Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @mamaNona Welkom meid en veel kletsplezier.

Die reunie dat vind ik ook niet zo'n slecht idee.Lijkt me wel leuk.

2. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Net even bij m'n vriendinnen geweest. Heb veel te lang rechtop gezeten, want m'n benen en voeten staan nu in brand. Was wel gezelllig. Vind het alleen altijd moeilijk om te "zeuren" over mijn zwangerschap bij hen. Zij zijn namelijk een lesbisch stelletje en moeten een hele lange weg gaan om kindjes te krijgen en ik weet dat ze dat heel graag willen. Ze zullen nooit aan mij laten merken hoor, dat ze er moeite mee hebben dat ik zo zwanger ben. Misschien voelen ze dat ook niet zo, maar ik wel.

Nu ben ik helemaal kapot en wil mijn vriendje graag naar z'n ouders. Z'n papa heeft gevist en wil z'n vangst laten zien. Wel leuk hoor, dus ga gewoon mee. Dan het weekend maar heel rustig aan doen, zodat m'n bloeddruk niet te hoog is maandag.

@all met voorweeën en harde buiken: heel veel sterkte, ben blij dat ik er (nog) gen last van heb.

@mamanona: Welkom!

Ik ga zo toch maar aan de kip met rijst en groenten.......heb zo'n zin in een patatje speciaal, maar voel me dan zo schuldig... heb gisteren al een bezoekje aan de grote gele M gebracht. Kindje moet ook groenten denk ik dan.....net ook al een saucijzenbroodje op............ :) :oops:

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey Dalilah,

toen ik zwanger was van Jamilia,toen had ik mn stiefkindjes in de rondte rennen..... een jochie van 5 ( die lijd aan een soort van ADHD) en een meid van 8!

Ach ik zie allemaal wel hoe het loopt,laat het gewoon over me heen komen en zal rusten als de situatie het toelaat! :)

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier geen gele M in de buurt,maar dochterlief is naar de snackbar nu :p
    Zoonlief eet bij mijn schoonfamilie,man is werken dus we zijn maar met zijn 3-tjes,dus een lekker patat speciaal,fric.speciaal en kaassoufle voor Naatje :)

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Wat een gebabbel hier zeg! Nog ff dan kan ik het wat beter bijhouden, moet nog 2 daagjes werken (maandag en dinsdag).

Ik heb trouwens nog 3 kaartjes liggen van het Kruidvat voor de 9maandenbeurs, voor 14 en 15 feb, de avond!
    Dus als iemand in de buurt woont en interesse heeft (en puf om nog te gaan), kan ie ze ophalen!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    JAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ik ben gebroken :oops: :oops:
    geen gele M
    maar ik ben naar de friettent gereden en heb een friet stoofvlees op en een stokje met sukje frikandel/pikanto/mexicano en nog wat ....
    ohhhhhhhhhhhhhhh meiden ik ben gewoon happy nu :oops: :oops:
    ha ha ha ik kon niet meer ben na laatste bericht gelijk weg gerden aiaiai
    maar ik zie dat er meer zijn hahahahaha

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    @bellemo hier is het voornamelijk s nachts en s avonds en beetje eind van de middag mijn vk dacht dat indalen was .maar we hebben dezelfde klachten :rolleyes:

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Zo dan, even melden dat vanaf nu ik ook met verlof ben!

En morgen 36 weken, dus hooguit 6 weken tot ik mijn nieuwe beeb in het echt kan zien. Toppie dus.

Door al dat gepraat over gele M's en andere slechte dingen heb ik wel heel veel zin in slechte dingen :)

Misschien mannetje eens lief aankijken...kan hij mooi op weg naar huis via de patatboer....ooooooooooooooooo slecht!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh hahaha
    tja eeuwig onderwerp he ! !
    maar we zijn er in zo verre uit ... het worden mijn namen en als hij zelf met iets of iets beters kan komen kunnen we het er nog eens over hebben hahahahahahahahahaahahahhaha
    tja lijkt me de beste oplossing ....

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!

11. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hé meiden,

Jaaaaaaa, ons mannetje mag zondag naar huis! Hij is 3 dagen alarm vrij en mag dus van de monitor en de kinderarts is vanmorgen geweest en Sytse is goedgekeurd en mag zondag naar huis..... Ik vind het echt spannend!

@all: Klinkt lekker die grote gele M, maar ben bang dat mijn darmen het vette eten nog niet trekt :(
    Owjee ik heb alles gelezen maar ben het nu al weer kwijt oja....
    @Emma, 37 weken schiet nu lekker op he en geniet van je snackje....
    @mamanona, welkom
    @Beccaatje, geniet maar lekker van je verlof!

liefs Diaantje

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wat een heerlijk nieuws Diaantje

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah nee inderdaad geen M, maar tsja ik laat ook geen gebakjes enzo staan. Hihi dus ik krijg genoeg binnen ;) :) Maar ja ukkie eet gewoon meer :)

Lekker van genieten hoor die gele M, of van je eigen frituurpan, haha ik verheug me nu al op zondag! :)

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ MamaNona: Van harte welkom hier!!! :)

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Lees dit nu pas. Nou ja haha als je er maar van kan genieten! :D ;)

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou mili het heeft me echt goed gesmaakt !
    haha doe het normaal nooit want wil toch wel gezond bezig zijn maar dat lukt ff niet vandaag haha maar goed een keer is niet zo erg en avondeten moeten we toch he !

Diaantje wat een geweldig nieuws meid !
    oh wat lekker de kleine mee naar huis dat zal wel groot feest zijn ! en toch ook nog lekker snel ! wouw nog 2 nachtjes meid !

wat is het hier rustig zit iedereen bij de Mac ofzo ?

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja hoor avondeten moeten we inderdaad en nee dat geeft toch niets?
    Hihi als het maar lekker is!

Tsja wie weet is iedereen nu gaan rennen naar de Mac, haha iedereen op een hobbel door al onze berichtjes over de Mac en patat! :) ;)

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hahaha morgen praten we alleen nog maar over gezonde dingen haha iedereen morgen naar de groentenboer !

ik heb een lekkere appel op MMMMMMM
    oh nee weer die M wha haha

sorry beetje melig
    wordt nog meliger ik ga lekker dancing queen kijken ..

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) Ja inderdaad weer die M, t is een verslaving hoor eMMa ;) :)

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ik heb vanavond ook van de snackbar gegeten! haha patat pinda/mayo en een heerlijke mexicano!
    Haha volgens mij is het patat dag!
    Morgen denk maar niet naar de maccie-D haha

fijne avond allemaal

Deel Deze Pagina