Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi dames,

Goedemorgen! Even een vraagje. Op hoeveel graden wassen jullie nieuwe "witte" dingen zoals sokjes en hydrofielluiers? Ik twijfel tussen 30 en 40 graden.
    Wat doen jullie meestal?

groetjes

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Jammer... er is hier niemand. Dan zet ik de wasmachine maar aan.
    Fijne middag allemaal!

Ben trouwens blij dat ik nog wel kan lopen. Gister een heel stuk gewandeld met mijn broer en de kleine. Naar het park de eendjes voeren enzo. Erg leuk en het was heerlijk weer.
    Ik zat ook al te mijmeren hoe het straks zal zijn om met zulk weer achter de kinderwagen te lopen. Lijkt me heerlijk :D
    De mooie tijd komt er alweer aan.
    Twee futen waren al bezig met het paringsritueel, erg mooi om te zien.
    Voor mij mag de winter nu wel wegblijven! Al word het deze week nog wel iets kouder.
    Laat het voorjaar maar beginnen hoor!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier alles op 40 graden ik heb alles op een kort wasprogramma gewassen bespaart een hoop geld (doe ik dus meestal) en het is maar om het op te frissen ! vooral nieuwe dingen !
    ik was nu wel alles met neutral voor de kleine ..

Mama lekker he een pannekoek zit ook al de hele tijd met het liedje nu in mijn hoofd
    la la pannekoek pannekoek in je onderbroek la la la
    zijn naar de wc op zoek voor de pannekoek in mijn onderbroek la lala haha

zo en ik ben weer (volgensmij ) haarloos maar wat een toestand om overal bij te komen zeg pfff vooral nu die buik zo laag hangt ! het is me wat ! vraag me af of het zelfs die paar weken nog wel gaat lukken ha ha maarja dode cavia is voor mij niet mee te leven hoor en man durft niet ....

4. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ik kijk uit naar de tijd dat ik wakker word en weer enkels heb ;)

Hoop dat iedereen vandaag geniet van het prachtige weer!

Fijne dag allemaal,

liefs,
    mamajo

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

@Redone,
    Ja toch die reunie is toch een leuk idee? Ben jij ook benieuwd met wie je allemaal zit te kletsen?

@Emma,
    Dat klinkt ook erg lekker wat jij gisteravond op heb zeg! Ik moest zo lachen om jou dat je schrijft ohh weer die M haha haha :)
    :) geef mij maar de schuld haha haha :)

Ik las dat jouw handen ook zo verschrikkelijk zeer doen 's nachts. Ik slaap met polsbeschermers om :oops: van het skaten zeg maar. Ik moet zeggen dat het echt goed helpt. Als ik er niet mee slaap dan doen ze ook zo zeer, nu niet.
    Hou jij ook zoveel vocht vast in je gezicht of valt dat mee?

@Fruitdruifje,
    Gefeliciteerd met jullie neefje! Gaat alles goed?

@Diaantje78,
    Zooo dat is goed nieuws meid dat Sytze zondag naar huis mag, spannend zeg! Ik ben blij dat alles goed gaat met jullie!

@Dahlilah,
    :):) Ja hoor schuif de schuld maar op mij haha met die grote gele M :):)

@N4th4li3,
    Als je twijfeld zou ik toch maar even de verloskundige bellen hoor meis. Beter 1x teveel als 1x te weinig.......

@Nikkie,
    Ik heb de hydrofielluiers gewassen op het aantal graden wat er op het waslabeltje staat. De sokjes heb ik gewoon op 30 graden gewassen.
    En net als wat Emma zegt, ik heb het ook gewassen met Neutral.

Gister eigenlijk heel de dag rond gelopen met een hele rare buik. Alsof ik mega ongesteld moest worden. Maar vandaag is het weer weg. Emma (of andere meiden), jij hebt er toch ook zo last van? Dat je een paar dagen in de week zo'n last heb van je buik en de rest van de week niet?

Eindelijk eens een keer lekker geslapen vannacht. Hoefde er maar 2x uit om te plassen ipv 4x of zo. Om 6.00u toch maar even uit bed gegaan om even wat te eten en wat te drinken en daarna weer lekker terug.
    Toen heerlijk geslapen tot 10.30u :oops: Dat kan een mens echt goed doen zeg.

Wat is het heerlijk weer he buiten? We hebben eigenlijk nog geen plannen. Mannetje is nu nog even aan het werk, dus ik wacht wel even af wat hij voor plannen heeft.

Voor de rest eigenlijk niet veel nieuws hier. Ik ben benieuwd hoe het met Bianca84 gaat en haar dochter Doutzen. Omdat ik haar buddy ben zal ik haar zo eens even sms'en. Ben zo benieuwd.

Een fijne dag meiden, ik kom straks nog even kijken bij jullie

liefs Divi

6. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Hello dames! I'm back!
    Heb net m'n meisje gevoed en dacht: even voordat ik ga slapen snel een berichtje dat alles goed gaat.
    Volgens mij heeft mijn man jullie een beetje op de hoogte gehouden, maar voor de zekerheid nog ff in het kort.
    Dinsdag 29 jan had ik de intake van de kraamzorg. 's middags een vergadering. Om half 6 was ik thuis en zijn we uit eten gegaan. Om 21.00 voelde ik een "plop". Daarna kreeg ik buik-en rugpijn. Om 23.00 heb ik het ziekenhuis gebeld: "er gaat iets niet goed". Antwoord: "Kom maar even langs en neem voor de zekerheid een pyjame en toiletspullen mee. Misschien moet je een nachtje blijven"
    Een kwartier later waren we op de verlosafdeling. Na ongeveer een half uur zei een verpleegster; het lijkt bijna wel of ze weeen heeft. Toen heeft de gyn dat gecheckt en bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben. Mijn man is toen naar huis gereden om de video-en fotocamera te halen en nog wat spulletjes. 20 min. later was hij terug. Om half 5 krijg ik persweeen, maar dat kon nog niet volgens mij, maar ook volgens de verpleegster. Mijn man heeft me geholpen dat weg te puffen, maar het lukte niet altijd. Toen ik echt op knappen stond zei ik dat de verpleegster terug moest komen. Die zei dat het hsaar sterk leek dat ik persweeen had, maar riep toch de gyn. Die riep direct: "ja, pers maar!". Om 5.24 is mijn dochter toen geboren. Apgar na 1 min= 9. Ze werd bij me op de buik gelegd en 5 min later werd ze gecheckt (apgar na 5 min = 10) en daarna nog even bij me op de buik gelegd. Toen werd ze in een couveuze gelegd en naar de couveuze-afdeling gebracht. Mijn man is met haar meegegaan en ik werd gehecht (bij zulke kleine kindjes willen ze niet te lang persen als het hoofdje al staat, dus een knip). De bevalling viel me heel erg mee, maar het hechten en het gevoel van de hechtingen in de dagen erna was echt niert fijn. Er werd me tijdens het hechten verteld dat Doutzen waarschijnlijk 2 weken in de couveuze zou moeten.
    Na 2 dagen mocht ze uit de couveuze en van de monitor af. Ze mocht in een wiegje, maar bleef op de couveuze-afdeling. Er is sprake geweest dat ze onder een lamp moest (en dat moest bloot, dus dan zou ze ook terug moeten in de couveeuze), maar het birubine-gehalte was goed, dus het levertje werkte goed en de lamp hoefde niet. Er is ook sprake geweest van sondevoeding (omdat ze nog op krachten moet komen en te veel wakkker is voor zo'n kleintje voor voedingen), maar ook dat hoefde niet. Woensdag hadden ze het nog over sondevoeding en ik had dinsdag besloten dat ik donderdag naar huis zou gaan. Net voor mijn ontslsag kregen we te horen dat ons meisje ook die dag naar huis mocht. Om half 12 was ik thuis en heb ik met m'n moeder vanalles klaarezet en om 4 uur heb ik met mijn man en moeder ons meisje thuis gebracht. Om half 5 kwam er nog een kraamverzorgster voor 3 uren (en gister ook voor 3 uren) om ons te helpen opstrarten. Het verzorgen en voeden hebben we vanaf dag 1 zelf gedaan, maar dingen als steriliseren en bedje opmaken wou ik graag gecontroleerd hebben.
    En nu zijn we dus met z'n drietjes thuis. Mijn man heeft nu nog 5 dagen kraamverlof, dus we zijn 9 dagen samen thuis.
    We gaan zo even met de wandelwagen naar buiten.
    Zijn er al meer maaart mama's bevallen of zijn er anfdere dingen die ik gemist heb?

Ik heb zelf nog niet met foto's en video's geprutst, maar mijn man wel. Doutzen heeft d'r eigen hyve:
    http://doutzennauta.hyves.nl/

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Bianca84,
    Ik wilde je net een sms'je sturen hoe het ging met jullie.....

Meid wat een verhaal zeg!
    En zo snel geboren, jeetje!

Ik ben blij dat alles goed met jullie gaat en dat jullie lekker kunnen genieten van elkaar.

Ik heb ook nog even op de hyves site gekeken maar wat een mooi poppetje zeg echt een snoepje om te zien. Die filmpjes zijn ook zo mooi die jullie hebben gemaakt, kreeg er helemaal kippenvel van.

Meid ga lekker genieten van jullie kleine meisje.

Jij was de tweede maart-mama die was bevallen. Diaantje78 was jou net iets voor. Zij is bevallen van een zoon, Sietze.

@All,
    Wat is het hier rustig? Zijn jullie lekker aan het genieten van het mooie weer?
    Hier staat lekker de schuifpui open en het is zo lekker in het zonnetje.

liefs Divi

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Zooooooooo de boodschapjes zijn weer binnen en net verse soep gemaakt en gegeten met vers stokbrood met mijn mannetje. Nu ben ik moe :)

@ Bianca wauw wat een super prinsesje! Wat een snelle bevalling ook! Ik hoop dat de pijn van de hechtingen snel minder wordt!

@ Divi ik heb dat nu de laatste 3 dagen ook een zwaar gevoel en mega ongi gevoel. Spannend allemaal hoor! Jullie zijn al lekker voorbij de 37 weken! :D

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Divi Ik vind het een leuk idee en idd ik ben wel benieuwd met wie ik allemaal klets.

@Bianca Ik heb even de hyves bekeken van Doutzen en wat een mooi poppetje.De filmpjes zijn ook erg mooi.

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Divi en redone ik vind dat ook leuk om elkaar te zien! ben super benieuwd! :D

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Diaantje: fijn dat je mannetje morgen naar huis mag. Krijg je nog couveuse nazorg? Geniet van elkaar.

Bianca84: wat een prachtig poppetje is jullie meissie zeg. Heb net gekeken op de site en was helemaal ontroerd. Geniet van elkaar.

FD: gefeliciteerd met je neefje.

Ik vind het ook leuk om iedereen te zien. Dus roep maar wanneer we evt. een meeting plannen. Moet dan wel even kijken omdat ik in de kraam werk. Is nogal onregelmatig.

Afgelopen week is mijn vk ook bevallen. Van een dochter weer, haar tweede nu. Moeder en dochter zitten samen in een praktijk met nog 2 andere vk's.

Hier verder alles goed. Beetje rugpijn en harde buiken. Maar het valt mee vandaag.

12. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Pooh,
    Maar heb jij dan ook momenten dat je de baby ook minder voelt? Gister had ik dan echt dat gevoel alsof ik mega ongesteld moest worden maar voelde die kleine wel heel veel...... En nu vandaag weer minder en heb nu niet dat gevoel alsof ik ongi moet worden.....
    Ik heb wel van de week vaak gehad dat ik zo'n pijn scheut kreeg door mijn rug. Toen dacht ik echt van ohh jee het gaat beginnen.
    Nu heb jij ook nog dat ongi gevoel?

Spannend he allemaal? Wij zijn inderdaad over de 37 weken heen. Maar voor hetzelfde geldt duurt het nog 4 en een halve week :confused: Ik moet a.s. dinsdag weer naar het ziekenhuis, misschien dat ik dan meer te horen krijg?

Misschien dat je bij de lijst van de zwangeren een opzetje kan maken voor een eventuele meeting? Mij lijkt het echt leuk! Ik weet niet hoe de andere a.s. mama's er tegen over staan?

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Divi je hebt gelijk. Als hummeltje heel druk is en ik zit achter de pc en ik voel dat hij zich uitrekt dan heb ik echt van die pijnscheuten/ongikrampen (voel het nu ook). Volgens mij is dat de baarmoeder die dan niet met de bewegingen van hummeltje wilt meegaan. Ik had van de week 2 uur lang echt van die gemene steken onderin en ongikrampen. Vk vertelde me dat dat het totale indalen is wat ik voelde. Pfff wat een gevoel allemaal he. Ik vind het zo spannend allemaal omdat je niet weet wat je precies voelt en wat dat betekent :) :rolleyes:

Over een opzetje voor de lijst ivm een meeting roep maar ik voeg het wel toe. Een aantal data ofzo en plaats. Ik hoor het wel! ;) Heb er al wel veel zin in! ;)

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Bianca:
    Oohh wat een verhaal, fijn dat ze zo snel al thuis is enneh mooi meissie is het, gaaf ook zo'n hyves site!
    Lekker van genieten!

@ all:

Hoi ff kort berichtje van hier:

Heb net de ramen buiten gedaan..nou kan nu dus geen stap meer verzetten. Baalde er erg van..was echt ff confrontatie dat zelfs dat niet meer lukt met BI. Wilde ook zo graag binnen de ramen doen..nou ja in de loop van de week maar 1 raam per dag ofzo.

Haha mn man wilde het wel doen zei hij, maar ja dan zijn ze wel schoon maar hebben we er allemaal strepen opzitten ;) :)

Verder ook af en toe last van ongi-gevoel en zware buik onderin..maar ja nog ff volhouden ukkie zenk ik dan haha pas vanaf 37 weken mag hij/zij zich aandienen, hihi wil graag thuis.

Mannetje is druk met eten bezig...enneh ikke ga met mn voetjes omhoog :D

Groetjessss,
    Mili

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeee meiden ben ik ook weer ff was op visite en zit hier weer met buikpijn achter de comp ! haha
    er zijn wel verschillende buikpijnen hoor ...
    eerst de zware ongi dan de mega pijnlijke steken en nu een pijnlijk trekkend gevoel over mijn hele buik ....
    en omdat het de eerste is snap ik er maar weinig van
    ik wilde net mijn spijkerbroek aan doen en die heb ik 3 dagen geleden ook nog aan gehad en NO WAY ....... mijn buik is echt mega gezakt !
    ik kom er niet in mijn buik pas niet meer !
    en dit idd na 2x een aanval van de heftige pijn van onderen ... en nu dus dit ! ik voel de kleine ook echt helemaal onderin al ... soms denk ik wel eens straks valt er een voet uit haha kan helemaal niet want hoofd zit voor de uitgang !
    merk ook dat als ik zit mijn benen ook veel verder uit elkaar zijn en dit doet niet eens pijn ofzo ! lichaam is dus echt aan het veranderen hoor !
    pooh en divi en all ik vind het ook zo spannend maar ben ook wel eens bang omdat het onbekend is ik straks misschien wel te lang wacht om naar het zh te bellen ....

en wat was het lekker weetje he !

ik ga zo pannekoeken bakkan zodat wel kunnen eten als man thuis is om uurtje of 7 .. dan val ik altijd om van de honger heb net maar een broodje gegeten omdat ik zo misselijk werd....
    en het idee van de reunie vind ik prima ! leuk om te doen met de kids en eventueel mannen erbij ! maar dan wel als iedereen is bevallen ...... ?
    kom maar op hoor !
    maar eh als we dan gaan zullen we wel iets moeten reserveren als we met velen zijn ! en vooral friet en MMMMMMMMM hahaha

Bianca wat een verhaal meid tjee dat is allemaal snel gegaan ben je al aan het idee gewend nu ? en wat lekker dat jullie nu thuis zijn ! zalig en lekker genieten hoor ! wat is ze prachtig ! ik heb ff gekeken op hyve ! mooi hoor hmmm kan ook niet wachten !
    Divi in mijn gezicht begint het nu ook wel meer te worden ben ook 2 kilo aangekomen in 1 week ! allemaal vocht ... zelfs mijn benen doen pijn nu ... maar goed aftellen he ! zie ook boven voor de buiken ! en pooh ook ! en idd ik probeerde jou de schuld te geven maar ben zelf gaan rijden he ! whaha ;) ;) ik moet vrijdag weer op controlen maar er zit nu 2.5 week tussen vind dat dus nu wel te lang hoor ... heb weer zo'n hoofdpijn gehad en buikpijn en dan is vaker controle wel gewenst vind ik al ik eens zeggen vrijdag ! zit dat ook al weer op de 38 weken haha wat gaat het snel he !
    Mili toch de ramen zemen pfff meidje toch idd voeten omhoog en mannetje lekker laten koken ! hier komen ze dinsdag helpen poetsen omdat het ook niet meer gaat ...
    Pooh ik lust ook wel koppie soep van je ! en 2 min van de M ... ohhhh gevaarlijk hoor ! ik moet er nog bijna 10 min voor rijden haha

zo en nu ga ik pannekoeken bakken en dan lekker met mannetje bankhangen !
    tot later !

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili doe maar rustig aan meid! Hier van de week ook de ramen buiten gedaan. Zaten de cementspetters van een half jaar geleden nog op :( maar was ook kapot daarna. Binnen moet nog, maar ga ik ook raam voor raam doen ;)

Ik ga ook aan het eten beginnen! Het is idd heel rustig hier, zal wel door het mooie weer komen! Twas heerlijk om buiten te zijn. Ik word daar echt super vrolijk van! :D

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @pooh69,
    Ja juist, hoe jij het beschrijft, als die kleine zich uitrekt dan voel ik ook dat ongi gevoel. Ook trekt die pijn dan naar mijn benen..... Bij jou ook?

Ik denk dat we af kunnen spreken als al de baby's geboren zijn? En als iedereen er weer goed aan toe is zeg maar....... 't lijkt me echt leuk!

@mili,
    Zo jij hebt een lief mannetje die het eten aan het voorbereiden is zeg.... Ik ben jaloers op je haha...

@Emma,
    Ik denk dan toch meis dat het zakken van je buik die pijn in je buik heeft veroorzaakt, als je je spijkerbroek niet meer aan kan?
    Ja daar ben ik ook bang voor dat ik te lang wacht om het ziekenhuis te bellen.
    Jij gaat toch ook bevallen in het ziekenhuis?

Jij met je pannekoeken. Lekker hoor, het water loopt me in de mond. Ook een goed idee om eens te eten van de week.
    Wat betreft de meeting: Dan gaan we ergens afspreken waar ze veel Friet hebben, pannekoeken en veel MMMMM's haha haha :) :)

Net wat je zegt. Ik vind 2 en een halve week wel erg lang hoor voor controles. Juist nu je zoveel vocht begint vast te houden, hoofdpijn erbij.......
    Doe je wel rustig aan meis?
    Ik ben dan afgelopen maandag naar het ziekenhuis geweest, maar daar werd eigenlijk ook mijn bloeddruk niet gecontroleerd. Alleen een gesprek over de bevalling.
    Nu moeten we a.s. dinsdag weer, maar dan is het ook bij mij zowat 2 weken geleden dat alles gecontroleerd is. Ik vind dat allemaal maar niets hoor om zolang te wachten....
    Heb het er maar over hoor bij de gyn volgende week.

Meiden ik heb even een vraagje:
    Het is me gister opgevallen dat ik links onderin mijn buik ook wat trapjes voel...... Als ik daar dan over mijn buik heen wrijf dan krijg ik ook gelijk reactie terug. Zou die kleine misschien toch gedraaid zijn? Of zou het een andere stuitligging hebben aangenomen?

Op plaatje 1:
    Zo lag die kleine anderhalve week geleden... Als die kleine dan gaat bewegen voel ik dus wat geschuifel in mijn buik en als uk zich ging uitrekt voelde ik het hoofd en de voetjes. Dan zag je ook 2 bulten uit mijn buik verschijnen.

Op plaatje 3:
    Ik voel nu dus wat getrappel links onderin mijn buik, een voetje voel ik nog steeds hoog in mijn buik en het hoofdje voel ik ook nog als die kleine zich uitrekt. Dus nog twee bulten eigenlijk.

Of zou het dan toch dat die kleine zich heeft gedraaid dat ik toch het kontje voel boven in? Ik weet het niet meer.....
    Want hoe is dat bij jullie, voor diegene waarvan het kindje niet in stuit ligt? Wat voelen jullie precies?

Ik ben zo benieuwd.

Vandaag is die kleine weer erg rustig. Gister en eergister harstikke druk geweest maar nu weer erg rustig. Ik word daar zo onzeker van.......
    Af en toe heb ook wel eens dat me buik wel uitpuild maar dat ik dat dan niet eens voel zeg maar, hebben jullie dat ook wel eens?
    Misschien dat uk vanavond weer wat drukker wordt, ik hoop het wel hoor........

Ik ga ook langzamerhand aan het eten beginnen. We eten tomatensoep, (MMMM)Mora Kip Sate (daar is die M weer Emma hihi :)) met stokbrood, en als toetje hebben we nog chocolade ijs..... Jammie.......

Eet smakelijk meiden en tot vanavond

liefs Divi

18. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Bianca: gefeliciteerd met Doutzen! Wat een liefje zeg!

@Diaantje: Super dat jullie kleine man naar huis toe mag zeg.

@degene over wassen: Nieuwe dingetjes doe ik gewoon op 40 graden, daarna afhankelijk van het kledingstuk op 40, 60 of 80 graden.

Ik heb echt verschrikkelijke nestjesdrang en ik ben 'm vanmiddag helemaal geflipt toen bleek dat de schroeven van de box tijdens de verhuizing zijn kwijtgeraakt. Ik had me er zo op ingesteld vandaag de box gezellig te gaan maken, gaat het niet door om zoiets, grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Nou ja, heb alle kleertjes mar weer opnieuw gecheckt en gesnuffeld of ze nog wel lekker roken, haha. Daar kun je ook wel een paar uurtjes mee zoet zijn.

Wat was het weer trouwens super zeg vndaag. Ben met mijn zoon naar de grote speeltuin hier geweest voor de eerste keer, hij vond het helemaal geweldig. Er waren heel veel andere kinderen en ouders, maar hij ging ewoon zijn gangetje, erg lief..

Flientje

@fruitdruiffie: gefeliciteerd met je neefje, het begint bij het zien van zo'n ukkepukje vast ook te kriebelen bij jou hé...

19. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hallo,

Bianca en Daantje, wat een snoesjes! Gelukkig gaat alles goed.

Vandaag toch maar met m'n vriend mee boodschappen gaan doen. Moest ook nog een pakje voor de baby kopen in Hoorn van mezelf. Verder schaatsen gekeken. Heb nu behoorlijk pijn in m'n hoofd. Moet van m'n vriend morgen de vk bellen als het blijft, aangezien m'n bloeddruk niet goed is. Wat denken jullie? Ik denk dat ik gewoon te veel gedaan heb. Maandag moet ik weer op controle om 7.40 uur 's ochtends.

Ik voel m'n kindje ook echt heel laag zitten. De vorm van m'n buik is nu ook echt zo. Het hartje hoor ik ook heel laag. Bukken enzo voelt niet goed meer, alsof het kindje dan klem komt. Vind het nog wel vroeg. Al liep bij de 28 weken echo het kindje een week voor op groei.

Ik vind een reünie ook leuk!
    Ik ga lekker een toetje eten. Heb net de rijst van eergisteren maar op. Had eigenlijk zin in patat. ;)

20. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    zo hehe ik ben er weer :D

vanmiddag heerlijk in de tuin gezeten terwijl manlief met zijn vader bezig waren de tuin in orde te maken.
    Die is opnieuw betegeld en vandaag zijn ze begonnen om het tuin gedeelte af te schermen met stenen bielzen.
    onder toeziend oog van me schoonmoeder, want die weet precies hoe ze het hebben wilt en verders zaten moeders en ik heerlijk van de zon te genieten :D
    ben zelfs iets verbrand :D

vandaag een goede dag gehad, alleen is de hond niet bij me weg te krijgen.
    waar ik ben, is misty ook en als het even kan ligt ze helemaal tegen me aan, (lees:ligt het liefst op schoot maar daar is geen ruimte meer voor en ze heeft ook niet echt het gewicht van een schoothondje) normaal is ze ook erg aanhankelijk maar nu wel heel erg.
    nu ook ze kan heerlijk op de bank liggen, maar die muts zit hier pal naast me.
    nou ik had het wel geweten, ik had heerlijk op de bank gaan liggen i.p.v op het zeil :)

zo meteen gaan we lekker naar de bioscoop, een verlaat uitje omdat we woensdag 1 jaar samen waren.
    vanmiddag al de kaartjes opgehaald dus we hoeven niet al een halfuur van te voren aanwezig te zijn :D

Deel Deze Pagina