Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Haha, ben net een half uurtje terug van de grote gele M hihi, volgens mij heeft bijna iedereen hier ongezond gegeten, wat erg! Divi & Emma, het is jullie schuld hahaha :)

2. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Erg ongezond maar oh zo lekker :)

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Oooooooh, de gele MMMMMMMMMMM...wil ik wil ik wil ik !

Ik woon op bijna 8 minuutjes van de gele M, jammie

Zullen we reünie dan bij mij houden, hihi ? ;)

@diaantje : wat een goed nieuws !

Ik heb net bloemkool met witte saus op, was ook lekker, maar toch.....

We hebben er weer een neefje bij !
    Heb net de gelukkige ouders aan de lijn gehad.
    Helaas verliep het allemaal niet zo soepel, maar uiteindelijk gaat het nu redelijk (kindje overigens prima !)
    Goede communicatie met dokters e.d. is zoooo belangrijk.

Ik ga zo filmpje kijken...heb er 3 liggen !

XFD

4. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    @ MamaNona, inderdaad gewoon je rust pakken wanneer je de kans hebt! De vk vertelde ook dat je meer last kan krijgen van bandenpijn de 2e zwangerschap, nou dat heb ik inderdaad gemerkt! Eerste zwangergschap heb ik daar helemaal geen last van gehad namelijk!

@ Emma, ja dat is dan inderdaad de beste oplossing haha, vooral omdat je nu al 37 weken bent lijkt het me een fijn gevoel om in iedergeval daar niet meer over te hoeven stressen en dat van je lijstje te kunnen schrappen! Haha.

@ Beccaatje, fijn dat je nu met verlof bent, kan je lekker rustig aan gaan doen!

@ Diaantje, fijn dat het zo goed gaat met je kleine mannetje, ben blij te horen dat ie al bijna lekker naar huis mag!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ohhhhhhhh mijn schuld !
    ik ben zelf ook ten prooi gevallen aan die lekkermakerij ! hahaha
    ik ben onschuldig en na een week eindelijk voldaan hahaha

en haha M ili het zit in onze naam wha haha

6. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Hihi, ja verslavend! Als we er langs rijden dan zegt m'n dochtertje van 2 altijd 'kijk mama, jammie!' Van wie zou ze dat nou hebben? :)

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou FD dat is lekker dichtbij ! hier is het ongeveer 10 min vandaan dus jij wint ! hahaha
    maar eh moet jij niet de hele week vers gevangen vis eten van je mannetje ! ;)
    en gefeliciteerd hoe heet hij ? en ik ga nu ook echt weg achter de comp !

fijne avond nog en tot morgen ik ga ff aandacht geven aan mijn man ;) ;) whahaha

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha dat heeft ze van divi ! hahaha die is er mee begonnen of .. en dat zou ook kunnen .... ze heeft het echt van jou !
    hihihi ;)

9. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hier 2 bamischijven en 2 frikandellen gegeten. Heb voor het gezonde maar twee waspenen en een appel erbij gedaan.........telt ook vind ik!

Ik heb sinds een week of twee ook een donutverslaving. Zo lief, vriend neemt ze steeds mee!

Matrasje was er nog steeds niet. Bleh!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Emma:

:) :) :)

T zit inderdaad in onze naam Emma, hahah nou hebben we wel een heel goed excuus...

K zie het voor me:

Vraagt mannnetje: waarom wil je naar de gele M?
    Zeg ik dan: hoe heet ik???
    Zegt mannetje: Mili
    Zeg ik: Nou dan, haha I rest my case! :)

Maar ikke heb vandaag een ooohhhh zo verantwoorde Sonja Bakker schotel gehad. Met rundergehakt, belegen kaas (niet SB proof :) ) boontjes, ui en tomatensaus!

@ FD:Van harte met je neefje!!!!!

11. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Hihi, laten we de schuld maar op Divi schuiven, dan kan mijn man mij de schuld niet geven :) hahaha

Ga jij maar lekker aandacht geven aan je man ja, straks gaan die arme kerels zich nog verwaarloosd voelen hihi, dan nemen ze nooit meer wat van de Mac voor ons mee! Hahaha.

Ik lig hier op de bank met de laptop terwijl mijn man de kledingkast in elkaar aan het zetten is! En in de keuken is een vriendin het peuterbedje van m'n dochtertje roze aan het verven! Voel me best wel schuldig maar ik had last van harde buiken dus moest gedwongen hier gaan liggen :(

12. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    FD: Gefeliciteerd!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Fd en Emma hier zit hij op 2 minuutjes! :D Dus hier die reuni :)

@ Diaantje wat een heerlijk nieuws! Geniet er maar lekker van zondag!

Hier net het wiegje met alle toebehoren bij schoonmoeder opgehaald en ik ga het morgen opzetten! :D Nu ben ik moe en ga ik lekker bankhangen..

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen meiden

Ik dacht laat ik er maar eens vroeg uit gaan, het word vandaag mooi weer en daar wil ik lekker van gaan genieten ;)
    Straks even een kleine boodschap doen, en dan heerlijk weer een was buiten ophangen.
    Ik heb echt last nu van schoonmaak woede.
    Gelukkig wil mijn mannetje mij gaan helpen dit weekend ;)
    Verder hier een redelijke nacht gehad, beetje onrustig en veel gedroomd... zou niet weten waarover, want heb het gevoel dat ik echt allerlei dingen door elkaar droom.

@ nikkie: volgens mij vroeg je een paar pagina's terug over benauwdheid? daar heb ik ook last van als ik op mijn rug ga liggen. Mijn fysio zei mij dat dit komt doordat de zwaarte dan naar je rug gaat en alles erop drukt.
    Ze gaf me de tip om dan onder 1 bil er iets onder te leggen (kussentje of opgevouwen handdoek).

@ Fd: Gefeliciteerd!

@ diaantje: Ooo wat fijn, geniet er lekker van!

@ nieuwe maart mama: welkom !

@ pooh: Wij krijgen ook het familie wiegje voor bij ons op de kamer. Hij is van mijn oma geweest. mijn moeder en ik en mijn zoontje hebben er onderandere ook zelf in gelegen. (en nog veel meer fam)
    Mijn moeder gaat van de week de bekleding er weer helemaal in vast maken. Schijnt een hele klus te zijn, maar is zoo schattig als het klaar is.

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

Wat een heerlijk weertje weer! :D

Nu even verloskundigenpraktijk kijken!

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Echt mooi weer !

Ik denk dat we dadelijk een stukje gaan rijden met de auto, want lopen gaat niet echt meer.....raampje open.....

O ja, het nieuwe neefje heet trouwens Onno !

Gisteravond megavoorweeën gehad, aiaiai.....
    Ik voel het gewicht van de kleine nu echt onderin drukken.
    Toen ik de trap opklom, moest ik mijn onderbuik gewoon vasthouden om alles te dragen....

XFD

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Fruitdruifje nog gefeliciteerd met je neefje! :D

Ik heb volgens mij ook van die voorweeen soms via rug en andere keer echt ongigevoel. En idd ook dat zware gevoel aan de onderkant. Wat zijn we toch een stelletje met zijn allen he :)

18. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! Heb het gister allemaal wel gevolgd met die M.... Ik heb me kunnen beheersen, hahaha!
    Het is inderdaad weer zo lekker weer! Gisteren een half uurtje gewandeld, auto van m'n mannetje opgehaald bij de garage, was heerlijk! Hij heeft nachtdienst gehad maar op zaterdag komt ie er dan op tijd uit zodat we nog wat leuks kunnen gaan doen. Dus vandaag lekker op pad!
    @FD: Gefeliciteerd met je neefje! Vervelend van die weeen joh!
    @Diaantje: Fijn dat je ventje mee naar huis mag!

Ik heb de laatste 2 dagen het gevoel dat ik de baby minder voel. Ik voel het nog wel maar niet meer zo vaak en hard. Komt het omdat ie minder plek heeft? Vindt het zo lullig om de vk in het weekend te bellen, moet er dinsdag naartoe.

Fijne dag allemaal!
    Groetjes Nathalie

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo goedemorgen meiden !
    hier het hele huis al ff gestofzuigd en ik ga zo lekker onder de douch ! ik ga proberen om mijn niet meer bestaande bikinilijn te maken haha nee hoor gelijk helemaal kaal maarja volgensmij is het nu 50/50 wat ik raak heb dus probeer het nog steeds zelf en elke 1,5 week zodat het niet te lang is !
    hier echt super last van vocht .. ai ai ik heb gister nog foto gemaakt van mezelf maar ik schrok er van ... en mijn schoenen zijn zoooo strak .. handen doen snachts echt zeer .. en geen oplossing !
    nou dan is 3 weken nog best lang hoor ...
    wel goed geslapen ondanks vaak plassen ... ik en man lagen om 5 uur gezellig te babbelen omdat hij dan uit bed moet om te gaan werken en die zei al jij slaapt niet meer nou pfff ik draai me om en zagen hoor ! haha
    ik heb hem vanavond pannekoeken beloofd dus dat is al geregeld he ! haha
    en ik zal eens een plons gaan nemen moet over uurtje weer op visite bij een vriendin van me en die is al 8 dagen verder dan ik zwanger dus ook zo spannend !
    zo ik ga ff met mijn badeendjes spelen !
    tot zo

20. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey emma .. ik heb mijn mannen ook pannenkoeken beloofd vandaag hahah.... heb er zelf ook wel zin aan moet ik zegge ;)

Heb al lekker de was buiten hangen, en ben al brood gaan halen.
    De mannen hier lagen nog te slapen, maar ik vond het jammer om te blijven liggen ivm het mooie weer.
    Nu zijn mijn mannen aan het ontbijten en dan gaan we zo even boodschappen doen.

Nou misschien tot later allemaal!

Deel Deze Pagina