Wij willen wel graag weten wat het word, Veel te nieuwsgierig HAHA. Bedankt voor de tip Lidy, dacht namelijk dat er eerst een verwijzing van de HA aan vooraf ging.
@ Marinka Ja dat is inderdaad leuk straks wonen we vlak bij elkaar.Ik kom uit het noorden van drenthe. En we schelen een dag met de zwangerschap ook erg leuk.
Mijn vriend en ik hebben beide het gevoel dat er een jongen gaat komen, kan niet uileggen waarom het is gewoon een gevoel. We zeggen ook `als hij er straks is dan......`
Ja dat dacht ik ook dat je eerst de Ha moest bellen maar nee hoor. Gewoon naar de vk. We hebben er in onze gemeente maar 1 (praktijk) dus niet veel keus. Ik heb nu een cup a soup op en ook last van brandend maagzuur. Mmmm niet meer doen dan maar. Enige waar ik niet aan moet denken is koffie. bleh. Zit dus nu de hele dag aan de Rooibos thee. Moeite heb ik met een wijntje. Niet om hem te laten staan maar omdat het zo erg opvalt dat ik fris drink. Ik ben nl. echt een witte wijn/roze leut.... Mijn vriending ging gewoon bier bestellen en gaf die aan haar vriend maar ik drink geen bier dus dat valt ook weer op. Heb tijdens de kermis allemaal smoesje bedacht, ging ook al niet zo makkelijk maar zondag verjaardag met de hele familie in ons dorp. Dus kan ook niet zeggen dat ik moet rijden.... Misschien dan maar aan het lijnen of medicatie... Help!
hoi meiden wat zijn we al met veel zeg! Vanmiddag hebben we het toch aan mijn ouders verteld.......kon niet wachten! Ze vonden het super en me moeder had al zo'n voorgevoel! haha..... Gelukkig heb ik niet meer zo'n buikpijn als gister, dat waren echt mijn darmen......... nog een weekje.....echo!
ellenk ik heb morgenavond ook een feestje en sta meestal op feestjes me tin ene hand glas wijn en in andere sigaret. Heb bedacht dat ik ga zeggen dat ik anti bioticum kuur heb. Maar alleen als ze er naar vragen. Je kunt ook vragen om een wijntje en hem ergens laten staan. succes! tatum
Wat gaan we hard dames! hihihi Wat een onzekerheid bij de meiden die bruin verliezen! Kan me voorstellen dat je daar erg onzeker van word! Ik ben doodmoe hahahaha heb het huis aan kant gedaan, daarna moest ik even een uurtje de deur uit, er was een bezichtiging in ons huis. Hahahah nu echt moe.. jeetje!
Hey meiden ! Ben ik weer ff. Ben nu thuis, lekker nog even meelezen met jullie.. Ik heb mijn VK gebeld (die ik bij de geboorte van mijn dochter ook had) en nog gevraagd of ik langs de HA moest. Dat was nergens voor nodig.. En of ik het wil weten...Nee. Bij mijn dochter wist ik het wel, en daar heb ik geen spijt van. Maar ik wil het ook meemaken dat je tot op het laatst niet weet wat het word, dus vandaar deze keer niet.. Misschien helpt dat ook een beetje de bevalling door te komen, super surprise op t laatst !
Volgens mij heeft mijn moeder ook een vermoeden. Waarschijnlijk voelen moeders dat gewoon aan. Maar we vertellen het pas na de echo. Het lijkt me zo leuk om de foto van de echo in te lijsten en dat dan aan onze ouders geven. En er van te voren bij zeggen dat ze het niet kunnen ruilen
Sjeempie wat een kletsmiepen zeg! Zwanger zeker? haha! Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren! wat een waslijst alweer! Heerlijk om van die herkenbare verhalen te lezen! Ik heb ook bijna geen kwaaltjes, maar heb alle vertrouwen dat het goed gaat! Somberen kan altijd nog mocht het toch misgaan. Ik geniet heerlijk van het gevoel zwanger te zijn! Groetjes, Parel
Katie, leuk idee om de echo foto in een lijstje te geven. Zat al te bedenken hoe ik het leuk aan kon gaan kleden.... In 2 dagen heb ik het al weer aan veel meer mensen verteld dan ik van plan was; gisteren aan een oud buurvrouw (zij had al zo'n vermoeden, ze zag het aan mijn huid...) gisteren ook aan een verkoper van ECI (mocht een boek uitkiezen en ik koos voor "Oei ik groei" zijn vraag hebt je kinderen? ikke; nee nog niet.... ik zie die vent toch nooit meer! En vandaag kwam een klant langs die vertelde dat hij was verhuisd en zijn vrouw zwanger was. Wij gezellig kletsen, hij op een gegeven moment; jij weet er ook veel van, nou toen kon ik het niet meer voor me houden, wat ben ik toch erg!
Voor de nadere kennismaking doe ik even kort mijn verhaal. Wij hadden besloten in de juni/juli cyclus voor 't echie te gaan. Ik was niet aan de pil en in de veronderstelling dat ik mijn cyclus wel ken. De laatste week van de voorgaande cyclus onveilig gevreeen. En het resultaat ... zwanger, een halve maand eerder dan gepland. Ik ging voor eind maart - begin april Ik verlies nu al meer dan 4 weken bloed, variërend van roze - rood - bruin. Het heeft niets te betekenen, want ik had deze week een echo en de vrucht zat er nog. Alleen was het te klein om termijn te bepalen, dus daar mag ik 10 augustus voor terugkomen. Wat verder....ondanks dat het mijn 2e zwangerschap ik toch een nieuw boek gekocht (informatiehonger he?), bevallen en opstaan. En ook al weer uit . Geeft niet, ik ben er klaar voor, ha ha. Wat ik me nog wel af vroeg, ik heb ergens gelezen dat als je vorige kind > 9 pond was je automatisch in de gaten wordt gehouden voor zwangerschapssuiker. Weet iemand hier wat van? Anders stel ik de vraag even bij de vk, net zo handig natuurlijk.
Ik zou het ook het liefst van de daken schreeuwen Lidy, ben benieuwd wanneer ik mijn mond voorbij ga praten. Wat misschien ook een leuke manier is om HET te vertellen. Je zwangerschapstest in een mooi doosje (waar b.v een ketting in heeft gezeten)stoppen en dan geven. Ben echt vanalles aan het verzinnen om het leuk te brengen en kan niet wachten om die gezichtjes te zien!
wij doen een truitje van rainbow babys. Staat op dat ze een grote zus wordt en dat trekken we onze dochter aan op ouder/schoonouder visite. Kijken hoe lang het duurt voor 't kwartje valt.
Dat is ook een leuk idee zeg, kunnen wij onze hond een shirtje aantrekken want het is onze eerste kleine. Misschien met de tekst ´ik krijg er een nieuw baasje bij`
Toch best wel engig Beccaatje dat bloed verlies! Ik doe een truitje van simply colours bij mijn ouders. Mijn neefje gaat hem dragen. Op de voorkant staat pssst ik heb een geheimpje (zoz) In maart 2008 word ik een grote neef De dag dat mijn ouders terug komen van vakantie spreken we met zijn alle af. Mijn schoonouders krijgen een kadootje, het opa en oma boek, kunnen ze allemaal dingen opschrijven over vroeger, hun jeugd enzo. Mijn zusje ga ik zondag van schiphol halen, mijn neefje gaat een bord dragen met daarop; vanaf maart 2008 moet ik je delen tante nadine! hihihi Mijn zus heb ik het gewoon gezegt, zij was zo nerveus hihihi
eng wel, maar ja, de vk zegt dat zonder krampen of stolsels het van alles kan zijn maar niet noodzakelijk een miskraam. En gelukkig deed woensdag het hartje het al, dat is toch een eerste hindernis he (nou ja, je hebt natuurlijk de bevruchting, de belangrijke delingen, de innesteling, maar daarna is dit ook wel belangrijk ). Verder probeer ik me er niet al te druk om te maken, if it's not meant to be.....dan heb ik daar wel vrede mee. Maar goed, ik praat makkelijk, heb al een gezond kind natuurlijk.