@divi: ik voel het meest halverwege de buik, onder de onderste rib zeg maar. Maar zoals uit de plaatjes blijkt kunnen voeten overal rondhangen... Over de was: ik doe alles 30 graden, en als het straks erg vies is op 60, maar het meest gaat er wel uit bij 30 hoor. Ik gooi ook alles in de droger. Ik heb schoonmaakwoede en geen welwillend lijf. Kan geen minuut stilstaan, dan schiet het overal doorheen. Iemand nog tips voor zittend schoonmaken Verder weinig te melden, morgen mijn eerste officiele verlofdag. Op maandag komt ook de poets, en nu heb ik vreselijk de neiging het huis te gaan ontvluchten maar heb geen idee waar naartoe. Alle winkels zijn natuurlijk dicht op maandagochtend en 3 uur in de C1000 hangen is het ook net niet....
Goeiemorgen allemaal! Tis alweer ene lekker weertje! Geniet er van allemaal! @ all ik heb sinds anderhalve week (sorry voor de smakelijke details) veel slijmerige afscheiding. Echt dikke draden Nog meer mensen hier?
Morge meiden, @Pooh, jaaaaaaa dat heb ik ook al een aantal dagen, smerig hé? Verder wil ik toch ff wat aan jullie vragen. Soms gaat mijn buik heel erg tekeer. Dan trilt ie echt van top tot teen en heel snel achter elkaar. Enig idee wat dat zou kunnen zijn? Als ik opsta vanuit ligpositie dan lijkt het net of er onder mijn rechterborst iets "knakt". Zo voelt het ook. Iemand hier ook last van? Voor de rest alles zijn gangetje. Nog steeds heel erg moe, veel hoofdpijn. Morgen weer naar de gyn dus ben benieuwd. Zo maar ff de hondjes aanlijnen en lekker een stukje proberen te lopen. Tis zo'n mooi weer buiten Liefs en knuf voor iedereen
goede middag! wat een heerlijk weer weer vandaag! Hier alles ok! lekker geslapen en al veel in huis gedaan.. Mijn vriend heeft de auto schoongemaakt en gelijk gekeken hoe zo'n autostoeltje er nou eigenlijk in moet! haha. Volgens mij word dat nog een probleem..Hij heeft het we gewoon volgens de gebruiksaanwijzing gedaan. De autostoel moet toch een beetje gekanteld er in zitten zodat de baby half ligt? bij ons stond ie namelijk volledig in zithouding en dat lijkt me voor zo'n kleintje niet lekker! We hebben ook een kleine auto(toyota taris 3 deurs) misschien dat het daar te maken mee heeft? hebben jullie misschien een tip? dalijk doen we het helemaal verkeerd! voor iedereen rustige dag! en geniet van het weer!
@ Bellamano mijn mannetje en ik willen vanmiddag ook proberen de maxicosi vast te maken. Ik heb even een plaatje opgezocht van www.kinderzitje.nl http://www.autokinderzitjes.nl/images/groep0.gif En hier een instructiefilmpje van maxicosi en hoe te bevestigen: http://www.maxicosi.nl/maxicosi/instructions.aspx?id=6 Ben benieuwd of het straks lukt...
Wij gaan ook proberen vanmiddag of de maxicosi past hihi ben benieuwd. Ohhhhhhh meiden kamertje is eindelijk klaar!. Heb meteen een paar pics's in mijn album gezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
@ FD lieverd heel veel beterschap! Pff heb dat vorige week ook gehad en mannetje nu. Rust maar goed uit! @ Nique super leuk kamertje!
Goedemiddag meiden, @Vlinder78, gaat het al wat beter met je hoofdpijn? En is het gelukt met die perineumolie? Heb je je mannetje nog zover gekregen? Meid we kunnen elkaar een handje geven. Ik heb ook zin voor 10 maar mijn mannetje durft eigenlijk al heel de zwangerschap niet meer..... We hebben dus straks flink wat in te halen nadat ik ben bevallen hihi ....... @Emma, Dan is toch je kleintje lekker gaan zakken in 2 dagen tijd. Mijn moeder zei ook tegen mij dat me buik veel lager hing als vorige week. Als jij het nou maandag vraagt bij de bijeenkomst vraag ik het een dinsdag ook nog even. 2 weten er meer als 1 vind je niet? Jeetje dus je hebt flink last van voorweeen? Misschien ben jij dan wel nummer 3? Doe je rustig aan met je hoofdpijn meis? Anders zou ik als ik jou was morgen even naar de huisarts gaan, want tot vrijdag kan je toch niet blijven lopen met de hoofdpijn meis? Ik denk dat ik morgen ook even ga naar de huisarts want ik heb ook een lichte hoofdpijn. Ik vind dat allemaal maar niets hoor....... Krijg er de zenuwen van, bah..... Ik zei ook tegen mannetje, ik hoop niet dat me bloeddruk a.s. dinsdag te hoog is anders moet Divi toch echt blijven in het ziekenhuis @Mili, Dank je wel meis voor het duimen. Maar mannetje denkt dat die kleine nog precies hetzelfde ligt. @pooh, Meis wat een mooi wiegje zeg! Over de afscheiding gesproken, hier ook meis..... @nikkie, Heeft de prenatal jullie wiegje al bezorgd? @N4th4li3, Als je je zo bezorgd maakt meis, waarom bel je dan niet gewoon? @Fruitdruifje, Veel beterschap meis, rustig aan he? @Nique, Wat een leuk kamertje meis! Echt heel gaaf. Toevallig zeg, jullie hebben dezelfde gordijntjes als ons haha..... Eigenlijk niet veel nieuws hier. Heb ook nog steeds een lichte hoofdpijn. Uk is lekker aan het kriebelen bij me in de buik. Geen harde schopjes. Wat mij wel opvalt is dat als mannetje en ik tegen elkaar liggen te praten in bed nadat we hebben geslapen gaat ukkie gelijk te keer. Is zoooo leuk zeg. Daarnet nog even 2 draaien was gewassen waaronder het laatste deel van de vluchtkoffer en dan is het helemaal klaar...... Dan is alles ingepakt. Als nu ukkie nog maar even wilt wachten ermee haha..... Ik kom straks nog even kijken bij jullie meiden liefs Divi
Nou en toch duim ik lekker verder eigenwijs he? En dat van dat praten dat herken ik ook, haha, t is echt net of ukkie dan denkt: yeah papa! Hey halloooooo hier ben ik, hihi erg grappig!
DIEUDONNEEEEEEE waar ben je? Gaat alles nog wel oke..heb al ff niets meer van je gehoord/gelezen (of lees ik dr gewoon over heen met mn vergiethoofd )
hi! fd beterschap! Nique36 mooi kamertje hoor! en hoe is het bij jullie gelukt met de autostoel?!haha. oefening baard kunst denk ik ook maar..
hey meiden! Wat wordt hier veel gepost zeg..... had gisteren en vandaag niet gekeken en was gelijk de weg kwijt! Heb heerlijk genoten van het lekkere weer,zoals velen van jullie! Op advies van de VK lekker uitgeslapen vandaag...heerlijk! Mannetje & dochter waren heerlijk in de tuin aan de klus/spelen,dus had het hele waterbed voor mij alleen! Vandaag verder even bij mn paps en mams geweest en mn paps was druk aan het schuren en doen... wat denk je.... was ie een geboortebord aan het maken...... moest een verassing zijn,maar hij vond het zelf zóó leuk! Ik vond het natuurlijk SUPER LIEF! Heb ondanks mn rustig aan doen gedoe nog last van mn buik.... hopen dat t wat minder wordt van de week.... de 14e moet ik weer naar de VK,de laatste keer,daarna moet ik wekelijks naar de gyna Ik ga dadelijk lekker douchen en heerlijk onderuit en op tijd slapen! Probeer natuurlijk morgen weer even langs te komen!
65 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op 22 januari 2008 - 1e kindje - Jongen - Sytse Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 26 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 27 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op 30 januari 2008 - 1e kindje - Meisje - Doutzen Liefke Elisabeth MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 26 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Meisjes: 14 Jongens: 21 Surprise: 30 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - MamavanJordy Redone - Zuurtje Miekje1982 - Zuurtje Miekje1982 - Apie Beertje86 - Apie Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Dieudonnee - Mili Divi - Bianca84 Divi - Nikkie Wenneke20 - Vlinder78 Nathalie1973 - Mamajo Zijn er nog meer mensen die elkaars buddy willen zijn? Zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden als de bevalling begint? Roep maar dan zet ik jullie op de lijst!!