heee meiden ! nou de pijn is weer weg ... en ik heb het zo om de 2/3 dagen erg heftig maarja nu vind ik het toch wel wat spannender worden ! ik heb de gyn niet meer gebeld .. ik wacht meestal maar ff af en voel me anders zo'n zeur ! tja moet zeggen met de VK had ik een prima band maar met de gyn vind ik niet dat ik zo maar kan bellen ... stom he ! ik had boodschappen willen doen die ga ik zo maar ff op mijn gemak doen en mijn moeder is geweest omdat ik ff de indeling van de kasten van de kleine niet meer snapte ! haha dus die heeft gelijk alles om gegooid ... geweldig ! lang leven de hulp van andere hoor ! dinsdag komen ze nog de laatste grote poets doen en nog een paar boodschappen de kaartjes en adres kraamfeest en deze dame is er helemaal klaar voor ! en volgensmij als ik echt 100% er klaar voor ben zegt mijn gevoel dat het dan (hopelijk) niet te lang meer gaat duren ! Vlinder dat is nesteldrang he ! ha ha ik heb nu ook geduld van niks haha en hier ook een partij lekkere billen die flink drukken op zijn tijd ! en ik heb nog 1 paar schoenen die ik pas en dan is het op... ik loop thuis op blote voeten om ze zo koel mogelijk te houden maar niks helpt meer ! Nikkie dat van je moeder klinkt eng hoor pfff de gyn heeft gezegd het hoort er bij en daar kan je het dan weer mee doen maar ohoh het zijn net messteken en dan een paar uur lang ... blaasontsteking is het niet vorige week nog op getest ! en het is idd Zalig weertje ! tja wij hebben het verdient he ! Wenneke lekker op de bank gaan zitten dan nu meid ! voeten omhoog en oprah kijken ! Pooh het is idd al 37 hele weken nu ..... oh wat is het snel gegaan zeg ! en wat slim van jullie van de AH noooooit aan gedacht maar mijn man mag ook sjouwen haha Mili ik ben blij dat ik niet alleen ben haha oh wat had ik er een zin in gister en we aten zelf al zo lekker ... maarja het blijft spoken ! haha en wij eten op zondag meestal frietjes en dan maak ik altijd lekker verse ! zelf ! en dat is nog lekkerder dan de M maarja zit nu eenmaal in je hoofd nu he ! en jij bent idd weer helemaal toppie gekeurd ! lekker hoor en niet aangekomen ! tja ook geen M he ! wha haha FD heel mooi opgeschreven ik heb ook samen met de gyn een bevallingsplan opgesteld in oveleg met hem ! vind dat heel geruststellend en ze kunnen het maar weten he ! en poeh die dingen die ik net allemaal las meid ik wist niet eens dat het allemaal kon... kan misschien nog wat van je over nemen ! Redone pff ramen zemen doe ik niet meer komen ze dinsdag doen mijn moeder en schoonmoeder ! zalig ! ik durf ook niet meer op trapje ... en mooie bevalling zo te lezen van je zoontje ! Divi ! meid ! vandaag is het zo ver ! 37 weken meid ! we zijn er ! All bedankt voor jullie info en meeleven ! pijn zakt wel weer maar het is nu wel spannend aan het worden zo met de 37 weken ! mamajo mij lijkt het ook geen begin ! al is het wel iets voor mijn gevoel maar geen wee .. jammer dat shoppen niet is gelukt balen is dat he ! en jij ook al zo slim om bij de AH te shoppen ! geweldig hoor ! mijn man werkt bij de super de boer dus die mot niks van de AH hahaha ! nou ik ga toch nog ff snel boodschappen halen kan er maar vanaf zijn en ik moet ff langs de bank om geld te storten dus moet toch de deur uit ! tot zo !
Hoi meiden, Diaantje: wat een knappe kerel heb je ter wereld gebracht zeg. Fijn dat hij het zo goed doet. Al bekend wanneer hij evt. naar huis mag? Emma: gelukkig is het weer wat afgezakt. Ik denk dat je last hebt van flinke voorweeen. Heb ik ook regelmatig en bij mijn zoontje ook gehad en kunnen behoorlijk pijnlijk zijn. Hier gaan we misschien toch naar de 9 maanden beurs. Even kijken hoe ik me voel op dat moment, maar zolang ik het rustig aan doe gaat het best goed eigenlijk. Wel regelmatig harde buiken of voorweeen. Verder de geboorteslinger gehaald en hij is leuk geworden. Alles is nu klaar dus beeb kan over een paar daagjes (als ik 37 weken ben hihihi) komen.
net de hond ze nagels laten knippen hahah begon er meteen eentje te bloeden wil als me zondag goed voel dagje weg 9maanden beurs gaan wij niet heen denk dat da niet redt helaas
Dames, Wie kan mij een goede omschrijving geven van voorweeen? Ik weet echt niet wat ik me daarbij voor moet stellen. Knuf
nou de 9 maanden beurs gaat hier ook echt niet meer lukken pfff moet er ook niet meer aan denken ik vind het al een hele beleving als ik hier naar het centrum ben ! haha zo en nu ff boodschappen doen ! ik blijf hier maar weer plakken he ! haha jullie zijn ook te leuk allemaal !
hallo meiden! ik ben ook uitgerekend in maart...en wel de 31ste! Het kan dus ook maarzo een april baby worden Ik ben nieuw hier en weet nog niet hoe alles werkt hoor! ga mn best doen! liefs Ilona
Ha meiden, @Beccaatje, Zo je laatste werkdag meid! Die bh's van de otto zijn echt mooi. Nu had ik, dankzij de tip van Mp'je, 3 voedingsbh's voor 20 euro. Ik zal ook eens op die site kijken die jij doorgaf. @Vlinder78, Ik heb normaal 75C en had nu een week geleden bij de otto 75D besteld. Moet ook wel zeggen dat ik niet vind dat mijn borsten zijn gegroeid, dus het zit nog qua cup wat losjes, misschien dat daar straks verandering in komt? Qua borstomvang zit het wel als gegoten. Meid, ik denk dat je dan de 75E moet bestellen? @Diaantje78, Meid wat een mooie foto van Sietze zeg! Echt een knap ventje. Ik ben blij dat het met jou ook wat beter gaat! @Bianca84, Hoe is het met jou meis? @Pooh, Jeetje dat had jij weer! Gelukkig dat het geen vruchtwater was zeg. @Emma, Gezellig dat je de volgende keer meegaat Zal dan even optijd aangeven wanneer we weer gaan oke haha...... Jaja we zijn vandaag 37 weken zwanger... Ik ben zo benieuwd... Ben blij dat het weer iets beter gaat met je buik meis. Maar doe je wel rustig aan? @Dalilah, Natuurlijk mag je de volgende keer ook mee naar de grote gele M. Gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd @Fruitdruifje, Ik vind het een heel goed van je dat je het heb opgeschreven hoor. Echt ook heel duidelijk! @mili, Wat fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige! @mamaNona, Welkom meis! @Nathalie, Lekker weer he? Ik heb hier ook toevallig de deur openstaan.... geen zonnescherm naar beneden want dat vind ik zo zonde. Schijnt een keer de zon doen ze de zonneschermen naar beneden zoals hier de rest van de buren....... @all, Jippie, vandaag 37 weken zwanger.... Ik vind het nu toch echt wel spannend worden zeg....... Eigenlijk niet veel nieuws bij Divi vandaan. Heb weer vreselijk slecht geslapen vanacht. Moest er weer 4x uit om te plassen en om 5.00u lag ik goed wakker dat ik niet meer kon slapen. Me mannetje overigens ook..... Die begon tegen me te praten en die kleine vond het wel erg gezellig zo. Dus gelijk trappel de trappel haha...... We zijn nog wel even in slaap gevallen, met als gevolg dat mannetje zijn tijd had verslapen. Hij had zijn wekker niet gehoord, ik eigenlijk ook niet hoor. Hij moest om 8.00u beginnen maar werd dus 8.00u pas wakker. Ach kan wel eens gebeuren. Vanmorgen wel een aantal keer een vreselijk harde buik gehad. Wat kan dat pijnlijk zijn zeg! maar die kleine blijft dan wel druk in me buik, is dat bij jullie ook? Zometeen nog even wat boodschapjes doen. Heb eigenlijk niet veel zin, maar we hebben niet veel meer in huis. Verleden keer liep ik ook in de AH en toen kreeg ik ook zo'n pijn in me buik pffff.... Dus nu neem ik maar een karretje in plaats van een mandje. Over borstvoeding gesproken, ik ga het wel proberen. De 9 maanden beurs, ik zou er heel graag heen willen, maar ik denk dat dat mij ook niet gaat lukken. Zeker niet als er allemaal mensen voor me voeten lopen. Hormonenbom Divi gaat dan ontploffen.... Maar ook vanwege het vocht in mijn benen, het doet zo zeer, dus nee, ik sla even een jaartje over. liefs Divi
Nog even het stukje over voorweeën wat ik een tijdje geleden heb geplaatst. Heb het even teruggehaald. Misschien heeft iemand er wat aan. Zometeen even het mooie weer in met broer/nichtje. Iedereen nog een fijne dag. Fijn dat het weer afgezakt is Emma Zijn jullie ook best wel moe momenteel? Ondanks dat ik wel redelijk slaap. Natuurlijk rust je veel minder uit omdat je vaker wakker bent. Maar vannacht hoefde ik pas om vijf uur naar de wc. Sliep tegen half twaalf. Ook wel eens lekker. Toen was de kleine wel aan het trappelen. Ik heb nu vooral dat het voelt alsof er geen ruimte meer is. Dan zitten de voetjes echt in mijn ribben of aan de bovenkant. groetjes
65 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op 22 januari 2008 - 1e kindje - Jongen - Sytse Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 26 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 27 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op 30 januari 2008 - 1e kindje - Meisje - Doutzen Liefke Elisabeth MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 26 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Meisjes: 14 Jongens: 21 Surprise: 30 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - MamavanJordy Redone - Zuurtje Miekje1982 - Zuurtje Miekje1982 - Apie Beertje86 - Apie Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Dieudonnee - Mili Divi - Bianca84 Divi - Nikkie Wenneke20 - Vlinder78 Nathalie1973 - Mamajo Zijn er nog meer mensen die elkaars buddy willen zijn? Zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden als de bevalling begint? Roep maar dan zet ik jullie op de lijst!! Dames het is idd echt heerlijk weer. Het was hier net 14 graden! Ik krijg echt al een lentegevoel! wat een mooie tijd gaan we tegemoet met alle beebjes die geboren gaan worden! @ MamaNona welkom hier en je staat op de lijst! @ Emma gelukkig is het weer wat afgezakt! En wat fijn dat ze een grote schoonmaak komen doen! laat je maar lekker verwennen! @ Divi als ik echt ene harde buik krijg dan voel ik ons kleintje bijna niet. Ik denk dat hij dan weinig ruimte heeft en niet meer kan bewegen. Ik vind dat altijd zoooo zielig! @ Nikkie ik heb dat soms ook het gevoel dat de baby er zo uit zakt Vooral soms als ik aan het plassen ben. Dan lijkt het net of er nog iets doorzakt. maf gevoel he. Hier ook weer veel moe! Ik moet dara ook echt ana toe geven. Ik heb vaak veel plannen op een dag, maar na 1 of 2 dingen ben ik al op en schuif ik het maar weer door naar de volgende dag!
goede middag! Dag 1 van mijn verlof!, lekker rustig aan gedaan.. Wel eindelijk toegegeven aan mijn poetsdrang! heerlijk! Ook heerlijk weer inderdaad ik heb ook mijn tuindeur openstaan en laat het huis is lekker doorluchten! Ik heb vanmorgen toch even de vk gebeld en die gaf aan dat het voorweeen waren/zijn en dat die indd vooral sávonds ena'nachts voorkomen! Overdag heb ik nog veel harde buiken maar ik voel me een stuk zekerder! de baby beweegt ook lekker. Morgen lekker shoppen met een vriendin voor haar nieuwe huisje! zo'n zin in! Ik hoop wel dat ik het volhou.. haha en jullie met de MAC dat ga ik morgen ook echt doen, ik krijg er zo'n zin in door jullie! :-$ ik kom vanavond denk weer ff langs!
zeg meiden als wij ooit een reunie gaan houden dan weet ik al waar ! wha haha hahaha heb zin om er naar toe te rijden maar ik ga er niet aan toe geven ! nee nee nee .... ik ben sterk [-( ik zat om half 4 al te deken om er naar toe te rijden maar is te vroeg he ! haha dus nee .. ik heb nu geen zin meer om in de auto te stappen maar man komt er om 9.30 weer langs he ! haha ! Dalillah lekker niks doen dan hoort er bij hoor en dagje niks maakt ook niks uit morgen weer een lekkere vrije dag ! Bellamano zalig he om vrij te zijn en zo is nu elke dag ! is echt ff wennen maar ik heb me nog geen seconde verveeld kom zelfs tijd te kort haha en gezellig hoor shoppen ! Pooh zalig weertje hier he ! haha hier ook de voorjaarskriebels ! hoe is het met je vandaag verlies je nog veel vocht of is het minder ? en lekker he dat je nu morgen ook altijd vrij bent haha normaal moet alles op een dag en hier nu ook 1 of 2 dingen en dan weer morgen ! Nikkie mooi stukkie van de voorweeen maar zo te lezen lijkt het heel erg op gewoone weeen .. voor iemand die ze niet kent dan he ! en ik denk dat ik ze ook al heb hoor ! en wat heb jij heerlijk lekker lang geslapen zeg ! Divi erg he dat plassen zit je dan voor 4/5 druppels en je moet dan nog wel zo erg ! maar goed het is aftellen he ! en hier ook altijd om 5 uur een babbeltje als mijn man gaat werken ! dus de kleine zal straks ook wel om 5 uur komen haha en rusig aan met die harde buik he ! Mamanona welkom bij de club en de 31e is maart he ! is het je eerste kindje ? Nathalie het is zalig weer maar de deur staat niet open hoor haha dat is wel erg posi ! hier weer wat dingen van mijn lijstje af .. probleem is echter zodra ik wat weg streep verzin ik weer wat nieuws haha zo blijf ik bezig he ! oh meiden wat heb ik zin in vet eten ... grrrrr
Leuk dat ik op de lijst sta.... ik krijg trouwens een meid ( als het goed is dan! ) De VK heeft net een huisbezoek gebracht aan mij...... ik moet het nu rustig aan gaan doen.... de reden van haar bezoek waren mijn harde buiken en "menstruatiepijnen"... ook heeft ze zwangerschapischias geconstateerd Morgenvroeg moet ik ook nog even bij de huisartsenpost langs om mn urine te laten controleren op blaasontsteking..... al met al flink balen! Bij de zwangerschap van Jamilia heb ik nergens geen problemen mee gehad,was de eerste 16 weken flink misselijk/ziek,maar tot week 42 aan toe deed ik alles nog gewoon op hetzelfde tempo en manier al voorheen! Ik ga nu mn keukendeur en ramen maar eens dichtdoen,het wordt frisser! Ook maar eens aan het eten beginnen zo! Fijn weekend allemaal!
Emma, ja ik moet echt even rustig aan gaan doen maar dat gaat zo moeilijk haha, vanavond moeten we de kledingkast en het peuterbedje in elkaar zetten en over verven (het is lichtblauw geverfd door vorige eigenaar en ik wil het roze, hihi). Morgen ga ik dan maar echt een rustdag houden, kijk er nu al na uit om dan een lekker middagdutje te gaan doen! MamaNona, dat heb ik dus ook, mijn vorige zwangerschap was echt een makkie vergeleken bij deze, maar ja, toen had ik ook geen peutertje rond rennen! Ik ga vanavond naar de grote gele M, jippie! Hahaha. Ik heb er echt zo'n trek in dankzij jullie! Dus mijn man gaat chinees halen en dat eten, en daarna gaan we langs de Mac voor mij! Kan niet wachten hahaha, erg hè.
oh wat zijn we erg zeg Wij gaan ook patat eten maar dan niet van de Gele M Ik heb vanmorgen de ramen buiten gezeemd en net heb ik aan de binnenkant gedaan.Hoezo schoonmaakwoede? Ik heb ook lekker de buitendeur open en de was die ik buiten heb opgehangen heb ik net opgevouwen.Strijken moet ook nog maar dat laat ik wel een dag liggen en vanavond gaat mijn mannetje even dweilen voor mij.
Bedankt voor het stukje over voorweeen! Wat een heerlijk weertje idd. Net heerlijk de vloer gepoetst met de deuren ramen wagenwijd open! Geniet lekker van dit weer allemaal en ik lees alles mee maar weet echt niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen om op iedereen te reageren! Sorry
@ Emma jaaaaaaaaaaa dat heb ik ook als ik iets weg streep komt er iets anders voor in de plaats! Zou je ooit echt klaar kunnen zijn voor je gevoel? Ben benieuwd! Ik heb geen vocht meer verloren. het was gisteren ook in een keer een plensje, maar zal de blaasleging wel zijn geweest! En idd lekker gevoel dat je morgen ook weer vrij bent! Normaal zou ik nooit doorschuiven, maar kan me er nu heel goed bij neer leggen! Dames we zijn echt in de laatste fase beland...zooooooooooooo spannend allemaal! Ik heb zo'n zin om ons hummeltje vast te houden! Dadelijk het wiegje ophalen waar mijn mannetje zelf ook nog ingelegen heeft. Ik zal straks of morgen wel even een fotootje maken!
@Pooh Misschien trappelt die kleine wel bij mij vanwege de ruimte dan die wordt beperkt vanwege die harde buik. Nou he, ik vind dat ook zielig hoor! Als het straks dit weer wordt meis, dan kunnen we lekker naar buiten met die kleine..... Ik heb er nu al zin in.... Vanmorgen zei ik nog tegen die kleine, als het dit weer is als jij bent geboren gaan mama en jij lekker buiten lopen hihi.... @Bellamano, haha Emma en ik zitten iedereen aan te steken met de grote gele M haha....... Alvast veel plezier morgen meid! @Emma, Nou ik vind dat helemaal geen gek idee om een reunie te houden hoor. Ik ben wel eens benieuwd met wie ik hier nu allemaal zit te kletsen, jij niet? Dan gaan we lekker met z'n allen naar de Grote gele M haha haha..... Bel je mannetje op dat hij vanavond iets lekkers meeneemt bij de Mac vandaan haha.... Sorry, nou zit ik je weer lekker te maken. Nee 4/5 druppels heb ik eigenlijk dan geen last van. volgens mij spaar ik het op van de hele dag want overdags hoef ik eigenlijk niet zo veel, maar ik drink wel veel.... Ik weet het ook niet? Maar wij kunnen in ieder geval flink gaan aftellen! Vind het zo spannend worden nu, jij ook? Ik vind het ook nog zo onwerkelijk. Er groeit een wonder in je buik en straks ben je ineens moeder..... Binnen nu en 5 weekjes zijn we toch echt mama he? @MamaNona, Welkom bij de club meis. Leuk dat je mee komt kletsen met ons! Doe je rustig aan?