Als het je geruststeld....de commode is er nog niet, en pas als die er is ga ik de spullen wassen. Wel staat het bed op 70 cm hoogte en staat de kraamdoos op de slaapkamer. Zo'n kind heeft de eerste dag nog niets nodig en je kunt altijd de kraamverzorgster laten wassen Ik moet nog wel evne de spullen van de maxicosi bij elkaar gaan zoeken...en weer een standje kleiner maken denk ik.
Mooie foto`s meis Hier zijn we net op pad geweest voor de geboortekaartjes, en we zijn geslaagd Ook heb ik de tekst al helemaal klaar die we erop gaan laten zetten. Er komt een gedichtje op uit naam van mijn twee oudste kinderen. Eind deze week worden we gebeld als ze binnen zijn en dan gaan ze een proefdruk laten maken. Ben erg benieuwd hoe die gaat worden. Vannacht een redelijk goede nacht gehad, af en toe wel wakker geweest maar minder dan anders. En nog steeds is Misty niet bij me weg te krijgen, mijn zwager zei dat het weleens zo kon zijn dat ze wat aanvoelt, maar ik merk juist de laatste dagen helemaal niets. Ja ik heb af en toe nog wel harde buiken, maar minder dan de afgelopen weken. Ze was ook zo aanhankelijk naar mij toe, toen we nog niet wisten dat ik zwanger was, toen ging ze ook steeds met haar kop op mijn buik liggen en met haar neus ertegen duwen. En dat doet ze nu dus weer, ik kan nergens naar toe lopen of ze staat achter me of naast me. Wel erg lief hoor, maar ik wordt er heel soms een beetje kriegel van als ik eerlijk ben. Verder gaan we vandaag weer lekker van het zonnetje genieten, en wat zijn jullie plannen voor vandaag?
idd wat een prachtige buik en prachtige foto's ik kan helaas geen foto's maken van mijn blote buik omdat hij zooooo erg gescheurd is ... ziet er niet uit dus altijd met shirt ! en puf heb ik ook niet veel maar laat toch maar elke dag als het kan ff wat horen ... ik heb nog een tip voor de meiden die geen puf hebben om te winkelen maar wel iets voor valentijn willen doen ( donderdag zal de ruzie wel over zijn he ! ) ik heb op de site van Verkade een chocohart besteld en je kan op de voorkant een korte boodschap zetten en binnenin zit nog een kaart met een grotere boodschap die je zelf mag verzinnen ! er zit chocolade in zodat ik er ook nog wat aan heb hahaha en ik heb mijn man een hele lieve boodschap en bedankje gestuurd ! kost 10 euro en komen ze op valentijn thuis bezorgen ! vind ik ook altijd zo leuk ! zo hoef ik de deur dus niet meer voor uit ! en kaart had ik al gekocht ik wil mijn man ook een kado geven voor na de bevalling en zit te denken aan een digitaal fotolijst en dan als dat kan laten graveren ! heb een mooie gevonden maar is nogal duur dus ff verder zoeken nog ! maar vind dat wel leuk ! een horloge etc heeft hij wel ... dus vond dit ook wel een mooi idee ... ik mag van mijn man een mooie set bij de juwelier uitzoeken ! lief he ! maar moet het nog doen heb er nog geen puf voor gehad ... zo de was is ook weer klaar en ik ben weer lekker schoon en de zon komt hier op het terras achter dus ik ben al weer wat vrolijker aan het worden !
ik heb alvast een ring gekregen van mannetje maar voor hem weet ik niks hy heeft alles al zow woensdag op controle en as alles goed is ga ik meschien donderdag toch naar de 9maanden beurs hahahah heb een foto van de dierentuin in album staan met me dikke buik
Leuk idee van dat hart, zelf heb ik al een cadeautje voor Marco. Ik heb een cd voor hem gehaald van Beef die hij heel graag wilde hebben. En zijn cadeautje voor zijn verjaardag heb ik ook maar meteen besteld, de nieuwste cd van Beef komt uit op de dag van zijn verjaardag, dus dat komt mooi uit. Wat Marco van plan is met valentijn weet ik niet, maar hij is ergens mee bezig, hij loopt steeds te smoezen met zijn moeder en als ik in de buurt kom zijn ze ineens stil Het enige wat ze zeggen: nog een paar dagen geduld dan weet jij het ook. Dus ik word steeds nieuwsgieriger
@ Wenneke Ook al zo`n lekkere toeter Ik zal zo ook weer een foto in me album zetten van afgelopen week
*** BUDDY NIEUWS *** Ik kreeg net een smsje van FD: Hai, kan even niet online komen. Lig op bed met griep. Ben net wat slijm met beetje bloed verloren. VLK gebeld. Is een voorteken, kan uren, dagen of nog 2 weken duren. Ik moet bellen als er wat verandert. Oh meiden ik hoop dat ze nog even wacht tot na mijn griep..pff. XFD *** BUDDY NIEUWS *** @ FD we duimen met je mee meid dat je meisje nog even wacht totdat je je beter voelt! Heel veel beterschap nog en een dikke knuffel! XXXXXXXXXXXXX
65 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op 22 januari 2008 - 1e kindje - Jongen - Sytse Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 26 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 27 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op 30 januari 2008 - 1e kindje - Meisje - Doutzen Liefke Elisabeth MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 26 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Meisjes: 14 Jongens: 20 Surprise: 31 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - MamavanJordy Redone - Zuurtje Miekje1982 - Zuurtje Miekje1982 - Apie Beertje86 - Apie Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Dieudonnee - Mili Divi - Bianca84 Divi - Nikkie Wenneke20 - Vlinder78 Nathalie1973 - Mamajo Zijn er nog meer mensen die elkaars buddy willen zijn? Zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden als de bevalling begint? Roep maar dan zet ik jullie op de lijst!! @ Joeja ik heb ook die buikpijnen en gedurende een paar uren steken. Het bleek vanmorgen dat hummeltje ook helemaal ingedaald is en vast ligt! Dus alles was gelukig ergens goed voor! Alles voelt ook veel zwaarder nu! @ Nikkie over een dagje heb je ook de grens van 37 bereikt! @ Lilya fijn he dat we al zover zijn! @ Emma hele dikke knuffel meid! En geniet lekker van het zonnetje! Hier is de nesteldrang ook heeeeeeel erg! @ Mamavanjordy niet normaal he die dierenarts! Maar gelukkig ben je goed verzekerd! @ Mamajo ik zal de lijst zo aanpassen! Lekker he dat lentebriesje! Veel plezier met het maken van je kunstwerk! @ Dieudonnee wauw super foto's! Ontzettend mooi! Vanmorgen om 9 uur bij de VK geweest en alles was goed! De steken die ik gedurende een paar uren heb gehad zijn van het indalen geweest. Hummeltje ligt helemaal goed en is helemaal ingedaald en ligt vast. Kan alleen nog om zijn as draaien. Is wel een fijn gevoel. Dat hummeltje ingedaald is is wel te voelen aan dat alles zo zwaar is vanonder en als ik mijn blaas leegplas voel je gewoon alles een stukje naar beneden zakken. Verder had ik veel vruchtwater. Ook heb ik een papier meegekregen over wanneer ik moet bellen en over weeen enz. Het wordt nu allemaal wel heel erg echt! @ All ik krijg bij 38 weken een inwendig onderzoekje om te kijken hoe het hoofdje ervoor ligt, zodat ze in kunnen schatten hoe of wat. Bij onze praktijk doen ze dat standaard bij iedereen die 38 weken is. Zijn er meer praktijken waarbij ze dat doen? (ik vind het verder geen probleem hoor! ) Daarna vanmorgen naar een BVcursus geweest van 10-12. Die kreeg ik via de kraamzorg gratis en is drie ochtenden. Ik vond het best leerzaam en gezellig! Alleen 2 uur op een houten stoel was iets minder... Wat een heerlijk weertje weer! Ik word daar zoooooooooo vrolijk van!
Oeh, wat spannend voor Fruitdruif! Meis, ik hoop dat de griep héél snel weg zal zijn en je snel op krachten bent voor ''the big happening''! Dieudonnee: wat een mooie foto's zeg! Over Valentijn: ik denk dat we overslaan, maar vanmorgen zat mijn vriendje een beetje te hinten en suggestieve opmerkingen over post te maken, dus wie weet... Misschien krijg ik ook wel zo'n chocoladehart waar Emma het over had. Daar weet ik wel raad mee! Mjumjum! Nou ik ga even een bakkie doen en daarna de oude beebiekleertjes aan de lijn hangen. Ik vond het wel weer tijd om ze uit te wassen. Alle mama's een hééle zonnige en fijne dag gewenst! Flientje
@pooh: Ik heb dat onderzoek niet gehad bij de vorige en ik heb de VK er ook niet over gehoord bij deze. Fijn dat je kleintje ook is ingedaald zeg, weer een stapje dichterbij de bevalling, nietwaar? Nou ik ga nu echt koffiedoen hoor!
@ BUDDY NIEUWS VANMORGE IS VLINDER(RENATE) OPGENOMEN IN HET ZIEKENHUIS. HAAR BLOEDDRUK WAS TE HOOG 160/105. ze kan helaas niet op internet vandaar. meis wens je veel sterkte
Goedemiddag mama's Hier ben ik dan ook weer. We zijn inmiddels verhuisd en heb alles weer bijgelezen. Ik ben ook alweer alles vergeten mijn geheugen is een nog grotere zeef geworen. Het deed wel wat raar en vond het vervelend dat ik niets kon doen, maar alles voor ons meisje. Nu nog zien dat alle dozen uitgepakt raken en dan wordt het heel gezellig hier. Heel veel beterschap voor FD en voor iedereen een hele dikke knuf. Knuf van zuurtje
@ Vlinder meid heel veel sterkte en hopelijk daalt de bloeddruk snel weer! Dikke knuffel! Het werkt wel die buddylijst! Nog meer mensen die er op willen? Roep maar!
@ Vlinder: ai ai, laten we hopen dat ze de bloeddruk weer snel onder controle krijgen en dat 'ie weer zakt! @ FD: hè jakkie! Eerst beter worden hoor, en dan pas de kleine laten komen! Heel veel beterschap en laten we hopen dat je de kleine nog eventjes binnen kunt houden! @all: meiden, laten we met z'n allen duimen!