Tsja ik weet het Mannetje was ook een beetje boos op me..maar ja hij snapte ook wel dat ik het ff graag wilde proberen... Inderdaad het wil gewoon niet, maar ja...nog ff volhouden. Hiihihi wat kan jij het allemaal ook mooi vertellen....strkas komt er een voetje uit. Hahah mag toch hopen van niet zeg
jetjuhh wat lekker samen een uutje ! ik vroeg het ook nog aan mijn man maar die wil lekker bank hangen en vind ik ook prima ! en wat was het zalig in de zon he ! ik heb ook zo in een shirt gezeten ... geweldig ! en je hond wil gewoon lekker met je knuffelen .. lief he ! Vlinder bij twijfel ff bellen ! maar kan zijn dat je iets te veel hebt gedaan hoor ! en jij moet wel vroeg maandag pfff dan ben ik lang mijn bed niet uit hoor haha Flientje wat een toestand met je schroeven ! ik ben ook zo grrr omdat mijn man hem niet zet omdat hij het te vroeg vind grrr staat me niks aan hoor en wat leuk naar de speeltuin met je zoon ! echt voorjaar zo he ! Divi ja raar he van mijn spijkerbroek maar het gaat echt niet hoor ! buik hangt in de pad ! en ik ga idd bevallin in het ziekenhuis moet ook van de gyn en ik wil het zelf ook maar ik ga vrijdag wel eens ff vragen hoe en wat hoor want het komt nu erg dichtbij en straks ben ik al aan het persen voordat ik durf te bellen ... en leuk woord he ! pannekoek zit geen M in ha ha ze waren erg lekker ... vraag jij dinsdag maar eens hoe het zit haha oh ik moet trouwens maandag naar een bijeenkomst over bevallen in het ZH op medische indicatie kan ik ook nogal wat vragen he ! ik hoop voor je dat de kleine gedraaid is meid maar is zo moeilijk om te zeggen he ! en hier ook verschillend in actie hoor... vandaag lekker aanwezig gister rustiger ... Pooh heb je lekker gegeten ? nog wat over ? gooi het maar eens in de groep ! en reunie is bij jou want jij zit tot nu toe het dichtst bij de M hahaha zo ik ga bankhangen met mannetje dikke knuf emma
Ja moet je ook doen, foei Pooh..haha hoe haal je t in je hoofd de ramen doen Mn vader had nog een goeie tip: Mn man de ramen laten wassen en dan ik ze alleen drooktrekken..haha wellicht ook een idee. Hoef ik iets minder te doen..en hebben geen strepen
Ja lief he? We hebben zo'n Hollands stoofpotje gegeten. Wilden we es proberen, was erg lekker. Wat betreft de trapjes enzo..kan best dat kontje boven ligt en je soms onderin een beeje getrap voelt, als ie dubbel ligt voel je dat dan ook een beetje naar onderen dussss wie weet ligt ie goed...duim duim duim
goede avond! Hier super drukke dag gehad en veel te veel gedaan haha! zoals meer van jullie zo te lezen! Wel echt heerlijk van het weer genoten, lekker wasjes in de tuin hangen en hondjes in de tuin spelen! FD Gefeliciteerd met je neefje! Bianca! gefeliciteerd fijn dat ze thuis is zeg! en wat een lief poppetje zeg!
@ Divi ja trekt hier dan ook door naar mijn benen! Ik voel vooral boven in links de voetjes en rechts het kontje @ emma hier ook lekker bank hangen! lekker gegeten hier...geen gele M Jaaaaaaaaa vanavond het familiewiegje opgezet. Zoooooooooo schattig! Mijn mannetje heeft daar zelf nog ingelegen! Fotootjes van het wiegje en buik bij het opzetten in foto album!
Pooh: mooi wiegje hoor! Emma: Ik vind m'n enige nog passende zwangerschapsbroek ook niet lekker meer zitten. m'n buik hangt nu onder de "joggingstof-rand" zeg maar. Divi: Ik weet zelf ook niet hoe het kindje nou precies ligt en steeds trapt enzo. Soms voel ik echt het kontje, maar dat denk ik misschien alleen maar. Ik word zo langzamerhand wel een beetje kriebeliger om alles enzo. Mannetje heeft lekker wat biertjes op en dat gun ik hem ook, maar ik heb zoiets van: straks begint de bevalling of word ik niet goed en dan kan jij niet meer rijden! Is onzin natuurlijk, maar ik word nu wel zenuwachtig. Ik ga zo douchen en dan voor het eerst de perineumolie proberen. Misschien wordt mannetje er ook nog opgewonden van. Hij durft de laatste weken niet zo goed meer, helemaal niet nu het koppie zo laag zit. Ik heb echter zin voor 10.
@divi, mijn kindje ligt met zn koppie naar beneden. Ik voel zijn ruggetje vaak aan de linkerkant van mn buik, bovenin het kontje en aan de rechterzijkant voel ik heel vaak voetjes en daar word ik dus ook vaak getrapt
Goede morgen meiden! Hier maar weer vroeg opgestaan. Het weer van gisteren heeft me zo goed gedaan, echt heerlijk Straks gaan mijn mannen naar het zwembad. Ik ga wel mee , maar ga niet zwemmen (heb ook geen zwemkleding die ik nu pas haha). Ons zoontje vind zwemmen zo ontzettend leuk. Ik wil zijn blije en trotse gezichtje echt niet missen, dus ga ik lekker mee. Nou ik ga even ontbijten en dan alle spullen pakken om mee te nemen. Misschien tot later! Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer doei doei
Goedemorgen meiden! Het was idd rustig gister, allemaal lekker genoten van het weer? Vandaag nog zo'n dagje! @Bianca: Snelle bevalling! Fijn om te horen dat alles goed gaat, je hebt het mooi beschreven. @Mili: Doe eens rustig aan jij! Laat die man z'n handjes maar wapperen! Die van mij zegt ook altijd: Je moet wel zeggen wat ik moet doen want anders doe ik het niet uit mezelf, ik zie het niet, hahaha! @Jetjuh: Hoe was de film? Welke ben je geweest? @Pooh: Mooi wiegje hoor! Hier ook een voorstander voor een meeting! Heb nog steeds het idee dat ik de baby minder voel maar ja, ik voel em nog steeds dus wil eigenlijk niet bellen. Ga maar genieten van het weer. Fijne dag allemaal! Groetjes Nathalie
goedenmorgen meiden @vlinder ik heb helemaal geen zin hahahh doet super zeer nu en buik zit in de weg zo gisteravond effe lekker gelopen naar schoonouders en terug nou dat heb ik geweten .heb hele dikke voeten nu nog en kramp in me kuit pfffffff dus dat doen we maar niet meer hahah fijne dag geniet van het weer
Nou hier kan ik je vertellen dat het wel goed werkt voor mn man Maar als ik geen zin heb doen we t niet hoor..maareh laten we het er op houden dat ie het helemaaaaaaal niet erg vindt om te moeten smeren/masseren @ Pooh: Mooi wiegje!!!!!! En een mooie buik!
, ja heb je wel een beetje gelijk in, maar weet je wat het is, hij doet al mega veel en ook uit zichzelf enzo. Dus had ik zo iets van nou die ramen doe ik wel ff. Haha heb geen zin in allemaal lelijke opdroogstrepen Maar ja wil dus niet echt..hihi dus hij gaat het gewoon weer een keer proberen Duimen dat het goed gaat
Een hele goedemorgen meiden Hier heerlijk geslapen (eindelijk) Misty is nog steeds niet bij me weg te krijgen, zelfs als Marco haar gaat uitlaten blijft ze dood leuk naast me zitten en kijkt me aan met die ogen van: echt niet dat ik zonder jouw ga hahaha. De film was gisteren erg leuk, we zijn naar Moordwijven geweest. In het begin dacht ik, nee he hij valt tegen maar eenmaal op gang hebben we regelmatig dubbel gelegen van het lachen. Wel is het overduidelijk een Dick Maas film, veel oude bekende uit Flodder komen erin voor. Maar zeker de moeite waar om te gaan kijken Verder gaan wij vandaag ook lekker zwemmen in Nieuwegein, het zwembad hier vinden we niet zo leuk.
Ik kan het zelf ook niet, ramen zemen, ben er zooo slecht in! Dus m'n mannetje laat z'n moeder komen voor de ramen, hahahaha ! Gelijk hebt ie. En ach, al zitten er een paar streepjes op, hij doet het wel! Fijn dat ie je zoveel wilt helpen! En anders geef je hem gewoon aanwijzingen vanuit het zonnetje
Goedemorgen meiden, Hier ook heerlijk geslapen, al droom ik zo ontzettend! En natuurlijk wel 2 a 3 keer uit bed om te plassen. Maar ik mag niet klagen. Vanmiddag ook even het lekkere weer in, hopelijk krijg ik ook nog een kleurtje. Verder maak ik me druk dat ik alles nog niet in huis heb. Dus babytje moet nog wel even blijven zitten. Over een week mag het van mij wel. Ik blijf het gevoel maar houden dat ie eerder komt, maar misschien zit ik er wel hardstikke naast. Zoiets kan je vast niet voorspellen Of is er iemand wie dat wel had bij het 1e kindje? Gisteravond was ik erg onrustig en had ik een vreemd gevoel. Mijn hormonen spelen nu best wel weer op. Ik ben sneller emotioneel. Idols ook gezien dames? Ben blij dat Neil er eindelijk uit is, hij is wel het minste qua zangtalent die er nog over was. Hoop dat Nikki of Charlene uiteindelijk gaat winnen. Nou dat was het. Gister wel weer van die ongikrampen. Fijne en gezellige dag allemaal! liefs Nikkie
Qua huishouden doet mijn vriend ook best wel veel. Maar door de week heeft hij meestal geen tijd meer omdat hij steeds zo laat uit het werk thuis is en er waren nog allerlei andere klusjes die hij moest doen. Maar hij doet wel genoeg hoor vind ik. Nu gaat hij de kamer even voor me dweilen. Lief he.
@pooh mooi wiegje. Iedereen een fijne zonnige dag.Wij hebben vanmiddag een verjaardag en misschien dat we voor die tijd ook even gaan zwemmen maar hangt even af van de werkzaamheden van manlief.Krijg je als je een bedrijf bij huis hebt.
Hahah ja das ook wel een goed idee..ik in t zonnetje en hij aan t ramen lappen. Haha ben zelf alleen nogal perfectionistisch..dus ga me vast ergeren aan de streepjes Das ook wel handig zo'n schoonmoeder!
goedemorgen meiden hier is het nog stil in huis man ligt nog op bed te snurken ... ik ben er al een tijd uit ben mijn nagels eens lekker aan het doen goed geslapen ondanks plassen alleen snachts vaak voorweeen ! regelmatig en gelijk in pijn dus zal dat wel zijn ... maar oh oh wat blijf ik een hoofdpijn houden zeg pfff ik ga dat vrijdag eerst eens na laten kijken vind het maar niks ... en anders maar ff langs de HA wij gaan vanmiddag naar adres voor kraamfeest kijken en dan op visite bij vrienden van ons en blijven lekker eten dus ik zal er vandaag niet veel zijn ... dus allemaal een fijne dag en geniet van het lekker weertje !