nog wel even blijven zitten hoor!

@Emma,
    Nog 1 nachtje slapen he? Dan zijn we 37 weken zwanger hihi.....

Vanacht ook een slechte nacht gehad pffff.... Me handen doen zo verschrikkelijk zeer. Het tinteld vreselijk erg en mijn benen doen ook zo verschrikkelijk zeer van het vocht.
    Ook weet ik niet meer hoe ik moet liggen in bed. Bij iedere draai word ik wel wakker.
    Vanmorgen ging mannetje er uit om 7.00u en ben daarna weer lekker terug in bed gegaan. Heb nog wel lekker 2 uur kunnen slapen gelukkig. Maar voel me best belabberd bah......
    Nog 1 nachtje slapen en ik ben 37 weken zwanger, jippie......

Ik ga even een boterhammetje eten en ik kom vanmiddag nog even kijken bij jullie

liefs Divi

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Dalillah:
    Zo jeemig dat pakket is echt mooi hoor! Goed dat je ff gemaild hebt..wow echt vet mooi pakket. Hahah mn man was ook helemaal happy er mee :)

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ all:

Hoi lieve dames!

Hier een zeer slechte nacht achter de rug. Heb ook erg veel pijn van mn BI gehad..en heb het nog steeds.

Afgelopen 2 daagsjes toch net ff te vaak in de auto gezeten en teveel gedaan denk ik :(

Haha moet van mn man op bed blijven, hihi en hij is druk aan t stofzuigen en opruimen, hihi hij neemt de nesteldrang gewoon van me over! ;)

Ukkie bewoog ook veel vannacht, vooral geschuif heen en weer, wat reslulteerd in steken in mn vagina..omdat het hoofdje al naar beneden lag en de orige keer al iets ingedaald was denk ik.

Morgen weer controle, hopelijk ligt ukkie nog goed. Denk het wel, legde vanochtend namelijk mn hand op mn buik en voelde alsof het kontje tegen mn hand aan schoof hahaha. Was niet bol en rond genoeg voor t koppie dacht ik. (hihi straks was het wel het koppie :oops: blunderrrr)

Dus vandaag lekkere rustige dag voor mij!

Ik duim dat alle ukkies ineens spontaan goed draaien vandaag! [-o<

Liefs en een knuffel!

Mili

8. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Hier ook even een teken van leven. Genieten jullie ook zo van je verlof? En ik lees al bij verschillende dat de nesteldrang heftig is toegeslagen, nou hier ook hoor. Niet normaal hoeveel een (hoog)zwanger mens in een paar dagen nog voor elkaar kan krijgen. Met als resultaat dat ik vandaag om 11.30 mijn bedje uit kwam. Ik zou zo verder kunnen slapen :oops: Dus vandaag maar even rustig aan, misschien alleen even de gordijnen uitwassen :D

9. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat vervelend dat jullie allemaal zo slecht slapen! Ik heb er op zich nog niet echt veel last van. Kan nog redelijk slapen gelukkig.

Net naar de vk geweest. Kindje is nog niet ingedaald. Ze vond mijn buik erg groot en mijn bekken erg smal! Dus wat dat moet worden geen idee. Mijn buik is nu 35 cm. En ik weeg 70.6 (normaal 60) dusja!

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    **INBRAAK**

Hallo maart mama's... nu onze maand alweer even bezig is, komt het voor jullie natuurlijk ook dichtbij! :D

Was even nieuwsgierig of er al maart mama's bevallen zijn?
    Succes met nog de laatste weekjes!

gr. Wendy (aanstaande feb mama)

**UITBRAAK**

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat vervelend dat er zoveel last hebben van vocht vasthouden en erg slecht slapen.
    Hier valt het nog wel wat mee gelukkig. Ik kan nog steeds mijn laarzen aan van voor de zwangerschap. Al kan ik de rits momenteel niet helemaal meer dicht krijgen maar echt veel last heb ik niet.
    Slecht slapen ken ik ook wel maar ik vind het nog redelijk gaan. Natuurlijk wel elke nacht 2 a 3 keer naar de wc maar meestal val ik wel weer in slaap. Sommige nachten lig ik ook maar wat te woelen en ben dan klaarwakker.
    Over nesteldrang: ik heb wel allerlei plannen maar als ik een slechte dag heb doe ik het gewoon rustig aan. De helft moet ik nog wassen en ook moet ik nog langs de thuiszorgwinkel :oops:
    Ik heb de auto steeds niet en weet niet of ze ook brengen of op avond open zijn. Vandaag maar eens navragen....
    Maar echte schoonmaakwoede heb ik niet. Het is al nooit mijn hobby geweest en nu ook niet. Wil wel dat alles netjes is maar kan gewoon niet veel op 1 dag. Dan krijg ik gelijk harde buiken.

groetjes

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Oh ja nog een tip voor slecht slapen. Wat mij vaak erg goed helpt is s avonds nog even een stukje wandelen.
    Doe het niet elke avond maar 2 a 3 keer in de week een half uur na het avondeten ofzo. Dan meestal samen met mijn vriend.
    Ik word daar altijd erg ontspannen van.
    Ook is wandelen goed voor je bloedsomloop (en vocht vasthouden).
    Ik heb het niet over een fikse wandeling hoor. Meestal doen we gewoon even een kwartiertje ofzo.
    Maar vaak voel ik me dan heerlijk voldaan. Vooral als het hard waait of wat kouder is.
    Als ik echt te moe ben wil het niet zo, dan krijg ik ook gelijk een harde buik. En mensen met erge bekkenklachten kunnen dit misschien ook wel niet.
    Maar goed ik wilde het even kwijt :D

liefs

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wat lief dat je ons succes komt wensen! Jij ook alvast succes! Spannend allemaal hoor!

Er zijn inmiddels 2 maartmama's bevallen van een kleintje! ;)

Dames ik voel me vanaf vandaag gelukkig iets beter en heb wat meer energie! Dus nesteldrang kom maar op! Ben de ramen al aan het wassen! :rolleyes: :)

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey meiden

Ben vanmorgen naar de Gryneacoloog geweest.
    Moet zeggen dat ik best een klein beetje zenuwachtig was voor het bloeddruk meten.
    Maar gelukkig was het keurig! :D
    Pff hele opluchting...Over 2 weken moet ik weer komen en krijg dan nog een echo.
    Als mijn bloeddruk zo blijft dan mag ik eventueel weer terug naar de verloskundige, maar hij wilde me niet de hele tijd heen en weer sturen en wachten het nog even af hoe het met de bloeddruk blijft gaan en overleggen dan samen even wat wij willen.
    Op zich maakt het mij niet zo heel erg veel uit waar ik beval, als alles maar goed gaat dat vind ik het belangrijkste. ;)
    Bij mijn zoontje ben ik thuis bevallen en het liefste heb ik dat nu weer.. maar als hij mij aanraad toch in het ziekenhuis te bevallen voor het geval dat mijn bloeddruk zou stijgen dan heb ik dat veel liever dan dat ik hals overkop tijdens een thuisbevalling toch naar het ziekenhuis moet...
    Zie het niet zitten om met zware weeen nog eens in de auto te stappen :(
    Ben op dit moment gewoon heel blij dat het allemaal weer goed gaat ! :D :D en zie het dan vanzelf wel waar ik straks moet bevallen ;)
    Ga in iedere geval al wel mijn vluchttas klaar maken , voor het geval dat het toch eerder gaat gebeuren ;)
    Wat betreft vocht vasthouden mag ik het hier nog echt afkloppen.
    Ik drink heel erg veel en zit heel veel met de benen omhoog en slaap ook met voeteneind iets omhoog.
    Slapen doe ik ook nog goed (ook even afkloppen hahah) maar vind het in slaap komen zo vervelend, kan geen fijne houding meer vinden..
    Nou ik stop er weer even mee , misschien tot later!

groetjes

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey mama1984 ! Fijn hoor !

Hoe hoog was je bloeddruk nu dan ? en eerst ?

Groetjes
    XFD

16. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Mama1984, fijn dat alles nu goed was. Super joh!
    Ik mag volgende week weer en hoop dat dan alles ook nog goed is.
    Doe het zoveel mogelijk nog rustig aan.
    Ik merk soms wel dat ik van alles wil maar dat ik er gewoon geen puf voor heb. Bij schoonmaakwerkzaamheden krijg ik zo snel een harde buik... Jullie niet? Vooral als ik veel moet bukken en weer omhoog ga (met soppen enzo).
    Begin volgende week ga ik even de klossen, ruggesteun en ondersteek ophalen. Ze zijn alleen maar van negen tot vijf open.
    De ruggesteun gebruik ik voor het er tegen aan kunnen leunen met het persen. Ik heb geen hoofdbord aan mijn boxspring namelijk.
    En kussens zakken natuurlijk steeds weg.

groetjes

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mama fijn dat alles goed was!

@ Nikkie hier de klossen ook van de week gehaald. Had er tien nodig :confused: Maar wel handig om de ombouw ook omhoog te doen zodat ik de ruggesteun ook heb ;)

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    @nikkie ik heb al 2weken de klossen is echt fijn

kom net uit bad wat zie ik op me buik stria :( helaas

19. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    @divi

Er is een kans dat het nog goed gaat liggen, maar die kans is klein.
    Maar elke kans is een kans, toch ga ik uit van een ks dan kan het alleen maar meevallen als ik het toch zelf mag doen :D

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hoihoi..
    Tijdje alweer niets laten horen maar geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen he.

Even heel ego , ik heb net mijn groeiecho gehad en kwam uit op 2101 gram.
    Vind het zelf nogal weinig en maak me stiekem toch een beetje zorgen.
    Straks even de vk bellen om te vragen hoe of wat omdat het me gewoon echt niet lekker zit.
    Als kindje blijft zitten tot 40 weken zal hij rond de 6 pond uitkomen zei ze , dus dat is wel goed , maar die 2100 gram zit me wat dwars..

groetjes

Deel Deze Pagina